toiquote:
Et tu Brute?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben toch nog even langs de mediamarkt gegaan. 17 euro teruggekregen omdat GH vandaag goedkoper was dan vorige week toen ik hem kocht. Was verder wel erg uitgestorven moet ik zeggen. Nog genoeg Wii's, maar Sims 3 was helemaal op
Overigens had ik de tram gemist richting de stad net gemist, dus besloot ik te gaan lopen naar de halte waar twee trams samen komen om de tijd te doden, alleen loop ik dat normaal gesproken overdag en niet als het donker is. Eerst kwam er een of andere Turk langsfietsen, druk omkijkend en fluitend (alleen lang haar hebben is al genoeg om zo'n reactie te krijgen) Een stuk verderop stopt er opeens een grote zwarte auto naast me, raampje gaat naar beneden en een andere Turk/ Marokkaan zo van "Hey, wat doe jij hier". Ik kreeg het al benauwd en deed een stap naar achteren, bleek het de bewaker van mn werk te zijn die gewoon gezellig een babbeltje dacht te maken
gingen er daar ook WII's voor 200 euro de deur uit? Echt het was zo idioot. Bijna iedereen liep er met een WII. Mensen waar je van dacht: game jij? Ik zei nog voor de grap tegen die man achter de kassa: zo de omzet is wel goed vanavond. Hij ook van: ja de omzet wel, maar we verdienen er geen pepernoot van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben toch nog even langs de mediamarkt gegaan. 17 euro teruggekregen omdat GH vandaag goedkoper was dan vorige week toen ik hem kocht. Was verder wel erg uitgestorven moet ik zeggen. Nog genoeg Wii's, maar Sims 3 was helemaal op
Overigens had ik de tram gemist richting de stad net gemist, dus besloot ik te gaan lopen naar de halte waar twee trams samen komen om de tijd te doden, alleen loop ik dat normaal gesproken overdag en niet als het donker is. Eerst kwam er een of andere Turk langsfietsen, druk omkijkend en fluitend (alleen lang haar hebben is al genoeg om zo'n reactie te krijgen) Een stuk verderop stopt er opeens een grote zwarte auto naast me, raampje gaat naar beneden en een andere Turk/ Marokkaan zo van "Hey, wat doe jij hier". Ik kreeg het al benauwd en deed een stap naar achteren, bleek het de bewaker van mn werk te zijn die gewoon gezellig een babbeltje dacht te maken
Ach, het kan altijd erger... Het had ook Gouda kunnen zijnquote:
quote:
Tuurlijk kan ik dat hebben boyquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Fallen het volgende:
@ koei: dat was een grapje, vandaar ook de
@ Poit: juist, daar kan je het wel van hebben toch?
ow... en euh, koei... ik heb helaas niks van MJ op games gebied. Aangezien ik wel Singstar heb, maar geen CC zit ik ook daar zonder liedjes...
Het grappige is dat ik nooit echt fan ben geweest van MJ, maar sinds gisteravond best wel veel gehoord en het bevalt me eigenlijk wel goed. Niet dat het nou meteen m'n #1 all-time-favorite artiest wordt, maar misschien wel vaker draaien dan alleen op een 80's/90's party.
Dequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Fallen het volgende:
@ koei: dat was een grapje, vandaar ook de
Shhhht.. Ik lijk nu zo stoer op tah interwebzzz.. Laat me ff man!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Fallen het volgende:
en net hing je jankend aan de telefoon, excuses te eisen...
Ja, ho ff... jij begon over Gouda.... moet je dat niet op mij gaan afschuiven!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef koei het volgende:
[..]
Deis er alleen om opmerkingen die je eigenlijk meent ongemeend te laten lijken
Okidoki!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Shhhht.. Ik lijk nu zo stoer op tah interwebzzz.. Laat me ff man!
Alleen als jij ook gaat!quote:
Hij is niet bewerkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef koei het volgende:
Die onderste is wel tof!
Alleen jammer dat hij te duidelijk bewerkt is, met echte lichteffecten zou het toffer zijn!
Van mijn groep gaat er helemaal niemandquote:
Ik was al aan het googelen geslagen en je hebt inderdaad gelijk. Het spijt me dat ik je niet direct geloofde Poit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is niet bewerkt.
Is jaren een project rond de kerst. Heel het stadhuis wordt dan voorzien van een kleurtje.
Om de zoveel minuten wisselt hij ook nog van patroon
Om m''n statement kracht bij te zetten: fotoooo's
Ik had me er nog niet in verdiept eerlijk gezegd. Zal wel eens vragen wat mijn mede-leiding wil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Van mijn groep gaat er helemaal niemandMaar eigenlijk wil ik wel... Schijnt heel tof te zijn!
Alsof ik ooit onwaarheden verkondig!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was al aan het googelen geslagen en je hebt inderdaad gelijk. Het spijt me dat ik je niet direct geloofde Poit!
Maar blijkbaar is daar reden toe...
Nou kan het aan mij liggen hoor, maar euh...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof ik ooit onwaarheden verkondig!
Hoe durft u zo laaghartig over mijn persoon te denken!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was al aan het googelen geslagen en je hebt inderdaad gelijk. Het spijt me dat ik je niet direct geloofde Poit!
Maar blijkbaar is daar reden toe...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik had me er nog niet in verdiept eerlijk gezegd. Zal wel eens vragen wat mijn mede-leiding wil.
Misschien dat ik ook wel de enige ben. Dan gaan we gewoon samen! (En anders mag je vast wel met ons mee!)
Nou, zo eng was het eigenlijk niet eens. Ik heb een inschatting gemaakt hoe angstaanjagend je bent, en dat ben je eigenlijk totaal niet, dus durf ik wel zo over je te denken!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof ik ooit onwaarheden verkondig!
Hoe durft u zo laaghartig over mijn persoon te denken!!
quote:
Ik denk dat het die ene rechts boven zijn oog is!quote:
ik ga ook zo en dan weer richting den haagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zo maar even boodschappen doen.
Het is de hele dag druk bij de AH hier in de buurt.
Misschien dat ik wat eerder ben dan de masses.
Dat doe ik bijna elke zaterdag, maar deze ben ik voor de verandering vrijquote:
Kut is dat om op zaterdag te werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat doe ik bijna elke zaterdag, maar deze ben ik voor de verandering vrij
Ik zie het niet zo. Ik ben nog ruim op tijd thuis. en ach ik ben de maandag middag en avond vrij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kut is dat om op zaterdag te werken
Kut is dat op feestdagen werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef Fallen het volgende:
Op zaterdag werken hoeft niet erg te zijn, als je je realiseert dat er ook mensen zijn die op Kerstavond, Oud en Nieuw, Pasen, tijdens WK-finales, je verjaardag of een willekeurige andere belangrijke dag moeten werken.
Zo heb ik op Koninginnedag gewerkt van 07:00 tot 15:00.
Ik heb geluk dat ik met kerst en oud en nieuw vrij ben. Maar de rest van die dagen is de kans gewoon aanwezig dat ik moet werken. Ik heb ook 's avonds op mijn eigen verjaardag nog gewerkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef Fallen het volgende:
Op zaterdag werken hoeft niet erg te zijn, als je je realiseert dat er ook mensen zijn die op Kerstavond, Oud en Nieuw, Pasen, tijdens WK-finales, je verjaardag of een willekeurige andere belangrijke dag moeten werken.
Zo heb ik op Koninginnedag gewerkt van 07:00 tot 15:00.
Oke nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik met kerst en oud en nieuw vrij ben. Maar de rest van die dagen is de kans gewoon aanwezig dat ik moet werken. Ik heb ook 's avonds op mijn eigen verjaardag nog gewerkt.
Ja AQuila er zijn toeslagen die je krijgt als op zulke momenten werkt
Loon + fooiengeld is zo heerlijkquote:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:25 schreef Remake het volgende:
Weet iemand die website waar je online je pc specificaties kon vergelijken met games?
YWquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef lkb9000 het volgende:
Hij duurt ook 2,5uur, ik zou het ook niet doen
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:29 schreef koei het volgende:
Zo, mijn weekend is ook begonnen!
Zo eerst maar eens gaan hardlopen, dan heb ik dat ook weer gehad!
2liter maar, wat een kutweekend inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:26 schreef SkyChat het volgende:
Damn, 2 liter bier voor m'n neus en een Xbox360...
wat een kutweekend.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
2liter maar, wat een kutweekend inderdaad
Ik heb eigenlijk nooit last dat het internet het niet doet, maar zodra de persoon die boven mij woont thuis is en het internet gebruikt is het voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Geweldig dat Ziggo. Voor de verandering geen internet, vaste telefoon. Maar deze keer geen tv ontvangst erbijzo de kroeg maar in
normaal gesproken hier ook niet, maar deze week is het wel heel slecht gesteld met Ziggo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last dat het internet het niet doet, maar zodra de persoon die boven mij woont thuis is en het internet gebruikt is het voorbij.
have fun. Ik ga de stad maar ff in, ik wie verder geen reden om te wachten tot Ziggo zijn problemen oplossen. Mobiel internet FTWquote:
Dat is best wel gangster.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:02 schreef lkb9000 het volgende:
het voelt echt als een zondag aangezien ik gister al een best wild feest had, raar is dat
Nice.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Major Nelson "speelt" een Xbox 360 beta?
Staat nu op zijn gamercard op majornelson.com
Ik heb ook laatst 3maand zonder (ziggo) internet gezeten, net op het moment dat ik mobiel internet kreeg, sindsdien ben ik te verslaafdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
have fun. Ik ga de stad maar ff in, ik wie verder geen reden om te wachten tot Ziggo zijn problemen oplossen. Mobiel internet FTW
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
Gast hier was meer regen dan de paus hosti's heeft!
Niet normaal zo veel
Nee jong mooi!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
Lijkt me kut dat soort tenten, vreselijk kut.
Ze wachten op jequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk naar de Timeout... ik ben benieuwd of het tof is? schijnt de grootste discotheek van de benelux te zijn? of is dat Zenith?
Er is hier een gelijk soort tent in Friesland, TDF ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef lkb9000 het volgende:
Lijkt me kut dat soort tenten, vreselijk kut.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef koei het volgende:
Oeh, allemaal naar de Time Out gaan! Kunnen we Aquila spotten!1!
Flikker op met die mafkees man die gast is en doorgedraaide mafkeesquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ga mee Sky![]()
En serieus blijf hier eens dan maak ik jouw beschrijving vor in de OP
Ik weet niet wat jij in huis hebt maar zonder blahblah en oogcontact meteen de grootste eruit pikken en loeihard een uppercut geven, dan snel om je heen kijken en de eerste die erbij staat als een softijsje die trap je recht in z'n zak.. dan kijkt iedereen weer met een 'oei auw' blik in z'n ogen en tja dan is de hele handel van jou maar je moet wel snel zijn anders gaat er weer 1 de held spelen en jou in je anus prikken met een hooivork.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er is hier een gelijk soort tent in Friesland, TDF ofzo
1 keer geweest. Ruzie gehad, gast probeerde mijn vriendin te versieren waar ik bij was.
Hij vroeg of ik een probleem had, waarop ik ja antwoordde. Toen zei hij dat ik maar naar buiten moest komen. Kwartier later was ik daar, stonden echt 20 boeren voor me.
Dat was wel jammer
Ik heb nog NOOIT gevochten, wel eens een duwpartij gehad met een paar mensen. Ik ben ook niet iemand die snel iemand pijn wil doen. Maar toenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet wat jij in huis hebt maar zonder blahblah en oogcontact meteen de grootste eruit pikken en loeihard een uppercut geven, dan snel om je heen kijken en de eerste die erbij staat als een softijsje die trap je recht in z'n zak.. dan kijkt iedereen weer met een 'oei auw' blik in z'n ogen en tja dan is de hele handel van jou maar je moet wel snel zijn anders gaat er weer 1 de held spelen en jou in je anus prikken met een hooivork.
2de oplossing: je vriendin bij d'r nek pakken en d'r hoofd omdraaien met een harde ruk.. ik zweer je loopt zonder kleerscheuren naar huis
Als je aan zwerver vraagt of ie weet wat gamerscore is dan zegt ie "huh score.. scoren? hebbie wat te roken dan"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Skychat: Achievement hoer 1e klasse hij doet alles voor GS zelfs naakt acher het station diensten verlenen aan zwervers die hem GS kunnen verschaffen
Mij wil je wle pijn doen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT gevochten, wel eens een duwpartij gehad met een paar mensen. Ik ben ook niet iemand die snel iemand pijn wil doen. Maar toen
Ik spuit, zij slikken.. voor gamerscorequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zwervers roken niet, die spuiten en slikken alleen
Weet ik Koei.. jij bent de meesteres van de SC en jou wil is wet...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:51 schreef koei het volgende:
Aquila, Skychat mag pas in de OP als hij zich fatsoenlijk heeft voorgesteld natuurlijk!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik spuit, zij slikken.. voor gamerscore
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet ik Koei.. jij bent de meesteres van de SC en jou wil is wet...
Doe toch alsjeblieft normaalquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
Gast Koei is de baas hier... dat weet je toch..?
Chickies vallen op ouder toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:05 schreef Rossdale het volgende:
De Time Out is te kansloos als je ouder dan 18 bent. Alleen maar kinders daarzo
serieus?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:05 schreef Rossdale het volgende:
De Time Out is te kansloos als je ouder dan 18 bent. Alleen maar kinders daarzo
Dankjequote:
Vuilakkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/clownakkie/
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/clownakkie/
Ik had het kunnen weten....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik... Zie je toch!
Ik wil er ook 1 kopen. Was je veel kwijt? Hangt ook van de ruimte af uiteraard..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb sinds vandaag aircoSuperlekker hierzo
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef koei het volgende:
Mijn kleine chocoladetaartje staat in de oven
en dat zegt ze nu pas he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:41 schreef koei het volgende:
Mijn kleine chocoladetaartje staat in de oven
Alleen als er dan ook bier gedronken is...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Op dit tijdstip mag alleen gefrituurd worden
Ik dacht al dat het aan mij lag.... zie ook 1 frame Barney en 1 frame wit.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:22 schreef Nebo het volgende:
Prachtig gifje! Jammer dat ik bij een van de frames voor de helft een grijs vlak zie.
Trusten everyone!
Barney zegt nooit NIGGA...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:26 schreef Edwinuss het volgende:
Dat gifje moet ook een verassing zijn.
Je ziet dat witte vlak en denkt "huh?"
En dan BOEM POW! FOCUS NIGGA.
AND SUIT UP!
Oh ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Barney zegt nooit NIGGA...![]()
Tis geen hiphop malloot...
Dude, wat is nou beter, 360 of PS3?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh ja.
![]()
Ben ook begonnen met inFamous![]()
Valt wel een beetje tegen eigenlijk..
Ik speelde al een langere tijd op mijn 360. Veel mensen hebben ook een 360 en dat is fijn, hij is niet te duur en de games zijn gewoon prima.quote:
Eindelijk iemand die buiten GAM komtquote:Op zondag 28 juni 2009 02:20 schreef Fallen het volgende:
Als je lam bent doe je soms best toffe dingen!
(Ik niet, ik ben gewoon nog op... niet lam). Wel een humor topic!
''Serieus, waaorm hebben we nog geen seks gehad?''
Hey, ik kom ook wel eens buiten GAM, niet vaak... en dan ook alleen maar ONZ en soms GC en VBL. (KLB eigenlijk ook bijna nooit).quote:Op zondag 28 juni 2009 02:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die buiten GAM komt
Ik klik alleen op Nieuwe topics en Mijn actieve topics. Bepaalde reeksen zoek ik wel op.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey, ik kom ook wel eens buiten GAM, niet vaak... en dan ook alleen maar ONZ en soms GC en VBL. (KLB eigenlijk ook bijna nooit).
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:28 schreef Fallen het volgende:
Heb zelfs nog een aantal keer aan Paint topics mee gedaan.... misschien als ik straks weer eens wat meer tijd en zin heb.
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:29 schreef Fallen het volgende:
Maar goed, ben pitten... geloof het wel voor vandaag.![]()
Mooi topicquote:Op zondag 28 juni 2009 02:20 schreef Fallen het volgende:
Als je lam bent doe je soms best toffe dingen!
(Ik niet, ik ben gewoon nog op... niet lam). Wel een humor topic!
''Serieus, waaorm hebben we nog geen seks gehad?''
Hier, pak maar een stukje! (en als je de taart voor het snijden eerst nog even draait dan is het een PacMan taart en nog ontopic ook!11)quote:
Nice! Ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:26 schreef koei het volgende:
[..]
Hier, pak maar een stukje! (en als je de taart voor het snijden eerst nog even draait dan is het een PacMan taart en nog ontopic ook!11)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 03:29 schreef koei het volgende:
Ja hoor! Maar helaas alleen aan mijn huis en het huis van mn ouders als ik daarheen ga...
The Wave?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:30 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens net Die Welle gekeken. Goede film, maar het origineel maakte meer indruk...
aha...quote:Op zondag 28 juni 2009 03:32 schreef koei het volgende:
Oh sorry. Dan was je vraagstelling een beetje onduidelijk denk ik...
koei, doe eens lief!quote:Op zondag 28 juni 2009 03:42 schreef koei het volgende:
Ach, over 2 weken mag het best regenen... Zolang het over 3 weken maar heerlijk weer is!
We hebben overigens gisteren de invulling van ons kampthema bedacht! Het thema was al gekozen (horror) maar we gaan een digitale camera meenemen en dan een vakantiefilm maken waarin wat rare dingen gebeuren a la Blair Witch. Ik ben heel benieuwd wat er uit komt
quote:Op zondag 28 juni 2009 03:53 schreef koei het volgende:
Slim, kun je de klagen dat het weer niet eng was deze keer
Maar goed, ik ga slapen! Weltrusten Fallen en succes met flipperen morgen!
Die heb ik ook wel eens gemaakt, is zo'n heel mooi kant en klaar pakketquote:Op zondag 28 juni 2009 03:26 schreef koei het volgende:
[..]
Hier, pak maar een stukje! (en als je de taart voor het snijden eerst nog even draait dan is het een PacMan taart en nog ontopic ook!11)
[ afbeelding ]
Yeah, right... Candy mountain... I'll go back to sleep now!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:50 schreef lkb9000 het volgende:
Falleeeeeen, falleeeeen, lets go to candy mountain falleeeen
Beer mountain?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yeah, right... Candy mountain... I'll go back to sleep now!
Ik heb tot 5 uur in een bubbelbad lopen trippen van het lachgas (als je genoeg neemt, ooeei!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:52 schreef Edwinuss het volgende:
Er was gister 1 of ander meezing feest hier in Leeuwarden. Heb tot half 8 wakker gelegen door de mensen op straat. Misschien toch wat anders zoeken binnenkort.
Is echt awesome, je komt echt in een andere wereld, je zweeft ff een paar minuten door de ruimte en daarna ben je weer normaal, it's awesomequote:
Meestal is het toch als je het vaker doet dat je dan gaat trippen enzo? Achtervolgingswaan enzo.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben wel voorzichtig met dat spul
Heb in de eerste periode dat ik wiet gebruikte vaker een trip gehad dan dat het chill was.
Zo vaak heb ik het nog niet echt gebruikt, maar de eerste 2 avonden werd ik vooral licht in mn hoofd, eventjes rondzweven maar wel nog in deze 'dimensie'.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meestal is het toch als je het vaker doet dat je dan gaat trippen enzo? Achtervolgingswaan enzo.
Nu ik het wat vaker heb gedaan begint het juist beter te gaan. Geen idee hoe dat komt. Vaak als we gingen blowen deden we dat buiten in een park. Ik ben eigenlijk altijd iemand die op z'n hoede is als ie over straat loopt, misschien is dat een reden geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meestal is het toch als je het vaker doet dat je dan gaat trippen enzo? Achtervolgingswaan enzo.
De huisgenoot van een vriend van me heeft ook zelf die hottub helemaal gemaakt. 2 banken met hout eromheen gebouwd, waterdicht gekit, waterdicht doek eroverheen. En het zit beter dan alle hottubs waar ik ooit in heb gezetenquote:
Vriend van mequote:
Wiet werd ik vroeger altijd een beetje moe en misselijk van, pas de laatste tijd kan ik er echt van genieten, maar echt hard stoned zijn vind ik nog niet fijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu ik het wat vaker heb gedaan begint het juist beter te gaan. Geen idee hoe dat komt. Vaak als we gingen blowen deden we dat buiten in een park. Ik ben eigenlijk altijd iemand die op z'n hoede is als ie over straat loopt, misschien is dat een reden geweest.
Ik weet zeker dat dat niet zo lekker zit, doe mij maar een zachte bank met een chille stof er overheen. Alle baden zijn altijd zo hard!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel wat voor mij, moet wel wat beenruimte hebben.
Hey die lijkt echt super veel op dat bad van Big Brotherquote:Op zondag 28 juni 2009 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel wat voor mij, moet wel wat beenruimte hebben.
Hard stoned zijn ben je pas als je een trip aan het krijgen bent. Ben je ergens mee bezig wat niet lukt, en dan betrap je er zelf op dat je al een uur bezig bent.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef lkb9000 het volgende:
Wiet werd ik vroeger altijd een beetje moe en misselijk van, pas de laatste tijd kan ik er echt van genieten, maar echt hard stoned zijn vind ik nog niet fijn.
Harold & Kumar kijken als je stoned bentquote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hard stoned zijn ben je pas als je een trip aan het krijgen bent. Ben je ergens mee bezig wat niet lukt, en dan betrap je er zelf op dat je al een uur bezig bent.
Dan begint de trip vaak bij mij.
Laatst een badtrip die positief ging. Voetbal filmpjes zien van grootheden op youtube
Ik ben wel echt hard gegaan (vooral van eten of waterpijp), maar altijd in deze wereld gebleven. Als ik echt een beetje stoned begin te worden is het voor mij al wel genoeg.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hard stoned zijn ben je pas als je een trip aan het krijgen bent. Ben je ergens mee bezig wat niet lukt, en dan betrap je er zelf op dat je al een uur bezig bent.
Dan begint de trip vaak bij mij.
Laatst een badtrip die positief ging. Voetbal filmpjes zien van grootheden op youtube
Of zoiets:quote:Op zondag 28 juni 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt hard gegaan (vooral van eten of waterpijp), maar altijd in deze wereld gebleven. Als ik echt een beetje stoned begin te worden is het voor mij al wel genoeg.
Klopt! Maar ik ben wel eens de volgende morgen opgestaan, nog steeds stoned als een gekquote:Op zondag 28 juni 2009 14:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Morge!
Da's trouwens ook een voordeel van wiet: geen kater!
Vrouwen montuurtje in ieder gevalquote:Op zondag 28 juni 2009 14:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een chick of een dude?
Primaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:49 schreef lkb9000 het volgende:
Poit in da hizzzaaaay! Kom je een keer lachgas doen?
Als het vrouwelijk is is het zeker géén chickquote:Op zondag 28 juni 2009 14:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van wakker worden, en een kater verwachten, maar gewoon nog steeds dronken zijn? Dan stort je vaak halverwege de dag inquote:Op zondag 28 juni 2009 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik ben wel eens de volgende morgen opgestaan, nog steeds stoned als een gek
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vrouwen montuurtje in ieder geval
Zelf een keer gehad, die avond daarvoor had ik bijna een hele fles Whiskey op. Ik werd wakker, voelde helemaal niks.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat dacht je van wakker worden, en een kater verwachten, maar gewoon nog steeds dronken zijn? Dan stort je vaak halverwege de dag in.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Prima
[..]
Als het vrouwelijk is is het zeker géén chick
Mooi jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat dacht je van wakker worden, en een kater verwachten, maar gewoon nog steeds dronken zijn? Dan stort je vaak halverwege de dag in.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zelf een keer gehad, die avond daarvoor had ik bijna een hele fles Whiskey op. Ik werd wakker, voelde helemaal niks.
En na 10 minuten werd ik zo ziek dat ik nog een keer 12 uren heb geslapen.
Hahahah what the fuckquote:Op zondag 28 juni 2009 14:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
![]()
Had ooit eens een keer een feestje op zaterdag, ging de hele zondag door. Ben toen zondagavond in slaap gevallen en werd dinsdag laat in de middag pas wakker.
Dat is geniaal.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
![]()
Had ooit eens een keer een feestje op zaterdag, ging de hele zondag door. Ben toen zondagavond in slaap gevallen en werd dinsdag laat in de middag pas wakker.
Daar zit me toch een shit tussen johquote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben Eminem aan't luustern, 3gb discography
Ik las het gisteren... Echt fucking belachelijk..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Geen slecht plan
Definitief geen Rock Band 2-instrumenten naar Europa
![]()
![]()
![]()
Haha!! In zo'n bubbelbad ja!! Zelfde modelquote:
Ja ik heb al flink veel weer verwijderdquote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar zit me toch een shit tussen joh
Ik heb ook een poging gedaan om alle mixtapes te luisteren, heb toen echt heel veel overgeslagen. Niks is beter dan z'n officieel uitgebrachte albums.
Je moet Crank Calls even luisteren, dat is echt briljant!
Je moet wel de telefoongesprekken luisteren, de nummers zijn bagger.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja ik heb al flink veel weer verwijderd
Zal die zo opzetten, na turn me loose (limp bizzzzzzkit)
Muziek staat nu sowieso ff uit, vriend van me is even tales of vesperia demo aan t checkenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet wel de telefoongesprekken luisteren, de nummers zijn bagger.
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vergeet niet je laptop mee te nemen:
http://www.hyped.nl/detai(...)_twitter_verslaving/
quote:
quote:
sjaakiejooooh!quote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef Nebo het volgende:
Even twee pagina's bijgelezen, maar wat een niveau hier zeg
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ik weer terug ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef Nebo het volgende:
Even twee pagina's bijgelezen, maar wat een niveau hier zeg
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
zelf weinig verstand van belastingaangiften. Soorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |