quote:
Negers verbranden niet. Dus dat is een pluspunt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
TS is nou een neger
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Negers verbranden niet. Dus dat is een pluspunt.
Dat topic komt vannacht of morgenochtendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Biogarde het volgende:
Wees blij daje geen lasogen hebt. Da's pas zuur
Niet altijd. Soms werkt verbranden wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
No shit Sherlock, waarom denk je dat ze altijd de strop gebruiken en nooit de brandstapel
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Adidah het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms werkt verbranden wel.
[ afbeelding ]
Maar over het algemeen zijn ze moeilijk te verbranden.
Ik wil niet weten wat de verdere technische staat van je koekblik isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef arnold-d het volgende:
Ik was vanmiddag lekker aan het lassen, want 1 dorpel was aan het [b]rotten[b/] en kwam niet door de APK![]()
Nu heb ik gelast zonder laskap, steeds 1 laspuntje, Maar nu is mijn hele hoofd verbrand![]()
![]()
![]()
Klacht, Verbrande kop van het lassen doet pijn
Waarschijnlijk erna.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
was ie al zwart voordat dat ze hem op die gril-plaat gooiden, of pas daarna ?
Want denk je van het felle licht wat van het co2 lassen af komt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Sackboy het volgende:
Moet je ook maar in de schaduw gaan lassen, niet in de volle zon.
Heb er wel een paar keer in gekeken, 3x ofzo. Dus dat zal nog wel komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Biogarde het volgende:
Ziek.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Adidah het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms werkt verbranden wel.
[ afbeelding ]
Maar over het algemeen zijn ze moeilijk te verbranden.
Dat gaat een heerlijke nacht wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef arnold-d het volgende:
[..]
[..]
Heb er wel een paar keer in gekeken, 3x ofzo. Dus dat zal nog wel komen
Bedankt Sherlock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Want denk je van het felle licht wat van het co2 lassen af komt?![]()
quote:
Toevallig 1 dorpel die door gekomen is aan de achterkant!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat de verdere technische staat van je koekblik is
Atheïsten waren er beter in over het algemeen hoor. Tientallen miljoenen mensen vermoord... die paarduizend van de Inquisitie waren kinderspel wat dat betreft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie Gristenen het juist zo leuk vonden om mensen te verbranden en stroppen enzulks, of kwam de Inquisitie soms van de moslims ?
Maar ik heb alleen puntlasjes moeten zetten, anders smolt die het hele metaal wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef De_Melkboer het volgende:
Dus, voortaan altijd een complete laskap op je knap, en handschoenen aan. Ik had een keer alleen een lasbril op en kwam maandag op m'n werk met een rooie neus waar Bassie jaloers op zou zijn.
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:01 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen puntlasjes moeten zetten, anders smolt die het hele metaal weg![]()
voor een rups gebruik ik wel een laskap!
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Atheïsten waren er beter in over het algemeen hoor. Tientallen miljoenen mensen vermoord... die paarduizend van de Inquisitie waren kinderspel wat dat betreft.
Dames en heren, houdt u vast. Het topic is los...
Rij jij niet in een Golf 1.4?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat de verdere technische staat van je koekblik is
Nee, die atheïsten wilden hun wil niet opdringen?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar de Atheïsten deden het grotendeels om de wereld te veroveren, en om zichzelf te verdedigen,, De Gristenen kozen bewust willekeurige mensen uit om te gaan lastig vallen, martelen, en te vemoorden, alleen maar om iedereen hun wil op te dringen
maak hem dan vast met kauwgum ofzo
Foto's of optieven.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:18 schreef arnold-d het volgende:
goed geslapen, maar de pijn is nu 2x zo erg geworden
TS komt er nog wel achter vanavondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |