En ondertussen zal ik ook nog in het bezit raken van het akkoord van de adviserende geneesheer voor IUI.
In februari/maart hadden ze vanuit het UZ een aanvraag gestuurd naar het ziekenfonds voor 6 IUI-pogingen. Groot was mijn vreugde toen ik half mei via mail bericht kreeg dat het goedgekeurd was (ik was ondertussen al bezig met poging 1

)

Een paar dagen later krijg ik het o zo belangrijk formuliertje. Again vreugde

Bleek het te gaan om een goedkeuring voor IVF
Op 29 mei hebben ze dan vanuit het UZ een nieuwe aanvraag gedaan voor IUI. Tot op heden nog niets over ontvangen, dus ik dacht vanochtend: ik bel maar eens op (IUI nr 2 is namelijk al achter de rug en ik zou hier echt niet graag een financiële kater aan overhouden).
Waren ze het blijkbaar vergeten (of dachten ze dat ze niets meer moesten doen omdat ze toch al een akkoord hadden bezorgd...). Dus toch maar even uitgelegd dat het om IUI gaat en niet IVF. Gaan ze het vandaag op de post doen

Kan ik het dan volgende week bezorgen in het UZ
Man, wat een gedoe is het toch eigenlijk als een geneesheer zelfs al niet meer leest waaronder hij zijn akkoord zet.
En die vrouw aan de telefoon zei me dat ik het akkoord voor IVF maar moest verscheuren, maar ik denk nu niet dat ik dat ga doen