Nee, in je handtekening. Er staat Michael Jackon.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef denthemen het volgende:
Zijn er meer mensen die een fout zien in het plaatje van de OP?
Om eerlijk te zijn ben ik bij voor hem dat hij eindelijk de pijp uit is (al ben ik een groot MJ fan) Hij heeft in jaren al geen hit meer gescoord, en zijn ziekte + kritiek sloopte hem mentaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:10 schreef Ritmo het volgende:
Overigens wordt ie door z'n dood nog legendarischer denk ik. Dat gebeurd altijd...
Ga me niet vertellen dat je Michael Jackson een hype noemtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben uit eind jaren 50 en heb al veel hypes voorbij zien komen.
Hoelang duurde de populaire periode van MJ dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iets wat tientallen jaren duurt is geen hype meer.
Misschien hadden die laatste jaren nooit gebeurd mogen zijn en had ie beter op z'n 40e kunnen sterfen (volgens mij heeft ie na z'n 40e geen enorme hits meer gehad toch?). Dan was het geen Wacko Jacko maar gewoon the King of Pop.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik bij voor hem dat hij eindelijk de pijp uit is (al ben ik een groot MJ fan) Hij heeft in jaren al geen hit meer gescoord, en zijn ziekte + kritiek sloopte hem mentaal.
Nu is hij tenminste een legende zoals Elvis. Mensen zullen hem nu vooral herinneren aan zijn muzikale invloeden ipv. de dingen wat hij buiten zijn muziek om heeft gedaan.
Gezien je postgedrag van vandaag zou ik daar een nuance in aan willen brengen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben uit eind jaren 50 en heb al veel hypes voorbij zien komen.
"heb veel artiesten/bands voorbij zien komen die ik hypes vond, maar die dat in werkelijkheid niet zijn."quote:
Jij wil zeggen dat jij van eind jaren 50 bent? Heb je geslapen dan, al die tijd? Je lult onzin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoelang duurde de populaire periode van MJ dan?
Het is voor velen nog steeds gewoon de King of Pop.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien hadden die laatste jaren nooit gebeurd mogen zijn en had ie beter op z'n 40e kunnen sterfen (volgens mij heeft ie na z'n 40e geen enorme hits meer gehad toch?). Dan was het geen Wacko Jacko maar gewoon the King of Pop.
Klopt, maar met een zwart (quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is voor velen nog steeds gewoon de King of Pop.
En voor mij ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is voor velen nog steeds gewoon de King of Pop.
Dat is waar. Al is de dood van een legende natuurlijk ook een hype, want echt rationeel kan je de media niet noemen. Maar de artiest MJ was zeker geen hype. Ik was niet een grote fan, maar MJ stond boven de 'genres' , de 'groepjes' op school. Iedereen vond Mj ok, of ze nu naar punk, rock , disco of hoe het ook heette luisterden, MJ stond daarboven.. als een echte koning.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
True. En wat zegt dit dus: We hebben het hier niet over een top 40 artiestje, maar over iemand die duidelijk van invloed is geweest op vele artiesten na hem en ook nog jaren van invloed zal zijn op artiesten. Zo iemand noemen we een legende en geen hype, zoals PietPiraat beweert.
Dus? Wat is je punt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, heb ongeveer 1599 vinyl en nix van die gozert.
mee eens, mijn eerste reactie vanochtend was: Huh? Nee toch. het zal toch niet.. En 10 seconden later kwam de gedachte, Fijn, heeft die arme man eindelijk de rust en vrede die hij al zijn hele leven mist. (terwijl ik niet in een hiernamaals geloof, dus eigenlijk was die gedachte heel stom)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik bij voor hem dat hij eindelijk de pijp uit is (al ben ik een groot MJ fan) Hij heeft in jaren al geen hit meer gescoord, en zijn ziekte + kritiek sloopte hem mentaal.
Nu is hij tenminste een legende zoals Elvis. Mensen zullen hem nu vooral herinneren aan zijn muzikale invloeden ipv. de dingen wat hij buiten zijn muziek om heeft gedaan.
Troost je met het idee dat z'n optredens eigenlijk alleen maar tegen konden vallen en dat ie waarschijnlijk nooit meer een geweldige plaat gemaakt had...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:21 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen, terwijl ik nog steeds niet aan het idee kan wennen.
De Jacksons vond ik al kutmuziek en MJ is niet veel beter.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij van eind jaren 50 bent? Heb je geslapen dan, al die tijd? Je lult onzin.
Dat weet je niet...dat zullen we nu nooit meer weten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Troost je met het idee dat z'n optredens eigenlijk alleen maar tegen konden vallen en dat ie waarschijnlijk nooit meer een geweldige plaat gemaakt had...
Ik vind de Rolling Stones ook kutmuziek (de Beatles nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Jacksons vond ik al kutmuziek en MJ is niet veel beter.
Aha! Laat jij je oordeel over Michael Jackson soms beinvloeden door je persoonlijke muzikale voorkeur?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima, opgelost en nu snel doorlopen naar één van de topics van de artiesten van de 1599 viny;s die je bezit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat zal ook wel zo blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, heb ongeveer 1599 vinyl en nix van die gozert.
Ik ken geen persoon in mijn omgeving (van alle types rassen, leeftijden, man, vrouw) die Michael Jackson helemaal niets vind. Je kan zeggen over hem wat je wilt (en ja, hij was vreemd) zijn invloeden zijn nog steeds in de hedendaagse popmuziek te vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is waar. Al is de dood van een legende natuurlijk ook een hype, want echt rationeel kan je de media niet noemen. Maar de artiest MJ was zeker geen hype. Ik was niet een grote fan, maar MJ stond boven de 'genres' , de 'groepjes' op school. Iedereen vond Mj ok, of ze nu naar punk, rock , disco of hoe het ook heette luisterden, MJ stond daarboven.. als een echte koning.
Het was gewoon een muzikant zoals er vele zijn, dat je dan toevallig veel platen verkocht hebt ben je ineens een legende?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus? Wat is je punt?
Is het aantal vinyls wat jij bezit een maatstaf ergens voor dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |