quote:Op zondag 28 juni 2009 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Dat is die straat waar ik altijd verdwaal. Wonen vrienden en moet altijd weer zoeken. Geen idee hoe hij echt heet, maar ik noem het altijd De Kutstraat.
Da's vast één of andere mate. De Krulmate?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:58 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Beelz: 3
devl1nsect: 2
JJH: 1
Misstique: 1
Krulmate is correctquote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's vast één of andere mate. De Krulmate?
-Edit-
Pagina gemist, zie ik nu.
Whoohoo, gedeeld aan kop!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Jep, met op die foto twee huizen waar ik heb gewoond(die witte en twee erachter)
Beelz: 3
JJH: 3
devl1nsect: 2
Misstique: 1
stbabylon: 1
Ik durf wel te zeggen dat ik in alle Zwolse straten wel een keer geweest ben, maar dat is dan ook inherent aan mijn werk...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef RHCPeter het volgende:
Zucht waarom ben ik nog niet goed in straten in Zwolle. Ik wil meedoen met mijn "eigen" topic
Ik ken in Stadshagen ook bijna alles wel... het probleem is idd dat het allemaal op elkaar lijkt. Daarbij is Stadshagen geen Zwolle, ik laat deze ook passeren dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:14 schreef stbabylon het volgende:
Dat ziet er uit als Breda Stadshagen (in het begin noemde ik Stadshagen Breda, want het was zo generiek en niet Zwolle voor mij dat het mij niet uitmaakte welke stad ik in was). En daar ken ik helaas maar heel weinig straten, dus deze laat ik passeren.
Heul wel!quote:
Neen.quote:
Waterstraat?quote:
Vondelkade.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
JJH had overigens al 3 punten
OPNIEUWquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef maok het volgende:
Tot hoeveel punten gaan we eigenlijk door voor we weer overnieuw beginnen?
/troost, ik wilde je niet laten schrikken. Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |