Collecting products now houdt in dat de producten op dit moment worden verzameld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:02 schreef Pusherman82 het volgende:
Mijn order staat
6/23/2009 W2009623198835W Collecting Products Now (via Registered Air Mail)
wat houdt dit eigenlijk in? dat het al 4 dagen duurt zeg maar...
tevens had ik rachel een mail gestuurd over tabao, een dag of 3 of 4 geleden, maar nog geen antwoord gehad
hoe lang duurt het bij jullie meestal voor jullie antwoord krijgen?
ok top, bedankt voor jullie reactiesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
Collecting products now houdt in dat de producten op dit moment worden verzameld.
DX. Handige dingen, dat welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef Pusherman82 het volgende:
[..]
ok top, bedankt voor jullie reacties
btw..
ik las net in het vorige topic iets dat iemand van die scheermeshoudertjes met zuignap had besteld.. via welke site was dat? ben namelijk al een tijd op zoek naar die dingen
danku! Alleen als ik het goed begrijp moeten de toffe modellen nog steeds zo'n 300 euro kostenquote:
Waar haal jij die 300 euro vandaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef aaipod het volgende:
[..]
danku! Alleen als ik het goed begrijp moeten de toffe modellen nog steeds zo'n 300 euro kosten
nou die: IW371438 of IW500109 daar staan prijzen bij van 39000 en 56800. Ik neem aan dat dat yen is? Als ik dat converteer naar euro's kom ik op enkele 100den euro'squote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waar haal jij die 300 euro vandaan?
Yen? Dan zal je nog voor een verrassing komen te staan als je de goede valuta invoertquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef aaipod het volgende:
[..]
nou die: IW371438 of IW500109 daar staan prijzen bij van 39000 en 56800. Ik neem aan dat dat yen is? Als ik dat converteer naar euro's kom ik op enkele 100den euro's
edit: Plus alle links werken niet. Als ik ergens op klik staat er zoiets van: Je baby kon niet gevonden worden
Je moet ook sorteren op prijs, dan vind je ze rond de 330 yuan en dat is dus redelijk betaalbaar. Een eurotje of ¤60,-.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:52 schreef aaipod het volgende:
Ow ja natuurlijkMaar goed dan wordt het dus alleen maar meer geld
Ik wil gewoon een leuke nepperd voor 2 tientjes.
heb je toevallig een linkje?quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13018quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:26 schreef Pusherman82 het volgende:
[..]
heb je toevallig een linkje?
ik zoek me het schompus.. maar kan ze niet vinden die scheermeshoudertjes
Komt door de gepolariseerde glazen denk ik. Ik heb namelijk het zelfde als ik loop te draaien met het pola filter op m'n camera. Die vlekken zie je meen ik alleen in gehard glas.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:45 schreef kloink het volgende:
Toch even grappig..
Van de week de RB 3308 binnengekregen van DP....heeft overeenkomst van .pak um beet...80% met the real thing en hij voelt wat goedkoper..
Anyway..het is een P3 versie..en P3 (bij ray ban) is zo'n speciale anti spiegellaag..
Nu gebeurde het volgende....ik zat gister in de auto en kijk naast me en zie mijn eigen raam van me auto. Zie ik allemaal gekke witte vlekken op me raam. Kijk ik voor me..zie ik hetzelfde in de achteruit van de auto voor me. Dit zal wel de opbouw van het raam zijn of speciale coating of verwarming etc.
Toen keek ik even verder en keek naar mijn telefoon (toutchscreen) en het schermpje was 1 gekke grote olievlek..zonnebril af..en het zag er prima uit![]()
Dat is geinig..zit er TOCH een soort van coating op zelfs als ie nep is! Of het de bedoeling is dat ik in 1 keer dit soort dingen is weet ik niet haha.
Ik heb trouwens ook geprobeerd door kleren heen te krijgen maar helaas zonder succes
Ik heb gewoon maar wat aangeklikt. Al die batterijen lijken op elkaar, er is geen kwaliteitsverschil te ontdekken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.400~search.18650
Dan heeft sku 1879 de meest populariteit. Mja ik weet niet
Zelf heb ik http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20392 en ben daar erg tevreden mee, deze batterijen staan erom bekend dat zij ook echt de opgegeven capaciteit hebben. Deze batterijen zijn ook beschermt tegen overladen, te ver ontladen en kortsluiting, niet onbelangrijk met Li-Ionsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Rapaille het volgende:
Heeft er iemand ervaring met goede batterijen? Ik zoek goede 18650-batterijen en een lader, ik zie weinig verschil tussen de verschillende merken?
Thanks, die lader ga ik nu bestellen. Deze batterijen als extra (of eigenlijk, de batterijen die ik net bestelde als extra)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:37 schreef PedroN het volgende:
[..]
Zelf heb ik http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20392 en ben daar erg tevreden mee, deze batterijen staan erom bekend dat zij ook echt de opgegeven capaciteit hebben. Deze batterijen zijn ook beschermt tegen overladen, te ver ontladen en kortsluiting, niet onbelangrijk met Li-Ions
Als lader gebruik ik http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 deze heeft als voordeel dat je zo ongeveer alle gangbare LI-Ion batterijen ermee kan opladen.
Over beide produkten ben ik zeer tevreden
Zorg wel dat je protected batterijen kiest!
Ik vind ze zelf ook heel mooi dus ben even gaan zoeken op TaoBao heb uit eindelijk dit gevonden:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:59 schreef aaipod het volgende:
Iemand toevallig fake IWC portuguese horloges tegengekomen? Beetje sneu misschien, maar goed, zou het wel tof vinden om er 1 te hebben. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |