Nee, het was ofzoquote:
Waarom opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef maok het volgende:
beelz: 5
JJH: 3
stbabylon: 3
devl1nsect: 2
maok: 2
Misstique: 1
Maar tot hoeveel punten gaan we voor we weer opnieuw beginnen?
Einde van het topic ofzo, eerst maar eens een poosje door op de ingeslagen weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:48 schreef maok het volgende:
beelz: 5
JJH: 3
Maar tot hoeveel punten gaan we voor we weer opnieuw beginnen?
Ingeslagen straatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Einde van het topic ofzo, eerst maar eens een poosje door op de ingeslagen weg.
quote:
Dat lijkt me niet zo handig, dan kan de gene die boven aan staat aan het einde van het topic snel het hele topic vol spammen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Einde van het topic ofzo, eerst maar eens een poosje door op de ingeslagen weg.
Doet me heel erg aan de steeg achter het huis van mijn ouders denken, maar die wonen in Meppelquote:
Eigenlijk loop ik er 2 voor omdat ik de te vroeg geplaatste foto van jou ook al goed hadquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
beelz: 6
JJH: 5
Je blijft 1 puntje voorlopen op deze manier...
Nope.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef JJH het volgende:
Staatssecretarislaan? Vanonder dat die flat die over de weg staat gefotografeerd?
Ik zie je foto nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Punten krijg ik later wel 8)
daar woon ik ook ergensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:47 schreef devl1nsect het volgende:
AHA! Nu ff google maps gebruiken....
Ik gok de Beethovenlaan. Daar bij het winkelcentrum.
De hortentiastraat. Assendorp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Punten krijg ik later wel 8)
Eigenschappen, url kopieren, plakken in nieuwe browser, tada, fotoquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:43 schreef beelz het volgende:
Volgens mij moet baby ff een nieuwe foto posten aangezien zijn foto niet zichtbaar is
Nope werkt niet... ik had niet eens gezien dat hij een foto had gepost en klikken op jouw quote geeft 404.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef Giem het volgende:
[..]
Eigenschappen, url kopieren, plakken in nieuwe browser, tada, foto
giem gebruikt nederlandse windows
edit: klikken op mijn quote werkt ook.
Lol nou toch vind ik het goedquote:Op zondag 5 juli 2009 05:36 schreef stbabylon het volgende:
Sorry, helaas, maar dat is verkeerd.
Dat is wel op de hoek met de Wipstrikkerallee, maar de andere straat heet: Leo Majorlaan. Is afgelopen April van naam gewijzigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |