Hij heeft echt veels te veel kansen nodig...quote:Op zondag 5 juli 2009 15:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou als verdediger van een eredivisieclub niet zo bang worden van Koevermans.
Maar maar, zeg..
quote:Staat de rol van Simons onder druk?
Door MARTIJN VAN BEETEN
UDEN - Het was een opmerkelijk moment in de oefenwedstrijd tussen hoofdklasser UDI’19/Beter Bed en PSV: 0-4. In de eerste helft droeg de in Eindhoven teruggekeerde André Ooijer de aanvoerdersband.
Toen hij voor de tweede helft opnieuw het veld betrad, was het lapje stof van zijn bovenarm verdwenen.
Nu was Timmy Simons, de afgelopen twee seizoenen al leider van PSV, de captain. Opvallend, want normaal verandert de aanvoerdersband uitsluitend van eigenaar als de leider van het elftal wordt gewisseld. Trainer Fred Rutten wilde er niet al te veel over kwijt, maar gaf wel toe dat hij nooit iets doet zonder dat er een bepaalde gedachte achter zit. ,,Het thema aanvoerder speelt voor mij nog niet. Dat komt pas in een latere fase van de voorbereiding.’’
In de eerste helft tegen UDI’19 speelde PSV voor het eerst deze voorbereiding in een formatie die veel lijkt op de basis waarmee de club aan het seizoen wil beginnen. Alleen Ibrahim Afellay (krijgt dinsdag bij RKC Waalwijk waarschijnlijk zijn eerste speelminuten) en de nog niet bij PSV teruggekeerde spits Ola Toivonen, ontbraken.
In dat team was dus geen plek voor de Belgische middenvelder Simons. Op zijn positie, naast Orlando Engelaar, stond de Ecuadoraan Edison Mendez. Ook hier mag van Rutten niet te veel achter worden gezocht, maar hij was te spreken over die eerste helft.
Rutten wil dat zijn elftal ageert en niet reageert. Simons voetbalt wat voorzichtiger dan Mendez, die graag de diepte zoekt en bij de 2-0 van Koevermans een prima voorzet vanaf de achterlijn afleverde.
De opstelling tegen UDI was het eerste schot voor de boeg van Rutten, die tijdens oefenduels met RKC, het Deense Bröndby en het Turkse Sivasspor nog aan zijn elftal kan sleutelen. Dan komen er vast nog kansen voor aanvoerder Simons.
Die gaat daar (zand)bakken met geld verdienen....quote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Lee naar Saoedi-Arabië, slaap rustig verder PSV.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die gaat daar (zand)bakken met geld verdienen....
Daar kon PSV zeker te weten niet tegen op
quote:'Oud-PSV'er Lee op weg naar Saudi-Arabië'
Young-Pyo Lee lijkt zijn carrière te vervolgen in Saudi-Arabië. Volgens verschillende media uit dat land heeft de linksback reeds enkele keren gesproken met Al-Hilal en wordt er een snel akkoord verwacht.
De 32-jarige Zuid-Koreaan is tevreden met het contract dat Al-Hilal hem heeft aangeboden, waardoor het wachten nog is op een akkoord tussen de Arabieren en Borussia Dortmund. De Duitse club liet eerder al weten dat de voormalig PSV'er mag vertrekken.
Bij Al-Hilal komt Lee de Belgische trainer Eric Gerets tegen. Bovendien zijn ook de spelers Mirel Radoi en Christian Wilhelmsson bekende namen. Lee zal een contract tekenen voor één seizoen, met een optie op nog een extra jaar. Zijn jaarsalaris zal één miljoen euro gaan bedragen.
Nog 6 nachtjes slapen, dan heb ik 'm voor mijn verjaardag.quote:
Nog meer mensen hier die meegaan naar uitwedstrijden? Heb er zelf wel weer een paar op de planning staan dit seizoen (in het zuiden van het landquote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb net wel een uitkaart gehaald voor komend seizoen, minstens net zo leuk.
Lijkt me toch dat hij bij PSV ook wel 1 miljoen zou kunnen verdienen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Geef `m eens ongelijk. Op zijn 32e nog even 1 á 2 miljoen verdienen en dan rustig een leven opbouwen in Korea met vrienden/familie/vrouw.
Jammer, wel.
quote:Omroep Brabant zoekt de échte PSV-fan
Voor een nieuwe rubriek over PSV op Omroep Brabant tv zoekt de regionale zender bijzondere supporters PSV. Heb jij bijvoorbeeld een tattoo van PSV? Of heb je één van je kinderen vernoemd naar een speler van PSV? Ben jij getrouwd op de middenstip van PSV? Is je huis roodwit gekleurd? Heb je speciale PSV-voorwerpen die je koestert?
Maar ook: aan welke momenten uit wedstrijden van PSV bewaar jij bijzondere herinneringen? Welke momenten zullen je altijd bijblijven? Laat het Omroep Brabant weten en wie weet komt er snel een cameraploeg van Omroep Brabant bij je op bezoek.
Mail naar sport@omroepbrabant.nl.
Medio juliquote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer kan ik de seizoenskaart verwachten in mijn brievenbus?
Liep er vandaag eentje hier in Den Haagquote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef GustavFTW het volgende:
Nog mensen hier die naar RKC - PSV gaan morgen?
Ik ga iig wel ff een kijkje nemen, het is toch om de hoek.
Heb trouwens al veel mensen in het nieuwe uitshirt zien lopen in Eindhoven, moet zeggen dat ik hem ook wel erg vet vind nu ik hem wat vaker heb gezien.
quote:Na Young-Pyo Lee en Ji-Sung Park staat PSV op het punt om een derde Zuid-Koreaan naar Eindhoven te halen. De Brabanders zijn geïnteresseerd in de diensten van Sung-Yong Ki, die momenteel nog bij FC Seoul onder contract staat. De middenvelder wordt gezien als een van de meest talentvolle spelers uit de competitie en staat in de belangstelling van diverse clubs uit Europa. De voorkeur van Ki gaat echter uit naar PSV, dat dankzij Lee, Park en Hiddink een goede naam heeft in Korea. (Sports Seoul)
http://www.ed.nl/sport/psv/article5217044.ecequote:Vennegoor wil nog niet naar PSV
dinsdag 07 juli 2009 | 02:39 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 juli 2009 | 12:48
EINDHOVEN - PSV lijkt weinig kans te maken in de strijd om Jan Vennegoor of Hesselink. De spits van Celtic heeft de club laten weten dat hij zijn voetballoopbaan buiten Nederland wil voortzetten.
Vennegoor of Hesselink vindt het nog 'te vroeg' om terug te keren naar PSV. Trainer Fred Rutten liet vorige week nog weten een overgang van de aanvaller niet uit te sluiten, nadat bekend werd dat deze transfervrij mag vertrekken bij zijn Schotse werkgever. Vennegoor of Hesselink (30) stelt op dit moment andere prioriteiten.
Van mij hoeft ie niet meer te komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/psv/article5217044.ece
quote:Vele oude bekenden bij afscheidsduel Phillip Cocu
Cocu en Vennegoor of Hesselink. Cocu en Vennegoor of Hesselink.
Een groot aantal bekenden van Phillip Cocu hebben inmiddels laten weten van de partij te zijn tijdens zijn officiële afscheidswedstrijd op zaterdag 25 juli. Mark van Bommel, Jefferson Farfán, Wim Jonk en Arthur Numan zijn enkele namen van het lijstje dat steeds groter wordt. Guus Hiddink zal ‘Team Cocu’ coachen.
Afscheid in stijl
Verder hebben ook Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ernest Faber, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Chris van der Weerden en Jan Wouters hun aanwezigheid al toegezegd. Phillip Cocu (38) krijgt daarmee een afscheid in stijl van zijn carrière als voetballer in de vorm van een wedstrijd in het Philips Stadion tegen de PSV-selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |