quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
knuffelzacht
Nouk
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Ik wilde hem nog aanpassen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Sorry KF, maar de Parkpop info in de OP is even belangrijker dan jouw neukknuppel!
Op je andere vraag over te groot of te klein. Heb wel eens een te grote gehad en dat hoeft dus echt niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Nee ik ben niet onzekerik vind die van mij hartstikke mooi
Ben ook een van de weinige op de gym die na het sporten zonder boxer douched
kijk mensen, zo kan het ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben heul onzeker over de maat van mijn apparaat
Och, de maat van mijn piemel is primaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
Mannen zijn altijd veel meer bezig over piemelmaten en zo
Niet nodig die van mij is toch het grootst.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij blij dat ik niet in utrecht woonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, de maat van mijn piemel is prima
en ik heb de snelste tong van Utrecht
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig die van mij is toch het grootst.Wat is een garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem ze toch in dank aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
+1 scherp!
ik weet dat je ze niet hoeft, maar toch
Wat heeft jou doen besluiten om wel met hem mee te gaan die kant op?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Even mijn gal spuwen, wat een wijf is die ex van mij toch. Totaal geen zin in met hem op pad gaan..![]()
Zet hem op de achterbank in een kinderzitje, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Even mijn gal spuwen, wat een wijf is die ex van mij toch. Totaal geen zin in met hem op pad gaan..![]()
Stomme gedachte dat hij wel normaal zou kunnen doen. Makkelijk, minder benzine en misschien zelfs gezelligquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat heeft jou doen besluiten om wel met hem mee te gaan die kant op?
Die heeft HW erin gezetquote:
Eeeehmm, nee dat heeft hij nietquote:
Zonde! succes! en anders kan je nog altijd heel de rit met ons bellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme gedachte dat hij wel normaal zou kunnen doen. Makkelijk, minder benzine en misschien zelfs gezelligVandaag wel duidelijk geworden dat dát het zeker niet wordt.
Kan je niks anders meer regelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Het is toch niet voor niets je ex?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme gedachte dat hij wel normaal zou kunnen doen. Makkelijk, minder benzine en misschien zelfs gezelligVandaag wel duidelijk geworden dat dát het zeker niet wordt.
Nou ja, altijd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
Kan wel. Heb nog een uur om te beslissenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zonde! succes! en anders kan je nog altijd heel de rit met ons bellen
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo onvolwassen dat je na het beeindigen van een liefdesrelatie elkaar direkt het licht in de ogen niet meer gunt.quote:
Dt iemand je ex is betekent toch niet dat je je opeens als een lul moet gedragen?quote:
Ik haat hem niet, maar ik begrijp ook niet zo goed dat ik deze keuze heb gemaakt, nuquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
Ik snap het nietMaar ik haat hem en haar ook
zo hoort het toch ook. op die ruzie na danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Een collega vertelde afgelopen maandag dat hij van het weekend seks had met zijn vriendin, toen ze klaar waren zei hij "Hup, en nu uitlekken op je eigen kantje"
Dikke ruzie uiteraard
Ik vind 'em erg goed eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Een collega vertelde afgelopen maandag dat hij van het weekend seks had met zijn vriendin, toen ze klaar waren zei hij "Hup, en nu uitlekken op je eigen kantje"
Dikke ruzie uiteraard
We hebben weer een KF verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Dikke ruzie uiteraard
Iets met waard en gasten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dt iemand je ex is betekent toch niet dat je je opeens als een lul moet gedragen?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Dikke ruzie uiteraard
Nee maar je kan je wel verwachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dt iemand je ex is betekent toch niet dat je je opeens als een lul moet gedragen?
Je voelt nog iets voor hem, of hebt iig verwachtingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik haat hem niet, maar ik begrijp ook niet zo goed dat ik deze keuze heb gemaakt, nu
Eigenlijk heb ik het gewoon zelf een keer gezegd tegen mijn ex, maar wil ik gewoon niet vrouw onvriendelijk overkomenquote:
Waarom zeg je zoietsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het gewoon zelf een keer gezegd tegen mijn ex, maar wil ik gewoon niet vrouw onvriendelijk overkomen
Maar ik ga zo naar huisweeeeeekeeeeeeendddddddddd
Ga je toch zelf, i.p.v met hem maakt dat uurtje in de auto nou uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, maar ik begrijp ook niet zo goed dat ik deze keuze heb gemaakt, nu
Je moet het ook niet zien als vrouwonvriendelijk. Je moet het zien als matrasvriendelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het gewoon zelf een keer gezegd tegen mijn ex, maar wil ik gewoon niet vrouw onvriendelijk overkomen
Hoezo? Ik snap het niet. Als het op een normale manier uitgegaan is zie ik geen reden om lullig tegen iemand te doen.quote:
Wat, zei kan meestal wel lachen om dat soort dingenquote:
Een echte man tilt haar gewoon mee naar de badkamerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als vrouwonvriendelijk. Je moet het zien als matrasvriendelijk.
Want op haar 'kantje' ligt geen stuk matrasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als vrouwonvriendelijk. Je moet het zien als matrasvriendelijk.
Nee ik juíst niet. Hij wel, daarentegenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Je voelt nog iets voor hem, of hebt iig verwachtingen
Zeg gewoon dat het beter is dat jullie apart gaan, en dat je elkaar daar wel ziet. En als hij het daar niet mee eens is heeft ie pech toch.. Hij heeft toch ook een rijbewijs en een auto?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haar kant is natuurlijk het stukke matras zoals een echte baas het zou doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want op haar 'kantje' ligt geen stuk matras
Ongemakkelijk, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee ik juíst niet. Hij wel, daarentegen
Blijkbaar. En daar ging ik het bij latenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want op haar 'kantje' ligt geen stuk matras
een echte man draait zich om en gaat slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een echte man tilt haar gewoon mee naar de badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan gaat het ook niet gezellig worden. Geef hem afstand zodat het kan slijten (en nee, dat is niet alleen om hem een plezier te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat drukt de pret toch niet om niet heen te gaan dan? Of er moet meer spelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor één keer niet zo scherp wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
Blijkbaar. En daar ging ik het bij laten.
Dat ik nou een keer doen ook inderdaad..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
Zeg gewoon dat het beter is dat jullie apart gaan, en dat je elkaar daar wel ziet. En als hij het daar niet mee eens is heeft ie pech toch.. Hij heeft toch ook een rijbewijs en een auto?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
een echte man draait zich om en gaat slapen
Je vergeet je sigaretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat verklaart ook het een en ander.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ai, dan moet jij de verstandige zijn en afstand houden
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
een echte man draait zich om en gaat slapen
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Een echte man rolt af, neemt een laat de vrouw een biertje brengen en gooit studio sport aan.
Mijn droomvrouwquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust heb
wat leef jij in een droomwereld lieverdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Een echte man verschoont daarna het bed.
Dat soort 'echte mannen' hebben geen seks met vrouwen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Dat is niet nodig als je het goed doetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Laat ik dan ook maar een meedoen aan het stoere mannen gedoe:quote:
Ja inderdaad..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Ai, dan moet jij de verstandige zijn en afstand houden
Nogalquote:
Ik ga wel naar het feest, iigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:
Ja, dan gaat het ook niet gezellig worden. Geef hem afstand zodat het kan slijten (en nee, dat is niet alleen om hem een plezier te doen.).
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Dat drukt de pret toch niet om niet heen te gaan dan? Of er moet meer spelen?
bedoelde je dat ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ga ik nou een keer doen ook inderdaad..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust heb
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet nodig als je het goed met condoom doet
Mijn droomvrouwquote:
Zou de pret ook wel een beetje drukken eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat soort 'echte mannen' hebben geen seks met vrouwen hoor
correctiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Een echte metro man verschoont daarna het bed.
Metromannen.quote:
Mja, net alsof je daar mee bezig bent daarna. Gewoon lekker laten en knuffelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou de pret ook wel een beetje drukken eigenlijk.
Het gaat niet om PPquote:
Jaquote:
Jij kent me beter dan datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor één keer niet zo scherp was
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.quote:
Een echte man betrekt de schoonmaakster erbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.
van achterenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.
Ik zeg toch 'neemt'. Damn, moet ik alles uitspellen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
Een echte man betrekt de schoonmaakster erbij
Neemt een niet neemt dequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'neemt'. Damn, moet ik alles uitspellen...
ik begreep jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'neemt'. Damn, moet ik alles uitspellen...
hoezo kieskeurig zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neemt een niet neemt de
Twee verschillende dingen
quote:
Hij is er op dit moment hard mee bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:21 schreef djayzz het volgende:
Verstandig.
Ik hoop dat hij het feest zelf niet verpest voor je!
Lekker laten, net alsof je hem daar tegenkomt. Komt wel goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is er op dit moment hard mee bezig
Waarom denk je dat dat mijn specialiteit isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
waarom denk je dat we altijd gepijpt willen worden![]()
+ vriendinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
niettus, jij beperkt je tot 1 schoonmaakster
Dat zegt elke vrouwquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat mijn specialiteit is![]()
Je hebt nog niet door dat het om een trouwfeest gaat vanavond en niet over ParkPop?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker laten, net alsof je hem daar tegenkomt. Komt wel goed
Heb je hem al verteld dat ie niet mee kan rijden? misschien zwakt hij dan af...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is er op dit moment hard mee bezig
Nee dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
Heb je hem al verteld dat ie niet mee kan rijden? misschien zwakt hij dan af...
Ja die kans is wel vrij groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker laten, net alsof je hem daar tegenkomt. Komt wel goed
High-five!quote:
Mja, kan je daar altijd nog zien dan toch. Anders gewoon een uitbrander geven als het echt niet anders kan is het zo over.quote:
Enige verschil is dat jij maar een schoonmaakster heb en ik meerderequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
Neemt een niet neemt de
Twee verschillende dingen
Misschien heb ik daar wel genoeg aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Enige verschil is dat jij maar een schoonmaakster heb en ik meerdere
Klopt, komt goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, kan je daar altijd nog zien dan toch. Anders gewoon een uitbrander geven als het echt niet anders kan is het zo over.
Oh tof! Hoe rijdt ie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef STING het volgende:
Jeej, ik heb een nieuwe auto![]()
[ afbeelding ]
maar dan in het grijs
Na een maandje autoloos geweest te zijn
So far so good.quote:
Dagje Duitsland dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
So far so good.
De recht inrij-rit moet nog komen, aangezien alle snelwegen rond A'dam zo'n beetje dichtzitten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef STING het volgende:
Jeej, ik heb een nieuwe auto![]()
[ afbeelding ]
maar dan in het grijs
Na een maandje autoloos geweest te zijn
Ook leuk! Wat had je met de vorige uitgespookt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, volgende week een dagje Kaatsheuvel
Lease contract van 4 jaar was voorbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook leuk! Wat had je met de vorige uitgespookt eigenlijk?
Merk het schrik mensen afquote:
Nu de rest van de autoindustrie nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef kingmob het volgende:
seat doet goede zaken de laatste tijd
Ik moet niks zeggen met m'n prius
Mwoah, de meeste klappen vallen bij de producenten die het 'verdienen'. Zielig voor de mensen op de werkvloer, maar gezond voor de economie.quote:
Het was hier daarnet 40 minuten stil.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Merk het schrik mensen af
Dat zijn geen dates danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het was hier daarnet 40 minuten stil.![]()
Pfff, volgende week zo'n 6 dates op de planning staan. Allemaal mannen die een kamer willen. Wordt nog wat...
Ik zag gisteren nog een meisje op fok dat die een kame rnodig had in groningenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pfff, volgende week zo'n 6 dates op de planning staan. Allemaal mannen die een kamer willen. Wordt nog wat...
Zeker met je foto een oproep geplaatstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je slaat een paar stappen over ga dan maar gelijk trouwenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Het is iemand met zoeken om mee samen te wonen.
Bedankt voor de tip, maar het wordt sowieso een man. Moet er niet aan denken om met 2 vrouwen samen te wonen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een meisje op fok dat die een kame rnodig had in groningen
Je vergeet de 2 schreeuwende kinderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je slaat een paar stappen over ga dan maar gelijk trouwen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet de 2 schreeuwende kinderen![]()
Maargoed, jij hebt iig kandidaten, ik krijg alleen maar prutsers langs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar het wordt sowieso een man. Moet er niet aan denken om met 2 vrouwen samen te wonen!
Jij woont dan ook in Rotterdam...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maargoed, jij hebt iig kandidaten, ik krijg alleen maar prutsers langs.
Jaja, wrijf het er maar inquote:
Met alle liefde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in
Ben trouwens naar koophuizen aan het kijken, maar het lijkt me niet echt de ideale tijd om te verhuizen...
Als je een stabiel inkomen heb is het juist de tijd om te kopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in
Ben trouwens naar koophuizen aan het kijken, maar het lijkt me niet echt de ideale tijd om te verhuizen...
Dus, ik weet hoe ik ben geweest vroegen (ja kop hem maar in)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat heb je toch tegen kinderen ben je zelf toch ook geweest?
of ben je volwassen uit de klei getrokken
Beide. M'n baan omdat ik verwacht over een jaar te vertrekken en de markt omdat ik dan teveel betaal als ik het over een jaar kwijt wil. Normaal heb je dan sowieso verlies, maar nu zou dat wel eens een niet te overbruggen bedrag kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met alle liefde.![]()
Vanwege je baan of vanwege de markt?
Ben ik blij dat ik je nu pas (min of meer) tegen komquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, ik weet hoe ik ben geweest vroegen (ja kop hem maar in)
Niet alleen een stabiel inkomen, ook een stabiele geest (als in, hier wil ik de komende jaren blijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een stabiel inkomen heb is het juist de tijd om te kopen
Nog ff geduld dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Beide. M'n baan omdat ik verwacht over een jaar te vertrekken en de markt omdat ik dan teveel betaal als ik het over een jaar kwijt wil. Normaal heb je dan sowieso verlies, maar nu zou dat wel eens een niet te overbruggen bedrag kunnen zijn.
Het is idd een zooitje die huizenmarkt ben al blij dat ik een bouwvalletje heb kunnen kopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet alleen een stabiel inkomen, ook een stabiele geest (als in, hier wil ik de komende jaren blijven).
Verder zijn de prijzen nog steeds veel te hoog. Het is belachelijk dat ik met mijn inkomen misschien net een eensgezinswoning kan betalen, de huizenmarkt is compleet scheef.
Nou, ik zit wel flink boven het studentensegment, maar zoveel betaal ik nou ook weer niet. Toen ik er net kwam wonen was het ook niet zo'n probleem om mensen te vinden, nu komen er vooral rare buitenlandersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff geduld dus.
Zijn er zo weinig kamers nodig dan in Rotterdam? Of betaal je gewoon veel?
Vreemd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou, ik zit wel flink boven het studentensegment, maar zoveel betaal ik nou ook weer niet. Toen ik er net kwam wonen was het ook niet zo'n probleem om mensen te vinden, nu komen er vooral rare buitenlanders
True, sorry, ik houd er over opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vreemd.Maar succes! Gister volgens mij ook al gezegd.
De lengte van de lul van KF.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben even afwezig geweest maar eh waar slaat die TT nou op
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De lengte van de lul van KF.What else.
Dacht het gemiddelde hier?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De lengte van de lul van KF.What else.
Zal hem in je nek leggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hmmm, die van jou haalt het natuurlijk flink omlaag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
Zooow lekker gegeten en een beter humeur op de koop toe!
Haai.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
Zooow lekker gegeten en een beter humeur op de koop toe!
Gepofte aardappeltjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hoi lekker humeur wat heb je gegeten dan?
Tsja....quote:
Beter dan patat misschien ook maar doen krijg ik ook een goed humeurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gepofte aardappeltjesboontjes en een schnitzel
[..]
Tsja....
Eetsmakelijk!
Zal een trap en pincet bij komen kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je van plan was dat te doen. Wil ik dat weten?
Misschien wel!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Beter dan patat misschien ook maar doen krijg ik ook een goed humeur
Geen idee, ligt eraanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Visualiseren lijkt me niet slimquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
Dacht dat jij lengte zo belangrijk vondquote:
Vraag me ineens af of ik dat wel bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dacht dat jij lengte zo belangrijk vond
quote:
En was dat zo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vraag me ineens af of ik dat wel bedoelde
KF is er niet volgens mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dus je vind een klein ook goed ben je dan ben je bij mij verkeerd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dus je vind een klein ook goed ben je dan ben je bij mij verkeerd
Tuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
En was dat zo?
[..]
KF is er niet volgens mij
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg
[..]
Tuuuuuurlijk![]()
Nogmaals: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg
Ja inderdaad, tijd om te gaan etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
te groot ik hoor het al
Ik ook!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
Ik probeer het. Maar ik krijg alleen maar lachwekkende ideeën.
hoiiiquote:
quote:
ben er maar niet aan begonnen, had een beetje het "rode-kreeft-effect" voor ogenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:44 schreef halfbearad het volgende:
Ow wat is wegdommelen in de zon toch lekker
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ben er maar niet aan begonnen, had een beetje het "rode-kreeft-effect" voor ogen
weet ik toch niet??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
geeft ook geen antwoord ook is het te groot of niet?
mwoaah...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoi, gaat het al weer wat beter met kwaak?
Ik heb me wel ingesmeerd natuurlijk. En aan het einde van de middag/begin avond staat de zon precies goed dat het niet te heet is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ben er maar niet aan begonnen, had een beetje het "rode-kreeft-effect" voor ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |