Is er ergens een topic waar ik commentaar kan leveren op de manier waarop er hier met commentaar wordt omgegaan? Of wordt mijn commentaar dan net zo hard weggehaald?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef Mylene het volgende:
-edit: topic opgeschoond, afzeiken is niet gewenst mensen, hou het leuk
Oh ik vind dit vestje zo leukquote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dat ik nog een ander broekje aantrek, weet het niet.
lolz dat kind staat nog op een skateboard ook, welk merk is dat shirt? Leuk as alwaysquote:
Haha ja, tekening van mezelf weettochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:12 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
lolz dat kind staat nog op een skateboard ook, welk merk is dat shirt? Leuk as always
Haha thanks, zijn 1.5 jaar oud ofzo :p 3 reparaties verderquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef unioz het volgende:
APCs zien er goed uit
post ze ook gelijk ff in het jeans topic if you dont mind: Jeans #8
Onwijs leuk broekje!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trek ik nog iets anders aan, maar dat weet ik nog niet..
Dankje, ben er ook heel blij meequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef karoltje het volgende:
[..]
Onwijs leuk broekje!
Aan het verhuizen?
Staat je goed. Stoer, maar tegelijk ook vrouwelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trek ik nog iets anders aan, maar dat weet ik nog niet..
dankjequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Staat je goed. Stoer, maar tegelijk ook vrouwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |