quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Bij de speeltuin, er valt hier een kwartje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef maok het volgende:
En de Ruysdaelstraat is goed. Die buurt heet 'Het Noorden', vandaar de hint.
beelz: 7
stbabylon: 6
JJH: 5
Richfield: 3
maok: 3
devl1nsect: 2
Giem: 2
Misstique: 1
Kekaa: 1
Ja ik moest hem er gewoon opzetten, mijn eerste straat toen ik in zwolle ging wonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Lindestraat(gewoon om hem nog een keer te noemen)
Ja zou er graag weer gaan wonen, alleen dan niet in de studentenhuizenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Richfield het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)indestraat-21/fotos/
lindestraat is goed
de eerste foto op funda pakken is natuurlijk wel erg makkelijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja zou er graag weer gaan wonen, alleen dan niet in de studentenhuizen
Ja pff zegzit op mijn werk, moest jullie even snel van een plaatje voorzien.
Oldeneelweg, maar die ligt toch niet op een dijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef stbabylon het volgende:
Nope. Je bent op de goede weg met Schellerdijk, maar kijk eens goed naar die foto.
Ook weinig referentie punten in de fotoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
I give up.![]()
Volgens mij zijn alle straten rondom de IJsel wel zo'n beetje genoemd
Nee, drie strafpunten voor het plaatsen van te moeilijke foto'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef stbabylon het volgende:
Als het nou morgenochtend nog niet geraden is... krijg ik dan een punt
Daar staan veel meer bomen langs de dijk volgens mij.quote:
Pad niet, wat dat zijn van die betonnen tegels, dit is asfalt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |