quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:53 schreef Sjeen het volgende:Dat ging hier ineens heel snel... Na 'm twee keer een 'nep'bakje met lekkere dingetjes meegegeven te hebben, mocht ik 'n echte voor 'm bestellen.
Hij heeft nu deze:
[
afbeelding ]
Ik deze voor 's morgens:
[
afbeelding ]
En deze voor 's middags
[
afbeelding ]
Die bovenste heb ik ook voor mijn vriend en bevalt heel goed. Kan genoeg in om zelfs zijn honger te stillen , en dat zegt toch wat
En dat rode urara doosje is erg handig kwa formaat, ik heb hem in het blauw. Ooit een van mijn eerste doosjes geweest en blijf die erg veel gebruiken. Ze zijn niet al te duur maar wel leuke setjes zeker om mee te beginnen!
Leuk trouwens dat dit topic groeit! Welkom alle nieuwe bento-makers

Gisteren was tweede keer Efteling, Maar ik heb helaas gisteren geen picknick bento's kunnen maken, omdat het weer nou eenmaal niet bepaald mee zou zitten.

Veeeel regen dus nat gras/natte bankjes. Het drukte de pret niet maar vond het wel jammer. Had er zo naar uit gekeken! Nouja, volgende dagtrip beter!

En over de envelopjes, ik ben er zelf geen grote fan van dus haal het niet vaak. Maar bij die ik hier bij de toko haalde hoefde ik ze alleen voorzichtig doormidden te snijden en dan open peuteren. Deed dat altijd voorzichtig met een mesje omdat het met mijn vingers al helemaal mis ging

Wel tof dat je rijst uit een vormpje er precies inpast, dat scheelt ook veel

Ik had alleen onigiri en die figuurtjes vormen, maar dat ging dan precies niet. Misschien dat ik het volgende keer wel kan proberen met mijn kleine balletjes vorm.
Krijg er spontaan honger van