Zeg maar gerust een milleniumquote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef padlarf het volgende:
Joah, die Mick Jagger loopt/huppelt/danst een beetje als een volslagen hippiekonijn over dat toneel![]()
Kijk:
Kan toch niet, man. Als volwassen vent je voortbewegen als een halve sprinkhaan met spierdystrofie![]()
Klacht: Mick Jagger kan niet lopen
En ja, TS weet dat Mick Jagger in 1 dag meer vrouwen kan krijgen dan TS in een decennium.
Ontzettende trollquote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&q=liv%20tyler&ndsp=18&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Die's van Steve Tyler (Aerosmith)quote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&q=liv%20tyler&ndsp=18&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
obvious troll is obviousquote:
Dat is dezelfde artiest toch? Zoiets als Eminem en Slim Shadyquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is dezelfde artiest toch? Zoiets als Eminem en Slim Shady
Ik heb fucking hard gelachen toen ik het filmpje bekeek om te kijken of deze zin kloptequote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef padlarf het volgende:
als een halve sprinkhaan met spierdystrofie![]()
Idd, dit noem ik pas dansen!!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:24 schreef devl1nsect het volgende:
MJ die kon pas dansen.
RIP aan nabestaanden
witte sokken worden weer hipquote:Op zondag 28 juni 2009 17:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, dit noem ik pas dansen!!![]()
MJ toont meteen aan dat witte sokken wel degelijk hip zijn!
Hij heeft soulquote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef padlarf het volgende:
Joah, die Mick Jagger loopt/huppelt/danst een beetje als een volslagen hippiekonijn over dat toneel![]()
Kijk:
Bekijk deze YouTube-video
Kan toch niet, man. Als volwassen vent je voortbewegen als een halve sprinkhaan met spierdystrofie![]()
Klacht: Mick Jagger kan niet lopen
En ja, TS weet dat Mick Jagger in 1 dag meer vrouwen kan krijgen dan TS in een decennium.
Ja.quote:
Dat ook.quote:
lolquote:Op zondag 28 juni 2009 15:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is dezelfde artiest toch? Zoiets als Eminem en Slim Shady
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef padlarf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |