Hoi treintjequote:
Ook leuk tochquote:Op maandag 29 juni 2009 01:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik heb waardeloze vliegtickets. Niet omboekbaar, niet annuleerbaar, weekendje London kan ook niet omdat ik 's middags rond 16 uur pas in London ben, en de volgende dag om 11 uur 's ochtends weer vertrek.
Misschien wordt het een avondje uiteten en uitgaan in London.
Waar kan ik lekker eten in Canary Wharf?quote:
I don't fucking knowquote:Op maandag 29 juni 2009 01:22 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Waar kan ik lekker eten in Canary Wharf?
Dat werd ik ook niet, zou immers betekenen dat ik je serieus neem.quote:
Is dat ergens terug te vinden?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dus. Stevie Wonder met z'n handen voor z'n mond terwijl Never Can Say Goodbye wordt gedraaid.. echt een tranentrekkend moment.
Waarom heeft KingOfPop een ban btw?
Thanx....quote:Op maandag 29 juni 2009 02:35 schreef DrDentz het volgende:
BET Update:
Joseph maakt nog even reclame voor z'n eigen bedrijf. Wat een man blijft het toch.
quote:Zes liedjes voor postuum album
ROTTERDAM - De kans op een postuum Michael Jackson-album is aanzienlijk. Sinds zijn vrijspraak in een kindermisbruikzaak in 2005 werkte de zanger met verschillende artiesten en producers aan nieuw materiaal.
Jackson nam onder anderen samen met Black Eyed Peas-voorman Will.I.Am, rapper Akon, Kanye West en de Nederlandse producer Giorgio Tuinfort muziek op.
Dat zou geleid hebben tot ten minste zes liedjes die klaar zijn om op cd te verschijnen. Andere nummers verkeren in verschillende stadia van voltooiing. Akon zei tegen Billboard Magazine: ,,We hadden veel ideeën, maar nog weinig complete songs. Het laatste jaar hebben we niet meer gewerkt in de studio.’’
Of en wanneer de cd verschijnt hangt ook af van een mogelijke nieuwe overeenkomst met een platenmaatschappij. Sony bezit de uitgeefrechten op het oude werk, maar voor nieuwe cd’s had Jackson geen contract. Samen met Sony bezat Jackson de helft van de copyrights van de Beatles-songcatalogus. Die ingewikkelde juridische afhankelijkheidsconstructie biedt Sony goede kans op het binnenhalen van de postume Jackson-plaat, hoewel concurrent Universal momenteel het kapitaalkrachtigst is.
Komt van The Mirror, niet echt een betrouwbare krant. Niet zo erg als The Sun, maar tochquote:
Best wel aangrijpend jaquote:Op maandag 29 juni 2009 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat me nog het meest geraakt heeft vandaag is dat filmpje van Stevie Wonder's tribute. Ik ga er niet meer naar kijken.
quote:
Vreselijke manquote:Op maandag 29 juni 2009 11:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier is het interview van CNN en Joe Jackson. Wat blijf ik hem toch een raar figuur vinden, vooral het gedeelte dat ie z'n bedrijf even gaat zitten te promoten![]()
Misschien is het een hint om aan te geven dat hij iets gaat doen met de nalatenschap van Michael.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier is het interview van CNN en Joe Jackson. Wat blijf ik hem toch een raar figuur vinden, vooral het gedeelte dat ie z'n bedrijf even gaat zitten te promoten![]()
Dat moet ik nog bezien. Goed, Joe Jackson is altijd iemand geweest die weinig emotie toont, blijkt al helemaal wanneer ie zegt dat "we een superster zijn verloren" op de vraag hoe hij en zijn familie dit alles doormaken... Kom op man, je bent zojuist je zoon verlorenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien is het een hint om aan te geven dat hij iets gaat doen met de nalatenschap van Michael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |