abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70449440
Een vriendin van me is vandaag bevallen van een jongetje en ik wilde graag via internet een leuk kraamcadeau bij haar laten bezorgen. Maar ik zit totaal niet in die wereld en als je op kraamcadeaus gaat zoeken dan kom je echt overal en nergens terecht. Wie heeft er leuke tips van kraamcadeau-websites waar verse moeders (1e kind ook) echt heel blij mee zijn, en niet iets waar nog 10 anderen mee aan komen zetten? Budget ca 25-30 euro.

(Als hier al topics over zijn (ik kon ze zo vlug niet vinden) dan mag een linkje daarheen ook, maar ik zoek echt een leuk pakket en geen losse dingen).

Hopelijk kunnen jullie helpen!
I had a signature once. It was awful.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:31:43 #2
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70449673
Blauwe sokjes, en een blauw mutsje.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zondag 28 juni 2009 @ 16:38:34 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70449865
Niet echt origineel, maar ik ben dus echt dol op de HEMA. Ze hebben het meest geweldige spul voor zowel moeder als kind en je kunt tegenwoordig ook online bestellen. Ik zou daar zeker even kijken ook al hebben ze geen standaard pakketten oid
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70449958
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:31 schreef B.E.D het volgende:
Blauwe sokjes, en een blauw mutsje.
Enig

Waar ik zelf heel blij van werd was van een box van liefebees. Er zijn nog wel meer websites waar ze zulke pakketten samenstellen en versturen. Het leuke vond ik dat dit een box was met de naam + geboortedatum van mijn zoon erop (daar was ik in het begin heel gevoelig voor, zijn naam gedrukt zien staan) en dat er allerlei leuke kleinigheidjes in staan. En dat het met de post kwam, zomaar tussendoor, vond ik ook leuk.
pi_70458325
Dankjewel voor de link! Ik kan er alleen niet echt iets vinden wat goed bij haar past.... Hoop dat er nog meer leuke tips zijn!

Enne.... als je kleding koopt voor een baby, welke maat moet je dan ongeveer aanhouden? Ik heb er echt geen verstand van... Het is al een flinke knul van 51 cm en 7 pond....
I had a signature once. It was awful.
pi_70468817
Ik zou voor maat 62 gaan, kan ie niet direct aan, maar ik denk wel al redelijk snel

Mischien een leuk idee om zo'n sprookjesboek te geven waar de naam van het kindje in gebruikt is. Weet de link zo snel even niet uit mijn hoofd, maar google maar op naamboek.

of mischien een armbandje met de naam erin...ik vind het zelf meer iets voor meisjes, maar heb vaker gezien dat het ook voor jongetjes wrd gedaan.

En zelf heb ik voor de kleine van mijn schoonzus zelf een kraammand gemaakt. Met kleertjes, klein zwembroekje, petje, babybestek, knuffeltje, speentje en sokjes. Viel erg in de smaak
  maandag 29 juni 2009 @ 08:47:47 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 juni 2009 @ 08:50:13 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70468878
er waren een paar topics met wat tips, ook wel al wat oudere maar misschien heb je nog wat aan de tips die erin staan
Kraammand - iemand tips?
Zus krijgt tweeling. Kraamcadeau?
zus opnieuw zwanger -> Kraamcadeau
Persoonlijk kraamcadeau...
Zus aan het bevallen,wat te halen?

en deze is ook wel handig denk ik
Leukste/minst leuke kraamkado dat je kreeg?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 3 juli 2009 @ 05:27:30 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_70600909
Kleine tip (beter laat dan nooit )

Wij kregen bij de eerste een kant en klare mand van internet waar onder andere een stoelverkleiner in zat. Met zulke manden zou ik zelf oppassen, aangezien zo'n stoelverkleiner voor een vierkante kinderstoel niet in een Stokke kinderstoel past en veel mensen tegenwoordig die stoel hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')