Die eerste twee heb ik van de week ook gehaald in dezelfde winkel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag ben ik dan ook naar de Oriental Superstore geweest in Arnhem. Moest toch wel eens een keertje, als nieuwbakken Arnhemse![]()
En kijk, rijstvormpjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is bijna zonde om open te maken, ik vind de verpakkingen zo leuk! Die ga ik bewaren.
Ze hadden ook verschillende kleuren sesamzaadjes, zo leuk! Maar ik heb me ingehouden, volgende keer weer andere dingen meenemen. In ieder geval is dit de tot nu toe beste 'toko' van Arnhem. Die in Kronenburg is veels te duur, en die in de Koningstraat erg klein.
Wat zijn ze leuk! Weet je dat je hiervan (met een ritsje, tafelplastic en stof voor een binnenvoering) een superleuk tasje/etuitje van kan maken?!quote:Het is bijna zonde om open te maken, ik vind de verpakkingen zo leuk! Die ga ik bewaren.
Leuke vormpjes he, die eerste twee! Van die hartjes/driehoek/bloem/ster waren er nog heel veel. Van de nigiri vormpjes en de sushirol had ik de laatste, dus dat was fijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Die eerste twee heb ik van de week ook gehaald in dezelfde winkel.
En oegh die sesamzaadjes !!!
In de plaatselijke toko hebben ze alleen in wasabi- en sojasmaak. Daar net nieuwe gekocht - zie je ze bij oriental in curry- rook- pruim- en knoflooksmaak.
Het leuke is dat dit kleine vormpjes zijn, en ik de hartjes- en bloemvorm ook in een grotere variant heb. Heb ook een hartvormig eiding. Dus dan kun je gaan combineren...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuke vormpjes he, die eerste twee! Van die hartjes/driehoek/bloem/ster waren er nog heel veel. Van de nigiri vormpjes en de sushirol had ik de laatste, dus dat was fijn.
Hier ga ik zeker vaker naar toe
Dat is leuk jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit kleine vormpjes zijn, en ik de hartjes- en bloemvorm ook in een grotere variant heb. Heb ook een hartvormig eiding. Dus dan kun je gaan combineren...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:29 schreef Sjeen het volgende:
Leuk he Bla!
Die bovenste heb ik ook voor mijn vriend en bevalt heel goed. Kan genoeg in om zelfs zijn honger te stillen , en dat zegt toch watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Dat ging hier ineens heel snel... Na 'm twee keer een 'nep'bakje met lekkere dingetjes meegegeven te hebben, mocht ik 'n echte voor 'm bestellen.
Hij heeft nu deze:
[ afbeelding ]
Ik deze voor 's morgens:
[ afbeelding ]
En deze voor 's middags
[ afbeelding ]
hmm lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef _Arual_ het volgende:
Er zit iets speculaasachtigs in.
Dat zou mij op zich ook wel tegenhoudenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een pak spekkoekbakmix in de kast staan, maar ik durf er niet aan te beginnen, omdat de eerste stap ongeveer zo luidt:
'klop de eieren twintig minuten.'
Gewoon proberen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier bij de jumbo heb ik het wel eens zien liggen, maar ik durfde het niet mee te nemen![]()
<-- bang is voor nieuw dingen
Oh, dat doe ik wel, in de mixerhouder, dat welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een pak spekkoekbakmix in de kast staan, maar ik durf er niet aan te beginnen, omdat de eerste stap ongeveer zo luidt:
'klop de eieren twintig minuten.'
Meen je dat? Ik probeer juist alles uit! Er ligt zowat iedere week wel iets in mijn supermarktkarretje wat ik niet ken. Meestal lust ik het ook wel. En anders Pheno wel. Daarom werd ik ook helemaalquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier bij de jumbo heb ik het wel eens zien liggen, maar ik durfde het niet mee te nemen![]()
<-- bang is voor nieuw dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |