abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 23:14:09 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70462429

*kwartje valt hier opeens ook*
ik moet ook echt alles nog doen!
Enige dat ik gedaan heb is een paar kleertjes kopen en een doomoozak :x
Oja, en ik praat er wel eens over, en ga af en toe naar de vk en krijg echo's maar eigenlijk is het nog heel erg de ver van mijn bed show (in week 27 )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70463056
Rocka Ga eens wat doen dan Je bent zwanger hoor

Ik ben zelf trouwens nog steeds verbaast dat ik een baby heb.. had nooit verwacht dat ik écht een kindje zou krijgen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 29 juni 2009 @ 05:19:07 #158
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70468037
Haai allemaal, ik ben ook weer back in town! Ik ben dus echt wel heel erg 30 nu Heb echt een superweekend achter de rug, mijn vriendjes en mijn lief hebben me zo verwend en het was zo gezellig! Daar kan zelfs het feit dat ik al een uur wakkerlig van de muggenbetenjeuk niets aan af doen Man, ik ben wel wat gewend qua opgegeten worden, maar dit heb ik nog nóóit meegemaakt! Ik dacht gisterochtend eerst dat ik een raar eczeem had gekregen van een muggenbeet op mijn achillespees, maar elk eczemerig bultje is een aparte prik.. Mijn vrienden konden niet geloven wat ze zagen: alleen op mijn enkel al zijn het er ongeveer 63! Echt waar, het is bizar.. Ik ben zó blij dat ik nu geen allergische reactie heb zoals ik vaak heb, ik zou echt niet weten wat ik moest zonder antihistamine..

Ik heb wel bijgelezen hoor, maar ik heb weinig onthouden, sorry.. Dit weet ik nog:

Huuphuup, die voeten van jou.. Mijn hemel. Doirhobbelen is inderdaad het enige devies, maar dat betekent niet dat het niet dapper is hoor

Ssserpente 28 weken!!

Asy, het is wcht superherkenbaar wat je schrijft. Ookal heb ik het nooit echt als verschrikkelijk ervaren, nu ik het niet meer zo erg heb merk ik wel hoe beperkend het eigenlijk was. Ook bij mij is het dus minder geworden, dus hou hoop, het komt écht goed

happy, zo misselijk..

Rocka en iemand wiens naam ik kwijtben, minder als 100 en 50 dagen, whoooeee! Spannend al wel

Innepin, LLM's zijn toch pas een LLM als ze er echt klaar me zijn enzo?

Duchess, een dikke voor de pijn..

BJ, fijn dat de airco op je werk het weer doet en dat het hielp om tussrndoor te eten. Volgens mij is die extra pauze voor vrouwen als jij uitgevonden, dat werk van jou klinkt zo heftig! Is reanimatie nu wigenlijk niet te zwaar voor jou? Offeh, bijjullie betekent dat misschien iets anders dan voor een BHV-er?

En een voor iedereen die ik niet heb onthouden!

Ohja, ik móet nog even zo iets liefs vertellen: ik had eigenlijk al iets gekregen voor mijn verjaardag, maar mijn lief vond dat ik iets bijzonders had verdiend omdat ik nu zwaar werk aan het verrichten ben en nu heb ik óók nog de Trollbeads-ketting gekregen die ik al heel lang wilde, maar waar ik al eeuwen te krenterig ben.. En als we dan 2 jaar getrouwd zijn over 2 weken mag ik een kraal uitzoeken
3!
  maandag 29 juni 2009 @ 06:10:06 #159
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_70468116
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:22 schreef innepin het volgende:

Zou Jeetjejom zich nog een keertje komen melden? verkapte zo-schiet-het-lijstje-niet-op post
jeetjejom meldt zich bij deze. met dochter!!! had me voorgenomen vanaf mijn verlof wat meer te gaan posten ipv alleen maar lurken. helaas is dat door vermoeidheid en harde buiken niet gelukt
maar op zaterdag 27 juni is met een spoedkeizersnede onze dochter jorja xuri geboren. niet geheel zoals wij in gedachten hadden natuurlijk, het dametje had in het vruchtwater gepoept en de gynaecoloog vertrouwde haar hartfilmpje niet. maar ze is er, alleen ligt ze nu nog een tijdje in de couveuse omdat ze het nodig vond om in de buik nog af te gaan vallen waardoor ze een geboortegewicht had van 1880 gram. en dat bij een zwangerschap van 38 weken. maar verder maakt ze het goed. zal haar papa eens lief aankijken of hij wat foto's wil plaatsen, maar weet niet of hij dat doet. ik zou woensdag naar huis mogen dus dan kan ik het doen...

sorry trouwens voor:
de egopost
de belabberde opmaak maar mobiel internet is nog wennen
dat ik helemaal niets meer heb laten horen. hoop dat ik vanaf deze week wat actiever kan gaan fokken maar denk dat zolang jorja nog in het ziekenhuis ligt er niet veel van komt...

dikke kus jullie allemaal!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 29 juni 2009 @ 06:40:57 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70468177
quote:
Op maandag 29 juni 2009 05:19 schreef Incantrix het volgende:

BJ, fijn dat de airco op je werk het weer doet en dat het hielp om tussrndoor te eten. Volgens mij is die extra pauze voor vrouwen als jij uitgevonden, dat werk van jou klinkt zo heftig! Is reanimatie nu wigenlijk niet te zwaar voor jou? Offeh, bijjullie betekent dat misschien iets anders dan voor een BHV-er?

nou reanimatie is idd wel een inspanning, maar kan moeilijk op mijn kont gaan zitten als dr iemand ligt dood te gaan toch???
Ik probeer mijn pauzes idd meer te nemen, maar in sommige situaties is dat nou eenmaal niet haalbaar, het moet niet ten koste gaan van de patientenzorg....(het is natuurlijk wel ff wat anders, als je een stapel papieren opzij schuift voor je pauze...)
(en ik werk natuurlijk ook niet voor niets op de intensive care, juist die actie is hetgeen wat zoooo lekker is.... die adrenalinerush, en die levensreddende acties. )

Heb van8 gelukkig wat beter en wat langer geslapen. Vandaag laatste vroege dienst, hierna nog 2 late, maar dan voel ik me toch meestal wel wat beter...

@Icantrix, wat lieffffff van die ketting! en natuurlijk welkom back! en wat fijn dat je zo'n tof weekend achter de rug hebt....

@Asyniur; over die bandenpijn; ik voel het ook wel eens in mijn liezen... Maar eigenlijk vooral als ik moet niezen, dan doet het echt pijn... verder merk ik er (nog) niet echt veel van.

@Duchess; hoe bevalt de nieuwe bank?? heb je er al lekker een beetje op kunnen relaxen?

voor alle mijlpalen die voorbij kwamen!

@Happy; erg vervelend dat je zo misselijk bent.. hoop voor jou dat het ook langzaamaan wat beter wordt..
ik was ook een aantal weken enorm misselijk.. en eigenlijk gaat dat de laatste weken echt onwijs veel beter...
(sinds week 11-12). In elk geval succes ermee....

@Jeetjejom voor je dochter!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 29 juni 2009 @ 08:11:46 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70468546
Jeetjejom, gefeliciteerd met je dochter!!!

Incantrix, 63!! muggenbulten ik vond mezelf al zielig met 3 op mijn linker hand. Is dat ook iets zwangerigs?? Mijn man is normaal altijd de pineut maar dit jaar schijnen ze mij te moeten hebben

Ben weer op het werk, jottem kijken hoe de dag verloopt.
pi_70468679
Jeetjejom, gefeliciteerd! 1800 gram, wat een klein frumeltje!

Happy, veel succes op je werk

Vanmorgen nu eens een keer echt 's ochtend beroerd. Het is dat ik wéét dat eten helpt, anders was ik er nooit aan begonnen, haha.
  maandag 29 juni 2009 @ 08:33:11 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70468721
Jeetjejom, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
  maandag 29 juni 2009 @ 08:39:15 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70468776
Incantrix, 63 muggebulten! voor jou! Hopelijk jeukt het niet

Jeetjejom, gefeliciteerd met je dochtertje! inderdaad een ieniemini mensje zeg!
hopelijk herstel je snel en voorspoedig en mag jorja ook snel mee naar huis.

vingerverf, paradoxaal is dat he? ben misselijk, dus ik eet wat... zo raar, maar het werkt wel!
sterkte met de misselijkheid

oh, en wat ik gister nog vergeten was, voor Ymme een hele grote . vind het echt superfijn voor je dat je door die ene echo zo gerustgesteld bent, dat je nu wat kunt gaan genieten. echt heel fijn voor je!

vanmiddag weer beebje gluren!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 29 juni 2009 @ 08:43:47 #165
190853 RockabeIIa
pi_70468816
verse baby!!!

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, jeetje!
pi_70468860
Jeetjejom, van harte met jullie dochter . Hopelijk groeit ze goed en kan ze vlug met jullie lekker mee naar huis!

Hier alles ok, last van de warmte en moe. Maar alles werkt nog naar behoren.
Fake it till you make it...
  maandag 29 juni 2009 @ 09:14:27 #167
238474 Jeetjejom
pi_70469158
hey lieverds allemaal
wil jullie bedanken voor de lieve reacties die jullie, ondanks het feit dat ik amper iets postt. echt super!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_70469247
Goedemorgen!

Allereerst een voor alle dames die misselijk zijn en zich niet zo top voelen!

Jeetjejom gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Dat zal wel schikken geweest zijn!

Ik moest gister naar de verjaardag van mijn vader en ook nog even bij mijn moeder langs geweest voor het knippen van de haren van mijn vriend. Best drukke dag, maar ondanks dat de baby meer dan 15 keer gevoeld
Dat stelt me dus wel weer wat meer gerust! Wel denk ik dan dat de rustige dagen niet te maken hebben met het weer, want gister was het ook gewoon weer bloedheet!

Vandaag konden we lekker uitslapen want mijn vriend hoeft pas laat te beginnen met werken, gaat de buurvrouw vroeg beginnen met het knippen van de heg Maar goed vooralsnog is het hier bewolkt en lekker fris en kan ik het huis even lekker luchten!
pi_70469336
Ik heb niks terug gelezen, sorry.... ben op mn werk en heb geen tijd en puf

Hier van t weekend druk bezig geweest, ze komen donderdag eindelijk de vaste trap naar zolder plaatsen Dus de zolder moest leeg. Verder eindelijk behang uitgezocht voor op de baby kamer . Heerlijk weer 2 puntjes van de to do list

Mn voeteneind van bed hebben we ook maar een beetje omhoog gedaan, dat scheelt vocht en kramp
pi_70469392
Hier niet te genieten.
Erg veel moe en misselijk.
Gelukkig niet overgeven. Auto rijden is ook al geen pretje zijn we achter gekomen.
En dat slapen...... hoop dat dat snel beter word zeg.

Verder voel ik me helemaal zo raar vandaag.
Ben ik wel een goede moeder? Kan ik het wel aan? De twijfels beginnen toe te slaan, niet normaal zeg.
Is dit normaal?
pi_70469437
Hello dames

FTA pff fijn dat je de baby goed hebt gevoeld de afgelopen dagen

Jeetjejom gefeliciteerd met jullie dochter Jorja Xuri Wat is ze nog maar klein!

Davinia veel plezier met beebje gluren!

Incantrix gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Wat lief dat extra kado dat je al zo lang wilde hebben...

Tessie, verbaasd dat je een erwt baby hebt...! Ik kan me best goed voorstellen (al) hoe dat moet voelen Ik kan me nu iig ook niet voorstellen dat er ooit een baby uit mij komt en dat ze dan echt voor/van mij is en voor altijd blijft

De hoekbank is zálig dames! Wat een luxe, ben er ontzettend blij mee! (En de katten ook )
Vannacht weer waardeloos geslapen, door behoorlijke pijn in mijn heupen En ik kan alleen maar op mijn zij liggen Maar ja nog maar even doorbijten en over 10 weken zal mijn meisje toch echt wel bij me zijn, dan kan alles weer back to normal

Fijne dag vandaag...oh ja is dit weer een excuus om veel waterijs te eten?

BJ en voorzichtig met jezelf hoor!
#geen
pi_70469442
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:29 schreef ymme het volgende:
Hier niet te genieten.
Gelukkig niet overgeven. Auto rijden is ook al geen pretje zijn we achter gekomen.

Ben ik wel een goede moeder? Kan ik het wel aan? De twijfels beginnen toe te slaan, niet normaal zeg.
Is dit normaal?
Vervelend dat je zo misselijk bent! Hoop voor je dat het snel een beetje zakt!

Helemaal normaal hoor die twijfels! Hoe dichterbij het bij mij komt, hoe erger het wordt! Bij mij helpt het beste als andere mensen zich ermee gaan bemoeien, dan heb ik echt zoiets van hallo ik kom niet uit een ei ofzo hoor!
Komt helemaal goed joh echt!
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 09:49:54 #173
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70469743
Jorja Gefeliciteerd Jeetjejom en man!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 09:50:59 #174
5428 crew  miss_sly
pi_70469765
jeetjejom, gefeliciteerd met jullie dochter Wat een klein frummeltje, 1800 gram. Ik hoop dat jullie allebei snel helemaal in orde worden bevonden en naar huis mogen.

ymme, heel normaal hoor, die gevoelens. Ik denk dat iedere zwangere vrouw die wel eens heeft. Naar dat je je zo rot voelt, hoop dat het ook voor jou snel wat beter wordt.

FTA, wat fijn dat je je kindje weer wat vaker voelt! Dat zal je meer geruststellen dat een ctg, lijkt me.

Fijn dat je bank zo goed bevalt Duchess! Geniet er van. Wanneer moet je weer naar de fysio?

tessie, wonderbaarlijk he, die baby, dat is jullie kindje

innepin, was jij nou ook afgevallen de laatste weken? Ik ben inmiddels 2 kilo kwijt en ben dus van +12,5 naar plus 10,5 gegaan. Dat woog ik met 20 weken ook, en ik vind dat eigenlijk ook maar niets. Hopelijk een groeiecho vanmiddag bij de gyn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70469817
Jeetejom, van harte met jullie dochter! Flink spannend dus even geweest voor jullie dus! En dan nog niet helemaal de start die je t liefst met elkaar zou willen maken, maar ze is er, en ze doet t goed naar ik begrijp, dus ik hoop dat je toch heerlijk van dr kan genieten en dr zo snel mogelijk mee naar huis mag nemen

FTA, wat fijn dat je je kleine uk weer zo goed voelt nu!! Hij of zij wou vast gewoon even testen of mama nog wel oplette!

En ymme, die twijfels, heel vervelend, maar o zo begrijpelijk, volgens mij heeft iedereen ze wel eens langs zien komen, hoe groot de wens om een kindje te mogen krijgen ook was. Laat je er niet gek door maken hoor, vertrouw op je intuitie!

En een dikke voor alle misselijke dames en dames met bekkenpijn!! Heel vervelend, helemaal met dit warme weer! Ik merkte gister voor t eerst dat mijn voetjes ook een wat ander uiterlijk begonnen te krijgen... We hebben van t weekend heerlijk ons grote zwembad opgezet die nu lekker staat op te warmen in t zonnetje, zodat ik daar vanmiddag heerlijk es een 1e plons ik ga wagen!!

Nog even lekker ego jompelen voo rmn eigen mijlpaal, 32 weken vandaag , vind dat toch wel een hele fijne echte mijlpaal wetende dat als ik vanaf vandaag te vroeg zou gaan bevallen, ik niet meer naar een speciaal centrum met perinatologie afdeling hoef, maar gewoon in ons eigen streekziekenhuis zou mogen blijven
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 29 juni 2009 @ 09:58:30 #176
18860 sindell
Seriously
pi_70469894
quote:
Hier niet te genieten.

Is dit normaal?
Zo herkenbaar, evenals de verhalen van Happy en Asyniur.
Ik ben ook voornamelijk misselijk en moe. 's Ochtends overgeven, gelukkig kan ik daarna eten door de opluchting. Ik heb ook wel momenten dat ik het gewoon echt even niet leuk vindt, maar ik hou er maar aan vast dat het met een weekje of 5 echt over is.

De twijfels zijn ook wel herkenbaar, is het niet te vroeg, hadden we hier wel aan moeten beginnen, kan ik dat allemaal wel?... Ook normaal denk ik. Maar wel zeer vervelend.
pi_70470386
Jeetjejom gefeliciteerd met jullie dochter Leuke naam!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:21:26 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70470480
quote:

Is dit normaal?
Vrij 'normale' gevoelens... ik heb het zelf ook nog steeds dat ik gewoon helemaal overwelmd wordt met dat soort emoties.... zo van ik moet dadelijk gewoon voor een baby zorgen, kan ik dat wel, dadelijk ben ik een slechte moeder, dadelijk snap ik mijn kind niet, etc., etc. Ik heb ook helemaal niets met andere kinderen (buiten familie om), dus aahgrrrr
We hebben afgelopen weekend een box opgehaald en die staat hier nu in de kamer, wie weet dat ik door veel exposure er aan ga wennen

Maar ik verwacht dat als je net als ik een beetje met huidige mama'\s gaat praten daarover dat je erachter komt dat vrijwel iedereen zich zo heeft gevoeld, zelfs toen de kleine er was... Maar dat is ook mijn tip: lekker babbelen met mensen over dat soort gevoelens....Soms rust er toch nog een taboe op dat soort dingen, tegenwoordig moet alles zo perfect hè...

* Takkembah schrijft weer een crappy nacht op de lijst erbij
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70470559
Blijkbaar heb ik vandaag gewoon een depri dag.
Mijn vriend belde net dat zijn broer (mijn zwager) zo blij was voor ons.
En ik kon alleen maar zeggen, oh leuk. Kort en meer niet.

Moet vanmiddag werken, maar ook helemaal geen zin in. Ziek melden is ook geen optie.
Wil me niet zomaar ziek melden. En bah.... hopelijk is het morgen al weer anders.

Sorry dat ik hier loop te klagen hoor.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:28:00 #180
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70470673
Jeetjejom en Jeetjeman gefeliciteerd met jullie kleine meiske! Jorja
is dat net als Sarah van CSI? Leuke naam

En even een snelle voor alle aanstaande moekes die het zwaar hebben nu.

En ook een voor alle aanstaande moekes die gewoon relax doorstekkeren.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 juni 2009 @ 10:30:45 #181
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70470755
Ach, een beetje klagen hoort bij de achtbaan van emoties.

Ik weet nog dat ik in het begin liep en toen nergens anders meer wilde zijn dan thuis. Werd ook heel vijandig als iemand op bezoek kwam. Ik ben toen ook wel eens naar huis gegaan van mijn werk, alleen maar omdat ik thuis wilde zijn

Het hoort er allemaal bij, ik heb mezelf wel eens uit zitten lachen (zo van: wat doe j e weer belachelijk) en op een ander moment mezelf zitten vervloeken (boehoe zo ben ik helemaal niet)
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 29 juni 2009 @ 10:33:36 #182
190853 RockabeIIa
pi_70470855
Nu bij de tweede stel ik me dezelfde vragen af als bij de eerste. Zit iets tegen dan is het gelijk 'Kan ik dit wel, wil ik dit wel en vooral HOE DAN!?!!'
pi_70470871
Ik normaal ook niet. Ben de vorlijkheid zelf.
En meestal erg positief over dingen.

Zullen de hormonen wel doen.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:49:16 #184
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70471322
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Nu bij de tweede stel ik me dezelfde vragen af als bij de eerste. Zit iets tegen dan is het gelijk 'Kan ik dit wel, wil ik dit wel en vooral HOE DAN!?!!'
Aahgrr bij de tweede ook? Ik had een beetje gehoopt dat als we ooit voor een tweede zouden gaan, die gevoelens dan niet meer zo waren ... Eigenlijk nooit rekening mee gehouden...

Net weer een heerlijk moment, dat zij lekker ligt te rommelen, en dan denk ik weer ik wil haar zooooo graag leren kennen
Alexa en Seth zijn lief
pi_70471369
Poppedein alweer 32 weken

Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 29 juni 2009 @ 10:54:50 #186
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70471486
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:

Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
ohjaaaa poppedein 32 weken! ik wist dat ik iets vergat net

fijn dat je goedgekeurd bent poppejanske! Wat ga je hard, binnenkort alweer 20 weken toch?

Oeh ik heb vandaag mn 50 dagen mijlpaal zoooo dichtbij ineens! En morgen 33 weken. Jeuh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 juni 2009 @ 10:57:45 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70471570
Yep bij de 2e begint die hormonale achtbaan gewoon weer opnieuw. Wel iets anders omdat de vraag "kan ik wel voor een kindje zorgen?" vervangen wordt door "Kan ik straks wel voor 2 kindjes zorgen?"

Oh en ik zie nu dat JeetjeJom bevallen is Gefeliciteerd met je dochter
pi_70471608
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef huuphuup het volgende:

Oeh ik heb vandaag mn 50 dagen mijlpaal zoooo dichtbij ineens! En morgen 33 weken. Jeuh
33 weken! Echt hoor, wat gaat dat hard ineens! Zo zaten we in het najaar nog met een grote club in het vorige topic, nu lopen de meesten daarvan hoogzwanger. Echt leuk!

Ik inderdaad alweer bijna 20 weken, over 2 weekjes

Over dat kopen, ik heb echt al een heleboel gekocht. Maar mag van mezelf nu geen kleertjes meer kopen totdat ik weet wat het gaat worden. Wil ook nog een paar echt jongens/meisjessetjes.
En leuke ledikantlakentjes ga ik binnenkort eens voor shoppen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70472046
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Stiemie het volgende:
Yep bij de 2e begint die hormonale achtbaan gewoon weer opnieuw. Wel iets anders omdat de vraag "kan ik wel voor een kindje zorgen?" vervangen wordt door "Kan ik straks wel voor 2 kindjes zorgen?"
en ook bij een derde vliegt die achtbaan gewoon door

Poppejans bijna 20 weken

Ik ben vorige week maandag bij de vlos geweest maar mag nu begin augustus pas weer
  maandag 29 juni 2009 @ 11:33:08 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70472602
Van hoeveelste week tot hoeveelste week kun je de combinatie test ook alweer laten doen? Mocht het allemaal goed blijken volgende week maandag, dan zat ik te denken dat we van begin week 9 tot eind week 11 op vakantie zijn. Is die test in de 13e week (dus vanaf dat ik 12 weken ben) nog te doen?
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 11:39:21 #191
5428 crew  miss_sly
pi_70472782
Combinatietest is nekplooimeting en bloedtest. De nekplooimeting gebeurt in week 12: tussen 12w0d en 12w6d. De bloedtest is een beetje afhankelijk van het ziekenhuis. In het VU werd het bloed bij mij afgenomen in week 10 of 11 ofzo, maar je hoort ook dat het afgenomen moet worden op de dag van de nekplooimeting. Even vragen bij je vk om te horen wat hun protocol is.

Lekker even op vakantie samen, happy!
pi_70472835
Wat gaan jullie toch snel!

JeetjeJom van harte met jullie dochter!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 29 juni 2009 @ 11:59:16 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70473512
Allemaal mijlapelen!
32 weken! 33 weken! nog 50 dagen! hartslag van 140 bpm

Helemaal goed!

Twijfels of je het allemaal kan zijn heel normaal, hoor! Wacht maar tot het kind er uit is dan wordt het pas leuk! waarom huilt hij/zij? eet hij/zij wel genoeg? slaapt hij/zij wel genoeg? plast/poept hij/zij wel genoeg? is het niet te warm / koud voor de kleine?

en weet je, uiteindelijk komt het helemaal goed! zolang je je gevoel volgt en hulp durft te vragen indien nodig, moet het wel erg raar lopen wil het niet goed gaan.
het feit dat je je zorgen maakt is al een indicatie dat je straks goed voor de beeb zult zorgen.

pff, was ik blij dat het kraakt gister, vandaag ben ik als de dood om weer vast te schieten. heb ZO'N bandenpijn, en ik voel die rug weer vastschieten. ben 13 weken! **insert scheldwoord*** ik wil niet weer met 16 weken bij de fysio zitten! ik weiger!
pfff, kan wel janken...
maar ja, stress schiet me ook in mn rug, dus ook oppassen voor vicieuze cirkels en zo...
  maandag 29 juni 2009 @ 12:04:17 #194
95408 Incantrix
pi_70473710
Jeetjejom, gefeliciteerd met je meiske! Kan me voorstellen dat het allemaal schrikken was zeg, en natuurlijk zijn wij allemaal blij voor je

BJ, jah, ik snap natuurlijk wel dat je niet aan iemand die dood aan het gaan is gaat zeggen "nou, sorry meneer, maar dit kan ik eventjes niet. Sorry hoor.." maar ik vroeg het me gewoon af, ik vond reanimatie echt een heel zwaar onderdeel van de BHV en omdat mijn lief ook net de BHV-cursus heeft gedaan hadden we het er vandeweek nog over hoe het zou zijn om iemand te moeten reanimeren als je zwanger bent.. Wel fijn dat je zo kunt genieten van je werk, dan is het denk ik ook niet erg als het zwaar is. Is de reanimatie nog gelukt btw?

Happy, ik ben altijd wel de pisang wat muggen betreft hoor, maar muggebeten in deze mate van hoeveelheid heb ik echt nog nooit bij elkaar gezien. Kan best dat het ook met zwanger zijn te maken hebben misschien.. Ik dacht, ik doe Huuphuup even na, maar dan heb ik geen vocht in mijn voetjes maar gewoon héél veel rare vlekken:

Zo is de andere kant van mijn enkel ook zo ongeveer.. Dit zijn er dus al zo'n 63.. Mijn andere been en rug zijn ongeveer zo:

Maar gelukkig zitten er maar een paar op mijn armen, handen en buik en hebben ze mijn gezicht helemaal met rust gelaten

Davinia, ik probeer héél erg niet te krabben aan die enkel, maar heb vanmorgen toch wel wakkergelegen van de jeuk.. Maar nog steeds geen allergische reactie, dus En jij mag vanmiddag weer kijken?? Jeej, leuk!! Veel plezier! [edit]Oh, bah, niet huilen.. Dikke voor de pijn, balen joh [/edit]

FTA, hoe kon ik jou nu vergeten in mijn eerste post? Ben heel blij voor je dat je nu weer meer beweging voelt, houden zo!

Ymme, ik ken dat gevoel. Eerst wil je niets liever dan zwanger worden, ben je het eenmaal poep je in je broek en vraag je je af waarom je hier ooit aan bent begonnen. Ik kan het niet, ik zal het niet, het gaat vast mis.. Maar dat is bij mij gelukkig een beetje afgezakt nu, hopelijk gaat het snel over bij jou!

Duchess, fijn van de bank, minder van de pijn.. En ja, waterijs!! Ik ga zo naar de super en een berg calippo's en raketjes aanschaffen hoor, ik heb het nu al niet meer!

Huupje, wat ga jij ook hard 'ineens'

Poppedein, whoohoo, dat is een mooie mijlpaal indeed

Poppejansje ook weer goedgekeurd, helemaal hoera

En dan ga ik nu maar eens douchen en dan boodschapjes halen, mijn ouders, broer en nichtje komen vanavond nog eten ter ere van mijn 30e.. Nóg meer verwennerij!!
3!
  maandag 29 juni 2009 @ 12:05:12 #195
95408 Incantrix
pi_70473737
Woops, verkeerde knopje..
3!
pi_70473860
Icantrix, weet je zeker dat dat van de muggen is? Heb je ze op heterdaad betrapt?

Oh hoi allemaal
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 12:09:03 #197
5428 crew  miss_sly
pi_70473863
Incantrix, die bulten Dat zijn er echt belachelijk veel! Word je niet gek van de jeuk? MIsschien van die anti-jeuk creme halen.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:14:11 #198
95408 Incantrix
pi_70474024
Hi Sorbootje Ja, ik weet zeker dat het muggebeten zijn. Ze voelen precies zo en op mijn armen en rug heb ik een paar keer een mug betrapt waarvan precies zulke bultjes zijn gekomen. Als je van dichtbij kijkt zie je in elk bultje ook wel het gaatje waar de mug geprikt heeft zeg maar, dus het is tamelijk zeker dat het wel echt állemaal muggebeten zijn. Ik kon alleen eerst niet geloven dat dat het geval was, eerst dacht ik eczeem

Miss_Sly, ik heb nu van die azaron uit een tubetje en het helpt op de één of andere manier beter dan wanneer ik niet zwanger ben. Da's ook wel fijn, want ik weet niet of andere producten wel mogen nu. Mijn antihistaminepillen zijn nu sowieso uit den boze (heb hele zware ook nog eens), dus ben allang blij dat ze allemaal klein zijn en niet aan blaarvorming doen
3!
pi_70474065
Wooow! Incantrix! Wat een berg! Hoeveel muggen heb je wel niet op je kamer!? Arme jij!
pi_70474376
Ik wilde van alles hier neerzetten maar weet het niet eens meer

Maar hier lopen we nog steeds dom door. Giga last van de warmte enzo maar ja gewoon binnen blijven met de waaiers aan. Kan niet wachten tot de bevalling eindelijk begint maar aan de andere kant word het nu toch wel beetje eng allemaal. En ik wil helemaal niet bevallen als het zo warm is hier in huis.

Vanavond gaan we een ander bed halen nog ff snel. Bed dat we nu hebben kraakt als de t*ring en kan er slecht van slapen al een paar nachten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70474477
Jeetje Incantrix en dan dacht ik dat ik er momenteel veel had!! Hebben ze je niet ook onder je voet geprikt? Ik heb er nu 3 onder mijn voet zitten en dat is volgens mij wel de meest irritante plek voor een muggenbult die ik tot nu toe heb gehad!

Poppedein 32 weken

Huup nog maar 50 dagen

Poppejans fijn dat alles goed was!!
pi_70474745
Jeetje Jom, gefeliciteerd met je dochter... hopelijk mag jullie kleine meisje snel mee naar huis.
pi_70474913
Ixantrex (weet niet meer hoe ik het schrijf) Jeetje wat een bulten . Misschien is het een idee om je zelf in te spuiten met anti muggen spay ( zo'n gele weet t merk ff niet meer). Dan wordt je in ieder geval niet nog meer gestoken.
pi_70475014
Davina wat balen zeg dat je lijf nu alweer tegenspartelt...
  maandag 29 juni 2009 @ 12:51:13 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70475053
Incantrix, meisje toch! Ik word al gek van 4 bultjes

miss_sly, bedankt voor het antwoord ben weer gerustgesteld.
pi_70475110
Incantrix wat ontzettend veel muggenbulten! Misschien een beetje mentholgel voor de jeuk/verkoeling? En een klamboe boven je bed misschien een idee?

Rocka, nog steeds niks bijzonders gedaan voor de as baby als in kamertje gereed maken? Nog maar 13 weken hoor, dan is het al zo ver.

Jeetjejom van harte met de geboorte van jullie dochter. Spijtig dat ze nog niet mee naar huis kan maar ze is in goede handen.

Hier gisteren een mijlpaal, jaja de eerste. Ik ben de 12 weken gepasseerd. Vanmiddag heb ik een echo, nekplooimeting en evt nog een combinatie test (als de nekplooi dik uitvalt). Ik voel me minder moe en minder misselijk. Had wel van zaterdag op zondag wat oud bloed verlies waardoor ik gisteren nog al uit mijn doen was. Elk half uur naar de wc en broek controleren. Ook al is het oud bloed zat de schrik er weer goed in.
pi_70475124
Incantrix, 63 muggebulten! Woah, wat ziet dat er uit Zo erg heb ik het nog nooit gezien

Jeetjejom, gefeliciteerd met Jorja! Leuk dat je dat toch even komt melden Wat een ukkie nog

Rocka Gezellig dat je meedoet met de struisvogelpolitiek... niet handig, wel gezellig

Miss sly, ik ben wel wat afgevallen ja. Anderhalve kilo ofzo? Hou het niet zo heel erg bij, maar het viel me wel op. Ik denk maar zo: als ik écht glucoseproblemen zou hebben, zou ik juist heel veel moeten aankomen, en beeb ook Whehe. En ik heb natuurlijk mijn hele eetpatroon veranderd hè. Dus ik maak me er niet zo veel zorgen om. Ik ben deze zwangerschap van 80 naar 78 kilo gegaan, toen tot ruim 20 weken gewoon weer op 80, en nu ben ik dan weer krap 87. Het zal allemaal wel

Poppedein 32 weken Wist niet dat het zo'n speciale mijlpaal was, maar dat is idd nogal wat!

Poppejans goedgekeurd

Huup nog maar VIJFTIG DAGEN Da's niet eens een verzonnen mijlpaal, da's een ECHTE

Fijn om te horen dat iedereen trouwens dezelfde twijfels heeft over moederschap en opvoeden enzo. Krijg er toch een gevoel bij van "ah, het ligt niet aan mij!"

En een aan alle hoogzwangere dames. Gewoon omdat ik mezelf zielig vind met dit weer, zó benauwd, krijg echt te weinig lucht... en daar zal ik niet de enige mee zijn. Dus

En OMG ik hoefde vannacht maar twee keer naar de wc Da's twee a drie keer minder dan gemiddeld

edit: jemig wat een boel cheerleadersmileys
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70475143
Incantrix Is een klamboe niet wat voor je

Wij zijn ook weer terug na een midweekje Landal. Het was echt héérlijk met dat weer en net op tijd weg voor de overstromingen. Behalve wat bandenpijn en ischias nergens last van. Ik voelde me echt net een oud wijf als het er zo inschoot en zo lullig voor de rest van de groep. Maar ja, dan moeten ze maar niet op vakantie gaan met een zwangere
Vanmiddag heb ik de 20-wekenecho, ben benieuwd

Sorry voor de egopost, ik heb de topics helemaal bijgelezen, maar ben weer net zo hard vergeten wat er allemaal in stond...
pi_70475202
Jeetjejom en Jeetjeman...

Incantrix, allemachtig, wat een bulten! toch maar een klamboe halen misschien?
pi_70475363
Incantrix, zijn dat echt wel muggen?
Als ik in het bloeiende gras ga staan dan zie ik er ook ongeveer zo uit (wellicht nog wat gebobbelder...). Het ziet er wel uit als een reactie op iets, maar dit moet haast wel een zwerm muggen zijn geweest of 1 met heeeeel veel honger .

Wup wup, succes met de echo.

Dames die last hebben van de warmte, hou vol . Na het volgende weekend schijnt het weer wat aangenamer te worden, ik tel af
pi_70475713
Jeetjejom gefeliciteerd met jorja xuri

Davinia, knuffel voor jou. De bandenpijn werd bij mij minder na een week of 14 en momenteel helemaal geen last meer van. Hopelijk wordt het bij jou dus ook snel minder

Miss Sly, vandaag ook nog mooie waardes van je bloedsuiker? Succes vanmiddag bij de gyn!

Icantrix wat enorm veel muggebulten. Gemene klieren die muggen

Poppedein gefeliciteerd met je 32 weken mijlpaal. En huup met je bijna 33 weken mijlpaal
Faja, veel plezier straks met de echo!

Ik heb zo'n fijn weekend gehad. Ex kwam vrijdagavond klussen aan de babykamer en ging pas zondagavond weer weg We zijn twee keer uit eten geweest, lekker terrasje gepakt gisteren, gewinkeld voor een babyfoon, gepraat. Ik heb ineens zoveel nieuwe hoop dat het weer goed komt. Ik hoop het zo. Ik heb hem zo gemist het afgelopen half jaar. En ik merkte dat de katten ook helemaal vrolijk werden dat hij er was. En mijn meisje liet zich ook flink voelen de afgelopen dagen.
pi_70476060
Xenia, wat fijn voor je, dat je zo'n fijn weekend hebt gehad met je ex! Ik hoop voor je dat het goed komt!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:26:23 #213
190853 RockabeIIa
pi_70476261
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:

Dan doe ik es een gok en zeg ik dat je vast een knul gaat krijgen
(zoooooo jammer van die leuke lieve meisjesdingies die je hebt aangeschaft )

Huup nog 50!

Incantrix damn
Da's
+
en dan zonder feestje

Oja, nog 13,5 week... en vooraf nog een halve verbouwing te gaan (da's pas over een week of 6 )
Daarna komt het vast goed!
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 13:27:33 #214
5428 crew  miss_sly
pi_70476304
WupWup, succes en veel plezier bij de 20-weken echo!

Xenia, klinkt wel goed en hoopgevend! Fijn dat het in ieder geval een erg fijn weekend was, dat is sowieso al fijn.

innepin, ik meende dat inderdaad gelezen te hebben dat je was afgevallen. Ik vroeg dat omdat je eigenlijk tijdens de zwangerschap ook neit mag afvallen ivm afvalstoffen die dan in je lichaam terechtkomen en dus ook bij de baby. En dat is dan ook weer niet de bedoeling, uiteraard. Maar ja, het wordt wel erg lastig om het allemaal goed te doen. Om mijn waardes te verbeteren, heb ik de roosvicee ferro al geschrapt en mijn eten omgegooid. Nu val ik dus af en doe ik niets aan mijn ijzer, maar mijn glucose verbetert wel. Dus wat moet nou wel en wat niet

Xenia, lief dat je dat vraagt de waardes fluctueren nogal. Er zijn er van de 4 meestal 2 goed en 2 verhoogd, zo lijkt het patroon. Gisteren sprak ik wat meiden die het ook hadden gehad, maar die hadden veel hogere waardes dan ik had, en die vonden mijn waardes zo lekker laag Ik ben het spoor dus gewoon bijster, en wacht maar even af hoe en wat.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:29:05 #215
190853 RockabeIIa
pi_70476341
Xenia, wat fijn dat hij moeite doet voor jou en jullie kindje Klinkt wel heel hoopgevend.
pi_70476829
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dan doe ik es een gok en zeg ik dat je vast een knul gaat krijgen
(zoooooo jammer van die leuke lieve meisjesdingies die je hebt aangeschaft )

Beetje zitten googlen op ''geslacht baby hartslagen'' en het zou zo maar eens heel goed kunnen ja! (ben gelukkig echt zooo blij met de jongensnaam) Ben heel benieuwd of dat hier ook zal kloppen, nog 2,5 week dan weet ik het

Incantrix wat irritant zeg! jeukt het ook? Er zijn vast genoeg smeerseltjes voor die de jeuk kunnen wegnemen of wat verkoelen
Ik heb vies bloed ofzo want ik heb letterlijk nooit last van muggen

Innepin, wow respect! Wat lief dat jij op iedereen reageert, jij leest goed bij!
pi_70476875
Xenia, wat fijn dat hij dat doet... hopelijk pakt het zo uit zoals je wilt, ik duim voor je.

Dames ff een vraagje, mag je strepsils gebruiken tijdens de zwangerschap? Ik pijn in mn keel al een paar dagen, net of ik scheermesjes heb gegeten zeg maar. Maar van de gebruiksaanwijzing wordt ik niet veel wijzer, daar staat in dat je het moet overleggen met de arts en dat ze niet geacht worden om schadelijk te zijn
  maandag 29 juni 2009 @ 13:46:35 #218
238474 Jeetjejom
pi_70476913
helaas wil manlief de foto's nog niet online zetten, dus ik vraag jullie nog even tot woensdag te wachten.
er vroeg iemand of de naam van sarah van csi komt en daar hebben we hem inderdaad van, alleen hebben we voor de nederlandse uitspraak gekozen. duurt even voordat iedereen dat snapt maar iedere naam heeft zo zijn eigen moeilijkheden.
daarnaast nog even een jubelmoment, jorja is al 110 gram bijgekomen!
Jouw warmte is genoeg
pi_70476987
Incantrix !!! Jeetje ik zou gék worden van de jeuk Mentholpoeder helpt mss wel?

Mijlpaaldames Hoera

Goede-echo-dames Hoera

Xenia, wat ontzettend fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad, dat neemt niemand je meer af hoor En wie weet wat de toekomst nog in petto heeft voor jou en beebje...

Verder ben ik het alweer kwijt Sowwy

Ik heb super goed nieuws dat ik met jullie wil delen, al is het neit echt babygerelateerd:
We zijn ingeloot in een nieuwbouwproject en hebben vanmorgen al kunnen tekenen We mochten gewoon een huis uitkiezen, net als de keukentegels etc etc Onze huidige woning is uit de jaren 60, zó gehorig en een tussenwoning en onze nieuwe woning is een hoekhuis, goed geïsoleerd Voor en achter vrij uitzicht, ruime tuin voor de dieren en onze beeb Oplevering is volgend jaar maart/april...
Zó blij, happy happy joy joy!!!
#geen
  maandag 29 juni 2009 @ 13:52:09 #220
190853 RockabeIIa
pi_70477094
Duch, da's echt mooi nieuws!

Poppejans, nee ik google daar niet voor
Mijn beebje heeft een heel hoge hartsslag waardoor men in het begin elke keer dacht dat het een meiske zou worden

Jeetjejom, we wachten in spanning af naar mooie foto's!

martine, geen idee
HA bellen? Of beter nog, de VK!
pi_70477104
Incantrix, ik heb ook altijd enorm veel last van muggebulten (al durf ik dat niet eens te zeggen na jouw 63 prikdingen) maar heb hier ooit de tip gekregen om een aantal paracetamolletjes fijn te stappen en er met een heel klein beetje water een papje van te maken.. (dus niet helemaal oplossen!) Dat smeer je er dan over uit en heeft mij verlost van heel wat nachten janken van de jeuk!

editje voor Duchess: Wow!! Wat heeeeerlijk joh! Wat een fijn vooruitzicht!! In jullie huidige woonplaats ook?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70477148
Bedankt allemaal Hoopvol inderdaad
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, lief dat je dat vraagt de waardes fluctueren nogal. Er zijn er van de 4 meestal 2 goed en 2 verhoogd, zo lijkt het patroon. Gisteren sprak ik wat meiden die het ook hadden gehad, maar die hadden veel hogere waardes dan ik had, en die vonden mijn waardes zo lekker laag Ik ben het spoor dus gewoon bijster, en wacht maar even af hoe en wat.
Klinkt best goed al met al. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan

Rocka, begrijp ik het goed dat je nog moet gaan verbouwen als je straks 32 weken bent?
pi_70477246
Xenia. fijn dat jullie gepraat hebben. hoe kijkt hij er nu tegenaan? of is dat nog niet zo ter tafel geweest.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:56:51 #224
190853 RockabeIIa
pi_70477285
Xenia, ja, 33 wk zelfs op zijn vroegst als alles meezit en anders wordt het een weekje of wat later
Tis een saneringsproject vanuit de gemeente dus het moet nu wel. Anders wordt het na de bevalling maar met een kind van 4 wk in een verbouwing te zitten leek me nog meer stress...
pi_70477625
Goed nieuws Duchess gefeliciteerd!
pi_70477740
net even met de VK gebeld, en strepsils mogen Straks thuis er maar gelijk eentje nemen hopelijk helpt dat tegen de keelpijn.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 14:12:02 #227
5428 crew  miss_sly
pi_70477874
Duchess, dat is echt goed nieuws
  maandag 29 juni 2009 @ 14:13:35 #228
190853 RockabeIIa
pi_70477926
pfff, nu zit ik dus weer op funda te koekeloeren
IK WIL OOK!
pi_70477951
Duch, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

Dat met dat je aan de hartslag snel heid kan 'horen' of je een jongen of een meisje krijgt, dat is toch een bakerspraatje of niet? Ik geloof er niet zoveel in. En om hoeveel slagen zou dat gaan dan?
pi_70478060
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Duch, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

Dat met dat je aan de hartslag snel heid kan 'horen' of je een jongen of een meisje krijgt, dat is toch een bakerspraatje of niet? Ik geloof er niet zoveel in. En om hoeveel slagen zou dat gaan dan?
Nee volgens mij kunnen ze het wel horen bij sommige. Hier dcht ik eerst ook een meisje. Met de angelsound was de hartrslag van deze veel sneller dan van de oudste. Dus ik was ervan overtuigd dat het ook een ander geslacht was.

Maar vorige week bij de vlos met het hartje luisteren zei ze: Het word echt wel een jochie hoor. Heeft ty[ische jongensbillen en de hartslag van een jongen. Dus het zal wel kunnen!!
Liefde
pi_70478118
Vlindur dat is echt een bakerpraatje hoor

Martine beterschap!

Miss

@ Poppedein: Ja in onze eigen woonplaats, niet eens zo ver vandaan waar we nu wonen

Rocka wil je ook een ander stulpje? Dat verbouwen is niet echt op een gelukkig tijdstip Hadden jullie er zelf geen/weinig inspraak in? Nou je in ieder geval beter voor als na de bevalling lijkt mij. En moeten de buren ook mee-verbouwen? Hopelijk doen zij het dan ook voor jouw bevalling
Succes iig, je krijgt er natuurlijk wel een mooiere/betere woning voor terug
#geen
  maandag 29 juni 2009 @ 14:19:28 #232
190853 RockabeIIa
pi_70478144
vlindut, over het algemeen kloppen de hartjes van meisjes sneller dan die van jongens. Dat is geen bakerpraatje. Maar je kan ook een snelle jongen hebben he Zoals ik
pi_70478217
DuchessX een heel nieuw nieuwbouwhoekhuis volgend jaar. Wat super!
Wel weer een heel project, maar het zal de moeite ongetwijfeld dubbel en dwars waard zijn. En het uitzoeken van een keuken, badkamertegels, nieuwe vloer etc etc is hartstikke leuk Gefeliciteerd, ook aan Juup
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef bixister het volgende:
Xenia. fijn dat jullie gepraat hebben. hoe kijkt hij er nu tegenaan? of is dat nog niet zo ter tafel geweest.
Niet specifiek. Ik ben nog te bang iets te forceren. Maar hij is wel echt aan het bijdraaien en ik had bijna het idee dat hij het ook leuk begint te vinden. Kleine dingetjes, hij filosofeert of ze zijn ogen of mijn ogen zal hebben, hoopt op mijn neus en denkt mee over de naam enzo. En hij maakt zich druk of alles in huis wel veilig is straks. Kleine dingetjes misschien, maar ik put er hoop uit en dat voelt al zoveel fijner dan de wanhoop van de afgelopen tijd

Rocka, dat is al een hele klus als je niet zwanger bent... En dan ook nog in de zomer... Ik hoop dat het snel zal gaan en mee zal vallen. Lijkt me niet makkelijk voor je.
pi_70478224
Als ik jullie zo hoor kan het alle kanten op. Snelle jongens hihi.

Ik wacht gewoon af tot 13 augustus, dan kunnen we zien wat er in mij groeit
  maandag 29 juni 2009 @ 14:21:56 #235
190853 RockabeIIa
pi_70478243
Duchess, het is wel de bedoeling dat we hier weg gaan op den duur (eerlijk gezegd wilden we dat al maar aangezien ons huis enorm in waarde gaat stijgen door die sanering zou het echt geld weggooien zijn en aangezien we toch nog niet goed weten waar we dan wel heen willen zijn we maar gebleven... )
Verder geen inspraak, We wisten ook helemaal niet wanneer vorig jaar en anders had ik gevraagd het voor de bouwvak te doen. De hele straat is hier aan de beurt (en ws wij als allereersten). Alles moet af voor het eind van het jaar dus dan liever voor detijd als na de bevalling.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:24:06 #236
190853 RockabeIIa
pi_70478306
Oja, en hoogzwanger kan ik vast nog wel ergens logeren met peuteroonie, maar pas bevallen is dat toch al anders
pi_70478396
bij de vorige zwangerschap heeft mijn vk een gokje gewaagd, op basis van de hartslag. Wel erbij verteld dat het een soort bakerpraatje was. Maar het klopte wel!

Jongensbillen???? Vraag me ook wel af in welk opzicht een jongens-babybil verschilt van de meisjesuitvoering

JeetjeJom, wat mooi dat Jorja is geboren, gefeliciteerd met haar!

Poppedein, interessante mijlpaal! Scheelt weer een heel stuk!
En dat zwembad van jou klinkt ernstig fijn!

Duchess, mooi ja, dat jullie ingeloot zijn! Gefeliciteerd zeg! Leuk hoor, nieuwbouw, hebben wij hier ook. Lekker zelf alles uitzoeken enzo. Heerlijk alles naar je eigen smaak...

Davinia, dat is balen joh dat je zo'n last hebt van je bekken, nu al.... Had je dat bij Eli toen ook zo erg? En bleef dat de hele zwangerschap?

Miss Sly, ik hoop dat je je niet al teveel zorgen maakt....het komt allemaal goed.

Zometeen naar de vk! Hoera, even weer ons kleintje horen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 29 juni 2009 @ 14:28:55 #238
190853 RockabeIIa
pi_70478479
Haha, een zwembad dat ernstig fijn klinkt Ik denk dat we met zijn allen naar Poppedein's tuin moeten!
Heb je zelf al enig idee wat het dit keer gaat worden Karin?
Succes straks!
pi_70478573
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Jongensbillen???? Vraag me ook wel af in welk opzicht een jongens-babybil verschilt van de meisjesuitvoering
Volgens de vlos hebben jongens meer puntige billen Ik dacht ook dat alle kontjes hetzelfde voelde.
Liefde
pi_70478760
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, een zwembad dat ernstig fijn klinkt Ik denk dat we met zijn allen naar Poppedein's tuin moeten!
Heb je zelf al enig idee wat het dit keer gaat worden Karin?
Succes straks!
Of naar de mijne Feestje in m'n zwembad

Duchess, gaaf!

Xenia Fijn, zulke genietdagen. Ik hoop met je mee
pi_70478959
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Of naar de mijne Feestje in m'n zwembad
Oh, wat gaaf een zwembad! Wat heerlijk met dit weer!
  maandag 29 juni 2009 @ 14:44:17 #242
190853 RockabeIIa
pi_70479050
ons badje is wel 1.19m doorsnee incl rand dus B kan er net languit in liggen
Ik heb wel grotere maar deze is zo lekker makkelijk weg te ruimen savonds en met vullen ben je er zo klaar mee
(lam mens dat ik er ben )
pi_70479157
Ik heb een een sloot achter huis, telt dat ook als zwembad?

Nu met foto
  maandag 29 juni 2009 @ 14:49:36 #244
190853 RockabeIIa
pi_70479246
zwangeren-meet bij Vlindur!
<mental image> Allemaal bollo's daar in de plomp
pi_70479326
Kom maar langs Maar no way dat ik daar die sloot in ga Dat vind ik eng hoor
pi_70479554
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Kom maar langs Maar no way dat ik daar die sloot in ga Dat vind ik eng hoor
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Liefde
pi_70479609
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
pi_70480060
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
Als je naar een recreatieplas gaat zwemmen ook wel vissen
Liefde
  maandag 29 juni 2009 @ 15:14:08 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70480145
Duchess, fijn van je huis!

lekker bij vlindur in de achtertuin badderen! Jeej!

karin, ja, ik zat bij de zwschap van eli al met 16wk bij de fysio, tot het eind. (40w6d laatste keer)

ben nu thuis. t ging te vast zitten en staan hielp niet en zitten al helemaal niet.
in de auto kreeg ik me toch een pijn in mn schaambeen! niet normaal! hoort dat bij bandenpijn? ik ging echt helemaal stuk!
nu is het weer weg en ben ik weer wat geschopt, dus het zal wel goed zijn, maar ik zat echt te puffenin de auto

miss, als je met jouw termijn een kilo afvalt, kan het net zo goed vocht zijn, he? of wisselende hoeveelheden vruchwater. dat hoeft geen vet en bijbehorende afvalsotffen te zijn en zo...
pi_70480428
Duch, wat een heerlijk vooruitzicht .

Vlindur, die beesten zwemmen harder weg voor jou dan jij voor hen waarschijnlijk...
In mijn vroegere woonplaats had het zwembad gewoon een zandbodem en daar zwommen ook vissen in. Best leuk als je 's morgens als eerste was en dan boven op de glijbaan ging staan en ze allemaal zag zwemmen .

Karin, succes bij de vk. Het was er vrijdag zo benauwd in die wachtkamer... ieks .

Miss_sly, moest je nou vandaag ook naar de dietiste/verpleegkundige?

Pfff bel ik de andere verloskundige hier om kennis te maken voor het geval ik thuis wil bevallen (ik ben er nog helemaal niet uit heb ik ook maar gezegd, maar goed... bij mn oude vk kon je dat gewoon op het moment zelf besluiten zo ongeveer...:{).
Op het formulier staat dat je in week 36 een kennismakingsafspraak krijgt (ik kreeg het pas afgelopen vrijdag mee)... kan ik er over 2 weken terecht...(dan ben ik 37+4) met een beetje mazzel/pech ben ik dan gewoon al aan het bevallen...
pi_70480721
Ik had trouwens bij de bevalling van Mikael een stagiaire erbij. Zij was laatste jaars en heeft toen zo'n beetje de hele bevalling gedaan en best wel veel dingen fout gedaan bleek achteraf. Nu wil ik er deze keer dus geen stagiaire meer bij. Maar nu had ik bij de laatste controle er wel een. Bloeddruk meten kon ze niet (mijn hand werd helemaal paars zolang deed ze erover) en ze zei dat de kleine al helemaal ingedaald was (terwijl ie met zijn hoofd zo'n beetje in mijn rechterzij lag ) ze is trouwens geen eerste jaars meer!! Nu hbe ik dus net even gebeld dat ik haar absoluut niet bij de bevalling wil hebben omdat ik daar niet echt vertrouwen in heb. Nu zegt mijn vlos (ik heb er 4): Als je in mijn dienst bevalt dan moet ze wel gewoon mee. En anders krijg je een vlos van de andere groep Das toch stom. Mijn bevalling, ik mag toch zeker zelf wel weten wie ik erbij wil hebben. Ze mag best meekomen maar blijft bij mij uit de buurt. Vind mijn vlos raar. Tja ze moet het toch leren zegt ze dan.
Liefde
  maandag 29 juni 2009 @ 15:32:44 #252
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70480860
Pff wat is er een hoop geschreven ik heb wel bijgelezen maar ben de helft alweer kwijt.
voor iedereen waar ik overheen lees.

Incantrix woah!! je pootjes jemig. Ik krijg al jeuk als ik er naar kijk joh dat wat Poppedein zegt van die fijngestampte paracetamolletjes heb ik ook wel eens ergens gelezen, maar nooit in de praktijk geprobeerd eigk. Worth a shot toch?

Miss_sly ik zou me niet te druk maken over afvallen hoor. Dat gebeuren met die afvalstoffen gaat meer over echt streng lijnen en dieeten tijdens de zwangerschap. Als jij gewoon normaal gezond (en genoeg) eet dan krijgt je kindje alles wat ze nodig heeft en dan is er een goede kans dat die ene kilo idd komt van fluctuaties in vocht/vruchtwater en dergelijke. Daarnaast is 1 of 2 kilo ook nog niet zorgwekkend afvallen. Kan geen kwaad, komt goed
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70481098
MeNicole, wat stom dat ze dan mee moet. Ze kan het toch ook wel bij een ander leren dan? Nou, als ze dan mee moet gaat ze maar kleren klaarleggen ofzo, ik zou dr dan ook niet aan me willen hebben.

Nu maar hopen dat ze ziek is op de tijd dat jij moet bevallen
pi_70481104
jeetje zeg wat hebben jullie ineens een boel geschreven Ik zit hier een beetje verslagen naar mn scherm te kijken, weet niet waar ik beginnen moet met lezen en reageren

Huup nog maar 50 dagen

En Poppedein 32 weken

En Jeetjejom van harte gefeliciteerd met je meisje Super dat ze wel meteen goed aankomt nu

Duchess fijn dat de bank zo goed bevalt, en helemaal geweldig van het huis!

Enne Innepin en Rocka... Mag ik bij jullie clubje van hoofd in het zand stekende zwangeren? Ik durf niet meer Ik hoef nog maar 1 dag te werken nu en dan heb ik verlof en dat kan helemaal niet want zo ver ben ik helemaal nog lang niet...
  maandag 29 juni 2009 @ 15:48:13 #255
190853 RockabeIIa
pi_70481459
Chan
kom der gezellig bij
  maandag 29 juni 2009 @ 15:52:15 #256
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70481606
Chan
haha dooske ik lag laatst ook in bed te bedenken van goh t gaat toch wel heel snel allemaal! 33 weken. Wie weet zitten we hier over vier weekjes al met een baby!
ho...
wacht...
4... w-weekjes?
ehm. help?

maar ik ga gewoon voor de 41+1 dus t komt helemaal goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70481737
Hebben jullie ook een datum in gedachte van 'dan komt het'?
Ik wel, vanaf het begin al 2 januari in het hoofd. Dus 40w3d. Heel raar, maar ik weet zeker dat het dan komt!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:56:39 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70481776
jawel, 41+1 dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70481814
Ja, ik heb ook een datum in mijn hoofd, en zelfs een dagdeel. Maar dat is niet zo heel vreemd met een primaire sectio
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70481893
Flauw Laura

Huup, had je die vanaf het begin al? Of heb je dat later ontwikkeld?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:59:59 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70481913
hellow dames

wat hebben jullie vandaag veel gepost!

Icantrix, wat een bijzondere collectie muggebulten! en wat lijkt me dat irritant jeuken!!
en ja reanimatie is idd topsport, maar deze was succesvol, dus dat geeft je dan nog wel ff een extra kick hoor.....

@Vlindur: wat toevallig, wij hebben ook 13 augustus de 20 weken echo

Ben benieuwd naar de 12 weken echo, die was van Tan toch?

Juicht mee voor het nieuwe huisje

Blij dat Duchess van de bank geniet!\

en jubelt mee voor de mijlpalen....

en uhmmm ja niet alles is dus echt blijven hangen....

werkdag zit dr weer op, wederom druk, maar geen nare misselijkheid of wegtrekkers vandaag. Alleen nu wel enorm moe, dus denk dat ik een uurtje ga slapen...; morgen late dienst, dus kan geen kwaad voor mijn slaapritme deze keer.....
  maandag 29 juni 2009 @ 16:00:34 #262
190853 RockabeIIa
pi_70481935
McLaura, heb je de kaartjes al gedrukt?

ik heb geen idee maar denk wel dat het een septemberkind gaat worden.
pi_70481956
Hier ook in ontkeningsfase. Af en toe denk ik dat ik niet hoogzwanger ben ofzo. Ik maak steeds allerlei plannen en denk oh tijd zat en als ik er eenmaal aan begin dan lukt het voor geen meter of half/half Ha Ha.

Donderdag ben ik 36 weken dus lief had zoiets dit weekend zullen we alvast het kraam/bevalbed opzetten? Eeeuuhmm Echt niet. Nog tijd zat joh
pi_70482055
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, heb je de kaartjes al gedrukt?

ik heb geen idee maar denk wel dat het een septemberkind gaat worden.
Nee, ik ben veel te bang dat er een dikke bacterie heerst en het uitgesteld wordt, of Sjakie zelf besluit eerder te komen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70482075
Beessie-Jen, wat leuk! Hoelaat moet jij? Wij om 13.30!

Ik weet niet wanneer Tan dr echo heeft, heeft ze dat al wel gemeld dan?
pi_70482131
Lijkt me wel heel apart om gewoon al een datum te weten.

Zelf zit ik steeds met 25 jul in m'n hoofd, terwijl het net zo goed nog in augustus zou kunnen, maar July voelt beter.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:10:57 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70482278
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk! Hoelaat moet jij? Wij om 13.30!

Ik weet niet wanneer Tan dr echo heeft, heeft ze dat al wel gemeld dan?
ik weet het eigenlijk niet,
maar ik dacht er ook aan, omdat jij toevallig je datum melde...
en wij zijn einde van de dag aan de beurt, dus om half vijf of vijf uur waarschijnlijk...
en jeetje dat duurt gewoon nog maar 6,5 week
Ben 'ineens' bijna 14 weken zwanger.... gaat nog best snel vind ik....
pi_70482452
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef Urla het volgende:
Lijkt me wel heel apart om gewoon al een datum te weten.

Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.

Maar ik vind het ook wel leuk.
pi_70482479
Nou dat dus inderdaad huup, over 4 weekjes kán het gewoon al!
Manlief zegt vanaf het begin al dat beebje op 24 augustus geboren wordt, 41+1 dus dan.. Ik heb het gevoel dat hij geen gelijk heeft, maar wanneer het geboren wordt, geen idee!
pi_70482632
Duchess het klinkt super jullie nieuwe huisje!! Gefeliciteerd!!

MeNicole, heb je ook uitgelegd aan je vk waarom je de stagiaire er niet bij wilt hebben (vorige bevalling, laatste controle)? Ik vind het zoiezo al niet kunnen dat een stagiair de controle alleen doet als ze niet eens een bloeddruk kan opmeten. Jij bent altijd nog de baas over je eigen lijf en bevalling dus als jij haar er niet bij wilt hebben, of in ieder geval niet wil dat zij de bevalling doet, dan vind ik dat ze dat hebben te respecteren zeker gezien je vorige bevalling.

Ik kreeg van de kraamzorg de vraag of er een stagiair alleen mocht komen en of er eventueel bezwaar was bij het meekomen van een stagiair. Ik heb toen ook aangegeven dat ik geen stagiair alleen wil, omdat ik borstvoeding wil gaan geven en gewoon wil dat me dat wordt aangeleerd door iemand met ervaring. Het meekomen van een stagiair vind ik dan al minder erg, als er maar een ervaren iemand bij is.

Ik heb helemaal geen voorgevoel over wanneer ik zou kunnen gaan bevallen alleen heb ik zoiets van het zal wel komen de dag voor of op de dag van mijn diploma uitreiking en dat is op 9 juli. Mijn vriend denk 19 juli pas, eerlijk gezegd hoop ik dat toch niet met deze temperaturen.
Hebben jullie nou ook het gevoel dat het over de 30 graden is? Ik wil ook een zwembad!!!
pi_70482647
Chan, welkom bij de struisvogelclub
Ik ga zelf voor 40+5. Ik vind 29 juli wel een leuke datum. En anders voor 42 weken, dan ga ik voor 07-08-09
En ondanks dat ik zelf altijd geroepen heb dat ik vast ver over tijd ga lopen, en mijn schoonzusje zo naïef vond omdat die "zeker wist" dat het kind te vroeg zou komen, betrap ik mezelf nu al op de gedachte dat 't vast gauw gaat gebeuren
wat dan weer niet helemaal strookt met de struisvogelpolitiek, maar ach.

Mijn zwembad is overigens 2,5m doorsnede, daar passen best wat bolle buiken in. Bezoek is welkom, ik verveel me toch
pi_70482690
En innepin woont in?
pi_70482728
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef McLaura het volgende:

[..]

Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.

Maar ik vind het ook wel leuk.
Lijkt me ook best wel leuk om het van te voren te weten. Ik zou er zelf denk ik geruster onder zijn en niet steeds doelloos rondwaggelen. Ik houd zelf eigenlijk ook wel een soort van uiterlijke datum aan 13 augustus. Ik ben dan 42 weken. Al zou ik denk ik wel op de een of andere manier teleurgesteld zijn als het niet in July zou zijn. Die maand lijkt gevoelsmatig beter passen. Ook maf eigenlijk.

Chan nog 1 dagje werken. Heerlijk en dan lekker genieten.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:23:41 #274
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70482739
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
Nou dat dus inderdaad huup, over 4 weekjes kán het gewoon al!
Manlief zegt vanaf het begin al dat beebje op 24 augustus geboren wordt, 41+1 dus dan.. Ik heb het gevoel dat hij geen gelijk heeft, maar wanneer het geboren wordt, geen idee!
hier denk k dus de 26e ook 41+1

Maar serieus, ik denk niet echt echt die datum hoor. Ik ben gewoon raar
ik had eens na zitten denken en bedacht me dat ik echt gillend gek zou worden van de gedachte dat het vanaf 37 weken kan gebeuren, maar dat je voor hetzelfde geld pas 5 weken later een keer bevalt. 5 weken lang bij ieder steekje denken van oeh zou het leek me helemaal niets. dat in combinatie met dat de ruime meerderheid van vrouwen van hun eerste kindje zo rond de 41 weken bevalt zorgde ervoor dat mijn hoofd besloot dat de 26e een mooie dag was om vanuit te gaan. en zodoende heb ik eigenlijk nog geen moment gedacht dat ik eerder dan de 41 weken ga bevallen.
Gevolg is wel dat ik compleet overvallen zou worden als het ineens wel met 38 weken begint maar dat zien we dan wel weer. Alles is af, klaar, geregeld en aangevraagd dus kom maar op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70482769
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:22 schreef McLaura het volgende:
En innepin woont in?
Kwartiertje ten zuiden van Utrecht Lekker centraal hè?
pi_70482816
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hier denk k dus de 26e ook 41+1

Maar serieus, ik denk niet echt echt die datum hoor. Ik ben gewoon raar
ik had eens na zitten denken en bedacht me dat ik echt gillend gek zou worden van de gedachte dat het vanaf 37 weken kan gebeuren, maar dat je voor hetzelfde geld pas 5 weken later een keer bevalt. 5 weken lang bij ieder steekje denken van oeh zou het leek me helemaal niets. dat in combinatie met dat de ruime meerderheid van vrouwen van hun eerste kindje zo rond de 41 weken bevalt zorgde ervoor dat mijn hoofd besloot dat de 26e een mooie dag was om vanuit te gaan. en zodoende heb ik eigenlijk nog geen moment gedacht dat ik eerder dan de 41 weken ga bevallen.
Gevolg is wel dat ik compleet overvallen zou worden als het ineens wel met 38 weken begint maar dat zien we dan wel weer. Alles is af, klaar, geregeld en aangevraagd dus kom maar op.
Zoals jij het beschrijft had ik het ook verwacht. Heel nuchter er van uitgaan dat het kind vást lekker laat komt, dan valt het ook niet tegen als je overtijd loopt.
Maar nou heb ik geen controle meer over dat soort gevoelens
pi_70482858
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Kwartiertje ten zuiden van Utrecht Lekker centraal hè?
Heerlijk centraal, en ook heel snel bereikbaar vanuit Leeuwarden, hmpf.
pi_70482936
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef Urla het volgende:

[..]

Lijkt me ook best wel leuk om het van te voren te weten. Ik zou er zelf denk ik geruster onder zijn en niet steeds doelloos rondwaggelen. Ik houd zelf eigenlijk ook wel een soort van uiterlijke datum aan 13 augustus. Ik ben dan 42 weken. Al zou ik denk ik wel op de een of andere manier teleurgesteld zijn als het niet in July zou zijn. Die maand lijkt gevoelsmatig beter passen. Ook maf eigenlijk.

Chan nog 1 dagje werken. Heerlijk en dan lekker genieten.
Nou, idd, ik denk dat de laatste dagen voor D-Day niet gevuld worden met doelloos rondlopen
Nu doe ik nog alles waar ik zin in heb, maar dat houdt ook een keer op (hoopt vooral oma-in-wording die het maar niets vond dat ik gisteren nog 'even' naar Hoogezand ben geweest alleen (75 km verderop)),
pi_70483057
Oeh innepin als ik morgen niet al 38 weken was geweest was ik zeker op uitnodiging ingegaan

misschien morgen toch zelf eens kijken voor een zwembadje, hoeft niet groot te zijn als ik het maar niet zo warm heb
pi_70483110
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef McLaura het volgende:

[..]

Heerlijk centraal, en ook heel snel bereikbaar vanuit Leeuwarden, hmpf.
Jij mag bij mij wel in de sloot
pi_70483163
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Jij mag bij mij wel in de sloot
Yn e sleat, bist net wiis!
pi_70483173
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, idd, ik denk dat de laatste dagen voor D-Day niet gevuld worden met doelloos rondlopen
Nu doe ik nog alles waar ik zin in heb, maar dat houdt ook een keer op (hoopt vooral oma-in-wording die het maar niets vond dat ik gisteren nog 'even' naar Hoogezand ben geweest alleen (75 km verderop)),
Lol Je had wel je zwangerschapskaart bij je. Ik kreeg hier de waarschuwing van de VK waar ik ook naartoe ga en mocht het onverhoopt beginnen inc de snelweg niks aan de hand zolang ik m'n kaart maar bij me had.
pi_70483267
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef Urla het volgende:

[..]

Lol Je had wel je zwangerschapskaart bij je. Ik kreeg hier de waarschuwing van de VK waar ik ook naartoe ga en mocht het onverhoopt beginnen inc de snelweg niks aan de hand zolang ik m'n kaart maar bij me had.
Tisdat?

Ik had wel de CTGbandjes bij me, die liggen altijd in de auto.
pi_70483288
Ik heb net de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo; 10 augustus om 9.30 uur
oeh, dan heeft miss_sly haar meisje waarschijnlijk al

En ik heb het de jongens zaterdag verteld.
Oudste vind het leuk mits het een jongen word (want meisjes zijn stom)
Jongste begon gelijk te glunderen, en wil heel graag een zusje (want meisjes zijn leuk)
Jongste kwam toenstraks enthousiast over het schoolplein op me af hollen om te vragen of de baby er al was Wie heeft het hier over ongeduld

Nee, ze vinden het super leuk en leven erg mee, willen van alles weten (oudste vooral hoe die baby toch in mijn buik komt dus we moeten er binnenkort maar aan geloven denk ik...)
  maandag 29 juni 2009 @ 16:47:24 #285
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70483600
Oeh Lily binnenkort tijd voor HET gesprek dus

Pfff we hebben op het werk een klimaatsysteem, maar volgens mij is het een beetje overbelast... Vorig jaar werkte eht emt die hele hete dagen alleen als we met het licht uitzaten en emt de luxaflex en alle ramen dicht
pi_70484543
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef McLaura het volgende:

[..]

Yn e sleat, bist net wiis!
Ik wol ek wol ien badsje opblazen jer
pi_70484794
Net de echo gehad en alles is goed met de kleine. Een nekplooi van 1 mm, bloed afgegeven voor de combi test. Op de echo duidelijk al 2 hersenhelften, een maagje met inhoud een gevulde blaas en 10 vingertjes kunnen tellen. Volgens de echdame hadden we een fotomodel in de dop.

Fotomodel wuift naar jullie

pi_70484920
Super dat alles goed is Faja!
pi_70484930
Wat fijn, Faja

mooie echo
pi_70485022
Ja ik heb ook al een dag in mijn hoofd en dat is 14-7-2009.
Weet niet of hij dan ook echt gaat komen maar zou wel grappig zijn als de datum zou kloppen met mijn gevoel.

Ben wel pas uitgerekend op 24-7-2009 dus we'll see.

Vanaf welke week mag een baby eigenlijk mee gaan zwemmen?
Ik heb nu met dit weer echt zin om zoeen lief klein babyzwembadje te kopen voor in de tuin. Dan kan ik daar met hem in spelen in augustus als hij geboren is.
Maar vroeg me af hoe oud ze daarvoor moeten zijn...
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 17:30:47 #291
5428 crew  miss_sly
pi_70485111
Mooi Faja! En fijn dat alles goed was. 1mm nekplooi is heel netjes.

lily, lastig met die jongens van je. Een van beide gaat teleurgesteld zijn

Ik was uit de kop-in-het-zand-fase, maar ik geloof dat ik er weer middenin zit.
Net bij de gyn geweest, groeiecho gehad, ze is toch wel aan de grote kant. Nog niet vreselijk groot, maar een 8-ponder op de uitgerekende datum zit er wel in. Zoals het er nu naar uitziet, wordt er uiterlijk rond de uitgerekende datum ingeleid, indien nodig (als ze toch nog snel groeit en ik de suikers niet onder controle krijg) eerder nog. Vooralsnog waren mijn waardes eignelijk best aardig, zeiden ze, dus dat neem ik dan maar aan.

Ik ben nu officieel overgenomen door het ziekenhuis en volgens hun is er geen kans meer dat ik terug ga naar de vk en thuis kan bevallen. Dus daar ga ik me dan maar op instellen. Wel erg fijn was dat ze zeiden dat je altijd kon bellen. Er stond weiliswaar bij het telefoonnummer 'nood', maar nood was ook al als je ongerust was of wat dan ook. En als je de baby de hele dag niet had gevoeld, niet gaan slapen voor je gebeld had. Heel duidelijk dus en heel aardige mensen allemaal. Zal dus allemaal wel goedkomen, dus die state of mind moet ik even terug zien te krijgen.

Verder was het wel erg leuk om nog even naar ons meisje te kijken. Ze ligt breeduit, kontje in mijn rechterzij, voetjes in mijn linkerzij
pi_70485615
Faja, fijn dat alles goed was!
Lily, klinkt als een fijn gesprek Leuk ook dat meisjes-zijn-stom en meisjes-zijn-gaaf

Sly Je klinkt nu veel nuchterder dan een paar dagen geleden. Het is inderdaad niet anders, jammer, maar het is wel het beste voor je meisje dat ze jou, je baby en je suikers in de gaten houden Kan veel schelen hè, aardige mensen ontmoeten
pi_70485626
Qua "mooiheid" van de datum in het rijtje wat we nu hebben aan verjaardagen zou ik eigenlijk moeten bevallen op 10 augustus maar ja 41+3... ik weet t niet hoor). Ik denk wel dat het augustus wordt overigens, maar dat is misschien ook een beetje zelfbescherming. Vorige keer verwachtte ik echt dat ik voor mn uitgerekende datum zou bevallen en werd het 4 dagen erna. Niet onoverkomelijk, maar die valkuil wil ik niet weer instappen...
Baal wel dat anderen roepen dat ze voor die tijd gaan bevallen en het ook gewoon doen, ik wil oooohoooook . Dus ik denk dat ik nog wel zeker een maandje door mag lopen.

FTA, volgens mij heb ik bij diverse winkels badjes in de aanbieding gezien...

Urla, je bent 1 dag voor mij uitgerekend... Ik heb niet eens een zwangerschapskaart... bij mn oude vk wel die werd ook netjes elke keer ingevuld, maar hier dus niet... Maar goed, we gaan van de week richting onze oude woonplaats, dus mocht het dan beginnen heb ik in elk geval een vertrouwde vk in de buurt .

Faja, echt al een mini-mensje!

Panda, ik denk dat kindjes zichzelf goed op temperatuur moeten kunnen houden. Babyzwemmen is in sommige zwembaden volgens mij al vanaf een week of 8 meen ik...

Miss_sly, wat wordt het serieus dan ineens he... Pfoeh waarschijnlijk uiterlijk op de uitgerekende datum ingeleid... ik vermoed dat jij eerst bevalt en dan ik pas .
Wel fijn dat het aardige mensen zijn en dat het op zich wel ok lijkt te voelen als ik het zo lees. En je hebt nog even naar Senna mogen gluren
  maandag 29 juni 2009 @ 17:48:07 #294
190853 RockabeIIa
pi_70485663
Mooie echo faja

en Lily, wat een grappige mannen heb je toch! Is de baby er al? <3
ik moet trouwens mijn hele beeld van je bijstellen! jij had nl mijn droom: 2 zoons. Maar nu krijg jij ene bij, das wennen voor mij hoor!
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 17:54:01 #295
5428 crew  miss_sly
pi_70485823
innepin en Nijna, die aardige mensen doen heel veel goeds
En inderdaad ben ik nu nuchterder enzo. Ik werd gewoon nogal overvallen door de slechte uitslag, de mogelijke consequenties, de zorgen of alles nog wel goed was met mijn meisje. Hoewel ik qua kwaaltjes een heel gemakkelijke zwangerschap heb gehad, was het emotioneel niet al te gemakkelijk. En dit gedoe bracht dat allemaal weer heel erg naar boven, en ik heb daar echt behorlijk over in mijn rats gezeten. Overdreven wellicht, maar het is niet anders.

GElukkig ben ik nu wel gerustgesteld, aardige, bekwame mensen die me verder begeleiden, gerust konden stellen over van alles en zeggen dat ik goed bezig ben. Soms is dat gewoon even wat je moet horen.

Nijna, wie weet beval je wel lekker helemaal spontaan uit jezelf toch nog eerder dan ik, hoor!
Qua bevaldatum: ik had vanaf het begin 2 augustus in gedachten. Als ze me inderdaad met 40 weken opnemen om in te leiden, zou dat zomaar nog eens kunnen gebeuren ook
pi_70486468
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik wol ek wol ien badsje opblazen jer
Das beter
pi_70486612
oh Mod mag mijn datum worden aangepast> Is nu 12-01-2010 geworden. Thanks
pi_70486649
Sly, 8 pond is idd niet klein, dat verwachten ze bij Sjakie ook. Maar misschien is hij iets lichter omdat ie wat eerder komt dan 28/7, ik heb geen idee. Als jij zo goed blijft gaan qua suikers, valt het straks hopelijk mee en blijft het bij 8 pond.

In elk geval ben ik blij dat je je er al iets beter onder voelt.... Senna komt hoe dan ook, hoe en wanneer ze komt is iets minder belangrijk denk ik, al kan ik me heel goed voorstellen dat je het niet leuk vindt dat het allemaal anders loopt.
pi_70487491
Mooie echo FAJA!

Wat fijn van je huis Duch

En Nicole: ik zou nog een keer uitleggen waarom je het niet wilt! Had je de vorige keer dezelfde VK?
  maandag 29 juni 2009 @ 18:49:50 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70487540
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Hebben jullie ook een datum in gedachte van 'dan komt het'?
Ik wel, vanaf het begin al 2 januari in het hoofd. Dus 40w3d. Heel raar, maar ik weet zeker dat het dan komt!
Die datum heb ik ook in mn hoofd!

Al ga ik je wel verlaten mn uitgerekende datum is verschoven naar 1-jan 2010, dus dan ben ik 1 dag overtijd op 2-jan

beebje was verder prima in orde, we hebben al een educated guess over het geslacht...

rugpijn is weer beter. heb mezelf op de bank geinstalleerd en na een half uurtje was het weer grotendeels weg. ga nu weer snel naar beneden, want deze bureaustoelen thuis zijn ook niet goed voor mn rug...
dussss, morgen gewapend met een kussentje als een oud wijf naar mn werk

zwanger zijn is zo'n feest

oh, vandaag mn eerste echt leuke ben-je-zwanger-gesprek gehad.

hee davinia, heb jij iets in je buik?
ja
wat leuk! hoe ver ben je?
13 wk
oh echt waar? en dan al zo dik?
ja, ik begin met buikvetjes, what can i say?
ik had wel gedacht dat je ergens in de 4 maanden was of zo
nope pas 3 mnd
goh, dan ben je wel al dik, hoor!

ha, iemand die gewoon zegt waar het op staat!

nee, zonder gekhied, het was echt geen vervelend gesprek, gewoon gezellig.

Faja, mooie echo!
  maandag 29 juni 2009 @ 19:00:15 #301
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70487902
vriendlief is er van overtuigd dat ons kindje een kerstkindje wordt...
we zullen zien, ik weet het niet,
maar mijn moeder, zus (en schoonmoeder) zijn allen voor de uitgerekende datum bevallen.
Mijn moeder, 1 x bij 38 wk, 1x bij 34,5 wk, mijn zus met alledrie ook ongeveer bij 38 wk
dus ik verwacht wel een klein beetje dat we ons kindje in 2009 mogen verwelkomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')