abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72213799
Ik dacht al....wanneer komen de gratis dingen....kinderfeestje, ze komen er deze keer bekaaider af dan hun voorgangers (of heb ik wat gemist?), kredietcrises slaat toe in het programma

Trouwens wat is er mis met een verjaardagsfeestje in huis, met ranja, snoepzakjes en pannekoeken of patat/friet met een kroket, zo heb ik al mijn verjaardagsfeestjes gevierd als kind
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72213866
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
Ik dacht al....wanneer komen de gratis dingen....
Eindelijk een verjaardagsfeestje voor die kleine meid
Mooie afsluiter
pi_72213990
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef trovey het volgende:
Digitale fotolijstje mag niet weg....ik heb niet eens een digitale fotolijst
Die had ze gekregen omdat ze geslaagd was, snap dat dan Wat een onzin excuus, er hang gewoon een paar extra foto's op, bespaard ook nog extra energie
Trieste situatie

Ook die tv van dat meisje..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:53:21 #154
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72214570
Hoe is een gastouder aan huis goedkoper dan het kdv? Ik geloof daar niets van.
opgezegd@fok.nl
pi_72214905
Tja, voor die KDV hadden ze per se de auto nodig.
Ik snap ook niet helemaal waarom hoor. Mijn moeder had ook 3 kinderen en deed bijna alles op de fiets.
M'n broer moest zelf trappen, en de tig jaar oude Gazelle van mams werd gewoon volgenhangen met 2 kinderzitjes+buggy+boodschappen. Alleen de weekendboodschappen gingen wel met de auto, 1x per week. Maar goed, verder dus alles op de fiets of lopend. OV was te duur en benzine werd graag opgespaard voor familiebezoek in België.
En m'n pa, die fietste vrolijk elke dag naar z'n werk, ook weer om brandstofkosten te besparen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:30:14 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72215764
Ik heb het niet gezien, maar als ik hierboven zo lees kunnen ze wel in de leer bij mij
Drie kinderen en ik doe heel veel op de fiets (Swets heeft overdag de auto mee naar z'n werk), de oudste van 5 moet dan idd zelf fietsen.
Oudste heeft geen tv of watdanook op haar kamer.. Daar speelt ze toch nooit, ze is liever buiten met vriendjes en vriendinnetjes. Als er tv gekeken wordt, is dat hier beneden.
Kinderfeestje was hier gewoon thuis, pannenkoeken, patat, cake versieren etc.. helemaal prima
Ok, we hebben wél een Wii en DS in huis (is trouwens MIJN DS ).. maar geen schulden met een prak minder inkomen

Ik vind het trouwens wel altijd verbazingwekkend hoe hoog de netto-inkomens altijd zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_72219992
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar als ik hierboven zo lees kunnen ze wel in de leer bij mij
Drie kinderen en ik doe heel veel op de fiets (Swets heeft overdag de auto mee naar z'n werk), de oudste van 5 moet dan idd zelf fietsen.
Oudste heeft geen tv of watdanook op haar kamer.. Daar speelt ze toch nooit, ze is liever buiten met vriendjes en vriendinnetjes. Als er tv gekeken wordt, is dat hier beneden.
Kinderfeestje was hier gewoon thuis, pannenkoeken, patat, cake versieren etc.. helemaal prima
Ok, we hebben wél een Wii en DS in huis (is trouwens MIJN DS ).. maar geen schulden met een prak minder inkomen

Ik vind het trouwens wel altijd verbazingwekkend hoe hoog de netto-inkomens altijd zijn
Dat klinkt een stuk gezonder (in meerdere opzichten) dan de situatie van de hoofdpersonen van deze aflevering.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72220941
OMG, die vrouw die goddomme 1200 euro aan kinderschoenen uitgaf per jaar (3 kinderen op hele jonge leeftijd). Samen met haar man hadden ze 5k per maand, en toch presteren ze het om niet rond te komen. 3 paar schoenen per kind per seizoen... Doe eens normaal.
Het was in ieder geval duidelijk dat ze vér, vér boven hun stand leven. Het valt me op dat er veel meer gezinnen zijn met niet al te intelligente mensen die denken dat dit gewoon moet kunnen... typisch.

Overigens vind ik die taxateur maar een gluiperig mannetje. Die verkoopt alles wat ook maar enige waarde voor hem heeft, waarvan hij weet dat de bewoners daar nog weleens spijt kunnen krijgen. Aangezien hij vast een percentage zal krijgen maakt de verkoopprijs hem niet zo heel veel uit, ik denk dat hij zich meer op verkoopvolume richt.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheSilverSpoon op 28-08-2009 07:53:02 ]
pi_72221171
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 07:46 schreef TheSilverSpoon het volgende:
OMG, die vrouw die goddomme 1200 euro aan kinderschoenen uitgaf per jaar (3 kinderen op hele jonge leeftijd). Samen met haar man hadden ze 5k per maand, en toch presteren ze het om niet rond te komen. 3 paar schoenen per kind per seizoen... Doe eens normaal.
Het was in ieder geval duidelijk dat ze vér, vér boven hun stand leven. Het valt me op dat er veel meer gezinnen zijn met niet al te intelligente mensen die denken dat dit gewoon moet kunnen... typisch.

Overigens vind ik die taxateur maar een gluiperig mannetje. Die verkoopt alles wat ook maar enige waarde voor hem heeft, waarvan hij weet dat de bewoners daar nog weleens spijt kunnen krijgen. Aangezien hij vast een percentage zal krijgen maakt de verkoopprijs hem niet zo heel veel uit, ik denk dat hij zich meer op verkoopvolume richt.
hij komt daar niet voor de persoonlijke situatie.
hij geeft overal de waarde van en hun kunnen besluiten hoeveel en welke spullen weg te doen.
pi_72221414
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef E.T. het volgende:

Doe je wel voorzichtig ? Af en toe zie ik ouders met kleine kinderen die zelf fietsen dat ik denk ..... brrrrrr....als dat maar goed gaat
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_72221420
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:16 schreef fespo het volgende:
hij komt daar niet voor de persoonlijke situatie.
hij geeft overal de waarde van en hun kunnen besluiten hoeveel en welke spullen weg te doen.
Dat begrijp ik, hij verdient er ook z'n brood mee. Maar soms heb ik het idee (dat was nog meer met "geen cent te makken") worden er spullen verkocht die geen reet meer opleveren, en die je eigenlijk maar beter kan houden. Niet in alle gevallen help je mensen op die manier.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:54:53 #162
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72221559
Vaak klopt er ook gewoon niets van, die tv+dvd combi, ik zou er niet meer dan 20 euro voor geven. Maar die paardenstaart zei dat er wel 50 voor te krijgen was.

En die auto dan? 750 euro was al te veel voor die zooi, en dan ineens krijgen ze er 1900 euro voor.

En dat KDV klopt ook niet, want ze houden dat ook aan (2 dagen in de week), en nu kan het wel zonder auto?

Ik vind het op zich een goed programma, maar dan wel eerlijk, en alles vertellen.
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:23:20 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72223189
Wordt soms gesjoemeld..De kijkers krijgen niet precies de waarheid te zien.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:14:52 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72224507
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Wordt soms gesjoemeld..De kijkers krijgen niet precies de waarheid te zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72225005
Wat deed die motor daar voor de deur, daar hebben ze het niet over gehad, qua verkopen of kosten ofzo..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:02:40 #166
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72225753
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat deed die motor daar voor de deur, daar hebben ze het niet over gehad, qua verkopen of kosten ofzo..
Die is misschien nodig voor vervoer naar werk? Scheelt wel dat vaste lasten van zo'n ding vele malen lager zijn dan van een auto.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:03:58 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72225792
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die is misschien nodig voor vervoer naar werk? Scheelt wel dat vaste lasten van zo'n ding vele malen lager zijn dan van een auto.
Hoezo nodig? Wat is er mis met de fiets of openbaar vervoer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:08:33 #168
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72225917
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hoezo nodig? Wat is er mis met de fiets of openbaar vervoer.
OV kan in bepaalde gevallen duurder zijn dan de motor. Bovendien is het een afweging. Ik kan bijvoorbeeld naar mijn werk een uur en vijftig minuten met het OV (enkele reis), of een half uur met de auto. Mja, dan heb je het over 2:40 per dag, dat is ook wel een investering waard (wil je je kinderen nog zien).

En de fiets is ook niet altijd te doen, ligt aan de afstand. En als je veel fietst, heeft een fiets ook onderhoud nodig.
Zerg schreef:
pi_72227648
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:

[..]

OV kan in bepaalde gevallen duurder zijn dan de motor. Bovendien is het een afweging. Ik kan bijvoorbeeld naar mijn werk een uur en vijftig minuten met het OV (enkele reis), of een half uur met de auto. Mja, dan heb je het over 2:40 per dag, dat is ook wel een investering waard (wil je je kinderen nog zien).

En de fiets is ook niet altijd te doen, ligt aan de afstand. En als je veel fietst, heeft een fiets ook onderhoud nodig.
Ja oke, het ging er mij ook meer om dat ze het meestal hebben over alle apparatuur en de eventuele kosten daarvan. En daarna bespreken ze soms of verkoop daarvan mogelijk is. En dat was hier niet zo.. Daarom vroeg ik het me af
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:15:35 #170
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72227857
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ja oke, het ging er mij ook meer om dat ze het meestal hebben over alle apparatuur en de eventuele kosten daarvan. En daarna bespreken ze soms of verkoop daarvan mogelijk is. En dat was hier niet zo.. Daarom vroeg ik het me af
Ah okay, dan snap ik wat je bedoelt
Zerg schreef:
pi_72229982
Ik heb weer wat gemist, dat wordt dus uitzending gemist vanavond
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:17:05 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_72230401
Ik heb maar een heel klein stukje gezien (ik zat Sarah Connor Chronicle's te kijken), maar ik zag wel dat het weer hetzelfde liedje was: goed inkomen (redelijk in ieder geval), maar weer veel te hoge "pinuitgaven".

Straks maar uitzending gemist opzetten inderdaad, want ik heb niet gezien waar die 60.000 euro schuld vandaag kwam.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:19:29 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72230498
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat ik mee bedoeld dat de programma makers niet alles laat zien aan de kijkers..Nou kunnen ze wel zonder auto, terwijl de kinderen 2 x in de week naar een kinderopvang gaan.
pi_72231593
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ochjee, de tv/dvd van 't kindje mag niet weg.
Tenenkrommend idd
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:23:35 #175
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72232467
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar een heel klein stukje gezien (ik zat Sarah Connor Chronicle's te kijken), maar ik zag wel dat het weer hetzelfde liedje was: goed inkomen (redelijk in ieder geval), maar weer veel te hoge "pinuitgaven".

Straks maar uitzending gemist opzetten inderdaad, want ik heb niet gezien waar die 60.000 euro schuld vandaag kwam.
5000 netto per maand vind ik meer dan 'redelijk' hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')