wat leef jij in een droomwereld lieverdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Een echte man verschoont daarna het bed.
Dat soort 'echte mannen' hebben geen seks met vrouwen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Dat is niet nodig als je het goed doetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Laat ik dan ook maar een meedoen aan het stoere mannen gedoe:quote:
Ja inderdaad..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Ai, dan moet jij de verstandige zijn en afstand houden
Nogalquote:
Ik ga wel naar het feest, iigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:
Ja, dan gaat het ook niet gezellig worden. Geef hem afstand zodat het kan slijten (en nee, dat is niet alleen om hem een plezier te doen.).
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Dat drukt de pret toch niet om niet heen te gaan dan? Of er moet meer spelen?
bedoelde je dat ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ga ik nou een keer doen ook inderdaad..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust heb
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet nodig als je het goed met condoom doet
Mijn droomvrouwquote:
Zou de pret ook wel een beetje drukken eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat soort 'echte mannen' hebben geen seks met vrouwen hoor
correctiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Een echte metro man verschoont daarna het bed.
Metromannen.quote:
Mja, net alsof je daar mee bezig bent daarna. Gewoon lekker laten en knuffelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou de pret ook wel een beetje drukken eigenlijk.
Het gaat niet om PPquote:
Jaquote:
Jij kent me beter dan datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor één keer niet zo scherp was
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.quote:
Een echte man betrekt de schoonmaakster erbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.
van achterenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |