Herkenbaar, ik ben ooit om half 7 in de tuin van een vriend wakker geworden.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het enige rare wat ik doe is midden op straat liggen
Volgende week zaterdag ga ik me bezattenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ooit om half 7 in de tuin van een vriend wakker geworden.
Toch niet in een plas kots?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik word wel eens wakker in mn bed, maar met al mn kleren, jas en schoenen incluis, nog aan
Vanochtend nog.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik word wel eens wakker in mn bed, maar met al mn kleren, jas en schoenen incluis, nog aan
Ik donderdag. Zoals gewoonlijk. En vrijdag, examenuitreiking van een vriend.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik me bezatten
Toen je nog jong was...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
De laatste keer dat ik dat had is echt 5 jaar geleden of zo.
Veel plezier!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Vanochtend nog.![]()
Nu ga ik biertjes drinken met m'n /b/rotha's. Fijne dag verder.
Geile zoen,
McF
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik me bezatten
quote:
Wonderbaarlijk genoeg heb ik in mn leven pas 1 keer gekotst van alcoholquote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet in een plas kots?
Dat lijkt me nogal naar wakker worden.
Niet, alleen bier drinken!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee het gaat over vrouwen die bier drinken en shaq roken.
Eins.quote:
Mwah wel meerdere keren.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg heb ik in mn leven pas 1 keer gekotst van alcohol
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, shag is voor lutsers en lelijke dikke wijven.Doei.
het ging over kotsen door alcoholquote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah wel meerdere keren.
Ook een keer toen ik een voedselvergiftiging had van de chinees![]()
een keer was wel mooi (quote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah wel meerdere keren.
Ook een keer toen ik een voedselvergiftiging had van de chinees![]()
Ah de expert spreekt.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
Shag hoor je niet te roken.. daar moet je op kauwen
ofzo
Ja en toen was ik dus in Belgie en we konden maar geen chinees vinden, die geen halfgeplukte kippen en bloedworst in de etalage hadden staan...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
het ging over kotsen door alcohol
niet over kotsen door chinezen
Helemaal alleenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
een keer was wel mooi (), was op Oktoberfest, dus ik kotsen naast zo'n stroomhokje, twee meter verder gestrompeld, tegen een boom gaan zitten, anderhalf uur later werd ik wakker
Belgie, daar waar ze frietekes etenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en toen was ik dus in Belgie en we konden maar geen chinees vinden, die geen halfgeplukte kippen en bloedworst in de etalage hadden staan...![]()
Belgie heeft wel goede restaurantsquote:
En ze missen je ook gewoon niet ?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, mn vrienden zaten nog binnen gewoon bier te drinken
Eh jawel, maar ik had op dat moment een beetje ruzie met ze ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze missen je ook gewoon niet ?![]()
Oh zoquote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eh jawel, maar ik had op dat moment een beetje ruzie met ze ofzo
Dus die hadden vast zoiets van laat hem maar even buiten zitten, komt straks wel goed
Vrouwen die shaq roken, dat vind ik toch welquote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rook niet, drink wel bier, al zat ik gisteren aan de wijn...
En ik drink niet zo vaak teveel, maar gisteren dus wel
Mn moeder rookt shag.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen die shaq roken, dat vind ik toch wel
Mijn moeder rookt sigaretten.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn moeder rookt shag.
E ik heb dus nooit gerookt
Ik zit nooit bij mn moeder in de auto, dus geen idee...quote:Op zondag 28 juni 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt sigaretten.
Haar auto is een asbak op wielen.
Hoooiiquote:
Eigenlijk wil ik wel haar auto overkopenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit nooit bij mn moeder in de auto, dus geen idee...
En tegen wie heb je het nou gers?
tegen 4ebequote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit nooit bij mn moeder in de auto, dus geen idee...
En tegen wie heb je het nou gers?
na drie maanden luchtenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel haar auto overkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |