Die drummer...quote:
quote:
Purmerendquote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Jij ook? (of uit de buurt, kan ook)
quote:
Hij heeft wel een fanclub-hyves met 12 leden, dus niet haten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
http://groote.hyves.nl/
Bij tracks. Hoe erg kun je the Beatles verneuken?Hilarisch.
Bij 'Angels' hield ik het niet meer.![]()
Klacht: Slechte bands die goede muziek aanranden.
De cover van Saturday Night is DRA-MA-TISCH. Dat wijf kan niet zingen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
http://groote.hyves.nl/
Bij tracks. Hoe erg kun je the Beatles verneuken?Hilarisch.
Bij 'Angels' hield ik het niet meer.![]()
Klacht: Slechte bands die goede muziek aanranden.
Reuring was vrij betreurenswaardig dit jaarquote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
Moet je maar eens op youtube zoeken naar 'Queen Mania'.
Die gasten waren een van de hoofdacts afgelopen vrijdag bij de lokale 'feestweek'.
God tering, wat waren die zanger en gitarist gay
Deze is veel beter iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Dat joch is briljantquote:
Ouwe discussie.. Kansloze discussie.quote:
Vier muzikanten die goed waren in melodieën creëren. Allemaal redelijk op hun respectievelijke instrumenten en dat moet de beste band ooit zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ouwe discussie.. Kansloze discussie.
Op het moment dat je The Beatles niet 'snapt' kun je beter stoppen met muziek luisteren
Heel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vier muzikanten die uitzonderlijk goed waren in melodieën creëren. Allemaal redelijk op hun respectievelijke instrumenten en dat moet de beste band ooit zijn?
Ik heb liever een combinatie van beide. Als een band alleen catchy melodietjes maakt vind ik dat niet genoeg. Daar komt nog bij dat ik de beatles grotendeels gewoon saai vind.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Heel goedJe hebt m.
Die tweede is natuurlijk totaal irrelevant voor goede muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |