Persoonlijke arts.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef muay-toy het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)dex.html#cnnSTCVideo
911 call, waarom is er een dokter ter plaatse aanwezig
en die is 24uur aanwezig of al opgeroepen voor dat de ambulance gebeld werd?quote:
Weet het niet precies, maar hij stond onder dagelijkse behandeling. Die arts zal een aantal uur per dag in z'n buurt zijn, zeker vlak voor z'n shows.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef muay-toy het volgende:
[..]
en die is 24uur aanwezig of al opgeroepen voor dat de ambulance gebeld werd?
Misschien dat het wat vreemd voor je is maar op zo'n forum zitten ook mensen die MJ gewoon als top 40 aritiestje zien die over een tijdje gewoon weer net zo vaak te horen is als voor zijn dood.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt.... hoe meer je reageert, hoe meer blijkt dat je niet weet waar je het over hebt. Geen probleem hoor, maar dat weten we nu tenminste.
Top 40-artiestje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien dat het wat vreemd voor je is maar op zo'n forum zitten ook mensen die MJ gewoon als top 40 aritiestje zien die over een tijdje gewoon weer net zo vaak te horen is als voor zijn dood.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Ritmo het volgende:
Elvis is ook overgewaardeerd.
De laatste keer dat er een artiest van dit kaliber stierf was dat Elvis.
Geen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Top 40-artiestje.Wat vind jij wel een grootheid dan?
Ik ben niet eens een fan, maar ik zie wel de realiteit. Hij was/is een groot artiest met een ongekende invloed op de popmuziek in het algemeen. Dat gaat dus heel wat verder dan een top 40 artiestje... maar ja, jij wil de feiten ontkennen. Prima. Maar neem ons niet kwalijk als we je op muziekgebied dan niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien dat het wat vreemd voor je is maar op zo'n forum zitten ook mensen die MJ gewoon als top 40 aritiestje zien die over een tijdje gewoon weer net zo vaak te horen is als voor zijn dood.
Piet Piraat. Je weet niet waar je het over hebt. Deze man heeft 40 jaar muziekgeschiedenis erop zitten. En dat noemt ie een hype.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:57 schreef Ritmo het volgende:
Elvis en MJ overschat.Wat je ook van hun muziek vindt, als je zo praat dan snap je er gewoon weinig van en moet je je eens gaan verdiepen in de muziek.
Hoeveel platen die legendarisch waren heeft ie gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Piet Piraat. Je weet niet waar je het over hebt. Deze man heeft 40 jaar muziekgeschiedenis erop zitten. En dat noemt ie een hype.
Die mensen waar je het over hebt, hebben het allemaal niet meegemaakt, net zoals jij, denk ik zo.
Wat klopt er niet dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef vaarsuvius het volgende:
@ denthemen Michael Jackon 1958-2009. FF verbeteren, ik heb vandaag al teveel 13 jarige meisjes naar TMF zien sms-en: " Micheal Ik hou van jouw......
Als je dat al moet vragen, zegt dat genoeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel platen die legendarisch waren heeft ie gemaakt?
Allemaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze vraag zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis een S in JackSon ....quote:
Die invloed duurt nog steeds voort.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:03 schreef vaarsuvius het volgende:
om eerlijk te zijn, MJ heeft geen 40 jaar grote invloed gehad op de popmuziek, maar wel 20 jaar. zo'n beetje begin jaren 70 tot begin jaren 90 met uiteraard een jaar of 10 MEGA invloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |