toiquote:
Et tu Brute?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben toch nog even langs de mediamarkt gegaan. 17 euro teruggekregen omdat GH vandaag goedkoper was dan vorige week toen ik hem kocht. Was verder wel erg uitgestorven moet ik zeggen. Nog genoeg Wii's, maar Sims 3 was helemaal op
Overigens had ik de tram gemist richting de stad net gemist, dus besloot ik te gaan lopen naar de halte waar twee trams samen komen om de tijd te doden, alleen loop ik dat normaal gesproken overdag en niet als het donker is. Eerst kwam er een of andere Turk langsfietsen, druk omkijkend en fluitend (alleen lang haar hebben is al genoeg om zo'n reactie te krijgen) Een stuk verderop stopt er opeens een grote zwarte auto naast me, raampje gaat naar beneden en een andere Turk/ Marokkaan zo van "Hey, wat doe jij hier". Ik kreeg het al benauwd en deed een stap naar achteren, bleek het de bewaker van mn werk te zijn die gewoon gezellig een babbeltje dacht te maken
gingen er daar ook WII's voor 200 euro de deur uit? Echt het was zo idioot. Bijna iedereen liep er met een WII. Mensen waar je van dacht: game jij? Ik zei nog voor de grap tegen die man achter de kassa: zo de omzet is wel goed vanavond. Hij ook van: ja de omzet wel, maar we verdienen er geen pepernoot van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben toch nog even langs de mediamarkt gegaan. 17 euro teruggekregen omdat GH vandaag goedkoper was dan vorige week toen ik hem kocht. Was verder wel erg uitgestorven moet ik zeggen. Nog genoeg Wii's, maar Sims 3 was helemaal op
Overigens had ik de tram gemist richting de stad net gemist, dus besloot ik te gaan lopen naar de halte waar twee trams samen komen om de tijd te doden, alleen loop ik dat normaal gesproken overdag en niet als het donker is. Eerst kwam er een of andere Turk langsfietsen, druk omkijkend en fluitend (alleen lang haar hebben is al genoeg om zo'n reactie te krijgen) Een stuk verderop stopt er opeens een grote zwarte auto naast me, raampje gaat naar beneden en een andere Turk/ Marokkaan zo van "Hey, wat doe jij hier". Ik kreeg het al benauwd en deed een stap naar achteren, bleek het de bewaker van mn werk te zijn die gewoon gezellig een babbeltje dacht te maken
Ach, het kan altijd erger... Het had ook Gouda kunnen zijnquote:
quote:
Tuurlijk kan ik dat hebben boyquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Fallen het volgende:
@ koei: dat was een grapje, vandaar ook de
@ Poit: juist, daar kan je het wel van hebben toch?
ow... en euh, koei... ik heb helaas niks van MJ op games gebied. Aangezien ik wel Singstar heb, maar geen CC zit ik ook daar zonder liedjes...
Het grappige is dat ik nooit echt fan ben geweest van MJ, maar sinds gisteravond best wel veel gehoord en het bevalt me eigenlijk wel goed. Niet dat het nou meteen m'n #1 all-time-favorite artiest wordt, maar misschien wel vaker draaien dan alleen op een 80's/90's party.
Dequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Fallen het volgende:
@ koei: dat was een grapje, vandaar ook de
Shhhht.. Ik lijk nu zo stoer op tah interwebzzz.. Laat me ff man!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Fallen het volgende:
en net hing je jankend aan de telefoon, excuses te eisen...
Ja, ho ff... jij begon over Gouda.... moet je dat niet op mij gaan afschuiven!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef koei het volgende:
[..]
Deis er alleen om opmerkingen die je eigenlijk meent ongemeend te laten lijken
Okidoki!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Shhhht.. Ik lijk nu zo stoer op tah interwebzzz.. Laat me ff man!
Alleen als jij ook gaat!quote:
Hij is niet bewerkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef koei het volgende:
Die onderste is wel tof!
Alleen jammer dat hij te duidelijk bewerkt is, met echte lichteffecten zou het toffer zijn!
Van mijn groep gaat er helemaal niemandquote:
Ik was al aan het googelen geslagen en je hebt inderdaad gelijk. Het spijt me dat ik je niet direct geloofde Poit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is niet bewerkt.
Is jaren een project rond de kerst. Heel het stadhuis wordt dan voorzien van een kleurtje.
Om de zoveel minuten wisselt hij ook nog van patroon
Om m''n statement kracht bij te zetten: fotoooo's
Ik had me er nog niet in verdiept eerlijk gezegd. Zal wel eens vragen wat mijn mede-leiding wil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Van mijn groep gaat er helemaal niemandMaar eigenlijk wil ik wel... Schijnt heel tof te zijn!
Alsof ik ooit onwaarheden verkondig!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was al aan het googelen geslagen en je hebt inderdaad gelijk. Het spijt me dat ik je niet direct geloofde Poit!
Maar blijkbaar is daar reden toe...
Nou kan het aan mij liggen hoor, maar euh...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof ik ooit onwaarheden verkondig!
Hoe durft u zo laaghartig over mijn persoon te denken!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was al aan het googelen geslagen en je hebt inderdaad gelijk. Het spijt me dat ik je niet direct geloofde Poit!
Maar blijkbaar is daar reden toe...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik had me er nog niet in verdiept eerlijk gezegd. Zal wel eens vragen wat mijn mede-leiding wil.
Misschien dat ik ook wel de enige ben. Dan gaan we gewoon samen! (En anders mag je vast wel met ons mee!)
Nou, zo eng was het eigenlijk niet eens. Ik heb een inschatting gemaakt hoe angstaanjagend je bent, en dat ben je eigenlijk totaal niet, dus durf ik wel zo over je te denken!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof ik ooit onwaarheden verkondig!
Hoe durft u zo laaghartig over mijn persoon te denken!!
quote:
Ik denk dat het die ene rechts boven zijn oog is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |