Moet je echt aanschaffen ja! Heb m in 3 dagen uitgelezen. Ergg mooi!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die laatste lag op ons vakantieadres een paar weken geleden. In begonnen en ik wil'm zeker nog wel een keer aanschaffen.. wellicht als ik 'm eens bij de Slegte zie ofzo
Zelf weer wat studieboeken binnen gehadmaar dat telt denk ik niet helemaal (al is de laatste wel een Anthology van Oud en Middeleeuws Engelse teksten
Jij hebt het geschreven?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Literair hoogstandje, al zeg ik het zelf.
O, zo mooi...ben daarna meteen enthousiast begonnen in 'Kafka on the shore', maar dat was toch heel andere koek...quote:
Ik krijg hem voor kerstmis, maar ga hem niet meteen dan lezen (kan nog wel even duren met mijn nog-te-lezen stapel)quote:Op maandag 21 december 2009 18:24 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Nou, gezellig kerstboek.
Die van Jan Siebelink dus.
Ja vind je? Ik vond het ook wel langdradig, maar niet storend, vond het juist een geweldig boek!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
laatste tijd heel weinig boeken gekocht.. ik heb nog een hele stapel liggen waar ik doorheen moet en ben nu bezig met een boek wat wel erg langdradig is...Bejing Coma
Heb je 'm al uit? Laat even weten wat je er van vond, ben erg benieuwd naar het boekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd al willen lezen, liefst in het Nederlands natuurlijk, maar zag de engelse hardcover voor een prikkie nieuw liggen. Eerste hoofdstukken lezen erg goed weg, ik hoop dat dat de komende 800 bladzijden zo blijft.
Nee, nog niet. Ik heb de komende maand tentamens, dus het zal ook niet echt vlotten vrees ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
Heb je 'm al uit? Laat even weten wat je er van vond, ben erg benieuwd naar het boek
Ik heb hem net uit. Ga nu verder aan het andere boek, brug naar de hemel. Het is zeker een boek dat het lezen waard is, al is het meer dan duizend pagina's. Het geeft de tijd echt goed weer. Het is niet een verhaal vanuit een perspectief, maar je volgt meerdere mensen in die stad die uiteraard allemaal met elkaar verbonden zijn. Het wordt eigenlijk geen enkel moment saai. Er gebeurt constant wat. Het is niet zo dat het aan het eind van het boek heel erg naar een climax bouwt, nou ja niet meer dan er in de rest van het boek steeds naar een climax wordt gewerkt. Zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:13 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die staat op m'n verlanglijstje, laat me weten wat je ervan vond!
Knielen op een Bed Violen al gelezen?quote:Op maandag 21 december 2009 22:13 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik krijg hem voor kerstmis, maar ga hem niet meteen dan lezen (kan nog wel even duren met mijn nog-te-lezen stapel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |