Eindelijk een verjaardagsfeestje voor die kleine meidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
Ik dacht al....wanneer komen de gratis dingen....
Die had ze gekregen omdat ze geslaagd was, snap dat danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef trovey het volgende:
Digitale fotolijstje mag niet weg....ik heb niet eens een digitale fotolijst![]()
Dat klinkt een stuk gezonderquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar als ik hierboven zo lees kunnen ze wel in de leer bij mij![]()
Drie kinderen en ik doe heel veel op de fiets (Swets heeft overdag de auto mee naar z'n werk), de oudste van 5 moet dan idd zelf fietsen.
Oudste heeft geen tv of watdanook op haar kamer.. Daar speelt ze toch nooit, ze is liever buiten met vriendjes en vriendinnetjes. Als er tv gekeken wordt, is dat hier beneden.
Kinderfeestje was hier gewoon thuis, pannenkoeken, patat, cake versieren etc.. helemaal prima![]()
Ok, we hebben wél een Wii en DS in huis (is trouwens MIJN DS).. maar geen schulden met een prak minder inkomen
![]()
Ik vind het trouwens wel altijd verbazingwekkend hoe hoog de netto-inkomens altijd zijn
hij komt daar niet voor de persoonlijke situatie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:46 schreef TheSilverSpoon het volgende:
OMG, die vrouw die goddomme 1200 euro aan kinderschoenen uitgaf per jaar (3 kinderen op hele jonge leeftijd). Samen met haar man hadden ze 5k per maand, en toch presteren ze het om niet rond te komen. 3 paar schoenen per kind per seizoen... Doe eens normaal.
Het was in ieder geval duidelijk dat ze vér, vér boven hun stand leven. Het valt me op dat er veel meer gezinnen zijn met niet al te intelligente mensen die denken dat dit gewoon moet kunnen... typisch.
Overigens vind ik die taxateur maar een gluiperig mannetje. Die verkoopt alles wat ook maar enige waarde voor hem heeft, waarvan hij weet dat de bewoners daar nog weleens spijt kunnen krijgen. Aangezien hij vast een percentage zal krijgen maakt de verkoopprijs hem niet zo heel veel uit, ik denk dat hij zich meer op verkoopvolume richt.
Doe je wel voorzichtig ? Af en toe zie ik ouders met kleine kinderen die zelf fietsen dat ik denk ..... brrrrrr....als dat maar goed gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef E.T. het volgende:
Drie kinderen en ik doe heel veel op de fiets (Swets heeft overdag de auto mee naar z'n werk), de oudste van 5 moet dan idd zelf fietsen.
Dat begrijp ik, hij verdient er ook z'n brood mee. Maar soms heb ik het idee (dat was nog meer met "geen cent te makken") worden er spullen verkocht die geen reet meer opleveren, en die je eigenlijk maar beter kan houden. Niet in alle gevallen help je mensen op die manier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:16 schreef fespo het volgende:
hij komt daar niet voor de persoonlijke situatie.
hij geeft overal de waarde van en hun kunnen besluiten hoeveel en welke spullen weg te doen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Wordt soms gesjoemeld..De kijkers krijgen niet precies de waarheid te zien.
Die is misschien nodig voor vervoer naar werk? Scheelt wel dat vaste lasten van zo'n ding vele malen lager zijn dan van een auto.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat deed die motor daar voor de deur, daar hebben ze het niet over gehad, qua verkopen of kosten ofzo..
Hoezo nodig? Wat is er mis met de fiets of openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is misschien nodig voor vervoer naar werk? Scheelt wel dat vaste lasten van zo'n ding vele malen lager zijn dan van een auto.
OV kan in bepaalde gevallen duurder zijn dan de motor. Bovendien is het een afweging. Ik kan bijvoorbeeld naar mijn werk een uur en vijftig minuten met het OV (enkele reis), of een half uur met de auto. Mja, dan heb je het over 2:40 per dag, dat is ook wel een investering waard (wil je je kinderen nog zien).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo nodig? Wat is er mis met de fiets of openbaar vervoer.
Ja oke, het ging er mij ook meer om dat ze het meestal hebben over alle apparatuur en de eventuele kosten daarvan. En daarna bespreken ze soms of verkoop daarvan mogelijk is. En dat was hier niet zo.. Daarom vroeg ik het me afquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OV kan in bepaalde gevallen duurder zijn dan de motor. Bovendien is het een afweging. Ik kan bijvoorbeeld naar mijn werk een uur en vijftig minuten met het OV (enkele reis), of een half uur met de auto. Mja, dan heb je het over 2:40 per dag, dat is ook wel een investering waard (wil je je kinderen nog zien).
En de fiets is ook niet altijd te doen, ligt aan de afstand. En als je veel fietst, heeft een fiets ook onderhoud nodig.
Ah okay, dan snap ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja oke, het ging er mij ook meer om dat ze het meestal hebben over alle apparatuur en de eventuele kosten daarvan. En daarna bespreken ze soms of verkoop daarvan mogelijk is. En dat was hier niet zo.. Daarom vroeg ik het me af
Wat ik mee bedoeld dat de programma makers niet alles laat zien aan de kijkers..Nou kunnen ze wel zonder auto, terwijl de kinderen 2 x in de week naar een kinderopvang gaan.quote:
Tenenkrommend iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ochjee, de tv/dvd van 't kindje mag niet weg.
5000 netto per maand vind ik meer dan 'redelijk' hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar een heel klein stukje gezien (ik zat Sarah Connor Chronicle's te kijken), maar ik zag wel dat het weer hetzelfde liedje was: goed inkomen (redelijk in ieder geval), maar weer veel te hoge "pinuitgaven".
Straks maar uitzending gemist opzetten inderdaad, want ik heb niet gezien waar die 60.000 euro schuld vandaag kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |