Je moet het ook niet zien als vrouwonvriendelijk. Je moet het zien als matrasvriendelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het gewoon zelf een keer gezegd tegen mijn ex, maar wil ik gewoon niet vrouw onvriendelijk overkomen
Hoezo? Ik snap het niet. Als het op een normale manier uitgegaan is zie ik geen reden om lullig tegen iemand te doen.quote:
Wat, zei kan meestal wel lachen om dat soort dingenquote:
Een echte man tilt haar gewoon mee naar de badkamerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als vrouwonvriendelijk. Je moet het zien als matrasvriendelijk.
Want op haar 'kantje' ligt geen stuk matrasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien als vrouwonvriendelijk. Je moet het zien als matrasvriendelijk.
Nee ik juíst niet. Hij wel, daarentegenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Je voelt nog iets voor hem, of hebt iig verwachtingen
Zeg gewoon dat het beter is dat jullie apart gaan, en dat je elkaar daar wel ziet. En als hij het daar niet mee eens is heeft ie pech toch.. Hij heeft toch ook een rijbewijs en een auto?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, maar ik begrijp ook niet zo goed dat ik deze keuze heb gemaakt, nu
Haar kant is natuurlijk het stukke matras zoals een echte baas het zou doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want op haar 'kantje' ligt geen stuk matras
Ongemakkelijk, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee ik juíst niet. Hij wel, daarentegen
Blijkbaar. En daar ging ik het bij latenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want op haar 'kantje' ligt geen stuk matras
een echte man draait zich om en gaat slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een echte man tilt haar gewoon mee naar de badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan gaat het ook niet gezellig worden. Geef hem afstand zodat het kan slijten (en nee, dat is niet alleen om hem een plezier te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat drukt de pret toch niet om niet heen te gaan dan? Of er moet meer spelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor één keer niet zo scherp wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
Blijkbaar. En daar ging ik het bij laten.
Dat ik nou een keer doen ook inderdaad..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
Zeg gewoon dat het beter is dat jullie apart gaan, en dat je elkaar daar wel ziet. En als hij het daar niet mee eens is heeft ie pech toch.. Hij heeft toch ook een rijbewijs en een auto?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
een echte man draait zich om en gaat slapen
Je vergeet je sigaretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat verklaart ook het een en ander.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ai, dan moet jij de verstandige zijn en afstand houden
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
een echte man draait zich om en gaat slapen
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Een echte man rolt af, neemt een laat de vrouw een biertje brengen en gooit studio sport aan.
Mijn droomvrouwquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust heb
wat leef jij in een droomwereld lieverdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Een echte man verschoont daarna het bed.
Dat soort 'echte mannen' hebben geen seks met vrouwen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Dat is niet nodig als je het goed doetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Laat ik dan ook maar een meedoen aan het stoere mannen gedoe:quote:
Ja inderdaad..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Ai, dan moet jij de verstandige zijn en afstand houden
Nogalquote:
Ik ga wel naar het feest, iigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:
Ja, dan gaat het ook niet gezellig worden. Geef hem afstand zodat het kan slijten (en nee, dat is niet alleen om hem een plezier te doen.).
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Dat drukt de pret toch niet om niet heen te gaan dan? Of er moet meer spelen?
bedoelde je dat ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ga ik nou een keer doen ook inderdaad..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd, dat is ook de enige reden waarom ik aan seks doe, zodat ik dan eindelijk even rust heb
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet nodig als je het goed met condoom doet
Mijn droomvrouwquote:
Zou de pret ook wel een beetje drukken eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat soort 'echte mannen' hebben geen seks met vrouwen hoor
correctiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef Sinceria het volgende:
Een echte metro man verschoont daarna het bed.
Metromannen.quote:
Mja, net alsof je daar mee bezig bent daarna. Gewoon lekker laten en knuffelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou de pret ook wel een beetje drukken eigenlijk.
Het gaat niet om PPquote:
Jaquote:
Jij kent me beter dan datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor één keer niet zo scherp was
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.quote:
Een echte man betrekt de schoonmaakster erbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.
van achterenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Een echte man neemt een schoonmaakster.
Ik zeg toch 'neemt'. Damn, moet ik alles uitspellen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
Een echte man betrekt de schoonmaakster erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |