abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70570336
Didy wat een geweldig nieuws!! gefeliciteerd!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 2 juli 2009 @ 08:46:13 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70570710
Didy gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:29:48 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70571646
didy, wat goed!
Gewoon eerste keer meteen raak!

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:37:11 #104
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70571808
Oeh, gefeliciteerd, Didydoos!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70571903
Didi wat super!!
En ook hier krampjes de eerste weken hoor! En mijn icsi kindje zit nu al 25 weken in mijn buik
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_70572235
didy, wt goed!!
Heb er gewoon kippevel van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:03:42 #107
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_70572498
Didy GEFELICITEERD! Super dat het nu al raak is ! Probeer je niet al te druk te maken en vooral te genieten van die mooie positieve test...!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_70572630
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef Jose81 het volgende:
CP... heel veel sterkte.. en hopelijk zien we jou de eerst volgende keer terug in Z&G...!

Leonieke... misschien stom.. maar maak je nou niet al te gek... wat je zegt; de klap is alleen maar harder als het dan toch negatief is... ik bedoel dit niet vervelend..
Weet ik Dat is ook de reden waarom ik eigenlijk kwaad ben op mezelf. Moest ik nu elke dag moeten overgeven, ik zou nog zeggen dat ik mezelf gek mag maken, maar het enige waar ik last van heb tegenwoordig is extreme vermoeidheid (warm weer?), ongesteldheid die niet doorkomt, lichte buikkrampen en als ik te lang niet eet misselijk zijn. Ow ja, en dat negatief resultaat met dat bloedonderzoek, daar heb ik ook wel wat last van
pi_70572638
Didy wat super! Van harte gefeliciteerd
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:09:21 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70572652
Oh! Didydoos! Gelukt!
Van harte gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 13:49:09 #111
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70578807
Didydoos, goed begin. Gefeliciteerd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70579291
Didydoos, heel erg gefeliciteerd!
pi_70579374
didy, van harte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:32:57 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70583735
Didydoos, van harte!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70585246
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 07:26 schreef miss_sly het volgende:
Die krampjes had ik ook in het begin, en dus overtuigd dat ik ongesteld zou worden. En nu ben ik bijna 36 weken
Hier nog één met ook van dat! Ik wist gewoon zeker dat ik ongesteld ging worden..... ben 36w2d nu.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70588363
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hier nog één met ook van dat! Ik wist gewoon zeker dat ik ongesteld ging worden..... ben 36w2d nu.
sssjtt Je maakt mijn kop nog zotter op die manier
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 19:37:43 #117
5428 crew  miss_sly
pi_70588448
leonieke, maak jezelf nou niet gek en test of bel voor een bloedtest Op z'n minst moet je bellen en uitleggen dat je nog niet ongesteld bent, want dat is echt niet normaal 4 weken na de IUI! Echt waar hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70588582
Mja, ik moet eerlijk toegeven dat ik zwaar pissed ben op de NMBS. Ik stop vandaag speciaal anderhalf uur vroeger op mijn werk om naar de winkel te kunnen om een test (ik had mijn man eindelijk over de streep gekregen ) te halen.
Zitten we eerst met een stroomonderbreking tussen Brussel-Zuid en Denderleeuw en dan tussen Denderleeuw en Ninove. In plaats van dus anderhalf uur vroeger thuis te zijn, is het een half uur later geworden

En aangezien mijn baas er morgen is, kan ik morgen niet vroeger naar huis. Was de enige dag dat hij er niet was deze week en ik had met mijn collega geregeld dat hij ging invallen voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door leonieke op 02-07-2009 19:55:59 ]
  Jubileum moderator donderdag 2 juli 2009 @ 19:43:19 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70588610
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, maak jezelf nou niet gek en test of bel voor een bloedtest Op z'n minst moet je bellen en uitleggen dat je nog niet ongesteld bent, want dat is echt niet normaal 4 weken na de IUI! Echt waar hoor!
Nou dat dus, bellen Leo want dit is vreemd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:56:40 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70589072
leonieke, wat de dames hier boven mij zeggen
Bellen morgen!

Didy, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_70589311
Maar dat heeft toch geen zin want ik kan morgen onmogelijk in het ziekenhuis geraken wanneer ze bloedprikken. Vanaf volgende week heb ik vakantie en dan heb ik tijd om vanalles te doen

Die paar dagen zullen volgens mij ook het verschil niet meer maken En als ik thuis positief test, ga ik onmiddellijk naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken
pi_70589420
Gefeliciteerd didy!
pi_70590329
Didy, van harte!! Wat een geweldig nieuws!
pi_70590787
Gefeliciteerd didy! Geweldig nieuws na het lange wachten!

Een tijdje geleden heb ik mezelf aangemeld op dt forum na al lange tijd te hebben meegelezen. Ik vertelde dat mijn vriend en ik bezig waren met de vooronderzoeken voor een PGD behandeling (eigenlijk ICSI maar met als bijzonderheid dat er een ziekte wordt uitgesloten voor het embryo teruggeplaatst wordt, in ons geval de ziekte van Huntington). Even leek het nog lang te gaan duren aangezien het ziekenhuis in België ineens ook een cardiologisch verslag wilde hebben. Gelukkig is alles met betrekking tot mijn hart goed bevonden en inmiddels zijn alle vooronderzoeken achter de rug en hebben we zojuist de eerste spuit met 150U Puregon gezet Vandaar dat ik me weer graag aan wil sluiten hier om ervaringen te delen.
Vriendlief heeft vorige week geoefend met spuiten en het was dus ook een piece of cake nu. Alleen had ik net na het spuiten even een branderig gevoel op de plek van de prik, is dat normaal?? Want tijdens het oefenen in het ziekenhuis met zoutoplossing had ik dit niet namelijk.

Nou in ieder geval succes allemaal meiden en hopen op heel veel streepjes!

_NIKKI_
pi_70591197
Spannend Nikki, hopelijk is het in een keertje raak voor jullie!
pi_70591384
Nouja daar ga ik niet vanuit. Er schijnt ook een iets groter risico voor ons te zijn op oversimulatie aangezien er op de echo bijna 40 eitjes te zien waren terwijl rond de 20 normaal is. Maarja, we geven ons er maar aan over en zien het wel. Sowieso is het voor mij denk heel anders dan voor jullie, want jullie zijn al zo lang bezig en hebben al zoveel teleurstelling gehad. Wij hebben natuurlijk nog nooit geprobeerd om "gewoon" zwanger te worden, dus hebben nog geen idee wat het met ons zal doen als het niet lukt. Voorlopig maar even de eerste echo afwachten die dinsdag is.
pi_70591559
Ja tuurlijk is er altijd een kans dat het minder vlotjes gaat, maar kijk naar Didy... het kan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:16:19 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:23:46 #129
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_70592034
Didydoos gefeliciteerd!!!!!
pi_70592080
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd didy! Geweldig nieuws na het lange wachten!

Een tijdje geleden heb ik mezelf aangemeld op dt forum na al lange tijd te hebben meegelezen. Ik vertelde dat mijn vriend en ik bezig waren met de vooronderzoeken voor een PGD behandeling (eigenlijk ICSI maar met als bijzonderheid dat er een ziekte wordt uitgesloten voor het embryo teruggeplaatst wordt, in ons geval de ziekte van Huntington). Even leek het nog lang te gaan duren aangezien het ziekenhuis in België ineens ook een cardiologisch verslag wilde hebben. Gelukkig is alles met betrekking tot mijn hart goed bevonden en inmiddels zijn alle vooronderzoeken achter de rug en hebben we zojuist de eerste spuit met 150U Puregon gezet Vandaar dat ik me weer graag aan wil sluiten hier om ervaringen te delen.
Vriendlief heeft vorige week geoefend met spuiten en het was dus ook een piece of cake nu. Alleen had ik net na het spuiten even een branderig gevoel op de plek van de prik, is dat normaal?? Want tijdens het oefenen in het ziekenhuis met zoutoplossing had ik dit niet namelijk.

Nou in ieder geval succes allemaal meiden en hopen op heel veel streepjes!

_NIKKI_
Misschien komen we elkaar wel eens tegen in Jette Ik ben ondertussen ook al bezig met behandelingen en zit er dus regelmatig in de wachtzaal.
We zouden misschien eens een minimeet kunnen houden

40 eitjes Heb je die dan zonder stimulatie? En hoe groot waren ze dan al?

Verblijf je dan in Brussel of gebeuren de controles in Nederland?
pi_70592097
En ben ik nu de enige die niet doorhad dat didy een kloon was?
pi_70592429
Nee Leo, ik had het ook niet door. Moest ook even spieken in Z&G, anders had ik het nooit geweten.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:36:11 #133
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70592475
Nee hoor Leonieke, ik wist ook écht niet dat Didy eigenlijk Webkim was
Nikki welkom terug! En hopelijk kunnen we je weer heel snel uitzwaaien naar Z&G.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_70592477
Euhm nou om te kijken of ik voor IVF in aanmerking kwam is er een echo gedaan, met zo'n dildo echoapparaat . En daarop waren zo'n 40 zwarte rondjes te zien. Ik weet niet of ze het eitjes noemde. Ze zij dat er normaal per maand maar ééntje rijpt zegmaar en dat de rest afgestoten wordt. Misschien moet ik het dan follikels noemen. Er is ook niets opgemeten voor zover ik weet. Ik weet alleen dat er geen redenen te vinden waren om de behandeling niet door te laten gaan. En die echo was in het begin van mijn cyclus, dus er was qua eitjes dan nog niets te zien denk ik. Het waren er dus alleen veel en als die allemaal zouden gaan rijpen dan zou dat voor problemen kunnen gaan zorgen zij de gyn. Omdat ze dan zegmaar 1,5 cm per stuk gaan worden en dat 40 keer.

Ik hoef niet zo vaak naar Jette. Alle controles mag ik lekker in Nederland in Leiden doen. Stel je voor dat je voor elke keer bloedprikken en elke echo 2 uur heen en 2 uur terug moet rijden . Als het goed is hoef ik nog maar 2 keer naar Jette, één keer voor de punctie en één keer voor de terugplaatsing. Wat dat betreft dus heel fijn dat er zoveel in NL kan. Een minimeet had wel leuk geweest, maar ik geloof niet echt dat ik ertoe in staat zal zijn op die 2 momenten maarja je weet maar nooit!
pi_70592944
Ik hoorde vandaag nog dat er iemand een appartement verhuurt in de nabijheid van het UZ voor buitenlandse mensen die zo'n behandelingen laten uitvoeren in Jette en zo een paar maand in België verblijven.

Fijn hé, dat dildo-apparaat Ik moet er altijd aan denken als ze dat in mijn euh... doos rammen. En dan moeten ze nog zo koteren bij mij omdat één van mijn eierstokken zich altijd verstopt die mensen die die echo's uitvoeren zouden eens moeten weten wat er elke keer in mijn hoofd omgaat

Minimeet zal effectief niet zo ideaal zijn. Maar het kon natuurlijk zijn dat je daar vaker zou moeten zijn, hé.

Ik hoop alvast dat je maar twee keer meer naar Jette moet en dat je dan geen voet meer in het CRG moet zetten

@PZE en Saffier: oké dan, in Z&G leek het namelijk dat het zo duidelijk was en ik viel echt compleet uit de lucht.
pi_70593194
Leonieke, ik had die kloon aangemaakt op het downtime-forum laatst.
Vandaar dat sommigen het al wisten.
Hardloper.
IG @webkim
pi_70593350
Leonieke, het is gewoon heel raar. Geen positieve test, maar ook geen rode broek.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is niks zo!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70593527
Ja mijn vriend zat vorige keer ook echt zo te kijken naar dat apparaat. Bij mij waren de eierstokken wel goed te zien, alleen was ik vergeten te plassen (wist ik veel) en na 10 minuten moest ik toch best wel heel nodig en was die echo niet leuk meer... Nouja wieweet moet ik ook nog wel vaker en dan is t inderdaad wel leuk om te meeten! Ik hoop ook dat ik maar 2 keer hoef, maarja meerdere keren mag ook, het is voor een goed doel hè!
pi_70593604
Mja tot een paar dagen geleden zou ik gezegd hebben: laat de maar komen, maar nu zit ik meer en meer te hopen dat ze voor laaaange tijd gaan wegblijven (niet dat ik het anders niet hoop natuurlijk tijdens de wachtweken, maar na een negatief resultaat moet je gewoon die knop omdraaien) Ik had het er ook over gehad met mijn man en hij vond net omdat ik dat zei dat ik best gewoon thuis kon testen zodat er effectief duidelijkheid was.
Had ik dat laatste niet gezegd dan zou hij nog eerder van mening zijn dat ik maar gewoon moet afwachten tot ik ongesteld word. Maar hij vindt het vreselijk dat ik mezelf gek zit te maken en vindt een thuistest dan geen overbodige luxe.

Maar ja, dan krijg je opeens twee treinen die niet doen wat ze horen te doen en ben je toch nog te laat om naar de winkel te gaan. Anders wist ik morgenochtend direct hoe laat het was.
Ah, dat extra geduld zal ik wel nog kunnen opbrengen zeker?
  † In Memoriam † donderdag 2 juli 2009 @ 22:06:53 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_70593637
gefeliciteerd Webkim!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_70593732
Wát een geduld Leonieke, ik zou gek worden van onzekerheid maar volgens mij doe jij dat ook wel.
Morgen dus een thuistest?
Hardloper.
IG @webkim
pi_70593745
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja mijn vriend zat vorige keer ook echt zo te kijken naar dat apparaat. Bij mij waren de eierstokken wel goed te zien, alleen was ik vergeten te plassen (wist ik veel) en na 10 minuten moest ik toch best wel heel nodig en was die echo niet leuk meer... Nouja wieweet moet ik ook nog wel vaker en dan is t inderdaad wel leuk om te meeten! Ik hoop ook dat ik maar 2 keer hoef, maarja meerdere keren mag ook, het is voor een goed doel hè!
Dat laatste zeg ik inderdaad ook zo vaak
Btw, in die echokamers (als je uit de lift komt naar rechts) is er ook telkens een toilet. Dus moest je het nog eens tegenkomen, kan je gerust ginder gaan (ik ga altijd aan de balie, maar toen ze mijn eierstok echt niet vonden, moest ik nog eens proberen te gaan omdat mijn blaas blijkbaar niet helemaal leeg was).

Mijn man is eigenlijk nog nooit mee binnen geweest. Blijft altijd braaf in de wachtzaal zitten behalve bij de inseminaties.
pi_70593979
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Webkim het volgende:
Wát een geduld Leonieken, ik zou gek worden van onzekerheid maar volgens mij doe jij dat ook wel.
Morgen dus een thuistest?
Ah, de eerste week viel dat eigenlijk best goed mee. De tweede week kwamen de twijfels boven van "hmz.. toch wel raar eigenlijk " en nu.. tjah, morgen is het 4 weken na inseminatie en dan begint een mens eigenlijk te veel te fantaseren dat het niet meer gezond is.

Maar geen thuistest morgen aangezien ik niet meer op tijd in de winkel ben geraakt vandaag En morgen geraak ik echt niet vroeger weg van het werk En dat is zo stom hé, ik zit al weken te zeggen dat ik niet thuis ga testen (en dat meen ik ook aangezien ik een negatieve bloedtest heb gehad en ze het volgens mij daar vlugger op zien) en nu ik die klik in mijn hoofd heb gemaakt, kan ik niet vlug genoeg testen

En ook voor deze nick nogmaals proficiat hé! Wat super gewoon dat het zo vlot is gegaan deze keer
pi_70594188
Dat vlotte voelt een beetje oneerlijk.
Alsof ik gewoon 'even' zwanger ben gemaakt,
Hoewel het weer weer een heel traject was met onderzoeken en hormonen en een punctie enzo.
Maar het voelt toch een beetje "Hoi! Doei!" Alsjebegrijptwatikbedoel.
Sommigen van jullie zitten hier zo lang.
Hardloper.
IG @webkim
pi_70594413
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Webkim het volgende:
Dat vlotte voelt een beetje oneerlijk.
Alsof ik gewoon 'even' zwanger ben gemaakt,
Hoewel het weer weer een heel traject was met onderzoeken en hormonen en een punctie enzo.
Maar het voelt toch een beetje "Hoi! Doei!" Alsjebegrijptwatikbedoel.
Sommigen van jullie zitten hier zo lang.
Ik bedoelde dat 'vlot' echt niet alsof het niets inhoudt hoor. Ik hoop dat ik hier niets verkeerd mee heb gezegd. Ik vind het gewoon fijn voor jullie dat jullie na de eerste poging terug zwanger zijn. En het is ook gewoon tof dat mensen hier ook relatief vlug kunnen vertrekken. Dat geeft ook moed aan de rest (althans toch aan mij).
pi_70594502
Nee je begrijpt me nu verkeerd, je hebt niks verkeerds gezegd.
Ik bedoel dat IK dat vlotte een beetje oneerlijk vind voelen: het hier zo snel weer weg zijn.
(Maar ik ben er wel heel blij mee!)

Nou jij! Kan er niemand een test voor je halen? Of online bestellen ofzo? Of een weekendapotheek?
Hier is er altijd 24 uur p/d een apotheek open; het wisselt welke.
Hardloper.
IG @webkim
pi_70594771
ah k dan Helemaal niet ambetant voelen ofzo, zoals ik ergens anders ook zei: deze topics zijn niet van het principe wie eerst toekomt ook als eerste zal vertrekken. Gewoon genieten!

Mja, er zijn hier ook apotheken met wachtdiensten maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet om een zwangerschapstest durf gaan tijdens de wachtdiensten. Dat vind ik een beetje overkill eigenlijk Dus, dat wordt gewoon nog wat wachten. Als ik ze online bestel, heb ik ze ook pas ten vroegste maandag en dan kan ik beter gewoon maandag een winkel binnenstappen terwijl ik geniet van mijn eerste dagje verlof
En dan zal ik me weer als een puber voelen en met trillende benen aan de kassa staan Hebben jullie dat eigenlijk ook of ben ik de enige die daar last van heeft?
pi_70594851
Diddydoos/Webkim gefeliciteerd! Je mag dan icsi gebruikt hebben en minder lang dan de meesten zijn bezig geweest, maar het is niet niks! Ik gun het je van harte, maar ben wel een klein beetje jaloers op je... (nee, geen afgunst...)

Leonieke, ik heb meer trillende benen bij het afnemen van zo'n test, dan bij het kopen van die testen... ik koop er meestal een stuk of 6 tegelijk (3 doosjes van kruidvattest...) en daar kan ik dan wel weer een tijdje mee vooruit...
pi_70595147
Het zou nog maar mijn tweede thuistest zijn en de eerste dateert van een jaar geleden. Ik kan me zelfs niet meer herinneren hoe ik die gedaan heb. Maar toen was ik echt zeker van het resultaat en had ik gewoon een test nodig om een nieuwe afspraak te kunnen maken bij de dokter. Ik kan me alleen maar herinneren dat ik zo teleurgesteld was toen er geen tweede streepje verscheen (en dat terwijl ik het verwachtte). Ik heb er toen zelfs nog wat traantjes voor gelaten.

Maar hmz, misschien kan ik er best twee kopen. Stel u voor dat ik de eerste op de één of andere manier verkl**t, dan sta ik daar weer. En als het negatief is, dan heb ik één voor een volgende keer als ik 4 weken na de IUI nog niet ongesteld ben
pi_70595414
Leonieke, ik kan me je gevoel wel voorstellen daarbij hoor! dat is ook niet makkelijk!
Ik hoop dat je nu gauw weet waar je aan toe bent! Maar zoals ik al zei, als je wel positief zou testen, zou je dat komende week net zo goed nog doen... en lieve Leonie, laat je inderdaad niet gekmaken hoor laat me maar kletsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')