Dan doe ik es een gok en zeg ik dat je vast een knul gaat krijgenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein alweer 32 weken![]()
Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
Beetje zitten googlen op ''geslacht baby hartslagen'' en het zou zo maar eens heel goed kunnen ja! (ben gelukkig echt zooo blij met de jongensnaam) Ben heel benieuwd of dat hier ook zal kloppen, nog 2,5 week dan weet ik hetquote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan doe ik es een gok en zeg ik dat je vast een knul gaat krijgen
(zoooooo jammer van die leuke lieve meisjesdingies die je hebt aangeschaft![]()
)
Klinkt best goed al met al. Hopelijk blijft het de goede kant op gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Xenia, lief dat je dat vraagtde waardes fluctueren nogal. Er zijn er van de 4 meestal 2 goed en 2 verhoogd, zo lijkt het patroon. Gisteren sprak ik wat meiden die het ook hadden gehad, maar die hadden veel hogere waardes dan ik had, en die vonden mijn waardes zo lekker laag
Ik ben het spoor dus gewoon bijster, en wacht maar even af hoe en wat.
Nee volgens mij kunnen ze het wel horen bij sommige. Hier dcht ik eerst ook een meisje. Met de angelsound was de hartrslag van deze veel sneller dan van de oudste. Dus ik was ervan overtuigd dat het ook een ander geslacht was.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Duch, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!![]()
Dat met dat je aan de hartslag snel heid kan 'horen' of je een jongen of een meisje krijgt, dat is toch een bakerspraatje of niet? Ik geloof er niet zoveel in. En om hoeveel slagen zou dat gaan dan?
Niet specifiek. Ik ben nog te bang iets te forceren. Maar hij is wel echt aan het bijdraaien en ik had bijna het idee dat hij het ook leuk begint te vinden. Kleine dingetjes, hij filosofeert of ze zijn ogen of mijn ogen zal hebben, hoopt op mijn neus en denkt mee over de naam enzo. En hij maakt zich druk of alles in huis wel veilig is straks. Kleine dingetjes misschien, maar ik put er hoop uit en dat voelt al zoveel fijner dan de wanhoop van de afgelopen tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef bixister het volgende:
Xenia.![]()
fijn dat jullie gepraat hebben. hoe kijkt hij er nu tegenaan? of is dat nog niet zo ter tafel geweest.
Volgens de vlos hebben jongens meer puntige billenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jongensbillen???? Vraag me ook wel af in welk opzicht een jongens-babybil verschilt van de meisjesuitvoering
Of naar de mijnequote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, een zwembad dat ernstig fijn klinktIk denk dat we met zijn allen naar Poppedein's tuin moeten!
Heb je zelf al enig idee wat het dit keer gaat worden Karin?
Succes straks!
Oh, wat gaaf een zwembad! Wat heerlijk met dit weer!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Of naar de mijneFeestje in m'n zwembad
![]()
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het waterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Kom maar langsMaar no way dat ik daar die sloot in ga
Dat vind ik eng hoor
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Als je naar een recreatieplas gaat zwemmen ook wel vissenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |