Alles is relatief natuurlijk. Het is geen Nederland, maar voor Engelse gemiddelden zou je je hier wel gelukkig mee kunnen prijzenquote:Op zondag 28 juni 2009 03:52 schreef buggie het volgende:
HOAX. Engeland heeft helemaal geen17 jarige meisjes!
Lekker slim is dan ook fake en opzet..quote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
In NL wonen ook domme mensen hoor.
"Amerika, dat ligt toch in Engeland" (in "lekker slim", rtl4)
Je moet niet het onmogelijke willenquote:Op zondag 28 juni 2009 03:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Antiklacht -> Engelse 17 jarige meisjes(niet dik en/of zwanger)
Dus? Enige basiskennis van de wereld is niet vreemd ofzo. Ik moest op de basisschool de hele fucking wereld leren, hoeveel daar veel van is weggelekt, kan ik nog wel steeds het verschil aanwijzen tussen Zuid-Afrika en Congo, om maar iets te noemen.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo verbaasd dat men over de grens weinig weet over Nederland? Waarschijnlijk denken veel Nederlanders ten onrechte dat Nederland een belangrijk land is. Helaas, de zeventiende eeuw is al lang voor bij. Er zijn steden/agglomeraties met meer inwoners.
Ik kan heel West-Europa wel op de kaart aanwijzen anders. Een groot deel van Oost-Europa ook nog. Je mag toch wel verwachten dat andere West-Europesen dat ook kunnen?quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo verbaasd dat men over de grens weinig weet over Nederland? Waarschijnlijk denken veel Nederlanders ten onrechte dat Nederland een belangrijk land is. Helaas, de zeventiende eeuw is al lang voor bij. Er zijn steden/agglomeraties met meer inwoners.
Dit is allemaal basiskennis topografie.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
Alberto?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:48 schreef Billy_Talent het volgende:
*knip
Ik dacht even "ongelooflijk, wat een onderwijsniveau, dat dit zomaar kan in Engeland."
That this can in England!!!quote:
I am touching the plane of our Queen right now!quote:
Alleen 'lekker slim' is ontzettend nep en ik ga er even van uit dat TS de waarheid spreekt.quote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
Haar strak naar achter in een staart, sproeten en een overdreven accent wat duidt op hun domheid, i.p.v. dat het netjes klinkt.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:22 schreef Marurk het volgende:
Engelse chickies... bestaan die?
Die zijn toch altijd wit als een laken en > 50% heeft ook nog eens overgewicht?
quote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
Mogen die jonge dames wel stappen?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:48 schreef Billy_Talent het volgende:
een avondje stappen in een Engels dorpje vlakbij Birmingham genaamd Walsall. wat zijn sommige Engelse 17 jarige meisjes dom zeg
Ja al gedaan, en nu?quote:Op zondag 28 juni 2009 09:47 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Lees die topics eens helemaal door, griekjeee.
Dat kan dan niet aan het onderwijs liggen, want op elke basisschool is aardrijkskunde/topo een verplicht onderdeel.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:31 schreef omapietje het volgende:
Ja we gaan weer wijzen naar anderen en in hokjes stoppen want daar zijn wij nederlanders erg goed in.
BTW ik denk dat zo'n 60 % van de nederlanderse 17 jarige net zoveel moeite met topografie heeft als die twee die jij gesproken hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 05:24 schreef intraxz het volgende:
[..]
Lekker slim is dan ook fake en opzet..
quote:
Goh, een vergelijkbare reactie...kun je weleens hebben hèquote:
True. Weet niet, ben pas wakkerquote:Op zondag 28 juni 2009 10:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goh, een vergelijkbare reactie...kun je weleens hebben hèMisschien omdat het ook waarheid is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd ben geweest in hoeveel landen ze Nederland eigenlijk kennen, Diverse keren dat ze in Amerika en Azie wisten wat Nederland, Amsterdam en vaak zelfs Rotterdam was. Uiteraard vroeg ik dat niet aan willekeurige rednecks of landbouwspleetogen maar aan de wat slimmere mens, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:40 schreef Matthijs- het volgende:
Even serieus nu: Denemarken ligt écht in Nederland. Ik ben er een paar weken terug nog doorheen gekomen (klein plaatsje in de provincie Groningen, zoek maar op).
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:42 schreef Matthijs- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/groningeninbeeld/index.asp?actie=foto&id=426&pid=205&gid=18
Die meisjes wisten meer van Nederland dan TS zelf.
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:42 schreef Matthijs- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/groningeninbeeld/index.asp?actie=foto&id=426&pid=205&gid=18
Die meisjes wisten meer van Nederland dan TS zelf. Problem solved, slotje?
Probeer 't eens in de VS daar denken ze dat Amsterdam 'n eigen land is en België 'tzelfde is als Nederland over 't algemeen.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:57 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd ben geweest in hoeveel landen ze Nederland eigenlijk kennen, Diverse keren dat ze in Amerika en Azie wisten wat Nederland, Amsterdam en vaak zelfs Rotterdam was. Uiteraard vroeg ik dat niet aan willekeurige rednecks of landbouwspleetogen maar aan de wat slimmere mens, dat dan weer wel.
De helft van België is dat ook natuurlijk..quote:Op zondag 28 juni 2009 11:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Probeer 't eens in de VS daar denken ze dat Amsterdam 'n eigen land is en België 'tzelfde is als Nederland over 't algemeen.
Ik zeg toch Amerika in me post, sinds wanneer ligt de VS niet meer in Amerika?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Probeer 't eens in de VS daar denken ze dat Amsterdam 'n eigen land is en België 'tzelfde is als Nederland over 't algemeen.
Volgens mij ligt dat in Drenthequote:
Eigenlijk niet neequote:
Hehe, ik kom zelf ook uit Groningen, maar dit wist ik niet neequote:Op zondag 28 juni 2009 10:42 schreef Matthijs- het volgende:
Die meisjes wisten meer van Nederland dan TS zelf. Problem solved, slotje?
er was 1 in drenthe en 1 in limburg (Dacht ik)quote:
America ligt in Limburg, wijsneus, en is de plaats waar Rowwen Hèze vandaan komt. (zowel de mythische figuur als de band)quote:
Zowat alles ligt in de VS. Je moet toch wat als je in een compleet nieuw land namen moet gaan verzinnen voor plaatsen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef JDI het volgende:
Italië ligt in de VS![]()
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=italy%2C%20usa&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Nederland is anders nog steeds de 2e exporteur van Europa hoor, alleen Duitsland exporteert meer.quote:Op zondag 28 juni 2009 08:03 schreef Limey het volgende:
En Denemarken ligt heul niet in Nederland, het ligt in Australiëquote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef JDI het volgende:
Italië ligt in de VS![]()
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=italy%2C%20usa&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Ik ben er nog maar net, maar je hebt gelijk. Net even op wikipedia gekeken en het is wel iets meer dan een dorpjequote:Op zondag 28 juni 2009 14:07 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Walsall een dorpje noemen is ook triest.
America, The United States of America, The United States, US, USA, Verenigde Staten, VS.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:53 schreef MCH het volgende:
Eigenlijk zijn wij Nederlanders ook lastig voor buitenlanders want we komen allemaal uit 'Holland' maar ook uit 'The Netherlands'. Geen wonder dat dat voor verwarring zorgt bij Amerikanen die toch wel uit een veel groter land komen. Te meer ook omdat wij ook nog twee Hollandse provincies hebben en Amsterdam
mja, je had aan de hoeveelheid kroegen toch wel door moeten hebben dat je niet in een dorpje was.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar net, maar je hebt gelijk. Net even op wikipedia gekeken en het is wel iets meer dan een dorpje
Nee, het knopje van m'n laptop ligt erafquote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft zijn toetsenbord op ENG staan, vandaar dat de ; niet werkt.
Maar goed: Hoe was Walsall verder ? Mooi stadion ?
Terechte klacht, want:quote:Op zondag 28 juni 2009 03:48 schreef Billy_Talent het volgende:
Goed, TS komt net terug van een avondje stappen in een Engels dorpje vlakbij Birmingham genaamd Walsall. Dit is absoluut geen verkapt check-mij-stage-lopen-in-Engeland-topic, maar het feit dat dit in Engeland afspeelt is een belangrijk onderdeel van dit topic.
Want, mijn hemel wat zijn sommige Engelse 17 jarige meisjes dom zeg. Vragen of Denemarken in Nederland ligt en of Amsterdam in de buurt van Nederland ligt. Ze zeggen zelfs dat ze Finland, Polen en/of Duitsland niet eens aan kunnen wijzen op een landkaart. Ik dacht even "ongelooflijk, wat een onderwijsniveau, dat dit zomaar kan in Engeland."
Dus ik vragen wat ze wel weten, antwoordden ze met "Amerika en Azie"
Klacht -> Engelse 17 jarige chickies die de topografische kennis hebben van een kastanje
Bonusklacht -> mijn dubbele punt/puntkomma knopje doet het niet waardoor ik genoodzaakt ben ingewikkeld te moeten doen
Antiklacht -> Engelse 17 jarige meisjes(niet dik en/of zwanger)
Het heet America en het ligt in Limburg.quote:
Oh, een tweede pagina die ik nog niet had gezien.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het heet America en het ligt in Limburg.
En vroeg zwangerquote:Op maandag 29 juni 2009 18:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Engelse zijn meestal lelijk, dik en dom.
Ik zou er heen kunnen gaan. Raad je het aan?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Laatst was ik even aan et chille ergens en er was toevallig wielrennen op tv dus ik vroeg is dit de tour de france ? Zegt zon gozer: Nee dit is de Giro d'Italia, waarop een chimi zei: "Is dat niet in belgië?"![]()
Ik heb er een erg toffe avond gehad, ja. In Birmingham ook trouwens.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:06 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik zou er heen kunnen gaan. Raad je het aan?
Er is wel veel white trash in Liverpool of niet? Waar verblijf je dan trouwens als je daar uitgaat? Heb je een goedkoop hotel oid geboekt vantevoren?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb er een erg toffe avond gehad, ja. In Birmingham ook trouwens.
Verschillende pubs en discotheken. Namen weet ik niet zo een, twee, drie. We waren vijf dagen naar Birmingham, een dag naar Manchester en een dag naar Liverpool. We sliepen niet en namen de eerste trein terug om zes uur.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Er is wel veel white trash in Liverpool of niet? Waar verblijf je dan trouwens als je daar uitgaat? Heb je een goedkoop hotel oid geboekt vantevoren?
Nou, en of.quote:
Die koersen gaan wel eens door verschillende landen. De Tour de France start volgend jaar ook in Rotterdam. En ja, dan roepen mensen voor tv wel eens: "Heey, is dat niet in Rotterdam?"quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Laatst was ik even aan et chille ergens en er was toevallig wielrennen op tv dus ik vroeg is dit de tour de france ? Zegt zon gozer: Nee dit is de Giro d'Italia, waarop een chimi zei: "Is dat niet in belgië?"![]()
En dronken.quote:
Na 3 bier al.quote:
Dit is ook wel een soort van mutant:quote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Engelse meisjes zijn vaak van die spuuglelijke waterspuger-achtige mutantbitches.
[ afbeelding ]
Lol. Dat zegt een Engelse.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef Billy_Talent het volgende:
We hadden het trouwens ook over stereotypen. Zo leven wij in windmolens en dragen we klompen en eten zij beans on toast en drinken ze de hele dag thee.
Maar ze noemden ook iets over trollen. Serieus, waar leg je de connectie met Nederland en een trol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |