SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 17-04-2011 16:57:47 (sml-bugfix) ]
Achter het hoofdeind van m'n bed bevestigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:42 schreef Zero_Empathy het volgende:
wat wil je ingodsnaam met die ledstrip doen dan?
playaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Achter het hoofdeind van m'n bed bevestigen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef mstr het volgende:
LED-strip foto-flood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot een filmpje:
Bekijk deze YouTube-videoWelke SKU is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door GlowMouse op 17-04-2011 16:58:08 (sml-bugfix) ]
Thx, ik zal eens goed lezen daar. Heb bij Rachel een product request gedaan voor >2500mAh batterijen. Eens zien waar ze mee komt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:34 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was zou ik gaan voor LSD batterijen (Low Self Discharge), de Sanyo Eneloops zijn erg goed.
Geen 2500mAh of meer, echter "maar" 2000mAh maar deze capaciteit wordt ook echt gehaald.
Verder lopen deze niet snel leeg zoals conventionele NiMH of Nicad batterijen.
Als je deze batterijen gebruikt in apparaten die maar af en toe gebruikt worden zijn ze helemaal perfect.
Op Samenkopen.net loopt een aktie SAMENKOPEN
4 eneloops voor ¤ 8,75 (of minder als je grotere hoeveelheden koopt)
Die van DP?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb mn o Tiger schoenen ook binnen. Zitten goed.
Is dat shirt zo groot of heeft Rachel geen tieten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Hier alle foto's van mijn liverpool tenue
Van taobao, Rachel & van mij:
http://s302.photobucket.c(...)o/Liverpool%20shirt/
SlideShow: http://s302.photobucket.c(...)?albumview=slideshow
Aziaten en grote tieten gaat niet zo samen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Is dat shirt zo groot of heeft Rachel geen tieten?
iemand die weet wat "Do Partial Shipment (via Registered Air Mail) NONE" bij een bestelling betekend?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef Colin0o het volgende:
heb 31 mei een bestelling geplaatst, 2 ck boxers en een rolex.
nu staat er achter mijn bestelling "Do Partial Shipment (via Registered Air Mail) NONE"
en m'n andere bestelling toen ik een levi's broek had besteld op 10 juni is al een paar dagen binnen?
wanneer kan ik me bestelling verwachten?
Misschien dat je bestelling is gesplitst?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef Colin0o het volgende:
[..]
iemand die weet wat "Do Partial Shipment (via Registered Air Mail) NONE" bij een bestelling betekend?
het staat er nu nogsteeds namelijk
Dat het wordt verzonden in meerdere delen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef Colin0o het volgende:
[..]
iemand die weet wat "Do Partial Shipment (via Registered Air Mail) NONE" bij een bestelling betekend?
misschien dat de helft onderweg zou kunnen zijn, maar NONE zal wel betekenen dat dat niet het geval isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef Colin0o het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |