Met alle liefde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in
Ben trouwens naar koophuizen aan het kijken, maar het lijkt me niet echt de ideale tijd om te verhuizen...
Als je een stabiel inkomen heb is het juist de tijd om te kopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in
Ben trouwens naar koophuizen aan het kijken, maar het lijkt me niet echt de ideale tijd om te verhuizen...
Dus, ik weet hoe ik ben geweest vroegen (ja kop hem maar in)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat heb je toch tegen kinderen ben je zelf toch ook geweest?
of ben je volwassen uit de klei getrokken
Beide. M'n baan omdat ik verwacht over een jaar te vertrekken en de markt omdat ik dan teveel betaal als ik het over een jaar kwijt wil. Normaal heb je dan sowieso verlies, maar nu zou dat wel eens een niet te overbruggen bedrag kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met alle liefde.![]()
Vanwege je baan of vanwege de markt?
Ben ik blij dat ik je nu pas (min of meer) tegen komquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, ik weet hoe ik ben geweest vroegen (ja kop hem maar in)
Niet alleen een stabiel inkomen, ook een stabiele geest (als in, hier wil ik de komende jaren blijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een stabiel inkomen heb is het juist de tijd om te kopen
Nog ff geduld dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Beide. M'n baan omdat ik verwacht over een jaar te vertrekken en de markt omdat ik dan teveel betaal als ik het over een jaar kwijt wil. Normaal heb je dan sowieso verlies, maar nu zou dat wel eens een niet te overbruggen bedrag kunnen zijn.
Het is idd een zooitje die huizenmarkt ben al blij dat ik een bouwvalletje heb kunnen kopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet alleen een stabiel inkomen, ook een stabiele geest (als in, hier wil ik de komende jaren blijven).
Verder zijn de prijzen nog steeds veel te hoog. Het is belachelijk dat ik met mijn inkomen misschien net een eensgezinswoning kan betalen, de huizenmarkt is compleet scheef.
Nou, ik zit wel flink boven het studentensegment, maar zoveel betaal ik nou ook weer niet. Toen ik er net kwam wonen was het ook niet zo'n probleem om mensen te vinden, nu komen er vooral rare buitenlandersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff geduld dus.
Zijn er zo weinig kamers nodig dan in Rotterdam? Of betaal je gewoon veel?
Vreemd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou, ik zit wel flink boven het studentensegment, maar zoveel betaal ik nou ook weer niet. Toen ik er net kwam wonen was het ook niet zo'n probleem om mensen te vinden, nu komen er vooral rare buitenlanders
True, sorry, ik houd er over opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vreemd.Maar succes! Gister volgens mij ook al gezegd.
De lengte van de lul van KF.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben even afwezig geweest maar eh waar slaat die TT nou op
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De lengte van de lul van KF.What else.
Dacht het gemiddelde hier?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De lengte van de lul van KF.What else.
Zal hem in je nek leggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hmmm, die van jou haalt het natuurlijk flink omlaag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
Zooow lekker gegeten en een beter humeur op de koop toe!
Haai.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
Zooow lekker gegeten en een beter humeur op de koop toe!
Gepofte aardappeltjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hoi lekker humeur wat heb je gegeten dan?
Tsja....quote:
Beter dan patat misschien ook maar doen krijg ik ook een goed humeurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gepofte aardappeltjesboontjes en een schnitzel
[..]
Tsja....
Eetsmakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |