Herkenbaar, ik ben ooit om half 7 in de tuin van een vriend wakker geworden.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het enige rare wat ik doe is midden op straat liggen
Volgende week zaterdag ga ik me bezattenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ooit om half 7 in de tuin van een vriend wakker geworden.
Toch niet in een plas kots?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik word wel eens wakker in mn bed, maar met al mn kleren, jas en schoenen incluis, nog aan
Vanochtend nog.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik word wel eens wakker in mn bed, maar met al mn kleren, jas en schoenen incluis, nog aan
Ik donderdag. Zoals gewoonlijk. En vrijdag, examenuitreiking van een vriend.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik me bezatten
Toen je nog jong was...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
De laatste keer dat ik dat had is echt 5 jaar geleden of zo.
Veel plezier!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Vanochtend nog.![]()
Nu ga ik biertjes drinken met m'n /b/rotha's. Fijne dag verder.
Geile zoen,
McF
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik me bezatten
quote:
Wonderbaarlijk genoeg heb ik in mn leven pas 1 keer gekotst van alcoholquote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet in een plas kots?
Dat lijkt me nogal naar wakker worden.
Niet, alleen bier drinken!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee het gaat over vrouwen die bier drinken en shaq roken.
Eins.quote:
Mwah wel meerdere keren.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg heb ik in mn leven pas 1 keer gekotst van alcohol
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, shag is voor lutsers en lelijke dikke wijven.Doei.
het ging over kotsen door alcoholquote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah wel meerdere keren.
Ook een keer toen ik een voedselvergiftiging had van de chinees![]()
een keer was wel mooi (quote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah wel meerdere keren.
Ook een keer toen ik een voedselvergiftiging had van de chinees![]()
Ah de expert spreekt.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
Shag hoor je niet te roken.. daar moet je op kauwen
ofzo
Ja en toen was ik dus in Belgie en we konden maar geen chinees vinden, die geen halfgeplukte kippen en bloedworst in de etalage hadden staan...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
het ging over kotsen door alcohol
niet over kotsen door chinezen
Helemaal alleenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
een keer was wel mooi (), was op Oktoberfest, dus ik kotsen naast zo'n stroomhokje, twee meter verder gestrompeld, tegen een boom gaan zitten, anderhalf uur later werd ik wakker
Belgie, daar waar ze frietekes etenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en toen was ik dus in Belgie en we konden maar geen chinees vinden, die geen halfgeplukte kippen en bloedworst in de etalage hadden staan...![]()
Belgie heeft wel goede restaurantsquote:
En ze missen je ook gewoon niet ?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, mn vrienden zaten nog binnen gewoon bier te drinken
Eh jawel, maar ik had op dat moment een beetje ruzie met ze ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze missen je ook gewoon niet ?![]()
Oh zoquote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eh jawel, maar ik had op dat moment een beetje ruzie met ze ofzo
Dus die hadden vast zoiets van laat hem maar even buiten zitten, komt straks wel goed
Vrouwen die shaq roken, dat vind ik toch welquote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rook niet, drink wel bier, al zat ik gisteren aan de wijn...
En ik drink niet zo vaak teveel, maar gisteren dus wel
Mn moeder rookt shag.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen die shaq roken, dat vind ik toch wel
Mijn moeder rookt sigaretten.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn moeder rookt shag.
E ik heb dus nooit gerookt
Ik zit nooit bij mn moeder in de auto, dus geen idee...quote:Op zondag 28 juni 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt sigaretten.
Haar auto is een asbak op wielen.
Hoooiiquote:
Eigenlijk wil ik wel haar auto overkopenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit nooit bij mn moeder in de auto, dus geen idee...
En tegen wie heb je het nou gers?
tegen 4ebequote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit nooit bij mn moeder in de auto, dus geen idee...
En tegen wie heb je het nou gers?
na drie maanden luchtenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel haar auto overkopen
maar jij bent ook wel plezant hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
na drie maanden luchten
en dat dacht ik al gers
maarre wat zoek je danquote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik zit ook te denken om een autootje te kopen
Maar ik heb daar dus echt totaal geen verstand van en niet zo heel veel geld.
Geen echt boodschappenkarretje, liefst iets waar mn kinderen redelijk veilig achterin kunnen zittenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:04 schreef gers het volgende:
[..]
maarre wat zoek je dan![]()
gezinsbak, petjeswagen, boodschappenkarretje
BBLquote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef 3lmo het volgende:
Studiefinanciering en OV jaarkaart
Wat een retard zeg.
budgetquote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen echt boodschappenkarretje, liefst iets waar mn kinderen redelijk veilig achterin kunnen zitten
Dat is niet veiligquote:Op zondag 28 juni 2009 17:09 schreef gers het volgende:
[..]
budget![]()
zoiets is opzich wel veilig
[ afbeelding ]
renault Espace is redelijk veiligquote:Op zondag 28 juni 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet veilig
Dan gaan ze op ons schieten!
2000 euro ongeveer, ietsje meer kan ook nog wel en het ding mag ook niet te duur zijn in de maand..
eisen, eisen
Dat wordt niks, ik blijf wel gewoon fietsen en treinen
voor dat geld?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:18 schreef gers het volgende:
[..]
renault Espace is redelijk veilig
je kan ook een SUV nemen, voor jezelf veilig voor andere iets minder
suv zal lastig wordenquote:
je moet gewoon samen met een man naar de autodealer gaan als vrouw word je standaard genaaidquote:Op zondag 28 juni 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat leek mij ook
sowieso een fatsoenlijke auto denk ik...
maar zei al, totaal geen verstand van, ben er ook nog niet ècht mee bezig, dus heb verder oko niet gekeken wat er te krijgen is voor die prijs.
Ik zou sowieso niet alleen gaan, lijkt me niet erg slimquote:Op zondag 28 juni 2009 17:30 schreef gers het volgende:
[..]
je moet gewoon samen met een man naar de autodealer gaan als vrouw word je standaard genaaid
een man dusquote:Op zondag 28 juni 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet alleen gaan, lijkt me niet erg slim
Iemand mee die er een beetje verstand van heeft is wel handig
ferrariequote:Op zondag 28 juni 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pff, ik weet nog niet eens welk merk ik zou willen
Hoezo zou ik iets gemist hebben?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:14 schreef MouzurX het volgende:
Hoi![]()
Nou allure heeft wat gemist hoor, hier in zeeland 2 dagen strandweer geweest![]()
Is het nu trouwens ineens weer stiekem de bagger sc?
Volgens mij was het in heel Nederland strandweer.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:14 schreef MouzurX het volgende:
Hoi![]()
Nou allure heeft wat gemist hoor, hier in zeeland 2 dagen strandweer geweest![]()
Is het nu trouwens ineens weer stiekem de bagger sc?
Inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij was het in heel Nederland strandweer.
Dat lijkt me ook niet, nee.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Zeeland is nou ook niet echt the place to be.
iig veel relaxter dan met 1/2 nederland op hetzelfde strandje zitten bij scheveningenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Zeeland is nou ook niet echt the place to be.
Ik ook swa.quote:
Ik ga met je mee, dude!quote:
Geen reet. Chagrijnig geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iig veel relaxter dan met 1/2 nederland op hetzelfde strandje zitten bij scheveningen
Wat heb je dit weekend nog gedaan dan?
2de keer voor mij.quote:
En maar zeiken over studenten die gratis OV krijgenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
2de keer voor mij.
Ik heb vliegtickets en festivaltickets voor nop.
Maar niet op kosten van de overheidquote:Op zondag 28 juni 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En maar zeiken over studenten die gratis OV krijgen.
Maar je durft niet?quote:
ik weet niet welkequote:
Genoeg keuze. Lowlands, Pinkpop, Werchter.quote:
das uitverkauft en ik wil niet in me eentje gaanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Genoeg keuze. Lowlands, Pinkpop, Werchter.
Voor een autist is dat een behoorlijke stap.quote:
Het is inderdaad nu ook best laat om nog te beslissen om naar een festival te gaanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
das uitverkauft en ik wil niet in me eentje gaan
JAJA DAT WEISS ICHquote:Op zondag 28 juni 2009 19:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is inderdaad nu ook best laat om nog te beslissen om naar een festival te gaan
Ik zal ff m`n e ticket hier posten, dan kan iedereen meegaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb kaartjes voor Lowlands trouwens. Maar die verkoop ik niet, whihi.
Sowieso kosten van de OVERHEID -> belastingbetaler.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je zakt of stopt dan moet je het toch gewoon terugbetalen? Ik vind het best fair.
Ja, wat loopt die pipo te kankeren op jouquote:Op zondag 28 juni 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe, Alluur!![]()
Al die Michael Jackson advertenties
Ik ga 'm ook maar eens kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wat loopt die pipo te kankeren op jou.
VANAVOND PRIDE & PREJUDICE OP TV.
Toch gek, ik heb 'm op dvd, maar wanneer ie op tv komt is 't net weer wat leuker.
Ja, maar dan ga je 'm afzeiken daarnaquote:
Hoe weet jij dat nou? Ik hou soms best van romantische films.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je 'm afzeiken daarna!
Je moet gewoon kijken naar hoe schattig het is gefilmt, en en en dat ze niet cliche gaan zoenen e.d..
Ik heb hatersssssss op fok.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wat loopt die pipo te kankeren op jou.
VANAVOND PRIDE & PREJUDICE OP TV.
Toch gek, ik heb 'm op dvd, maar wanneer ie op tv komt is 't net weer wat leuker.
Weer zo'n tuinbroekpot zeker?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:53 schreef gers het volgende:
fas ik had gisteren de ideale chick voor jouw gezien
quote:
Waar dan? Heb je zelf nog iemand aan de haak geslagen?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
een kwaliteitschick
beetje stoer
pronte tietjes (b cupje)
leuk koppie
170 cm lang
65 kg
bushalte net voor de brugquote:Op zondag 28 juni 2009 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar dan? Heb je zelf nog iemand aan de haak geslagen?
20:00!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb hatersssssss op fok.
Mmm, ik zag dat ie komt inderdaad. Hoelaat, 20.30u?
Je hebt haar gewogen?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
een kwaliteitschick
beetje stoer
pronte tietjes (b cupje)
leuk koppie
170 cm lang
65 kg
Ja dat minimaal.quote:
Ik ga er meer mee doenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat minimaal.
Ik gebruik hem dan alleen om naar mn bijbaan te komen (kwartiertje fietsen)
Ik volgens mij neitquote:
Bataviastad?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga er meer mee doen
Naar Ikea enzo
En naar de Flevopolder
Zit dan ook niet zo te baggeren.quote:
Ja, maar ik deed niets verkeerds, volgens mijquote:Op zondag 28 juni 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik volgens mij neit
de laatste keer dat ik keek iig
maar ik ben dan ook gewoon onopvallend enzo
Ja, maar ..quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed niets verkeerds, volgens mij
Notes krijg je toch alleen als je iets verkeerds doet?quote:
Nee hoor, kan ook positief zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Notes krijg je toch alleen als je iets verkeerds doet?
Conclusie: mijn note is dus positief?quote:
Dat denkt iedereen.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Conclusie: mijn note is dus positief?![]()
![]()
Nou ja, het zal welquote:Op zondag 28 juni 2009 20:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen.
Bij sommige is het ook positief, lange ban is bij een aantal positief.
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:18 schreef gers het volgende:
hoe meer notes je hebt hoe groter je epenis toch?
6.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel![]()
Jij zal zelf ook wat notes hebben![]()
Dat hoeft ook niet, je krijgt ook notes als je iets goed doet, vandaar dat ik zei: niet opvallendquote:Op zondag 28 juni 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed niets verkeerds, volgens mij
Ik denk dat er best mensen zijn die dat niet denken hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 20:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen.
Bij sommige is het ook positief, lange ban is bij een aantal positief.
quote:
Er zijn zat users die graag willen denken dat al hun notes positief zijn, vooral de baggeraard dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat er best mensen zijn die dat niet denken hoor
Als ik nu iedereen uit ga schelden die op MJ geilt, krijg ik dan oko een note, of gebeurt dat inmiddels zoveel dat het ook niet meer opvallend is?
Moet zeggen: autootje is wel vele malen handiger dan het OV, tenzij je in de spits naar bijv. Den Haag wil.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je krijgt ook notes als je iets goed doet, vandaar dat ik zei: niet opvallend
En nee, niet bataviastad (ook wel, vast, maar das omdat t in de buurt is) maar vriend woont daar
Ik heb een hoop positieve notesquote:Op zondag 28 juni 2009 20:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zijn zat users die graag willen denken dat al hun notes positief zijn, vooral de baggeraard dus.
Van schelden kun je wel snel notes krijgen ja.
trutquote:Op zondag 28 juni 2009 20:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zijn zat users die graag willen denken dat al hun notes positief zijn, vooral de baggeraard dus.
Van schelden kun je wel snel notes krijgen ja.
Nadeel is dat je op moet lettenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet zeggen: autootje is wel vele malen handiger dan het OV, tenzij je in de spits naar bijv. Den Haag wil.
Het valt wel mee, je moet alleen niet je middelvinger opsteken naar een agressief persoonquote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nadeel is dat je op moet letten
Ik lees altijd in de trein, dat schiet niet op als ik moet rijden
En ik heb al te lang niet gereden, vind het een beetje engig inmiddels
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij bent er een voorbeeld van inderdaad.
Zo ben ik helemaal niet, dus daar maak ik me niet druk om.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het valt wel mee, je moet alleen niet je middelvinger opsteken naar een agressief persoon
Nou das mooiquote:Op zondag 28 juni 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo ben ik helemaal niet, dus daar maak ik me niet druk om.
moet even wennen weer, rustig aan
Ja, vooral de collega's maakten het werk leuk.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
leuk? pizzakoerier?
En ik durf wel weer als ik wat oefen, alleen had en hele tjd geen auto tot mn beschikking, dus kon het gewoon niet.
Zit te kijken naar een cordoba ofzo
Maar goed, eerst maar es even wachten enzo
Met een brommer op maat?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou das mooi![]()
Ik ben een tijdje pizzakoerier geweest_!
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met een brommer op maat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja lach maar.
Heb in het begin ook met de brommer bezorgt, maar dat was niet zo'n succes, omdat ik met bijna omver viel met dat ding![]()
Dus toen maar mn rijbewijs gehaald en per auto gaan bezorgen.
FAAL!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja lach maar.
Heb in het begin ook met de brommer bezorgt, maar dat was niet zo'n succes, omdat ik met bijna omver viel met dat ding![]()
Dus toen maar mn rijbewijs gehaald en per auto gaan bezorgen.
Ik zou het gewoon niet doenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Zotheid het volgende:
Ik las in mijn theorieboek dat je treinen altijd voorrang moet verlenen.
Ik denk niet dat de examinator dan zo blij met mij is.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon niet doen
Flauwekul, die voorrangsregels
Op je examen houd je je aan de regels, daarna gewoon niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de examinator dan zo blij met mij is.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op je examen houd je je aan de regels, daarna gewoon niet meer
In jouw geval zou ik alle trams voorrang verlenen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Zotheid het volgende:
Haha, jij moet het nieuwe theorie examen doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Zotheid het volgende:
Wat is er nu weer veranderd dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jij moet het nieuwe theorie examen doen.
HAhahaahha!1
HAHAHAHAHAHAH!H!HQHAHHAAHH!@!!!
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jij moet het nieuwe theorie examen doen.
HAhahaahha!1
HAHAHAHAHAHAH!H!HQHAHHAAHH!@!!!
Ja sorry, ik heb wat gedronken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
80 open vragen, oid?
We moeten hem overhoren!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
80 open vragen, oid?
25 vragen of je zou remmen/gas los/niks doen.quote:
Valt het verkeerd?quote:
Een trein.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten hem overhoren!
ZH: Welke kleur heeft een trein?
Waarom gelijk weer zo'n moeilijke vraagquote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten hem overhoren!
Is geen bus.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
25 vragen of je zou remmen/gas los/niks doen.
Zijn meer vragen waar ieder op ene net andere manier op anticipeert, maargoed...
quote:
Oh ja, sorry.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer zo'n moeilijke vraag![]()
Het is een beginnend bestuurder hoor.
KB heb jij je rijbewijs eigenlijk?
Een bus!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
welke kleur is een bus is ook een moeilijke vraag
Ja nou eigenlijk wel, aangezien alle maatschappijen niet dezelfde kleur hebbenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
welke kleur is een bus is ook een moeilijke vraag
Met slippende wielen wegrijden had ik in het begin altijd in mijn vaders auto.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
Toen ik nog rijles had deed ik per ongeluk een burnout.![]()
Ging voor het eerst de snelweg op maar stond eerst nog voor een stoplicht. Dus ik dacht, "aha, de snelweg op, dus we moeten vort maken!"
Dus dat ding op groen ik flink op het gas en die koppeling te snel laten komen.![]()
Het dus eerst geregend dus hoop motor en band lawaai maar je gaat nergens heen met spinnende wielen.
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
Toen ik nog rijles had deed ik per ongeluk een burnout.![]()
Ging voor het eerst de snelweg op maar stond eerst nog voor een stoplicht. Dus ik dacht, "aha, de snelweg op, dus we moeten vort maken!"
Dus dat ding op groen ik flink op het gas en die koppeling te snel laten komen.![]()
Het dus eerst geregend dus hoop motor en band lawaai maar je gaat nergens heen met spinnende wielen.
dat bedoelde ikquote:Op zondag 28 juni 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou eigenlijk wel, aangezien alle maatschappijen niet dezelfde kleur hebben
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met slippende wielen wegrijden had ik in het begin altijd in mijn vaders auto.
Strikvraagquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Eerste keer in bf's auto .. stond er zo'n graftak naast me met zo'n blik van: ja je bent aanwezig hoor.
Ja, ik had les in een diesel en mijn vader heeft een benzine dus in de leswagen ook altijd koppeling en dan pas gas.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Teveel vermogen?
Toen ik net m'n rijbewijs had zat ik vast op ene zandvlakte.Was een klein autotje met een 1L 3 cilinder dus weinig vermogen. Kreeg ik dat hok niet van het zand.
![]()
22x afgeslagen ofzo.
Ik liet namelijk met lessen altijd de koppeling komen tot de auto aardig rolde en dan pas het gas. Dat gaat dus niet in een auto met weinig vermogen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Met wat meer ervaring doe je dus gas en koppeling bijna tegelijk. Dus ik de 1e keer in m'n eigen auto. Ook voor het stoplicht. Wil wegrijden, ding maakt tering veel toeren (en dat is te horen want er zit een lawaaige uitlaat onder) maar ging niet rijden. Omdat het aangrijpingspunt superhoog zit.
Sta je daar dan een beetje lawaai te maken.
Of denken dat je 'm in z'n 1 hebt staan en willen wegrijden.......![]()
zou ik niet doenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weer rijden
Vind het leuk
en mis het dus
Het is ook leukquote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weer rijden
Vind het leuk
en mis het dus
Doorgaans: hoe meer cylinders en liters, hoe meer vermogen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ik had les in een diesel en mijn vader heeft een benzine dus in de leswagen ook altijd koppeling en dan pas gas.![]()
Vermogen weet ik niet, ik denk het maar liters en cilinders.Geen idee.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
zou ik niet doen![]()
vrouw achter het stuur bloed aan den muur
Met de handrem rijden doe ik nog steeds...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
In zn 3 wegrijden of met de handrem er nog op
Ja maar...!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
zou ik niet doen![]()
vrouw achter het stuur bloed aan den muur
Ik weet het merk, type, kleur en wat ik erin moet tanken, verder niks.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doorgaans: hoe meer cylinders en liters, hoe meer vermogen.
En een diesel rolt veul makkelijker op z'n koppeling.
Knap van je dat je nog weg kan rijdenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met de handrem rijden doe ik nog steeds...![]()
Zat ook in mijn eigen auto, rij door een bocht en denk bij mezelf "wat is ie toch stil, en ik heb gas helemaal in maar hij is niet voorruit te branden"
Zit je in z'n 4..
niet voor het maatschappelijk belangquote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja maar...!
maar!
het is veel handiger!
Ja, maar er zit een klein versnellingsbakje in hoor. 4 versnellingen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knap van je dat je nog weg kan rijden
typisch vrouwelijk niks geven om anderequote:Op zondag 28 juni 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het maatschappelijk belang boeit me niet
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet het merk, type, kleur en wat ik erin moet tanken, verder niks.
Oh en hij heeft 6 versnellingen!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar er zit een klein versnellingsbakje in hoor. 4 versnellingen.
In z'n 4 en 100km/h is 3500 toeren
Dat weet je nu toch wel ?quote:
quote:
waarmee?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:59 schreef Marurk het volgende:
En weer een dag van mijn leven nutteloos verkloot.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Met niks doen, soggen en werk uitstellen.
Nee.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar heb je nu geen vakantie dan?
Nohh, ik heb nu vakantie en hoef pas ergens in september weer naar schoolquote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee.
Nog 2 hele weken... en in de laatste week daarvan 2 tentamens + 1 presentatie.![]()
![]()
Geel, met blauw. De reguliere treinen van de NS althans.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten hem overhoren!
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohh, ik heb nu vakantie en hoef pas ergens in september weer naar school
Klopt. Maar goed, je hoeft maar 12 v/d 25 goed te hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
25 vragen of je zou remmen/gas los/niks doen.
Zijn meer vragen waar ieder op ene net andere manier op anticipeert, maargoed...
Je had even tijd nodig, maar toch, goed hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geel, met blauw. De reguliere treinen van de NS althans.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je had even tijd nodig, maar toch, goed hoor!
SC?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben even naar het SC geweest om te checken.
Sorryquote:
Te laat..quote:
Gelukkig maar ..quote:
Een beetje mijn quote aanpassen. Boefje!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben even naar het SC geweest om te checken.
Heuy, zo leuk is het niet te leven om met een lager iq te leven hoor!quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje mijn quote aanpassen. Boefje!
Zal ik dan ook een geheimpje van jou verklappen?quote:
Devviequote:
DEVVIE~!!~!1quote:
Doe maar niet, dan kom ik je opzoeken...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik dan ook een geheimpje van jou verklappen?
Hou eens opquote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog steeds geen contract met Ellen gezocht.
Kb±!1111 4EBE bedreigt mij!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan kom ik je opzoeken...
Is dit een poging van het vrouwelijk geslacht om de wereld over te nemen?quote:
quote:
We kunnen wel nog steeds die gangbang bij 4ebe houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mag niet meer hoeliegengen..![]()
tevens ben ik gecastreeerd
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We kunnen wel nog steeds die gangbang bij 4ebe houden.
Hooo, dat was niet helemaal de bedoeling.quote:
Mieters plan, bekakte man!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We kunnen wel nog steeds die gangbang bij 4ebe houden.
Psst geheimpje.quote:
Uhu uhu uhu...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hooo, dat was niet helemaal de bedoeling.
Je klinkt nu net als een vriend van mij...quote:
Ik maak ook wel eens een foutjequote:
Ik kreeg ineens een melding van:quote:Op zondag 28 juni 2009 22:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom lachte je nou om mijn mail adres?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een foutje
*spasme verbergen doet
dat geloof ik nietquote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hooo, dat was niet helemaal de bedoeling.
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een melding van:
'email van Krentenbol.'
![]()
Ik heb nog nooit een email van een krentenbol. gehad.
Heuy, je hebt nog steeds je tieten niet gepost dus een beetje rustig he!quote:
Niemand had wat ingeleverd toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, morgen mijn SLB portfolio ophalen, want NIEMAND heeft een voldoende gehaald..Kut vak.
SLB, de kanker van het hbo.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, morgen mijn SLB portfolio ophalen, want NIEMAND heeft een voldoende gehaald..Kut vak.
Ik wel nu.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Heuy, je hebt nog steeds je tieten niet gepost dus een beetje rustig he!
Wellus, vanmiddag nog.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel nu.
HA !
Jij hebt je manboobs ook nog niet gepost, dus kssst
Dat waarschijnlijk ook nietquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
M'n zusje mbo kader (niveau 2 oid) heeft zelfs SLB.
Studieloopbaanbegeleiding op het mbo.
ik vond mn decolleté wel genoeg eigenlijkquote:Op zondag 28 juni 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Heuy, je hebt nog steeds je tieten niet gepost dus een beetje rustig he!
Waarschijnlijk zal het bij haar iets zijn als:quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
- Hoe voel je je nu?
- Schrijf hier een reflectie over.
- Geef 360 graden feedback, dat betekent dat je negatief over anderen mag zijn.
Een beetje ophitsen en dan niet verder gaan, typisch vrouwelijk!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond mn decolleté wel genoeg eigenlijk
pics..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond mn decolleté wel genoeg eigenlijk
er zijn hier genoeg tietenfoto's te vinden, ik zie niet in waarom je persé de mijne zou moeten zienquote:Op zondag 28 juni 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje ophitsen en dan niet verder gaan, typisch vrouwelijk!
+1 herkenbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een noob van een leraar. M'n project was half naar de tering en had het bij hem gemeld. Dus hij op een boze toon tegen mij zeggen dat ik mijn project maar 360graden moest omdraaien omdat ik de leider was en het moest oplossen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
- Hoe voel je je nu?
- Schrijf hier een reflectie over.
- Geef 360 graden feedback, dat betekent dat je negatief over anderen mag zijn.
Joah, maar de gedachte dat ik met jou chat terwijl ik op je foto's aan het fappen ben is erg geil.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn hier genoeg tietenfoto's te vinden, ik zie niet in waarom je persé de mijne zou moeten zien
Fappen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah, maar de gedachte dat ik met jou chat terwijl ik op je foto's aan het fappen ben is erg geil.
Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jwz.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik vind het idee dat een 21-jarige jongen op me zit te fappen ook wel geilquote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah, maar de gedachte dat ik met jou chat terwijl ik op je foto's aan het fappen ben is erg geil.
Sorry.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een noob van een leraar. M'n project was half naar de tering en had het bij hem gemeld. Dus hij op een boze toon tegen mij zeggen dat ik mijn project maar 360graden moest omdraaien omdat ik de leider was en het moest oplossen.
Dus ik zeg, ok, ik hoef er dus niks aan te doen?
Werd 'ie nog bozer.
Je hebt pm met video.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het idee dat een 21-jarige jongen op me zit te fappen ook wel geil
Wacht maar tot je me bezig hebt gezien!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dank je, ik vond het idee toch geiler
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het idee dat een 21-jarige jongen op me zit te fappen ook wel geil
WAT EEN DONDERS KOEKBLIK!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
http://www.autoweek.nl/occasion.php?oid=6195964&sprid=187962736&cache=no
Die wil ik!
En dat voor maar 650 euro.quote:
Bliksem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |