Goed, mee eens. Maar dit was genoeg om hem niet te vergeten, en vele mensen reikhalzend te laten uitzien naar zijn come-back.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:03 schreef vaarsuvius het volgende:
om eerlijk te zijn, MJ heeft geen 40 jaar grote invloed gehad op de popmuziek, maar wel 20 jaar. zo'n beetje begin jaren 70 tot begin jaren 90 met uiteraard een jaar of 10 MEGA invloed
Nee die worden namelijk gemaakt door de fans.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef Ritmo het volgende:
PP, je lult echt onzin. Volgens jou bestaan er geen legendarische artiesten?
Ja , maar die invloed is dezelfde als zeg maar de invloed van the Beatles... of the invloed van Nirvana.. Invloed van oud werk. In MJ's geval, Off the Wall, Thriller, Bad.. een beetje Dangerous, daarna niet meerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die invloed duurt nog steeds voort.
Ja, en er zijn ook geen goede schilders. Die worden gemaakt door mensen die zeggen dat ze kenners zijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die worden namelijk gemaakt door de fans.
Die staat er gewoon hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
True. En wat zegt dit dus: We hebben het hier niet over een top 40 artiestje, maar over iemand die duidelijk van invloed is geweest op vele artiesten na hem en ook nog jaren van invloed zal zijn op artiesten. Zo iemand noemen we een legende en geen hype, zoals PietPiraat beweert.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja , maar die invloed is dezelfde als zeg maar de invloed van the Beatles... of the invloed van Nirvana.. Invloed van oud werk. In MJ's geval, Off the Wall, Thriller, Bad.. een beetje Dangerous, daarna niet meer
Ja en dan? Als Michael, net zoals meerdere artiesten jarenlang muziek maken en gewaardeerd worden, wat is daar mis mee, dat heet legendarisch. Neem mijn favoriete band, hun invloed is 40 jaar na uit elkaar gaan nog niet vergeten. Dat heet legendarisch. Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is je favo band?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja en dan? Als Michael, net zoals meerdere artiesten jarenlang muziek maken en gewaardeerd worden, wat is daar mis mee, dat heet legendarisch. Neem mijn favoriete band, hun invloed is 40 jaar na uit elkaar gaan nog niet vergeten. Dat heet legendarisch. Hoe oud ben jij?
Ehm...ik zou de invloed van Nirvana toch niet vergelijken met die van de Beatles, hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja , maar die invloed is dezelfde als zeg maar de invloed van the Beatles... of the invloed van Nirvana.. Invloed van oud werk. In MJ's geval, Off the Wall, Thriller, Bad.. een beetje Dangerous, daarna niet meer
Come back in de zin van: lange tijd niet meer opgetreden en geen muziek meer gemaakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Mwah, come back is een groot woord. Ik denk niet dat hij ooit nog terug had kunnen komen.
Te freaky voor de meeste mensen.
1 miljoen concertkaarten verkopen ala, maar mensen zouden vooral gaan om de oude Jackson, niet om eventuele nieuwe nummers, zie Invincible.
Dat was zeker zo'n top 40 bandje...quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was zeker zo'n top 40 bandje...
Ik ben uit eind jaren 50 en heb al veel hypes voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja en dan? Als Michael, net zoals meerdere artiesten jarenlang muziek maken en gewaardeerd worden, wat is daar mis mee, dat heet legendarisch. Neem mijn favoriete band, hun invloed is 40 jaar na uit elkaar gaan nog niet vergeten. Dat heet legendarisch. Hoe oud ben jij?
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef denthemen het volgende:
Zijn er meer mensen die een fout zien in het plaatje van de OP?
Iets wat tientallen jaren duurt is geen hype meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben uit ein jaren 50 en heb al veel hypes voorbij zien komen.
Sorry, ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben uit eind jaren 50 en heb al veel hypes voorbij zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |