Ik heb tot nu toe alleen The New York Trilogy gelezen maar dat vond ik echt een geweldig boek. Absurdisme zou ik het niet willen noemen (dan moet ik eerder denken aan Waiting for Godot), het is meer een soort postmoderne detective...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef No-P het volgende:
Paul Auster. Ik hou het voornamelijk bij Nederlandse schrijvers, maar Auster is één van de buitenlandse schrijvers waar ik wel benieuwd naar ben. Hij wordt als één van de grootste hedendaagse auteurs gezien en ik hou wel van het absurdisme.

Ik ga morgen, maar is het zo veel minder deze keer dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben net ook geweest, maar ben alleen thuisgekomen met Alice in Wonderland (en de sequel through the looking glass).

Vandaag was het een stuk rustiger, uiteindelijk dit meegenomen. Covers doe ik maar niet, titels spreken voor zich lijkt mequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik weet niet precies hoe het zich verhoudt met eerdere keren. Ik was niet zo in de stemming en ik vond het druk.

Er is een nieuwe Hitchhiker, he? dat weet je? geschreven door een ander.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Douglas Adams (en anderen) The Salmon of Doubt. Laatste, onvoltooide boek van Adams, met een aantal andere teksten van hemzelf en anderen. Leuk dat ik het heb, jammer dat het hierna voor altijd op is..

Dat weet ik. Ik opende het topic erover, zelfs.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Hitchhiker, he? dat weet je? geschreven door een ander.
Been there, done that, got the T-Shirt with 42 on it.quote:Overigens: Je kunt altijd nog naar de Dirk Gently boeken of naar Last Chance to See van Adams.

Ik ook, zowel in Nieuwegein als in Utrecht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef pinquit het volgende:
iemand nog naar het boekenfestijn geweest? ik ben 2 weken geleden in nieuwegein geweest, voor 131,- aan boeken gekocht![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |