quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef SpecialK het volgende:
- Ookal ziet een winkel er rijk uit kunnen het nog steeds (of misschien wel juist) geldgraaiende druiloren zijn.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Moet je moeder dat voor je regelen, lapzwans?
Blijf lekker weg danquote:
Nope. Mijn moeder is echter nogal van het type "geef maar hier hier ga ik me pissed over maken".quote:
Dit hartje was een van de weinige dingen daar die ik juist wel prima vond. Zoals ik al vertelde. Ik kom nooit in dat soort winkels.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Swarovski is sowieso kitcherige bende. Wees blij dat je dat ding weer kwijt bent.
Ik heb je hele verhaal gelezen, maar ik zie nergens staan "Nee moeder, laat mij dit maar oplossen!"quote:
Lees wat posts hierboven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb je hele verhaal gelezen, maar ik zie nergens staan "Nee moeder, laat mij dit maar oplossen!"
Alhoewel dit wel een verfrissende verandering is van de andere KLB-topicopeners, die meteen die hoer over de toonbank hadden getrokken om haar op meerdere ingenieuze manieren te naaien om vervolgens met de halve etalage-inhoud en kassa te vertrekken.
Dank je. Ik zal de uitslag van die CITO toets trots naast m'n Informatica B.ICT diploma zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat 40% korting op 50 euro geen prijs van 35 euro kan inhouden zie je toch meteen
Reken voortaan eerst even 10% uit en doe dan 4x dat bedrag en je weet de werkelijke prijs.
Zo nu weet je dit en doe je het vast beter op de CITO over een jaar of vier als je die mag maken
Dat heb ik wel gelezen heur, maar slaperig zijn is geen excuus! je was niet aan het slaapwandelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal de uitslag van die CITO toets trots naast m'n Informatica B.ICT diploma zetten.
Jij hebt duidelijk over het stuk heen gelezen waar ik expliciet aangaf dat ik slaperig was en dat niet uitrekende.
Daar ben ik te slaperig voorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen heur, maar slaperig zijn is geen excuus! je was niet aan het slaapwandelen
Maar ik heb het je vergeven mijn waarde.
Daarnaast, pics van je vriendin graag hier posten of bij B&H danwel KPD.
mensen die na 1 negative ervaring (deels door eigen toedoen!) niet meer een winkel bezoekenquote:- Nooit meer wat kopen bij Swarovski.
quote:Mijn moeder pakt meteen haar mobiel om te bellen
Zal je moeder wel hebben uitgerekend voor je?quote:Terug naar de auto lopend realiseerde wij ons dat die 40% korting over 50 euro zou betekenen dat het 30 euro moest zijn zelfs. Wat een stelletje prutsers.
Eigen toedoen? Heb jij het verhaal wel begrepen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die na 1 negative ervaring (deels door eigen toedoen!) niet meer een winkel bezoeken![]()
![]()
Ja sorry ik heb principes. Jij niet he. Dat's waarschijnlijk een stuk makkelijker leven voor je. Lekker voor kleine bedragen genaait worden aan alle kanten. Vooral niet je rechten gebruikenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[..]
Zal je moeder wel hebben uitgerekend voor je?
Tevens voor 7 euro verschil zulke problemen maken... principes of niet,
Ik ga er vanuit dat de boog niet altijd gespannen hoeft te zijn. Als ik een winkelcentrum in duik dan is mijn standaard reactie niet om m'n rambo uitdrukking op m'n gezicht overal een kogel vandaan te verwachten. Ik ga er vanuit in dit land niet opgelicht te worden.quote:had je maar moeten opletten![]()
Prima.quote:Jij geeft royal sadness een nieuwe gezicht
Ik word niet voor kleine bedragen genaaid om dat ik wel even kijk naar het pin apparaat voor klakkeloos op JA te rammenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb principes. Jij niet he. Dat's waarschijnlijk een stuk makkelijker leven voor je. Lekker voor kleine bedragen genaait worden aan alle kanten. Vooral niet je rechten gebruiken
[..]
Ik ga er vanuit dat de boog niet altijd gespannen hoeft te zijn. Als ik een winkelcentrum in duik dan is mijn standaard reactie niet om m'n rambo uitdrukking op m'n gezicht overal een kogel vandaan te verwachten. Ik ga er vanuit in dit land niet opgelicht te worden.
[..]
Prima.
Jaja en jij bent ook altijd even wakker en oplettend . Typisch KLB typje ben jij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:13 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik word niet voor kleine bedragen genaaid om dat ik wel even kijk naar het pin apparaat voor klakkeloos op JA te rammen
Niet eens kijken hoeveel je betaald is gewoon dom, en dan klagen dat daar 'misbruik' van wordt gemaakt...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaja en jij bent ook altijd even wakker en oplettend . Typisch KLB typje ben jij.
Juridisch gezien zijn de prijzen in de etalage altijd nog gewoon bindend, 'vrind'.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:19 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Niet eens kijken hoeveel je betaald is gewoon dom, en dan klagen dat daar 'misbruik' van wordt gemaakt...
Ze naaien je niet eens met wisselgeld teruggeven oid, er wordt op het scherm bevestiging gevraagd om een bepaald bedrag over te maken, je betaalt nooit teveel, precies hoeveel je toestemming voor geeft.
Nee. Dat mens achter de balie ging al helemaal uit haar dak bij de gedachte dat ze dat ding voor 35 euro kwijt had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:21 schreef Natalie het volgende:
Mja, het had je een hoop ellende gescheeld als je wakker genoeg was geweest om 40 procent van 50 euro te bereken. Weet het, je was moe etc. Maar als je je kop erbij had gehad had je dat ding misschien wel voor 30 euro meegekregen.
Als dat kaartje er nog had gestaan (en zo te horen met iemand als je moeder erbij) zou het me niet hebben verbaasdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:22 schreef SpecialK het volgende:
Nee. Dat mens achter de balie ging al helemaal uit haar dak bij de gedachte dat ze dat ding voor 35 euro kwijt had kunnen zijn.
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat je vriendin je geen 7 tot 12 euro meer waard isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eigen toedoen? Heb jij het verhaal wel begrepen?
Het is blijkbaar company policy daar om liever 7 tot 12 euro op geniepige wijze te verdienen en in plaats van gewoon het boetekleed aan te trekken als ze betrapt worden door het verschil terug te betalen gewoon door de klant heen blijven tetteren en maar doen alsof je geen schuld hebt. Snel prijskaartjes vervangen ook nog.
Wellicht. Volgende keer maar niet het huis uit gaan zonder een koude douche oid.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als dat kaartje er nog had gestaan (en zo te horen met iemand als je moeder erbij) zou het me niet hebben verbaasd
Non Sequitur: Het product is dat niet waard.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:35 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat je vriendin je geen 7 tot 12 euro meer waard is
Van alle redenen om een product wel of niet te kopen is -die- nou weer net nooit aan de orde geweest voor mij. Maargoed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:39 schreef Jimbo het volgende:
Noortje heeft ook een mooi Swarovski kettingkje om dr nek hangen
deze is gewoon betaald zonder te pauperen voor 12 euro verschil
ja... JIJ bent akkoord gegaan met 42 euro door op OK te drukken op je pinautomaat zonder er wat van te zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eigen toedoen? Heb jij het verhaal wel begrepen?
Wederom moet ik melden dat prijskaartjes juridisch gezien leidend zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja... JIJ bent akkoord gegaan met 42 euro door op OK te drukken op je pinautomaat zonder er wat van te zeggen
dat ze daarna een prijskaartje weg halen is misschien vreemd, maar wellicht was het een oude actie...
Wat jij wilt, gabberquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef Yreal het volgende:
verkapt-ik-kan-geen-7-euro-meer-betalen-voor-een-ketting topic
Ts is arm
je vond het toch een mooie ketting voor je vriendin, die 7 euro extra maakt hem echt niet lelijker hoor...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Non Sequitur: Het product is dat niet waard.
Jij houd van opties uitsluiten waarvan je weet dat ze waar zijn?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef SamStar het volgende:
Je vriendin was de 7 euro extra niet waard?
en kom nu niet aan ouwehoeren dat 't een principe kwestie is.
ik had er nog even iets bijgezet om het nog eens extra te accentueren.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij houd van opties uitsluiten waarvan je weet dat ze waar zijn?
en kom nu niet aan ouwehoeren dat je een vieze troll bent
ga naar een ander forumquote:Op zondag 28 juni 2009 01:39 schreef Rotter het volgende:
Waarom dat trollen? Ga anders zelf even een pistopic openen en troll zoveel je wilt, wanneer je wilt en met WIE je wilt
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:39 schreef Rotter het volgende:
Waarom dat trollen? Ga anders zelf even een pistopic openen en troll zoveel je wilt, wanneer je wilt en met WIE je wilt
35 euro was voor mij het limiet voor dit object en daarnaast moeten ze gewoon eerlijk zijn over prijzen. Ik sta gewoon in m'n recht.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:32 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik had er nog even iets bijgezet om het nog eens extra te accentueren.
Och hoe verstoord is jouw visie op realiteit wel niet dat je er zo'n tropoppensituatie van weet te maken.quote:je bent zelf een troll, door in die winkel en beetje stennis lopen trappen na sluitingstijd over 7 euro, ik snap wel dat ze geen zak zin hadden om je relaxed verder te helpen.
Het ¤-teken na het bedrag typen en denken dat je dan slim over komtquote:Op zondag 28 juni 2009 01:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Een half uur doen om uit te rekenen wat 50¤ - 40% korting is
Ik weet niet of dat een koopje is eigenlijk. Dat ziet er vrij 2e.... 3e... x-te hands uitquote:Op zondag 28 juni 2009 01:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor 50 euro had je ook http://forum.fok.nl/topic/1302700 kunnen suf neuken, da's weer eens wat anders
je vriendin ookquote:Op zondag 28 juni 2009 01:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een koopje is eigenlijk. Dat ziet er vrij 2e.... 3e... x-te hands uit
Ik weet welk hartje je bedoelt. Dit is echt een ketting die ook zeker niet meer dan 30 euro waard is en er ook zo goedkoop uitziet. Koop eens wat leuks voor je vriendin, joh. Niet zo'n net-op-de-kermis-gewonnen ketting.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit hartje was een van de weinige dingen daar die ik juist wel prima vond. Zoals ik al vertelde. Ik kom nooit in dat soort winkels.
Ik zie maar 1 "smoes". Als je daar niet tevreden mee bent dan is dat jouw probleem.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef Bolter het volgende:
Hoeveel excuses kan je maken om je falende wiskunde skills te verbloemen? Ik zou trouwens nog maar even thuis blijven wonen, kan moeders je beschermen tegen de grote boze wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |