Waarom heb jij een hangbed?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:41 schreef Ypmaha het volgende:
Hihi, mijn bed hangt op het hoogste punt in mijn kamer. Alle warmte in mijn kamer stijgt daar naartoe, dus s'avonds zweet ik me kapot
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht. Ik vind dat we eens een ander klimaat moeten nemen.
In elk topic geloofsgrapjes over mij maken BLIJFT grappig hoor, echt waar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Bid tot je god voor een sneeuwstorm ofzo.
Zag je dat die weersvoorspelling in de OP voorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Héél terechte klacht van een lieve mod.
En in omstreken want ik woon in Nijmegen dus dat zou wel niet veel schelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zag je dat die weersvoorspelling in de OP voorArnhem
was?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Laat het aub zeer hard gaan plensen vandaag
het is wel voorspeld voor vandaag, ben benieuwd...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't ziet er nog niet naar uit
Of ik. En alleen een heel klein dakraampje hebben, en geen airco.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:35 schreef Supersoep het volgende:
Wehehehe je zou maar eens een zolderkamer hebben en 's avonds in je bed liggen.
(zoals ik)
doe mij dit maar, humidity 10%quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een zeikerd ben je, wees blij dat je in Nederland eindelijk eens een keer zon hebt:
[ afbeelding ]
(vorige week was de vochtigheidsgraad de hele week 80%).
Dat is vandaag voor het eerst in 3 weken ongeveer, dus ik weet hoe het voelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
doe mij dit maar, humidity 10%Nederland 80% fuckin jungle
daar ga je de fout in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Kopbal het volgende:
Zo typisch Nederlands. Is het een keer lekker warm, hebben ze nog wat te zeiken
Je icon zegt genoeg. Klein, bleek jongetjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef muzas het volgende:
Winter![]()
Zoveel beter dat die kutzomers in NL. Doe mij de nederlandse wintermaanden maar. Lekker fris, af en toe zelfs guur. Lekker met je sjaal over straat, en bij binnenkomst ergens je bril beslaan...
Winterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef muzas het volgende:
Winter![]()
Zoveel beter dat die kutzomers in NL. Doe mij de nederlandse wintermaanden maar. Lekker fris, af en toe zelfs guur. Lekker met je sjaal over straat, en bij binnenkomst ergens je bril beslaan...
Welke zon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een zeikerd ben je, wees blij dat je in Nederland eindelijk eens een keer zon hebt:
[ afbeelding ]
(vorige week was de vochtigheidsgraad de hele week 80%).
De afwisseling is juist het mooiste. Koude winters en warme zomersquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die liever winter hebben dan zomer.
Vaak zijn dat van die mensen die dan het koude weer als excuus zien om de hele dag binnen te blijven. In de zomer is het zo vervelend dat iedereen dan gaat klagen waarom ze niet naar het strand, zwembad, meertje of waar dan ook buiten gaan. In dat geval snap ik het wel hoor.
Ik zit in de zomer graag buiten op een terrasje, maar ik vind de winter uiteindelijk toch beter omdat ik de kou heerlijk vind, net als de gezelligheid binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die liever winter hebben dan zomer.
Vaak zijn dat van die mensen die dan het koude weer als excuus zien om de hele dag binnen te blijven. In de zomer is het zo vervelend dat iedereen dan gaat klagen waarom ze niet naar het strand, zwembad, meertje of waar dan ook buiten gaan. In dat geval snap ik het wel hoor.
Oh, ik dacht dat de TS klaagde over vochtigheid én zon, maar volgens het knmi is het bewolkt en is er onweerquote:
STOP NOU GODVERDOMME EEN KEER MET HET GEBRUIKEN VAN EEN KOMMA OP DE PLAATS WAAR EEN APOSTROF HOORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Bid tot je god voor een sneeuwstorm ofzo.
Maar dan niet gaan zeiken als ,t weer te koud is.
Dat ben ik met je eens. Ik hou van gezelligheid en van de periode rond kerst enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De afwisseling is juist het mooiste. Koude winters en warme zomers, 24/7 zon wordt ook saai (en ja ik kan het weten)
.
Stop maar, verstandelijk gehandicapten luisteren toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
STOP NOU GODVERDOMME EEN KEER MET HET GEBRUIKEN VAN EEN KOMMA OP DE PLAATS WAAR EEN APOSTROF HOORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De hele dag binnen zitten bij de computer zonder dat er iemand klaagt waarom je niet naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Dingen in de winter die je niet kan doen in de zomer:
-
In de winter:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Dingen in de zomer die je niet kan doen in de winter:
-Op een terrasje zitten. OVERRATED
-Zwemmen in de zee/ meer/ buitenbad. GOED PUNT
-'s Avonds jonkos roken in het park. OVERRATED KAN IN DE WINTER OOK
-BBQ OVERRATED
-Varen GOED PUNT
-Rondcruisen in je Golf GTI op de dikke beats van Lil Wayne met het raam open. OVERRATED
-vul aan
Dingen in de winter die je niet kan doen in de zomer:
-
Stofzuigen met zulk weer is echtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:58 schreef boskameel het volgende:
Kankerweer ja. Net gefitnessed, waar ze geeneens airco hebben. Ik was echt kletsnat. Net gedouched, gestofzuigd, en nu weer kletsnat
.
Airco vreet stroom.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
dat temperaturen is heerlijk, ik heb gister middags heerlijk kunnen gras maaien..
wees blij dat buiten warm is, zo hoeft je ook niet verwarming gaan stoken.
Onweer moeten we hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Airco vreet stroom.![]()
Snappen degene die op regen hopen dan niet dat het dan vaak benauwder wordt?
De benauwdheid komt door de hoge temperatuur plus wolkendek dat als een deken over Nederland ligt.
Hebben we hier gisteren gehad. Kan het nou niet echt een succes noemen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In elk topic geloofsgrapjes over mij maken BLIJFT grappig hoor, echt waar.
zozo we hebben hier te maken met een baasjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:46 schreef Heatseeker het volgende:
Ga godverdomme verhuizen dan.
Ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen.quote:
Wordt het dan koeler hier?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:46 schreef Heatseeker het volgende:
Ga godverdomme verhuizen dan.
staat wat netter dan kankerquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:24 schreef Sieps het volgende:
Die lekkere geur als het een tijdje warm is geweest waarna het gaat regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |