Er is een nieuwe Hitchhiker, he? dat weet je? geschreven door een ander.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Douglas Adams (en anderen) The Salmon of Doubt. Laatste, onvoltooide boek van Adams, met een aantal andere teksten van hemzelf en anderen. Leuk dat ik het heb, jammer dat het hierna voor altijd op is..
Dat weet ik. Ik opende het topic erover, zelfs.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Hitchhiker, he? dat weet je? geschreven door een ander.
Been there, done that, got the T-Shirt with 42 on it.quote:Overigens: Je kunt altijd nog naar de Dirk Gently boeken of naar Last Chance to See van Adams.
Ik ook, zowel in Nieuwegein als in Utrecht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef pinquit het volgende:
iemand nog naar het boekenfestijn geweest? ik ben 2 weken geleden in nieuwegein geweest, voor 131,- aan boeken gekocht![]()
jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter en de wolf. De muziek is zo leuk
.
Had m bijna meegenomen daar, maar wist niet wat ik ervan moest denken door Bonoquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja! en t boekje is geillustreerd door bono
dat zag ik thuis pas, had niet persé gehoeven van mij
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef pinquit het volgende:
iemand nog naar het boekenfestijn geweest? ik ben 2 weken geleden in nieuwegein geweest, voor 131,- aan boeken gekocht![]()
Ah, even teruglezen helptidd mensengeweest dus. ik vond het heerlijk
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]Vorige week in de RAI geweest. Voor 50 euro aan boeken gekocht, boeken die ik wilde hebben zelfs gevonden! Vorig jaar wel veel meer boeken gekocht voor minder, maar bijna geen boeken van mijn verlanglijstje
![]()
Onder andere:
- Weg van Lila
- De Davinci Code (had ik nog steeds niet)
- Just like heaven
- Playing with the grown-ups
En een muffinbakkenboek
Ik had de laatste van de plank, dus misschien was de Davinci Code wel 'uitverkocht'?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef pinquit het volgende:
[..]ik had ook 4 van mn verlanglijstje ofzo, ik was blij verrast.
en playing with the grown-ups zag er zo mooi uit, alleen daarom had ik m al bijna meegenomenMaar hij ging bij t uitzoeken toch weer weg, ik had al teveel
![]()
en de da vinci code kon ik niet vindendie moet ik ook nog
![]()
die laatste lag op ons vakantieadres een paar weken geleden. In begonnen en ik wil'm zeker nog wel een keer aanschaffen.. wellicht als ik 'm eens bij de Slegte zie ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Suuz_ het volgende:
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg zin om te gaan lezen, veel goede dingen over beide boeken gehoord!
Toffe hotlinkquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:32 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Een boek vol taalverhaspelingen, dat klonk te leuk om te laten liggen.
Moet je echt aanschaffen ja! Heb m in 3 dagen uitgelezen. Ergg mooi!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die laatste lag op ons vakantieadres een paar weken geleden. In begonnen en ik wil'm zeker nog wel een keer aanschaffen.. wellicht als ik 'm eens bij de Slegte zie ofzo
Zelf weer wat studieboeken binnen gehadmaar dat telt denk ik niet helemaal (al is de laatste wel een Anthology van Oud en Middeleeuws Engelse teksten
Jij hebt het geschreven?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Literair hoogstandje, al zeg ik het zelf.
O, zo mooi...ben daarna meteen enthousiast begonnen in 'Kafka on the shore', maar dat was toch heel andere koek...quote:
Ik krijg hem voor kerstmis, maar ga hem niet meteen dan lezen (kan nog wel even duren met mijn nog-te-lezen stapel)quote:Op maandag 21 december 2009 18:24 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Nou, gezellig kerstboek.
Die van Jan Siebelink dus.
Ja vind je? Ik vond het ook wel langdradig, maar niet storend, vond het juist een geweldig boek!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
laatste tijd heel weinig boeken gekocht.. ik heb nog een hele stapel liggen waar ik doorheen moet en ben nu bezig met een boek wat wel erg langdradig is...Bejing Coma
Heb je 'm al uit? Laat even weten wat je er van vond, ben erg benieuwd naar het boekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd al willen lezen, liefst in het Nederlands natuurlijk, maar zag de engelse hardcover voor een prikkie nieuw liggen. Eerste hoofdstukken lezen erg goed weg, ik hoop dat dat de komende 800 bladzijden zo blijft.
Nee, nog niet. Ik heb de komende maand tentamens, dus het zal ook niet echt vlotten vrees ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
Heb je 'm al uit? Laat even weten wat je er van vond, ben erg benieuwd naar het boek
Ik heb hem net uit. Ga nu verder aan het andere boek, brug naar de hemel. Het is zeker een boek dat het lezen waard is, al is het meer dan duizend pagina's. Het geeft de tijd echt goed weer. Het is niet een verhaal vanuit een perspectief, maar je volgt meerdere mensen in die stad die uiteraard allemaal met elkaar verbonden zijn. Het wordt eigenlijk geen enkel moment saai. Er gebeurt constant wat. Het is niet zo dat het aan het eind van het boek heel erg naar een climax bouwt, nou ja niet meer dan er in de rest van het boek steeds naar een climax wordt gewerkt. Zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:13 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die staat op m'n verlanglijstje, laat me weten wat je ervan vond!
Knielen op een Bed Violen al gelezen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik krijg hem voor kerstmis, maar ga hem niet meteen dan lezen (kan nog wel even duren met mijn nog-te-lezen stapel)
Nog niet aan toe gekomen, er staan nog zoveel boeken in m'n kast die er net wat verleidelijker uitzienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:20 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Knielen op een Bed Violen al gelezen?
Verjaardagscadeau:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vanmiddag weer even de lijst plaatsen van aankopen op het Boekfestijn van gisteren
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, er staan nog zoveel boeken in m'n kast die er net wat verleidelijker uitzien
Een vorige keer al opgepikt op het Boekenfestijnquote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen in de witte boekhandel. Leuk bladerboek voor op het nachtkastje.
leuk! heb ik ook al een paar keer mee in mijn handen gestaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik tegen in de witte boekhandel. Leuk bladerboek voor op het nachtkastje.
oeh die moet ik ook nog eens een keer aanschaffen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
...
[ afbeelding ]
Edward Gibbon, The History of the Decline and Fall of the Roman Empire
....
ja ik vind ze leuk. ze zijn wel wat kinderlijk geschreven, omdat het officieel kinderboeken zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Zijn die Lemony Snickets leuk?
Alice in Wonderland moet ik ook nog steeds es een mooie versie van scoren
Had je niet beter kunnen wachten op de verschijning van zijn Verzameld proza deze maand?quote:
Als ik dat had geweten wel. Maar nu zag ik deze uitgave staan en die verzameling stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, dus heb ik deze gekochtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:58 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen wachten op de verschijning van zijn Verzameld proza deze maand?
Spijtig.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten wel. Maar nu zag ik deze uitgave staan en die verzameling stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, dus heb ik deze gekocht.
Ik ben er twee keer in gestrand. Ik denk dat je een gelovige moet zijn om bepaalde passages door te komen.quote:
Vreemd dat je die mening hebt. Ik zie niet waarom je gelovig zou moeten zijn om dit boek door te kunnen komen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer in gestrand. Ik denk dat je een gelovige moet zijn om bepaalde passages door te komen.
Ik ben 1 keer gestrand en hoewel mensen om me heen roepen dat het een prachtig boek is, kan ik me er toch niet toe zetten het nog eens te proberen...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer in gestrand. Ik denk dat je een gelovige moet zijn om bepaalde passages door te komen.
Laat je ons weten wat je er van vond? Ik vind de meeste Zweedse schrijvers erg goed, maar ik heb zo m,n bedenkingen over Larsson. Ben bang dat het weer zo'n oppervlakkig boek is dat onder de naam 'literaire thriller' verkocht wordt.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net gekocht:
- Stieg Larsson: Mannen die vrouwen haten -
Lag bij de AKO voor 10,- , wil nu toch wel eens weten wat er zo goed aan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |