Blij zijn dat het vandaag koopzondag is in Rotterdam en je dus je kleding nog opnieuw kunt kopen.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef laffer het volgende:
bellen met de afdeling gevonden voorwerpen van de KLM, die gaan over alles wat vergeten wordt in taxi`s
bellen met de afdeling gevonden voorwerpen van de KLM, die gaan over alles wat vergeten wordt in taxi`s
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef ach het volgende:
Ben je ook nog zo snugger geweest om het bonnetje in de tas te laten zitten?
Van Den Haag tot Spijkenisse, van Schiedam tot Capelle a/d IJssel. En straks nog Hoek van Holland.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
De Rotterdamse metro is het oudste en grootste metronetwerk in de Benelux.![]()
Dan faalt hij nog harder.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef ach het volgende:
Hier zit iets achter...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef J.Herrer het volgende:
Wat voor soort kleding zoek je? Ik heb nog wel een tas kleding voor je tegen een mooie prijs, ik kan je helaas niet vertellen waar het vandaan komt
Dan is de kans groot dat hij dezelfde kleding zo weer tegen een vergoeding op kan halen in de winkelquote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef ach het volgende:
Precies of er mensen zijn die dat goedje gaan oprapen en gaan afgeven aan die dienst. We spreken hier wel over een metro: negers etcquote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef laffer het volgende:
Ik was een keer mijn koker vol met tekeningen voor school vergeten in de metro.. gelukkig had iemand de moeite genomen het af te geven..quote:Op zondag 28 juni 2009 12:44 schreef o.us het volgende:
Gisteren ging ik op stap, dus ik legde zo mijn pet en een plastic tas vol met gekochte kleding naast me neer. Vergat toen haast dat ik moest uitstappen op dat ene station. Kom ik er pas achter dat ik mijn shit heb laten liggen nadat ik de poortjes ben uitgelopen.![]()
We hebben het over de Rotterdamse metro...wat moet ik doen?!![]()
Klacht: lees samenvatting.
Station Slinge.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:26 schreef padlarf het volgende:
Welk station ging je er uit, dat is wel redelijk essentieel nu.
Leuke mensen in die metro inderdaad. Stapte laatst ook in Schiedam op, lag overal glas van kapotte bierflesjes, afgekloven kippenpoten en friet/mayo. Na een paar minuten valt er mij op dat er een soort "grom"-geluid uit een hoekje komt. Stond er een neger van een jaar of 50, grote baard, compleet van de kaart en helemaal onder de mayonaisequote:Op zondag 28 juni 2009 14:10 schreef o.us het volgende:
Bedankt maar ik denk niet dat het gaat helpen...
ik zit hier met de gedachte dat zo'n junk met mijn kleding rondloopt en dan zeker zo een junk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
ok?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef Kwezel het volgende:
METRO = Met Een Teringvaart Rotterdam Onderdoor
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:07 schreef o.us het volgende:
IK HEB MIJN KLEDING WEER!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Vertel eensquote:
Dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:40 schreef thewishmaster het volgende:
Spullen in Rotterdam achtergelaten in de metro en nog hoop hebben dat iemand ze inlevert.
Het lag gewoon in de RET Servicebalie in Zuidplein. Toen ik terugkwam van de stad ging ik ffies hangen in Zuidplein, het is immers maar 1 station verwijderd van waar ik woon. Ik wou mijn OV chipkaart opladen maar ik wou het met mijn kleingeld opladen dus ging ik de RET Servicebalie om het daar op te laden. Zag ik daar mijn tassen staan!quote:
Lol.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Het lag gewoon in de RET Servicebalie in Zuidplein. Toen ik terugkwam van de stad ging ik ffies hangen in Zuidplein, het is immers maar 1 station verwijderd van waar ik woon. Ik wou mijn OV chipkaart opladen maar ik wou het met mijn kleingeld opladen dus ging ik de RET Servicebalie om het daar op te laden. Zag ik daar mijn tassen staan!![]()
Ik had het met mijn bankpas betaald en alle bonnen zaten er nog in. Inclusief mijn rekeningnummer dat op de bonnen stond. Lang leve techniek.![]()
![]()
![]()
![]()
amai, heb jij dan ff geluk gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Het lag gewoon in de RET Servicebalie in Zuidplein. Toen ik terugkwam van de stad ging ik ffies hangen in Zuidplein, het is immers maar 1 station verwijderd van waar ik woon. Ik wou mijn OV chipkaart opladen maar ik wou het met mijn kleingeld opladen dus ging ik de RET Servicebalie om het daar op te laden. Zag ik daar mijn tassen staan!![]()
Ik had het met mijn bankpas betaald en alle bonnen zaten er nog in. Inclusief mijn rekeningnummer dat op de bonnen stond. Lang leve techniek.![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |