jeetjejom meldt zich bij deze. met dochter!!! had me voorgenomen vanaf mijn verlof wat meer te gaan posten ipv alleen maar lurken. helaas is dat door vermoeidheid en harde buiken niet geluktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:22 schreef innepin het volgende:
Zou Jeetjejom zich nog een keertje komen melden? verkapte zo-schiet-het-lijstje-niet-op post![]()
nou reanimatie is idd wel een inspanning, maar kan moeilijk op mijn kont gaan zitten als dr iemand ligt dood te gaan toch???quote:Op maandag 29 juni 2009 05:19 schreef Incantrix het volgende:
BJ, fijn dat de airco op je werk het weer doet en dat het hielp om tussrndoor te eten. Volgens mij is die extra pauze voor vrouwen als jij uitgevonden, dat werk van jou klinkt zo heftig! Is reanimatie nu wigenlijk niet te zwaar voor jou? Offeh, bijjullie betekent dat misschien iets anders dan voor een BHV-er?
Vervelend dat je zo misselijk bent! Hoop voor je dat het snel een beetje zakt!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:29 schreef ymme het volgende:
Hier niet te genieten.
Erg veel moe en misselijk.
Gelukkig niet overgeven. Auto rijden is ook al geen pretje zijn we achter gekomen.
En dat slapen...... hoop dat dat snel beter word zeg.
Verder voel ik me helemaal zo raar vandaag.
Ben ik wel een goede moeder? Kan ik het wel aan? De twijfels beginnen toe te slaan, niet normaal zeg.
Is dit normaal?
Zo herkenbaar, evenals de verhalen van Happy en Asyniur.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:29 schreef ymme het volgende:
Hier niet te genieten.
Erg veel moe en misselijk.
Gelukkig niet overgeven. Auto rijden is ook al geen pretje zijn we achter gekomen.
En dat slapen...... hoop dat dat snel beter word zeg.
Ben ik wel een goede moeder? Kan ik het wel aan? De twijfels beginnen toe te slaan, niet normaal zeg.
Is dit normaal?
Vrij 'normale' gevoelens... ik heb het zelf ook nog steeds dat ik gewoon helemaal overwelmd wordt met dat soort emoties.... zo van ik moet dadelijk gewoon voor een baby zorgen, kan ik dat wel, dadelijk ben ik een slechte moeder, dadelijk snap ik mijn kind niet, etc., etc. Ik heb ook helemaal niets met andere kinderen (buiten familie om), dus aahgrrrrquote:Op maandag 29 juni 2009 09:29 schreef ymme het volgende:
Is dit normaal?
Aahgrr bij de tweede ook? Ik had een beetje gehoopt dat als we ooit voor een tweede zouden gaan, die gevoelens dan niet meer zo warenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Nu bij de tweede stel ik me dezelfde vragen af als bij de eerste. Zit iets tegen dan is het gelijk 'Kan ik dit wel, wil ik dit wel en vooral HOE DAN!?!!'
ohjaaaa poppedein 32 weken!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein alweer 32 weken![]()
Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik heb vandaag mn 50 dagen mijlpaalzoooo dichtbij ineens! En morgen 33 weken. Jeuh
en ook bij een derde vliegt die achtbaan gewoon doorquote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Stiemie het volgende:
Yep bij de 2e begint die hormonale achtbaan gewoon weer opnieuw. Wel iets anders omdat de vraag "kan ik wel voor een kindje zorgen?" vervangen wordt door "Kan ik straks wel voor 2 kindjes zorgen?"
Dan doe ik es een gok en zeg ik dat je vast een knul gaat krijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein alweer 32 weken![]()
Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
Beetje zitten googlen op ''geslacht baby hartslagen'' en het zou zo maar eens heel goed kunnen ja! (ben gelukkig echt zooo blij met de jongensnaam) Ben heel benieuwd of dat hier ook zal kloppen, nog 2,5 week dan weet ik hetquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan doe ik es een gok en zeg ik dat je vast een knul gaat krijgen
(zoooooo jammer van die leuke lieve meisjesdingies die je hebt aangeschaft![]()
)
Klinkt best goed al met al. Hopelijk blijft het de goede kant op gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, lief dat je dat vraagtde waardes fluctueren nogal. Er zijn er van de 4 meestal 2 goed en 2 verhoogd, zo lijkt het patroon. Gisteren sprak ik wat meiden die het ook hadden gehad, maar die hadden veel hogere waardes dan ik had, en die vonden mijn waardes zo lekker laag
Ik ben het spoor dus gewoon bijster, en wacht maar even af hoe en wat.
Nee volgens mij kunnen ze het wel horen bij sommige. Hier dcht ik eerst ook een meisje. Met de angelsound was de hartrslag van deze veel sneller dan van de oudste. Dus ik was ervan overtuigd dat het ook een ander geslacht was.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Duch, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!![]()
Dat met dat je aan de hartslag snel heid kan 'horen' of je een jongen of een meisje krijgt, dat is toch een bakerspraatje of niet? Ik geloof er niet zoveel in. En om hoeveel slagen zou dat gaan dan?
Niet specifiek. Ik ben nog te bang iets te forceren. Maar hij is wel echt aan het bijdraaien en ik had bijna het idee dat hij het ook leuk begint te vinden. Kleine dingetjes, hij filosofeert of ze zijn ogen of mijn ogen zal hebben, hoopt op mijn neus en denkt mee over de naam enzo. En hij maakt zich druk of alles in huis wel veilig is straks. Kleine dingetjes misschien, maar ik put er hoop uit en dat voelt al zoveel fijner dan de wanhoop van de afgelopen tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef bixister het volgende:
Xenia.![]()
fijn dat jullie gepraat hebben. hoe kijkt hij er nu tegenaan? of is dat nog niet zo ter tafel geweest.
Volgens de vlos hebben jongens meer puntige billenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jongensbillen???? Vraag me ook wel af in welk opzicht een jongens-babybil verschilt van de meisjesuitvoering
Of naar de mijnequote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, een zwembad dat ernstig fijn klinktIk denk dat we met zijn allen naar Poppedein's tuin moeten!
Heb je zelf al enig idee wat het dit keer gaat worden Karin?
Succes straks!
Oh, wat gaaf een zwembad! Wat heerlijk met dit weer!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Of naar de mijneFeestje in m'n zwembad
![]()
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het waterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Kom maar langsMaar no way dat ik daar die sloot in ga
Dat vind ik eng hoor
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Als je naar een recreatieplas gaat zwemmen ook wel vissenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
Nee, ik ben veel te bang dat er een dikke bacterie heerst en het uitgesteld wordt, of Sjakie zelf besluit eerder te komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, heb je de kaartjes al gedrukt?
ik heb geen idee maar denk wel dat het een septemberkind gaat worden.
ik weet het eigenlijk niet,quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk! Hoelaat moet jij? Wij om 13.30!
Ik weet niet wanneer Tan dr echo heeft, heeft ze dat al wel gemeld dan?
Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef Urla het volgende:
Lijkt me wel heel apart om gewoon al een datum te weten.![]()
Lijkt me ook best wel leuk om het van te voren te weten. Ik zou er zelf denk ik geruster onder zijn en niet steeds doelloos rondwaggelen. Ik houd zelf eigenlijk ook wel een soort van uiterlijke datum aan 13 augustus. Ik ben dan 42 weken. Al zou ik denk ik wel op de een of andere manier teleurgesteld zijn als het niet in July zou zijn. Die maand lijkt gevoelsmatig beter passen. Ook maf eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.
Maar ik vind het ook wel leuk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
Nou dat dus inderdaad huup, over 4 weekjes kán het gewoon al!
Manlief zegt vanaf het begin al dat beebje op 24 augustus geboren wordt, 41+1 dus dan.. Ik heb het gevoel dat hij geen gelijk heeft, maar wanneer het geboren wordt, geen idee!
Zoals jij het beschrijft had ik het ook verwacht. Heel nuchter er van uitgaan dat het kind vást lekker laat komt, dan valt het ook niet tegen als je overtijd loopt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]hier denk k dus de 26e
ook 41+1
Maar serieus, ik denk niet echt echt die datum hoor. Ik ben gewoon raar![]()
ik had eens na zitten denken en bedacht me dat ik echt gillend gek zou worden van de gedachte dat het vanaf 37 weken kan gebeuren, maar dat je voor hetzelfde geld pas 5 weken later een keer bevalt. 5 weken lang bij ieder steekje denken van oeh zou het leek me helemaal niets.dat in combinatie met dat de ruime meerderheid van vrouwen van hun eerste kindje zo rond de 41 weken bevalt zorgde ervoor dat mijn hoofd besloot dat de 26e een mooie dag was om vanuit te gaan.
en zodoende heb ik eigenlijk nog geen moment gedacht dat ik eerder dan de 41 weken ga bevallen.
Gevolg is wel dat ik compleet overvallen zou worden als het ineens wel met 38 weken begintmaar dat zien we dan wel weer. Alles is af, klaar, geregeld en aangevraagd dus kom maar op.
Heerlijk centraal, en ook heel snel bereikbaar vanuit Leeuwarden, hmpf.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Kwartiertje ten zuiden van UtrechtLekker centraal hè?
Nou, idd, ik denk dat de laatste dagen voor D-Day niet gevuld worden met doelloos rondlopenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef Urla het volgende:
[..]
Lijkt me ook best wel leuk om het van te voren te weten. Ik zou er zelf denk ik geruster onder zijn en niet steeds doelloos rondwaggelen. Ik houd zelf eigenlijk ook wel een soort van uiterlijke datum aan 13 augustus. Ik ben dan 42 weken. Al zou ik denk ik wel op de een of andere manier teleurgesteld zijn als het niet in July zou zijn. Die maand lijkt gevoelsmatig beter passen. Ook maf eigenlijk.
Chan nog 1 dagje werken. Heerlijk en dan lekker genieten.
Jij mag bij mij wel in de slootquote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Heerlijk centraal, en ook heel snel bereikbaar vanuit Leeuwarden, hmpf.
Yn e sleat, bist net wiis!quote:
Lol Je had wel je zwangerschapskaart bij je.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, idd, ik denk dat de laatste dagen voor D-Day niet gevuld worden met doelloos rondlopen
Nu doe ik nog alles waar ik zin in heb, maar dat houdt ook een keer op (hoopt vooral oma-in-wording die het maar niets vond dat ik gisteren nog 'even' naar Hoogezand ben geweest alleen (75 km verderop)),
Tisdat?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef Urla het volgende:
[..]
Lol Je had wel je zwangerschapskaart bij je.Ik kreeg hier de waarschuwing van de VK waar ik ook naartoe ga en mocht het onverhoopt beginnen inc de snelweg niks aan de hand zolang ik m'n kaart maar bij me had.
Das beterquote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wol ek wol ien badsje opblazen jer
Die datum heb ik ook in mn hoofd!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Hebben jullie ook een datum in gedachte van 'dan komt het'?
Ik wel, vanaf het begin al 2 januari in het hoofd. Dus 40w3d. Heel raar, maar ik weet zeker dat het dan komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |