De grote steden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er van die steden in Nederland dan?
Ik moest hier ook afgelopen week weer aan denken. Ik heb die angst niet onder andere om het volgende voorbeeld: het lukt moslims al 20 jaar niet om in Nederland samen te werken in een eigen omroep. Nog steeds rollen ze ruziend over elkaar heen. Dat komt omdat er enorm veel onderlinge verschillen zijn. Waarom zouden met die onderlinge verschillen ineens een massieve eenvormige groep zijn als het om andere zaken gaat. Moslims zijn het onderling zowat nergens over eens.
Wat heeft dat te maken met het heel simpel aannemen van iets wat ik alleen maar kan zien als een product van achterlijke vooroordelen gevoed met niets meer dan anekdotisch 'bewijs', we gaan zo als mensen toch niet met elkaar om, evenmin kan ik me voorstellen dat we bewust toelaten dat we zo een beeldvormen over elkaar? Geen wonder dat we elkaar afknallen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee hoor, de TS vroeg om de definitie van Islamisering, maar er word voornamelijk gereageerd op het youtube filmpje en JohnDope's visies. De definities worden aan de kant geschoven.
Ik dacht dat dat net werd gezegd, dat er dingen werden aangepast aan moslims en dat dat past bij islamisering, daar reageerde jij instemmend op. Maar misschien begrijp ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De behandeling of omgang met moslims heeft niks uit te staan met het definiëren van Islamisering.
Dan zou je de gevolgen van Islamisering moeten aankaarten.
Behalve dan over het feit dat de Joden en atheïsten gedood moeten worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Moslims zijn het onderling zowat nergens over eens.
Wonen daar meer moslims dan autochtonen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:12 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De grote steden.
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag.
Dat klopt ook, dat valt onder het "Toenemen van invloed van de Islam in de huidige samenleving".quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat net werd gezegd, dat er dingen werden aangepast aan moslims en dat dat past bij islamisering, daar reageerde jij instemmend op. Maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Nou nee hoor, dat is niet waar. Maar als je alleen dit soort zinnetjes gaat postenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Behalve dan over het feit dat de Joden en atheïsten gedood moeten worden.
Nee dat ook weer niet. Waar ik mij het meeste aan stoor is dat moslims weinig zelfkritisch zijn. Neem nou een burqa als voorbeeld, ik zie maar weining moslims die zeggen "Dat kan echt niet/Dat is niet nodig". Alle aanpassingen zijn vanzelfsprekend of moeten maar kunnen en als je het niks vindt is het gelijk discriminatie. Het lijkt altijd maar 1 kant op te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan? Er wonen toch moslims in Nederland. Hebben zij geen rechten of is het verkeerd om ook maar enige rekening met hen te houden?
Betekent iedere aanpassing een knieval voor de islam dan in jouw ogen?
En de toenemende invloed, dat is islamisering?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat klopt ook, dat valt onder het "Toenemen van invloed van de Islam in de huidige samenleving".
Juistquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
En de toenemende invloed, dat is islamisering?
Vandaar dat Egypte, Turkije en Jordanië vrede hebben gesloten met Israël en Syrië, Libanon en Iran niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Behalve dan over het feit dat de Joden en atheïsten gedood moeten worden.
Dat heb ik al meerdere malen onder worden gebracht. Geen zin omdat te herhalen vandaar dus dat filmpje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat is niet waar. Maar als je alleen dit soort zinnetjes gaat posten![]()
Ik heb je een concrete vraag gesteld, wat betekent islamisering in jouw eigen woorden.
Nee, meer allochtonen dan autochtonen. NIet per definitie moslim.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Wonen daar meer moslims dan autochtonen?
Als ik jou goed begrijp dan betekent een autochtoon meteen dat hij ook moslim is? En net zo'n moslim als andere moslims?
Het is maar wat je vrede noemtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vandaar dat Egypte, Turkije en Jordanië vrede hebben gesloten met Israël en Syrië, Libanon en Iran niet?
De meeste moslims dragen toch geen burqa???quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef Malev het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. Waar ik mij het meeste aan stoor is dat moslims weinig zelfkritisch zijn. Neem nou een burqa als voorbeeld, ik zie maar weining moslims die zeggen "Dat kan echt niet/Dat is niet nodig". Alle aanpassingen zijn vanzelfsprekend of moeten maar kunnen en als je het niks vindt is het gelijk discriminatie. Het lijkt altijd maar 1 kant op te gaan.
Niet in een staat van oorlog verkeren... wat versta jij onder?quote:
Ok. Dan klopte het betoog dus niet, waar het als argument voor islamisering werd aangehaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, meer allochtonen dan autochtonen. NIet per definitie moslim.
Die halal hypotheek is ook Orwelliaans gelul waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:16 schreef Iblis het volgende:
zo wordt er gekeken of er voor moslims een hypotheek mogelijk is die aan hun religieuze overtuigingen beantwoordt.
Okay. Dan ben ik wel gerust gesteld. Ik vind het logisch dat een groep die groeit en een deel van de samenleving is,ook invloed krijgt. Niet zo gek. Ik hoop ook dat ze snel met een partij in de TK komen bijvoorbeeld.quote:
Onder vrede versta ik dat een klein vonkje niet de vlam in de pan kan laten slaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet in een staat van oorlog verkeren... wat versta jij onder?
In geval van Turkije zijn het zelfs bondgenoten.
Dat zou kunnen iemand zei 'steden waar meer allochtonen dan autochtonen wonen" Waarop jij vroeg of die steden er zijn waarop iemand de grote steden noemde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok. Dan klopte het betoog dus niet, waar het als argument voor islamisering werd aangehaald.
Ik vraag het jou. Graag een antwoord en anders even niet trollen hier aub.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere malen onder worden gebracht. Geen zin omdat te herhalen vandaar dus dat filmpje.
Hoe grijpt het door een moslim afsluiten van een halalhypotheek precies diep en grondig in jouw persoonlijke vrijheden? Zeg maar, zoals in 1984 beschreven wordt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die halal hypotheek is ook Orwelliaans gelul waar je U tegen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |