quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb 2 seizoenskaarten besteld. Eind deze maand worden ze afgeboekt. Dus denk ik dat ik ze volgende maand ontvang ? Ik ga alleen met mijn vader. Nu vroeg ik me af of mijn zoontje van 2,5 gewoon gratis naar binnen kan en op mijn schoot kan ?
Het is de vraag echter of Rutten het gebrek aan topkwaliteit in de selectie kan compenserenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:11 schreef Valdivia het volgende:
Geweldig stuk in de Telegraaf vandaag trouwens over Rutten.
Eindelijk stralen we weer eens ambitie uit!
Ben wel benieuwd of hij gaat doorbrekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wedstrijdstatistieken:
Sportpark: Polis Direct Stadion, Driel.
Doelpunten: (10) Koevermans 0-1; (24) Koevermans 0-2; (32) Koevermans 0-3; (39) Koevermans 0-4; (43) Bakkal 0-5; (51) Jonathan 0-6; (57) Romario 0-7; (68) Jonathan 0-8; (72) Hutten 0-9; (85) Ter Horst 0-10.
Opstelling PSV (eerste helft):
Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Koevermans, Amrabat, Pieters, Wuytens, Manco, Engelaar, Bakkal en Ojo.
Opstelling PSV (tweede helft):
Zoet, Horsten, Ter Horst, Heerkens, Zonneveld (57, Rijmenants), Velda, Zhou, Romario, Manco, Hutten en Jonathan.
HIJ IS TERUG!!!!
![]()
![]()
Mooi om te zien dat Jonathan 2x scoort.
mja lekkere keuze na die ophef van afgelopen week rondom Simons..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Engelaar al aanvoerder in zijn eerste wedstrijd?
Niet vreemd aangezien Simons er nog niet was , een lekkere binnenkomer voor Engelaar en hij zou ook zeker een goede 2 of 3de aanvoerder zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Engelaar al aanvoerder in zijn eerste wedstrijd?
mja maar goed hoe betrouwbaar is dat? Het kan natuurlijk ook de geruchten voeden..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niet vreemd aangezien Simons er nog niet was , een lekkere binnenkomer voor Engelaar en hij zou ook zeker een goede 2 of 3de aanvoerder zijn.
Maar Rutten heeft al gezegd dat Simons gewoon aanvoerder blijft.
Wie had er anders vanavond aanvoerder moeten zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar goed hoe betrouwbaar is dat? Het kan natuurlijk ook de geruchten voeden..
ik zat meer te denken aan Wuytensquote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie had er anders vanavond aanvoerder moeten zijn
Koevermans
Degelijk. Best prima eigenlijk, alleen nog wat angstig om de diepte in te gaan en kiest vaak de veilige weg met tikkies breed. Maar best solide eigenlijk, beter dan ik verwacht had.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef dndiek het volgende:
Iemand enig idee hoe Zhou speelde?
quote:Op zondag 28 juni 2009 09:17 schreef Lemming22 het volgende:
10-0![]()
Zijn de doelpunten (for what it's worth) nog ergens terug te zien?
van de psv sitequote:Later op PSV TV Online een samenvatting van RKSV Driel-PSV (0-10)
Qua namen zit het wel goed in de jeugd, naast Romario lopen er ook nog een Nilis en een Hasselbaink rond.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:02 schreef mazeind het volgende:
Romario Sabaja heten, en dan bij PSV spelen. Helemaal geweldig.
Maar het duurt ook wel gewoon lang! Het hoeft toch geen dag te duren om een samenvatting van 5 minuten in elkaar te klooien?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef dndiek het volgende:
Vorig jaar stonden ze er ook pas een dag later 's avonds op als ik het me goed herinner, dus waarschijnlijk zijn jullie te ongeduldig....
niet iedereen heeft zin om op zijn vrije dag te werkenquote:Op zondag 28 juni 2009 18:52 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar het duurt ook wel gewoon lang! Het hoeft toch geen dag te duren om een samenvatting van 5 minuten in elkaar te klooien?
Aanstellers!quote:Op zondag 28 juni 2009 18:56 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
niet iedereen heeft zin om op zijn vrije dag te werken
Nee en Ibi wil ook niet zo maar weg...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef Suijk het volgende:
Is er nou werkelijk helemaal geen club die Ibi wil overnemen?
Die eerste van Reis was goedquote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die van Reis en 4de van Koevermans zitten er goed in
Thanx.quote:
Sterrengedrag heeft ie al dus wat dat betreft kan die wel hogerop maar hij kan het nu niet meer maken aangezien die het Engelaar al heeft beloofd te blijven.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef Suijk het volgende:
Is er nou werkelijk helemaal geen club die Ibi wil overnemen?
Koevermans op 1.55 minuten. Wat doet hij daar danquote:
Vind je het gek dat die lul niet populair is?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat me gister ook wel opviel is dat Reker ook echt niet populair is bij jullie of niemand kende hem dat kan ook nog , maar dat ie een beveiliger nodig heeft![]()
Zo spannend is het niet, een profclub die puur op kwaliteitsverschil een zeer zwakke amateurclub de grond in stampt. Het kwam nogal plichtmatig op mij over...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef neilpad het volgende:
Krijg het filmpje maar niet aan de praat..
