Weet ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef Jose81 het volgende:
CP... heel veel sterkte.. en hopelijk zien we jou de eerst volgende keer terug in Z&G...!![]()
Leonieke... misschien stom.. maar maak je nou niet al te gek... wat je zegt; de klap is alleen maar harder als het dan toch negatief is... ik bedoel dit niet vervelend..
Hier nog één met ook van dat! Ik wist gewoon zeker dat ik ongesteld ging worden..... ben 36w2d nu.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:26 schreef miss_sly het volgende:
Die krampjes had ik ook in het begin, en dus overtuigd dat ik ongesteld zou worden. En nu ben ik bijna 36 weken
sssjttquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier nog één met ook van dat! Ik wist gewoon zeker dat ik ongesteld ging worden..... ben 36w2d nu.
Nou dat dus, bellen Leo want dit is vreemd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, maak jezelf nou niet gek en test of bel voor een bloedtest Op z'n minst moet je bellen en uitleggen dat je nog niet ongesteld bent, want dat is echt niet normaal 4 weken na de IUI! Echt waar hoor!
Misschien komen we elkaar wel eens tegen in Jettequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd didy! Geweldig nieuws na het lange wachten!![]()
Een tijdje geleden heb ik mezelf aangemeld op dt forum na al lange tijd te hebben meegelezen. Ik vertelde dat mijn vriend en ik bezig waren met de vooronderzoeken voor een PGD behandeling (eigenlijk ICSI maar met als bijzonderheid dat er een ziekte wordt uitgesloten voor het embryo teruggeplaatst wordt, in ons geval de ziekte van Huntington). Even leek het nog lang te gaan duren aangezien het ziekenhuis in België ineens ook een cardiologisch verslag wilde hebben. Gelukkig is alles met betrekking tot mijn hart goed bevonden en inmiddels zijn alle vooronderzoeken achter de rug en hebben we zojuist de eerste spuit met 150U Puregon gezetVandaar dat ik me weer graag aan wil sluiten hier om ervaringen te delen.
Vriendlief heeft vorige week geoefend met spuiten en het was dus ook een piece of cake nu. Alleen had ik net na het spuiten even een branderig gevoel op de plek van de prik, is dat normaal?? Want tijdens het oefenen in het ziekenhuis met zoutoplossing had ik dit niet namelijk.
Nou in ieder geval succes allemaal meiden en hopen op heel veel streepjes!
_NIKKI_
Dat laatste zeg ik inderdaad ook zo vaakquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja mijn vriend zat vorige keer ook echt zo te kijken naar dat apparaat. Bij mij waren de eierstokken wel goed te zien, alleen was ik vergeten te plassen (wist ik veel) en na 10 minuten moest ik toch best wel heel nodig en was die echo niet leuk meer...Nouja wieweet moet ik ook nog wel vaker en dan is t inderdaad wel leuk om te meeten! Ik hoop ook dat ik maar 2 keer hoef, maarja meerdere keren mag ook, het is voor een goed doel hè!
Ah, de eerste week viel dat eigenlijk best goed mee. De tweede week kwamen de twijfels boven van "hmz.. toch wel raar eigenlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Webkim het volgende:
Wát een geduld Leonieken, ik zou gek worden van onzekerheid maar volgens mij doe jij dat ook wel.
Morgen dus een thuistest?
Ik bedoelde dat 'vlot' echt niet alsof het niets inhoudt hoor. Ik hoop dat ik hier niets verkeerd mee heb gezegd. Ik vind het gewoon fijn voor jullie dat jullie na de eerste poging terug zwanger zijn. En het is ook gewoon tof dat mensen hier ook relatief vlug kunnen vertrekken. Dat geeft ook moed aan de rest (althans toch aan mij).quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Webkim het volgende:
Dat vlotte voelt een beetje oneerlijk.
Alsof ik gewoon 'even' zwanger ben gemaakt,
Hoewel het weer weer een heel traject was met onderzoeken en hormonen en een punctie enzo.
Maar het voelt toch een beetje "Hoi! Doei!"Alsjebegrijptwatikbedoel.
Sommigen van jullie zitten hier zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |