Tja, je probeert eens wat uit als trainerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit is hem dus?
D : Roorda
V : Salcido-Maza-Simons-Mendez
M : Lazovic-Koevermans-Nijland
A : Dzsudsák-ooijer-bakkal.
Vandaag weer nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
Waarom speelt Lazovic niet?
Hij speelde vandaag en is licht geblesseerd geraaktquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Vandaag weer niet![]()
Zou die dan toch weggaan ?
bron: Sportweekquote:Fred Rutten geeft Wim Kieft functie bij Jong PSV
Wim Kieft gaat een functie vervullen bij Jong PSV. Dat liet hoofdtrainer Fred Rutten woensdag na afloop van het met 1-0 gewonnen oefenduel tegen VV De Valk weten. De voormalig aanvaller gaat vanaf half augustus aan de slag bij de Eindhovense club.
Kieft raakt mogelijk ook betrokken bij het eerste elftal, maar daarover is nog geen duidelijkheid omdat de exacte voorwaarden nog niet bekend zijn. De oud-spits kwam zelf zes jaar lang uit voor PSV. Momenteel volgt hij de cursus Oefenmeester 1. (YK)
Bron?quote:
Even op het PN gezocht, hij blijkt niet meer tussen de spelers te staan op de website van Celtic: http://www.celticfc.net/home/players/firstTeam.aspxquote:
Contract is afgelopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Even op het PN gezocht, hij blijkt niet meer tussen de spelers te staan op de website van Celtic: http://www.celticfc.net/home/players/firstTeam.aspx
Toch apart..
Hij is vanaf gisteren zonder contract, dus dat zegt niets. Hij is nu in principe clubloos.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Even op het PN gezocht, hij blijkt niet meer tussen de spelers te staan op de website van Celtic: http://www.celticfc.net/home/players/firstTeam.aspx
Toch apart..
Ben je naar Oisterwijk geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Cocu was vandaag bij de training.Hij gaat zoveel hij kan aanwezig zijn dit seizoen.
Halenquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij is vanaf gisteren zonder contract, dus dat zegt niets. Hij is nu in principe clubloos.
Liever een echte topper maar bij gebrek aan beter mag het van mij.quote:
Alleen zul je eerst Koevermans en Lazovic kwijt zien te raken.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:15 schreef jpg97 het volgende:
Vennegoor mag van mij absoluut terugkomen naar PSV.
Heeft t.o.v. Koevermans en Lazovic toch meerwaarde
Waarom wachten ze niet met de echte foto tot eind september (dus na dat de transfer markt is gesloten)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:54 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag herkansing met Toivonen op de nationale persdag
De media moeten hun foto's hebben (VI seizoensgids etc)quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom wachten ze niet met de echte foto tot eind september (dus na dat de transfer markt is gesloten)
quote:Cocu terug in technische staf PSV
EINDHOVEN - Phillip Cocu maakt ook komend seizoen deel uit van de technische staf van PSV. De voormalig international, ook assistent bij Oranje, moet nog met bondscoach Bert van Marwijk en PSV-trainer Fred Rutten overleggen wanneer en hoe vaak hij beschikbaar is.
Cocu viert op dit moment nog vakantie, maar stond gisterochtend wel op het veld in Oisterwijk, waar PSV op trainingskamp is. De club had vast een voorschot genomen op het aanblijven van Cocu, want op de nieuwe grijsgele trainingsoutfit waren zijn initialen al aangebracht. ,,Ik vond het belangrijk om tijdens dit trainingskamp mijn gezicht te laten zien,'' zei Cocu na de training in de Brabantse hitte.
De 38-jarige Cocu was tijdens het laatste deel van het vorige seizoen ook al actief als assistent in Eindhoven. Net als toen is hij niet van plan om tijdens wedstrijden van PSV op de bank plaats te nemen.
,,Dat laten mijn werkzaamheden bij het Nederlands elftal ook niet toe. De ene week zal ik op de tribune zitten bij AZ, de volgende misschien bij Ajax. Voor tactische of individuele trainingen ben ik wel beschikbaar. Als ik aan de slag ben bij het Nederlands elftal, heb ik meer inzicht in de tijd dat ik beschikbaar kan zijn voor PSV.''
De club heeft Wim Kieft al gestrikt als assistent van Anton Janssen bij Jong PSV.
Nicequote:
Wat een kansloze reactie van Van Kraaij....quote:PSV gaat 'zaak Vennegoor of Hesselink intern bespreken'
De leiding van PSV overlegt op korte termijn over Jan Vennegoor of Hesselink (foto). De dertigjarige spits krijgt geen nieuw contract van Celtic.
‘Mag hij transfervrij vertrekken? Dat is nieuw voor mij,’ aldus PSV’s technisch manager Adrie van Kraaij in de krant Sp!ts. ‘Die verhalen dat we eerder al interesse hadden zijn onzin. Maar nu ga ik de zaak intern bespreken, zoals we dat altijd doen. Verder geef ik geen commentaar.’
Tijdens het voorbije seizoen liet Vennegoor meer dan eens doorschemeren dat hij open staat voor een rentree bij PSV.
Goed nieuws, ik denk dat Cocu zeker wel van waarde kan zijn voor PSVquote:
Idd.. zo behandel je een oud speler toch nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een kansloze reactie van Van Kraaij....
Durf te wedden dat van Kraaij dat niet eens heeft gezegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gast, het komt van de Sp!ts. Zowel qua vorm als inhoud laat dat medium behoorlijk te wensen over....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die staat er nu niet meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Suijk het volgende:
Waar slaat die kop van nu.nl op?
Kopie van Cocu blijft betrokken bij PSV
http://www.nu.nl/sport/20(...)trokken-bij-psv.html
Foutje denk ik...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Suijk het volgende:
Waar slaat die kop van nu.nl op?
Kopie van Cocu blijft betrokken bij PSV
http://www.nu.nl/sport/20(...)trokken-bij-psv.html
Durf te wedden van wel.. wat een beunhaas is dat zeg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Durf te wedden dat van Kraaij dat niet eens heeft gezegd.
/facepalmquote:‘Mag hij transfervrij vertrekken? Dat is nieuw voor mij,’ aldus PSV’s technisch manager Adrie van Kraaij in de krant Sp!ts.
Wat een lutser die van Kraaij:')quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef noxious het volgende:
[..]
/facepalm
Naja, in ieder geval krijgen we op deze manier wel weer een beetje provinciale sfeer terug.
Nu nog ambitie. Flapdrol.
Hoe wil je die 3 genoemde aanvallers in godsnaam samen laten spelen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Foutje denk ik...
Zou wel cool zijn, een 10 jaar jongere kopie! Nu nog een jongere kopie van Van Nistelrooij, Nilis, Stam en Romario en de platte kar kan al van stal gehaald worden.
Nistelrooij - Romarioquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoe wil je die 3 genoemde aanvallers in godsnaam samen laten spelen?
23, talent af dus... Dacht dat hij nog veel jonger wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef mcyodogg het volgende:
Toivonen vandaag 23 jaar geworden, hoop dat dit feestvarken wel fit genoeg is als de "serieuze" tegenstanders op het programma staan. Je weet wel, Genk, Sivasspor, Brondby en dat soort grootheden.
Zwart is goed! Straalt zeker wat uit. Maar Mendez mag zijn vetrolletjes wel kwijtraken voor het begin van de competitiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte broek staat beter, ofniet?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zwart is goed! Straalt zeker wat uit. Maar Mendez mag zijn vetrolletjes wel kwijtraken voor het begin van de competitie
Opvallend dat Simons zo weinig speelt in de voorbereiding. Zie hem liever dan Mendez eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef dndiek het volgende:
Opstelling PSV tegen UDI’19:
Isaksson, Kromkamp, Ooijer, Marcellis, Salcido, Engelaar, Zhou, Méndez, Amrabat, Koevermans, Dzsudzsák
21e minuut 0-1 Ooijer
Kreeg nog wat vakantie na het EK -21 dat vorige week is gespeeld.quote:
0-3 Lazovicquote:
quote:PSV wint met 0-4 van UDI'19/Beter Bed
4 juli 2009 RvN
PSV heeft zaterdagmiddag met 0-4 gewonnen van UDI'19/Beter Bed. In Uden stond het bij rust 0-2. Ooijer en Koevermans scoorden in de eerste helft. Na rust waren het Lazovic en Bakkal die doeltroffen. PSV speelde voor het eerst in het nieuwe uittenue, dat inmiddels verkrijgbaar is.
PSV Netwerk
Opstelling PSV eerste helft: Isaksson, Kromkamp, Salcido, Méndez, Koevermans, Amrabat, Engelaar, Zhou, Dzsudzsák, Ooijer en Marcellis.
PSV Netwerk
Opstelling PSV tweede helft: Cassio Ramos, Salcio, Maza, Ooijer, Marcellis, Simons, Bakkal, Nijland, Zhou, Dzsudzsak en Lazovic
Hij heeft echt veels te veel kansen nodig...quote:Op zondag 5 juli 2009 15:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou als verdediger van een eredivisieclub niet zo bang worden van Koevermans.
Maar maar, zeg..
quote:Staat de rol van Simons onder druk?
Door MARTIJN VAN BEETEN
UDEN - Het was een opmerkelijk moment in de oefenwedstrijd tussen hoofdklasser UDI’19/Beter Bed en PSV: 0-4. In de eerste helft droeg de in Eindhoven teruggekeerde André Ooijer de aanvoerdersband.
Toen hij voor de tweede helft opnieuw het veld betrad, was het lapje stof van zijn bovenarm verdwenen.
Nu was Timmy Simons, de afgelopen twee seizoenen al leider van PSV, de captain. Opvallend, want normaal verandert de aanvoerdersband uitsluitend van eigenaar als de leider van het elftal wordt gewisseld. Trainer Fred Rutten wilde er niet al te veel over kwijt, maar gaf wel toe dat hij nooit iets doet zonder dat er een bepaalde gedachte achter zit. ,,Het thema aanvoerder speelt voor mij nog niet. Dat komt pas in een latere fase van de voorbereiding.’’
In de eerste helft tegen UDI’19 speelde PSV voor het eerst deze voorbereiding in een formatie die veel lijkt op de basis waarmee de club aan het seizoen wil beginnen. Alleen Ibrahim Afellay (krijgt dinsdag bij RKC Waalwijk waarschijnlijk zijn eerste speelminuten) en de nog niet bij PSV teruggekeerde spits Ola Toivonen, ontbraken.
In dat team was dus geen plek voor de Belgische middenvelder Simons. Op zijn positie, naast Orlando Engelaar, stond de Ecuadoraan Edison Mendez. Ook hier mag van Rutten niet te veel achter worden gezocht, maar hij was te spreken over die eerste helft.
Rutten wil dat zijn elftal ageert en niet reageert. Simons voetbalt wat voorzichtiger dan Mendez, die graag de diepte zoekt en bij de 2-0 van Koevermans een prima voorzet vanaf de achterlijn afleverde.
De opstelling tegen UDI was het eerste schot voor de boeg van Rutten, die tijdens oefenduels met RKC, het Deense Bröndby en het Turkse Sivasspor nog aan zijn elftal kan sleutelen. Dan komen er vast nog kansen voor aanvoerder Simons.
Die gaat daar (zand)bakken met geld verdienen....quote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Lee naar Saoedi-Arabië, slaap rustig verder PSV.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die gaat daar (zand)bakken met geld verdienen....
Daar kon PSV zeker te weten niet tegen op
quote:'Oud-PSV'er Lee op weg naar Saudi-Arabië'
Young-Pyo Lee lijkt zijn carrière te vervolgen in Saudi-Arabië. Volgens verschillende media uit dat land heeft de linksback reeds enkele keren gesproken met Al-Hilal en wordt er een snel akkoord verwacht.
De 32-jarige Zuid-Koreaan is tevreden met het contract dat Al-Hilal hem heeft aangeboden, waardoor het wachten nog is op een akkoord tussen de Arabieren en Borussia Dortmund. De Duitse club liet eerder al weten dat de voormalig PSV'er mag vertrekken.
Bij Al-Hilal komt Lee de Belgische trainer Eric Gerets tegen. Bovendien zijn ook de spelers Mirel Radoi en Christian Wilhelmsson bekende namen. Lee zal een contract tekenen voor één seizoen, met een optie op nog een extra jaar. Zijn jaarsalaris zal één miljoen euro gaan bedragen.
Nog 6 nachtjes slapen, dan heb ik 'm voor mijn verjaardag.quote:
Nog meer mensen hier die meegaan naar uitwedstrijden? Heb er zelf wel weer een paar op de planning staan dit seizoen (in het zuiden van het landquote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb net wel een uitkaart gehaald voor komend seizoen, minstens net zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |