Maar na een maand ben je je dagelijkse broodje ei of pizza zat, en dan ga je vanzelf wel proberen te kokenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Matthijs- het volgende:
*knip*
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Matthijs- het volgende:
...
Aangezien ik binnenkort op kamers ga
....
Wanneer er meer dan 5 minuten voor nodig zijn heb ik er immers geen zin meer in.![]()
...
Ik heb afgelopen zomer het officieuze regionale frikandelspeciaalrecord gebroken, en was er na afloop nog niet zat van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:17 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Maar na een maand ben je je dagelijkse broodje ei of pizza zat, en dan ga je vanzelf wel proberen te koken
Welcome to life
"Hier, een plaat metaal. Bewerk hem even voor me, wil je?" alom gerespecteerd Fok!-lid, weet niet meer wiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdedomme, jij geeft het stereotype van achterlijke lamme student wel waarheid, lamme k*nker-lijer die je er bent, hopelijk faal je met je opleiding, wat toch al vaststaat![]()
![]()
Zelfs frituren duurt langer dan 5 minuten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdedomme, jij geeft het stereotype van achterlijke lamme student wel waarheid, lamme k*nker-lijer die je er bent, hopelijk faal je met je opleiding, wat toch al vaststaat![]()
![]()
Jezelf censurerenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
Frituren hoef je niet actief bezig mee te zijn, en is een van mijn specialiteiten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Zelfs frituren duurt langer dan 5 minuten.
TS gaat dus alleen maar boterhammen met pindakaas eten.
M'n record thuis staat op 10quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:19 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer het officieuze regionale frikandelspeciaalrecord gebroken, en was er na afloop nog niet zat van.
Echtquote:
En iedereen die het niet kan moet begeleid gaan wonenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Want dat is serieus simpel hoor, je koopt gewoon zo'n wereldgerecht pakket van Knorr waarmee je die dingen kunt maken. En de rest staat op de verpakking, en dan ook nog uitgelegd zodat werkelijk iedereen het snapt.
Maar deze waren bijzonder. Niet de standaard burrito's. Kom de volgende keer met pics.quote:
Sommige dudes hoeven niks te doen in het huishouden en weten niet eens hoe een fornuis werkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En iedereen die het niet kan moet begeleid gaan wonen
De vrouw is in dat geval ook de begeleider.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:35 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Sommige dudes hoeven niks te doen in het huishouden en weten niet eens hoe een fornuis werkt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Want dat is serieus simpel hoor, je koopt gewoon zo'n wereldgerecht pakket van Knorr waarmee je die dingen kunt maken. En de rest staat op de verpakking, en dan ook nog uitgelegd zodat werkelijk iedereen het snapt.
Hou kan je iets eten wat verpakt zit in karton BUHquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
boterhammen met pindakaas moet je smeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Zelfs frituren duurt langer dan 5 minuten.
TS gaat dus alleen maar boterhammen met pindakaas eten.
Gvd zeg, waarom is dat topic niet overgenomen door de KLB kaste? Had echt een juweeltje kunnen worden!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Koken is moeilijk door autisme (tips?)
Serveren jullie ook kapsalons?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef DurumDoner het volgende:
In mijn toko kan je ook heel lekker eten.
Mooi topic. Geeft een goed inzicht hoe het nou bij zo'n iemand in zijn/haar hoofd omgaat, helaas dat veel mensen hier te bekrompen zijn om zich daarin te verdien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Koken is moeilijk door autisme (tips?)
Hehe jij bent een autistquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi topic. Geeft een goed inzicht hoe het nou bij zo'n iemand in zijn/haar hoofd omgaat, helaas dat veel mensen hier te bekrompen zijn om zich daarin te verdien.
En jij wordt student? Leer eens je d's en t's.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:24 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
"Hier, een plaat metaal. Bewerk hem even voor me, wil je?" alom gerespecteerd Fok!-lid, weet niet meer wie
Wereldgerechtpakkettenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso totaal geen gevoel voor richtingquote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Eens met klacht. Uitleg van een vrouw is sowieso pure comedy.
Heb echt nog nooit iets gehad aan routebeschrijvingen of wat dan ook van een vrouw. Ja, ergernis.
Da's je eigen dikke FAIL. Mannen kunnen prima koken, 't is niet meer dan iets in elkaar bouwen, en daar zijn we goed in. Of het nu een motorblok is, een stuk software, een ikea kast of een maaltijd. Vrijwel alle topkoks zijn ook mannen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Matthijs- het volgende:
(...) Waarom snapt het mens niet dat mijn mannenhersenen daar veel te simpel voor zijn en ik bij meer dan 2 benodigde handelingen de draad al volledig kwijt ben?(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |