vraag ik me ook afquote:Op zondag 28 juni 2009 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe de fuck raak je je schoenen kwijt als je op stap gaat
Uhuh. Slet.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef electronique het volgende:
logeeradres
opzich niet eigenlijkquote:Op zondag 28 juni 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
TS is vannacht geneukt door een mocro die haar vervolgens heeft bestolen
quote:
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef electronique het volgende:
... logeeradres ...
Ja we geloven je. Aangezien je je schoenen én 30euro bent kwijtgeraakt.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:11 schreef electronique het volgende:
[..]
het was gewoon bij een vriendinnetje hoor
en ik heb de hele nacht alleen gelegen
Tjah...je bent je schoenen + €30,- kwijt...wie weet wat je allemaal nog meer hebt uitgespookt waarvan je niets weet...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:11 schreef electronique het volgende:
[..]
het was gewoon bij een vriendinnetje hoor
Amen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Dactus het volgende:
[..]
Tjah...je bent je schoenen + €30,- kwijt...wie weet wat je allemaal nog meer hebt uitgespookt waarvan je niets weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tevens haar anale maagdelijkheid.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Dactus het volgende:serieus...dit is echt té stom. TS verloor vannacht tevens haar waardigheid.
Je bent je schoenen én 30 euro kwijt en je weet er niks meer van. Geheid is er meer gebeurd waar je niks meer van weet.quote:
Is dat een uitdaging?quote:
Vrouwen die zulk gedrag vertonenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
haha, hoe ver heen moet je dan wel niet geweest zijn
Ik zou een SOA test doen, wie weet heeft ie je onderbroek na zijn/haar daad weer aangemetenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Shadowlyse het volgende:
maar gelukkig had je je onderbroek nog aan, dat scheelt.![]()
Nu ben je hoogst waarschijnlijk slechts afgelikt door iemand met een voeten fetish.
Dat denk je maar.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:11 schreef electronique het volgende:
[..]
Jammer dat ik nooit in zulke situaties terechtkom. Hadden we best kunnen lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |