Jeetjejom, gefeliciteerd met je meiske!

Kan me voorstellen dat het allemaal schrikken was zeg, en natuurlijk zijn wij allemaal blij voor je

BJ, jah, ik snap natuurlijk wel dat je niet aan iemand die dood aan het gaan is gaat zeggen "nou, sorry meneer, maar dit kan ik eventjes niet. Sorry hoor.." maar ik vroeg het me gewoon af, ik vond reanimatie echt een heel zwaar onderdeel van de BHV en omdat mijn lief ook net de BHV-cursus heeft gedaan hadden we het er vandeweek nog over hoe het zou zijn om iemand te moeten reanimeren als je zwanger bent.. Wel fijn dat je zo kunt genieten van je werk, dan is het denk ik ook niet erg als het zwaar is. Is de reanimatie nog gelukt btw?
Happy, ik ben altijd wel de pisang wat muggen betreft hoor, maar muggebeten in deze mate van hoeveelheid heb ik echt nog nooit bij elkaar gezien. Kan best dat het ook met zwanger zijn te maken hebben misschien.. Ik dacht, ik doe Huuphuup even na, maar dan heb ik geen vocht in mijn voetjes maar gewoon héél veel rare vlekken:
![]()
Zo is de andere kant van mijn enkel ook zo ongeveer.. Dit zijn er dus al zo'n 63.. Mijn andere been en rug zijn ongeveer zo:
![]()
Maar gelukkig zitten er maar een paar op mijn armen, handen en buik en hebben ze mijn gezicht helemaal met rust gelaten

Davinia, ik probeer héél erg niet te krabben aan die enkel, maar heb vanmorgen toch wel wakkergelegen van de jeuk.. Maar nog steeds geen allergische reactie, dus

En jij mag vanmiddag weer kijken?? Jeej, leuk!! Veel plezier! [edit]Oh, bah, niet huilen.. Dikke

voor de pijn, balen joh

[/edit]
FTA, hoe kon ik jou nu vergeten in mijn eerste post? Ben heel blij voor je dat je nu weer meer beweging voelt, houden zo!
Ymme, ik ken dat gevoel. Eerst wil je niets liever dan zwanger worden, ben je het eenmaal poep je in je broek en vraag je je af waarom je hier ooit aan bent begonnen. Ik kan het niet, ik zal het niet, het gaat vast mis.. Maar dat is bij mij gelukkig een beetje afgezakt nu, hopelijk gaat het snel over bij jou!
Duchess, fijn van de bank, minder van de pijn.. En ja, waterijs!! Ik ga zo naar de super en een berg calippo's en raketjes aanschaffen hoor, ik heb het nu al niet meer!
Huupje, wat ga jij ook hard 'ineens'
Poppedein, whoohoo, dat is een mooie mijlpaal indeed
Poppejansje ook weer goedgekeurd, helemaal hoera

En dan ga ik nu maar eens douchen en dan boodschapjes halen, mijn ouders, broer en nichtje komen vanavond nog eten ter ere van mijn 30e.. Nóg meer verwennerij!!