"op deze manier"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
Wut
Die dus. Heeft aangegeven per direct op zwart te willen. Het is altijd een beetje jammer dat mensen op deze manier weg willen, maar dat kunnen we blijkbaar niet tegenhouden.
Have fun in zwart Hara
Heb hier de vragenlijst liggen, en stond erinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als vragen of ik seks met m'n moeder wil of m'n vader wil vermoorden.
Het schijnt dat ze vaak met remlof werd gezien, en yvonne jaloers was gewordenquote:
Duidelijk het tweede, je ma is niet zo goed in bed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als vragen of ik seks met m'n moeder wil of m'n vader wil vermoorden.
goedemiddag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze vaak met remlof werd gezien, en yvonne jaloers was geworden
Wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef dagdag het volgende:
Wut
Die dus. Heeft aangegeven per direct op zwart te willen. Het is altijd een beetje jammer dat mensen op deze manier weg willen, maar dat kunnen we blijkbaar niet tegenhouden.
Have fun in zwart Hara
Heb je een lekkere moeder?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mehh, ik ook.Laatste paar biertjes waren lauw, goddamnit.
Wij gisteren naar examenfeest met flessen whiskey en bier en paar zonder licht.. Werden we aangehouden toen we weer de tunnel uit reden dus nog even snel de flessen weggezet op een plek die achteraf iedereen kon zien vanaf dat busjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mehh, ik ook.Laatste paar biertjes waren lauw, goddamnit.
En dan bier drinken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten? Ik kan er ook bij.![]()
Vanavond wel een ganz geil feestje in Utrecht echter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |