abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 16:13:50 #226
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70704555
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Geef `m eens ongelijk. Op zijn 32e nog even 1 á 2 miljoen verdienen en dan rustig een leven opbouwen in Korea met vrienden/familie/vrouw.

Jammer, wel.
Lijkt me toch dat hij bij PSV ook wel 1 miljoen zou kunnen verdienen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70705977
als kromkamp 1.6 miljoen per jaar verdient wat zou die geweldenaar lee dan wel niet kunnen verdienen :p
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 6 juli 2009 @ 18:17:17 #228
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_70709363
Amen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_70714771
PyTh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Omroep Brabant zoekt de échte PSV-fan

Voor een nieuwe rubriek over PSV op Omroep Brabant tv zoekt de regionale zender bijzondere supporters PSV. Heb jij bijvoorbeeld een tattoo van PSV? Of heb je één van je kinderen vernoemd naar een speler van PSV? Ben jij getrouwd op de middenstip van PSV? Is je huis roodwit gekleurd? Heb je speciale PSV-voorwerpen die je koestert?

Maar ook: aan welke momenten uit wedstrijden van PSV bewaar jij bijzondere herinneringen? Welke momenten zullen je altijd bijblijven? Laat het Omroep Brabant weten en wie weet komt er snel een cameraploeg van Omroep Brabant bij je op bezoek.

Mail naar sport@omroepbrabant.nl.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70716063
Wanneer kan ik de seizoenskaart verwachten in mijn brievenbus?
pi_70716502
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer kan ik de seizoenskaart verwachten in mijn brievenbus?
Medio juli
pi_70716628
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Medio juli
Ok binnen 2 weken dus thanx
pi_70722950
Nog mensen hier die naar RKC - PSV gaan morgen?
Ik ga iig wel ff een kijkje nemen, het is toch om de hoek.

Heb trouwens al veel mensen in het nieuwe uitshirt zien lopen in Eindhoven, moet zeggen dat ik hem ook wel erg vet vind nu ik hem wat vaker heb gezien.
pi_70723092
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef GustavFTW het volgende:
Nog mensen hier die naar RKC - PSV gaan morgen?
Ik ga iig wel ff een kijkje nemen, het is toch om de hoek.

Heb trouwens al veel mensen in het nieuwe uitshirt zien lopen in Eindhoven, moet zeggen dat ik hem ook wel erg vet vind nu ik hem wat vaker heb gezien.
Liep er vandaag eentje hier in Den Haag
Nouja, zo'n erge hekel hebben we ook weer niet aan PSV
pi_70732595
quote:
Na Young-Pyo Lee en Ji-Sung Park staat PSV op het punt om een derde Zuid-Koreaan naar Eindhoven te halen. De Brabanders zijn geïnteresseerd in de diensten van Sung-Yong Ki, die momenteel nog bij FC Seoul onder contract staat. De middenvelder wordt gezien als een van de meest talentvolle spelers uit de competitie en staat in de belangstelling van diverse clubs uit Europa. De voorkeur van Ki gaat echter uit naar PSV, dat dankzij Lee, Park en Hiddink een goede naam heeft in Korea. (Sports Seoul)
pi_70732807
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Weer een middenvelder erbij.
pi_70736522
quote:
Vennegoor wil nog niet naar PSV
dinsdag 07 juli 2009 | 02:39 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 juli 2009 | 12:48

EINDHOVEN - PSV lijkt weinig kans te maken in de strijd om Jan Vennegoor of Hesselink. De spits van Celtic heeft de club laten weten dat hij zijn voetballoopbaan buiten Nederland wil voortzetten.

Vennegoor of Hesselink vindt het nog 'te vroeg' om terug te keren naar PSV. Trainer Fred Rutten liet vorige week nog weten een overgang van de aanvaller niet uit te sluiten, nadat bekend werd dat deze transfervrij mag vertrekken bij zijn Schotse werkgever. Vennegoor of Hesselink (30) stelt op dit moment andere prioriteiten.
http://www.ed.nl/sport/psv/article5217044.ece
pi_70737253
quote:
Van mij hoeft ie niet meer te komen
pi_70739165
quote:
Vele oude bekenden bij afscheidsduel Phillip Cocu

Cocu en Vennegoor of Hesselink. Cocu en Vennegoor of Hesselink.
Een groot aantal bekenden van Phillip Cocu hebben inmiddels laten weten van de partij te zijn tijdens zijn officiële afscheidswedstrijd op zaterdag 25 juli. Mark van Bommel, Jefferson Farfán, Wim Jonk en Arthur Numan zijn enkele namen van het lijstje dat steeds groter wordt. Guus Hiddink zal ‘Team Cocu’ coachen.

Afscheid in stijl
Verder hebben ook Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ernest Faber, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Chris van der Weerden en Jan Wouters hun aanwezigheid al toegezegd. Phillip Cocu (38) krijgt daarmee een afscheid in stijl van zijn carrière als voetballer in de vorm van een wedstrijd in het Philips Stadion tegen de PSV-selectie.
pi_70740618
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef dndiek het volgende:

[..]

Van mij hoeft ie niet meer te komen
Van mij ook niet. Sympathieke vent hoor, maar ook weer niet heel veel beter dan de huidige spitsen...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:14:02 #241
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_70741047
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef dndiek het volgende:

[..]
Grote namen bij afscheid Cocu
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_70741120
Thank god, vennegoor komt niet.
Opluchtinh, 2e koevermans hebben we niet nodig..
Toivonen-lazovic is genoeg, koevermans mag weg
pi_70741121
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Van mij ook niet. Sympathieke vent hoor, maar ook weer niet heel veel beter dan de huidige spitsen...
Dat dus.... Eerst Danko en Danny dumpen
pi_70741163
PSV speelt thuis tegen de Graafschap voor de beker.
pi_70741191
quote:
'PSV, HSV en FC Porto vechten om Zuid-Koreaan'
Ki Sung-Yong staat in de belangstelling van verschillende Europese clubs. De Zuid-Koreaanse middenvelder komt momenteel uit voor FC Seoul en staat te boek als het grootste talent van het land.

De twintigjarige Sung-Yong mag dan ook op flink wat interesse rekenen. Volgens Sports Seoul worden de verrichtingen van de international momenteel scherp in de gaten gehouden door Hamburger SV, FC Porto én PSV, waarbij de Eindhovenaren het meest concreet zijn.

Volgens het medium ziet Sung-Yong een overstap naar Eindhoven wel zitten. In het verleden gingen spelers al Ji-Sung Park en Young Pyo-Lee hem immers succesvol voor. Een eerste telefonisch gesprek heeft reeds plaatsgevonden en de zaakwaarnemer van de 1.87 meter lange international zal volgende week naar Eindhoven afreizen om de onderhandelingen voort te zetten.

Wel zal PSV het contract van de speler moeten afkopen. Hij ligt nog één seizoen vast bij FC Seoul. De aanvallend ingestelde Sung-Yong wordt in zijn vaderland gezien als één van de grootste talenten sinds jaren en met name zijn traptechniek staat hoog aangeschreven.
Lee en Park waren een succes. Nguyen en Sun Jihai niet. Zhou is nog afwachten. Ben benieuwd of ze deze speler halen...
pi_70741225
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Lee en Park waren een succes. Nguyen en Sun Jihai niet. Zhou is nog afwachten. Ben benieuwd of ze deze speler halen...
Robversteegje
pi_70741253
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef dndiek het volgende:

[..]

Robversteegje
Ohnee, had ook nog gekeken of hij niet al gepost was ...
pi_70744267
quote:
Veel prominenten bij afscheidswedstrijd Cocu
Phillip Cocu krijgt zaterdag 25 juli zijn afscheidswedstrijd in het Philips Stadion. Een team van oud-ploeggenoten van Cocu zal het opnemen tegen de huidige selectie van PSV.

Inmiddels hebben veel spelers toegezegd mee te doen aan het duel. Zo zullen Mark van Bommel, Jefferson Farfán, Wim Jonk, Arthur Numan, Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ernest Faber, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Chris van der Weerden en Jan Wouters hun opwachting maken.

Cocu (38) sloot vorig seizoen zijn actieve loopbaan af. In zijn carrière kwam hij uit voor AZ, Vitesse, PSV, FC Barcelona en Al Jazira Club. Momenteel is Cocu als trainer aan PSV verbonden en maakt hij deel uit van de technische staf van bondscoach Bert van Marwijk.

Bondscoach van Rusland Guus Hiddink zal de coach zijn van het team van oud-ploeggenoten van Cocu.
Mooie namen
pi_70744307
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef Brigand het volgende:

[..]

Mooie namen
Robversteegje
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:33:58 #250
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70744722
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Lee en Park zijn Zuid-Koreanen, Nguyen is een Amerikaan, Sun Jihai is een Chinees, evenals Zhou...
Ki Sung-Yong is weer een Zuid-Koreaan.

Wat is nu je punt?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')