Dat was het natuurlijk ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet, een profclub die puur op kwaliteitsverschil een zeer zwakke amateurclub de grond in stampt. Het kwam nogal plichtmatig op mij over...
Had ik ook, maar je moet gewoon ff lang wachten. Of je installeert ff de browser opera. Daarin werkt ie vrijwel meteenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef neilpad het volgende:
Krijg het filmpje maar niet aan de praat..
Vind het idd niet gek als ik het vergelijk met hier daar is ie ook niet geliefd maar beveiliging is nog lang niet nodig.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die lul niet populair is?
En in dit idiote klimaat hebben ontzettend veel mensen beveiliging nodig.
Er lopen steeds meer gekken rond, die tot iets krankzinnigs in staat zijn.
Mietjes die meteen naar een wapen gaan trekken, als iemand iets verkeerd zegt.
In dat land leven we nu.
Euh, waarom kijken jullie mij aan?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:
Hij is vorig jaar meerdere malen (waaronder ook door Lemic) bedreigd, dus ik kan me er helaas wel iets bij voorstellen....
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
En jullie nieuwe spits ontbreekt nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen we ook nog maar een keeper op goal zettenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef Toivonen het volgende:
Koevermans 4 goals 3 intikkers![]()
Hij mag van mij nu weg, ik word boos als rutten hem boven toivonen verkiest.
Dzudsák Toivonen Amrabat
Afellay
Engelaar Mendez
Salcido Ooijer Marcellis Mazá
hoop het maar voor emquote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Helly het volgende:
Hij zal toch wel zelf zo heten, anders ga je toch een nieuw shirt/je geld terug vragen?
Klooierquote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen Toivonen ontbreekt nu nog
In elke familie heb je wel een zwart schaap...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Vind het idd niet gek als ik het vergelijk met hier daar is ie ook niet geliefd maar beveiliging is nog lang niet nodig.
Maar ja wat je zegt kan idd gebeuren maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje te ver gaan voor een club als PSV wat toch echt een familieclub is.
Ruil maar om met Mendez uit die opstelling!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef ruud.nl het volgende:
En het is misschien ook wel handig dat de aanvoerder in het veld staat ipv op de bank zit.
[ afbeelding ]
Niet dat het een verschil maakt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we ook nog maar een keeper op goal zetten
Dan moet er nog heel wat water door de Rijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef ErikT het volgende:
Kampioenen!!!
Of gaan we voor de eerste Europa League beker dit jaar?
Dzudszak en Marcellis beschouw ik wel als "doorgebroken" hoorquote:Afellay blijft dus. We hebben nu echt wel een degelijke selectie, met een aantal jongens die op echt doorbreken staan (Dzudszak, Marcellis). Nu hopen dat Fred de poppetjes op de juiste plek zet.
Simons is geen snelle spelverdeler, maar heeft een pass á la Cocu en daarmee heeft hij, uitgezonderd dit seizoen, heel vaak het verschil gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef Toivonen het volgende:
Simons is traag en lomp, en mendéz is echt beter.
Dus daroom mendez ipv simons dan draagt afellay maar de aanvoerdersband.
Hij is tenslotte dé vedette
Geniale penalty inderdaad jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef ruud.nl het volgende:
Inderdaad, niets dan respect voor deze man, zeker na de laatste wedstrijd afgelopen seizoen!
Op hoeveel manieren één enkele speler wel niet briljant kan zijn!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef ruud.nl het volgende:
En twee briljante gele kaarten niet te vergeten!
Het is even afwachten, misschien dat Rutten de juiste snaar kan raken bij hem zonder dat hij ontploft. Dan zou het eventueel misschien (let op mijn voorzichtige bewoordingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef ruud.nl het volgende:
Beter slijten ze hem aan een of andere Turkse of Griekse kutclub, die klapmongool verdient het niet om een PSV-shirt te dragen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
(let op mijn voorzichtige bewoordingen)
Te negatief?quote:
Jammer dat ie niet naar VVV of Volendam gaat...quote:Género Zeefuik op huurbasis naar FC Dordrecht
Género Zeefuik speelt het komend seizoen op huurbasis bij FC Dordrecht in de Jupiler League. De 19-jarige aanvaller meldde zich vorig week maandag nog voor de eerste training bij Jong PSV, nadat hij afgelopen seizoen was verhuurd aan FC Omniworld. Zeefuik heeft nog een contract tot medio 2011 bij PSV.
“Een goede club”
Zeefuik (5 april 1990) gaf aan er erg veel zin in te hebben. “Het is een goede club die altijd bovenin meedoet in de Jupiler League. Ik hoop daar weer wat meer te leren, zodat ik volgend seizoen weer een stap dichter bij de Eredivisie kom.” Op 16-jarige leeftijd maakte Zeefuik in het seizoen 2006-2007 onder Ronald Koeman al zijn debuut in het eerste elftal van PSV. Hij speelde tot nu tot zeven wedstrijden mee. Het team van FC Dordrecht is gisteren de voorbereiding op het nieuwe seizoen gestart. Género Zeefuik zal zich komende donderdag melden voor zijn eerste training.
Vond het wel een toffe foto van het uit-shirt....quote:
Aah, ik heb een halfuur naar die foto zitten kijken hardop mompelend: Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vond het wel een toffe foto van het uit-shirt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |