Oei, te geel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:32 schreef defibrillator het volgende:
Laat ik ook maar eens een pica doen:
[ afbeelding ]
van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:32 schreef defibrillator het volgende:
[ afbeelding ]
van gisteren![]()
Ohhh neeeeeej, kijk nog naar z'n nek of het goed combineert met z'n t-shirtquote:Op zondag 28 juni 2009 11:39 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
.. Pasen is het al geweest hoor. Ik weet niet of de rest van je lichaam ook zo gekleurd is als je benen, maar in ieder geval je benen komen qua teint niet echt mooi uit bij dat geel.
Zo gekleurd als mn benen?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:39 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
.. Pasen is het al geweest hoor. Ik weet niet of de rest van je lichaam ook zo gekleurd is als je benen, maar in ieder geval je benen komen qua teint niet echt mooi uit bij dat geel.
Moest je laag hangen om de foto te maken of sta je altijd zo door je knieën gezakt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:32 schreef defibrillator het volgende:
[ afbeelding ]
van gisteren![]()
Dat model van het shirt ziet er een beetje weird uit vind ik. Beetje erg weid en modelloos. Lijkt wel speciaal gemaakt te zijn voor die veel te dikke Amerikanen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen, shorts en shirt zijn nieuw uit San Francisco.
Wat vinden jullie ervan?
Je broek moet je even optrekken. Die hangt nu op je knieën. Ziet er nogal belachelijk uit i.c.m. met die te kleine trui. Ook zijn die 'scheenbeschermers' niet echt mijn stijl zeg maar.quote:
Niet echt mijn ding, zit niet echt een model in zie je dat ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen, shorts en shirt zijn nieuw uit San Francisco.
Wat vinden jullie ervan?
Jezus Christus.quote:
Is er ergens een topic waar ik commentaar kan leveren op de manier waarop er hier met commentaar wordt omgegaan? Of wordt mijn commentaar dan net zo hard weggehaald?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef Mylene het volgende:
-edit: topic opgeschoond, afzeiken is niet gewenst mensen, hou het leuk
Oh ik vind dit vestje zo leukquote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dat ik nog een ander broekje aantrek, weet het niet.
lolz dat kind staat nog op een skateboard ook, welk merk is dat shirt? Leuk as alwaysquote:
Haha ja, tekening van mezelf weettochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:12 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
lolz dat kind staat nog op een skateboard ook, welk merk is dat shirt? Leuk as always
Haha thanks, zijn 1.5 jaar oud ofzo :p 3 reparaties verderquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef unioz het volgende:
APCs zien er goed uit
post ze ook gelijk ff in het jeans topic if you dont mind: Jeans #8
Onwijs leuk broekje!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trek ik nog iets anders aan, maar dat weet ik nog niet..
Dankje, ben er ook heel blij meequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef karoltje het volgende:
[..]
Onwijs leuk broekje!
Aan het verhuizen?
Staat je goed. Stoer, maar tegelijk ook vrouwelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien trek ik nog iets anders aan, maar dat weet ik nog niet..
dankjequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Staat je goed. Stoer, maar tegelijk ook vrouwelijk.
Al is het niet mijn stijl.. ik vind em nog best leukquote:
Ik snap die schoenen ook écht nietquote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik m'n oma op Fok! aantrof, die heeft precies dezelfde schoenen.
haha dankje. ja het is zo'n imitatieleer, maar echt heel zacht en dun =P maar lopen wel fijn jaquote:Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef purno.de.purno het volgende:
ah gewoon van h&m ! ga ik eens even kijken of ze die schoentjes hier hebben![]()
vind dat jij altijd leuke dingen aan hebt
Hee, da's het ritsjurkje van de H&M he? Zo doe ik weer wat inspiratie op, een vrij wijd shirt over mijne aantrekken staat dus ook leuk!quote:
Foto's?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, da's het ritsjurkje van de H&M he? Zo doe ik weer wat inspiratie op, een vrij wijd shirt over mijne aantrekken staat dus ook leuk!
Haha ja. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk, want hij zit veels te hoog, dus hij zit helemaal tegen m'n oksels aan, en hij is veels te kort, je ziet m'n kont bijnaquote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, da's het ritsjurkje van de H&M he? Zo doe ik weer wat inspiratie op, een vrij wijd shirt over mijne aantrekken staat dus ook leuk!
Misschien binnenkort!quote:
Ben je zo lang dan dat 'ie zo kort valtquote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ja. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk, want hij zit veels te hoog, dus hij zit helemaal tegen m'n oksels aan, en hij is veels te kort, je ziet m'n kont bijnaEn nee hij is niet te klein ofzo.. zelfs wat te groot, zeker aan de bovenkant
00-00-1979quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Simpele classic look: wit t-shirt met spijkerbroek en gympen.
Super.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dat spijkerjasje eigenlijk niet echt mooi erbij staan.quote:
Uhm.....quote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice fit broquote:Op maandag 6 juli 2009 12:48 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor schoenen? Nieuwe trend?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Electric_Wizard het volgende:
Speciaal voor jou bonuspic erbij dan
[ afbeelding ]
Broek stackt nog een beetje raar omdat de denim nog erg stijf staat.
Google maar eens op Visvim, vriendquote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor schoenen? Nieuwe trend?
In ieder geval sexy dat je zolen matchen met die witte 'emmer' op de achtergrond. Allebei onder de bagger.
Erg geloofwaardig.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Google maar eens op Visvim, vriend
http://www.virtualjapan.com/wiki/Visvim
http://www.the-glade.com/brands/visvim.html
Voor die andere opmerking, leuke poging tot trollen maar er is meer voor nodig dan een internetnerdje zoals jij om mij op de kast te krijgen
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Electric_Wizard het volgende:
Visvim x gore-tex coaching jacket
Ik snap 'm niet?quote:
Je commentaar is dan soms ook een beetje "hard"quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef Beauregard het volgende:
Even terzijde: ik blijf me verbazen hoe slecht men tegen commentaar kan in dit topic. Echt, een berg egootjes bij elkaar hier. Ik moet er bijna van wenen.
Ja en dat weet hij zelf ook wel..... uiteraard gaat 't hem om dat soort reacties. Beetje stom van me om de troll te voeden.... jammer dat de edit te laat kwamquote:Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je commentaar is dan soms ook een beetje "hard"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |