Woon heel wat jaren in Zwolle. Deze foto zegt me zo niets. Ik heb een idee, ff opzoek naar de straatnaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:23 schreef RHCPeter het volgende:
Hoi
Ik vind dat Zwolle ook een eigen Raad de Straat- topic verdient dus bij deze. Ik woon nog maar 4 weken in zwolle dus ik zal er nog niet zoveel weten. Misschien dat ik de straten dan sneller leer kennen
[ afbeelding ]
Succes
Er zitten een paar aanwijzingen op de foto waar je het vanaf zou kunnen halen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:54 schreef RHCPeter het volgende:
Helemaal goed. Nu jij dus
devl1nsect: 1
Kalverstraat.quote:
Er zit een straatgedeelte bij... en het huis is een vrij bekende dus echt moeilijk issie nietquote:
Correctquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:59 schreef Misstique het volgende:
Is dat de Hasselterdijk?
Luttekestraat?quote:
Ik woon 27 jaar in Zwolle en heb meerdere historische boeken... het is eigenlijk bijna vals om mee te spelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:52 schreef Misstique het volgende:
Was toch te makkelijk?.
+1 voor beelz.
Is niet Gasthuispleinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef devl1nsect het volgende:
Binnenstad? In eerste instantie denk ik aan Gasthuisplein. De gebouwen daar op de achtergrond.
Ook niet... wel binnenstad idd.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef devl1nsect het volgende:
Heb je geen foto van nu? Een Zwollenaar die een jaar hier woont, moet pics raden uit de jaren 60?
Misschien leuk voor seniorenweb
JJH +1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:20 schreef JJH het volgende:
Kut, ik deed iets niet goed.
Kijk je niet de Roggenstraat in?
Hortensiastraat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef JJH het volgende:
Beelz: 2
Misstique: 1
devl1nsect: 1
JJH: 1
In welke straat word hier enthousiast gevlagd?
[ afbeelding ]
Hij lijkt mij niet te moeilijk.
Kon niet missenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was inderdaad goed. Bij mij om de hoek
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Dat is die straat waar ik altijd verdwaal. Wonen vrienden en moet altijd weer zoeken. Geen idee hoe hij echt heet, maar ik noem het altijd De Kutstraat.
Da's vast één of andere mate. De Krulmate?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:58 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Beelz: 3
devl1nsect: 2
JJH: 1
Krulmate is correctquote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's vast één of andere mate. De Krulmate?
-Edit-
Pagina gemist, zie ik nu.
Whoohoo, gedeeld aan kop!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Jep, met op die foto twee huizen waar ik heb gewoond(die witte en twee erachter)
Beelz: 3
JJH: 3
stbabylon: 1
Ik durf wel te zeggen dat ik in alle Zwolse straten wel een keer geweest ben, maar dat is dan ook inherent aan mijn werk...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef RHCPeter het volgende:
Zucht waarom ben ik nog niet goed in straten in Zwolle. Ik wil meedoen met mijn "eigen" topic
Ik ken in Stadshagen ook bijna alles wel... het probleem is idd dat het allemaal op elkaar lijkt. Daarbij is Stadshagen geen Zwolle, ik laat deze ook passeren dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Dat ziet er uit als Breda Stadshagen (in het begin noemde ik Stadshagen Breda, want het was zo generiek en niet Zwolle voor mij dat het mij niet uitmaakte welke stad ik in was). En daar ken ik helaas maar heel weinig straten, dus deze laat ik passeren.
Heul wel!quote:
Neen.quote:
Waterstraat?quote:
Vondelkade.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
JJH had overigens al 3 punten
OPNIEUWquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef maok het volgende:
Tot hoeveel punten gaan we eigenlijk door voor we weer overnieuw beginnen?
/troost, ik wilde je niet laten schrikken. Sorryquote:
Nee, het was ofzoquote:
Waarom opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef maok het volgende:
beelz: 5
stbabylon: 3
maok: 2
Maar tot hoeveel punten gaan we voor we weer opnieuw beginnen?
Einde van het topic ofzo, eerst maar eens een poosje door op de ingeslagen weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef maok het volgende:
beelz: 5
Maar tot hoeveel punten gaan we voor we weer opnieuw beginnen?
Ingeslagen straatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Einde van het topic ofzo, eerst maar eens een poosje door op de ingeslagen weg.
quote:
Dat lijkt me niet zo handig, dan kan de gene die boven aan staat aan het einde van het topic snel het hele topic vol spammen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Einde van het topic ofzo, eerst maar eens een poosje door op de ingeslagen weg.
Doet me heel erg aan de steeg achter het huis van mijn ouders denken, maar die wonen in Meppelquote:
Eigenlijk loop ik er 2 voor omdat ik de te vroeg geplaatste foto van jou ook al goed hadquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
beelz: 6
JJH: 5
Je blijft 1 puntje voorlopen op deze manier...
Nope.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef JJH het volgende:
Staatssecretarislaan? Vanonder dat die flat die over de weg staat gefotografeerd?
Ik zie je foto nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Punten krijg ik later wel 8)
daar woon ik ook ergensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:47 schreef devl1nsect het volgende:
AHA! Nu ff google maps gebruiken....
Ik gok de Beethovenlaan. Daar bij het winkelcentrum.
De hortentiastraat. Assendorp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Punten krijg ik later wel 8)
Eigenschappen, url kopieren, plakken in nieuwe browser, tada, fotoquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:43 schreef beelz het volgende:
Volgens mij moet baby ff een nieuwe foto posten aangezien zijn foto niet zichtbaar is
Nope werkt niet... ik had niet eens gezien dat hij een foto had gepost en klikken op jouw quote geeft 404.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef Giem het volgende:
[..]
Eigenschappen, url kopieren, plakken in nieuwe browser, tada, foto
giem gebruikt nederlandse windows
edit: klikken op mijn quote werkt ook.
Lol nou toch vind ik het goedquote:Op zondag 5 juli 2009 05:36 schreef stbabylon het volgende:
Sorry, helaas, maar dat is verkeerd.
Dat is wel op de hoek met de Wipstrikkerallee, maar de andere straat heet: Leo Majorlaan. Is afgelopen April van naam gewijzigd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Bij de speeltuin, er valt hier een kwartje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef maok het volgende:
En de Ruysdaelstraat is goed. Die buurt heet 'Het Noorden', vandaar de hint.
beelz: 7
stbabylon: 6
JJH: 5
Richfield: 3
maok: 3
Giem: 2
Kekaa: 1
Ja ik moest hem er gewoon opzetten, mijn eerste straat toen ik in zwolle ging wonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Lindestraat(gewoon om hem nog een keer te noemen)
Ja zou er graag weer gaan wonen, alleen dan niet in de studentenhuizenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Richfield het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)indestraat-21/fotos/
lindestraat is goed
de eerste foto op funda pakken is natuurlijk wel erg makkelijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja zou er graag weer gaan wonen, alleen dan niet in de studentenhuizen
Ja pff zegzit op mijn werk, moest jullie even snel van een plaatje voorzien.
Oldeneelweg, maar die ligt toch niet op een dijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef stbabylon het volgende:
Nope. Je bent op de goede weg met Schellerdijk, maar kijk eens goed naar die foto.
Ook weinig referentie punten in de fotoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
I give up.![]()
Volgens mij zijn alle straten rondom de IJsel wel zo'n beetje genoemd
Nee, drie strafpunten voor het plaatsen van te moeilijke foto'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef stbabylon het volgende:
Als het nou morgenochtend nog niet geraden is... krijg ik dan een punt
Daar staan veel meer bomen langs de dijk volgens mij.quote:
Pad niet, wat dat zijn van die betonnen tegels, dit is asfalt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |