Waarom zou iemand iets willen kopiëren dat niet werkt en daarom geen waarde heeftquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lezen, ik heb het over dat zilver-nonsens verhaal. Dat quote ik ook. Jane zien wel wel in de rechtbank. Dan blijft daar ook niks meer van over. (dat verhaal, niet de persoon he, ben geen NWO-agent-fingerman ofzo, toch?)
[..]
Een patent is geen bewijs van werking. Enkel bedoeld zodat een ander geen geld verdient van jouw "uitvinding" zonder jouw toestemming. Geen geldelijk gewin toch?![]()
De Nazi's/ Satanisten en hun aanverwanten supporters en fans, degene die iedereen om de tuin leiden en de bron zijn van al het kwaad des werelds misschien?quote:[..]
De verkeerde kant? Wie en wat zijn de verkeerde kant dan?
Die bron heb je, het officiele Amerikaanse instituut voor alternatieve geneeskunde zegt ook dat er geen bewijs is dat het werkt. Zie de wiki-link voor meer, daar kun je ook doorlinken naar dat instituut hun site + statementquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:51 schreef slackster het volgende:
[..]
waarom zou iemand iets willen kopiëren dat niet werkt en daarom geen waarde heeft![]()
Dus nogmaals, een Bron/links/info a.j.b. Want genoeg uit de duim gezuig nu oke?
[..]
??? Nazi's?? Satanisten? Wat hebben die er mee te maken! Niet alle mensen zijn joden of christelijk hequote:De Nazi's/ Satanisten en hun aanverwanten supporters en fans, degene die iedereen om de tuin leiden en de bron zijn van al het kwaad des werelds misschien?
Onzin, de werkzame stoffen in zilver zijn bekent sinds het begin v/d mensheid zo ongeveer. In India heeft een recente studie uitgewezen word een kilootje of 275,000 per jaar gebruikt en maakt deel uit van de Ayurvedische geneeskunde die vele 1000'den jaren oud is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die bron heb je, het officiele Amerikaanse instituut voor alternatieve geneeskunde zegt ook dat er geen bewijs is dat het werkt. Zie de wiki-link voor meer, daar kun je ook doorlinken naar dat instituut hun site + statement
[..]
Allesquote:??? Nazi's?? Satanisten? Wat hebben die er mee te maken!
Hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Niet alle mensen zijn joden of christelijk he![]()
Nogmaals, een patent is geen bewijs van werking van een medicijn, het is het vastleggen van je merk of merknaam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef slackster het volgende:
[..]
> HIER < Het bewijs dat degelijk wetenschappelijk onderzoek dus wel is gedaan naar de werkzaamheid van colloidal silver oke? nu jij weer.
[..]
Leg dan uit? We gaan van genocide door een NWO naar satan + nazi's??? LSD?quote:Alles![]()
[..]
Hoor je mij toch ook niet zeggen?
In dit geval mag een ieder een variant van dit patent gebruiken kosteloos omdat het op verschillende manieren kan worden vervaardigd, dus geen groot geld in het spel zoals je eerder stelde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nogmaals, een patent is geen bewijs van werking van een medicijn, het is het vastleggen van je merk of merknaam.
Niet relevant gebrabbel, je kunt het ook makkelijk zelf vervaardigen als je daar een beetje handigheid in hebt.quote:DIe quotes daaronder zijn trouwens nietszeggend. Een voorbeeld > Construction of antibacterial multilayer films containing nanosilver via layer-by-layer assembly of heparin and chitosan-silver ions complex < Leuk zinnetje, maar even ontleed, staat er eigenlijk weinig duidelijks. Ja, je kunt met zilver en andere bestandsdelen en processen een antibacterieel filmpje maken. Dat zit dus niet in zo'n flesjeEen ander voorbeeld: > Cost effective faster wound healing with a sustained silver-releasing foam dressing in delayed healing leg ulcers -– a health–economic analysis < Er staat niks over de hoeveelheden zilver in zo'n schuimdressing + welke andere processen hierin zijn gegaan. Oftewel, loze, uit hun verband gerukte uitspraken die ZEKER geen verband houden met het product dat op die site verkocht wordt.
Naar mijn mening wel, De westerse medische wereld is Bullshit. Ooit van het gezegde gehoord "Achter elke dokters praktijk ligt een kerkhof"?quote:Of is een medische opleiding ook een hoax tegenwoordig?
Lees dit forum eens voor de verandring in plaats van alleen onzin te verkondigen, die vraag word namelijk tot in den treuren behandeld hier.quote:[..]
Leg dan uit? We gaan van genocide door een NWO naar satan + nazi's??? LSD?
Dan houdt bij deze de discussie op, want dat is wel waar mijn principes op zijn gebaseerd en waar ik tot op mijn dood voor zou zweren. Jammer dat je het meteen doodslaat zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef slackster het volgende:
Naar mijn mening wel, De westerse medische wereld is Bullshit. Ooit van het gezegde gehoord "Achter elke dokters praktijk ligt een kerkhof"?
[..]
je weet vast wel dat de boel gefaked wordt omwille de altijd maar goede en veilige uitkomst. Een uitkomst die de producent wil.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Dragorius het volgende:
Het toppunt van naiviteit is het negeren van wetenschappelijk onderzoek en geloven in loze teksten.
Nee dat DENKEN artsen. Maar artsen weten geen eens dat zij zéér ernstig misleid zijn tijdens hun studie en bijscholingsavonden/vervolgcursussen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, fair enough maar dan nog word je waarschijnlijk uitgelachen en zo niet moet je eerst lambiekje achterhalen. Iemand die zo voorzichtig is zal eventueel ook niet heel makkelijk te traceren zijn.
Ik ben een stuk makkelijker te traceren en moet helaas wel zeggen dat met de tegenwoordige top down informatievoorziening het veel makkelijker is om foutieve informatie als waar te presenteren als je de informatievoorziening in handen hebt. Dat haalt niet weg dat (huis)artsen het beste met de mensen voor hebben overigens maar dat terzijde.
maar een medische wetenschapper is niet laks?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
Je artikel heeft het over "medische onderzoeken" maar zegt verder niks. Zoveel procent dit, zoveel procent dat. Wie en wat zijn er gecontroleerd en hoe? Op basis van hoeveel 'wetenschappers' is dit bepaald? Niet echt iemand die weet hoe hij/zij een gedegen onderzoek moet opzetten, of de journalist is laks geweest.
Ik zie dat niet bewezen worden nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar een medische wetenschapper is niet laks?
En jouw ICT studie was niet doorspekt van leugens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat DENKEN artsen. Maar artsen weten geen eens dat zij zéér ernstig misleid zijn tijdens hun studie en bijscholingsavonden/vervolgencursussen.
Heb je tweeluik van TROS radar gezien hoe walgelijk neerbuigend over huisartsen worden gedacht door de industrie? Echt beschamend. Je zou bijna meelij krijgen.
Omdat artsen geen besef hebben dat ze lulkoek aan het verkondigen, doordat zij misleid en geïndoctrineerd zijn en daarmee levens verpesten is kwalijk te noemen. Incompetentie.
Ach ja de grap van Baxter 4 maand terug.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zie dat niet bewezen worden nee.
KIJK NU EERST TROS RADAR.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En jouw ICT studie was niet doorspekt van leugens?
Doktoren incompetent noemenHet is nog erger dan ik dacht met jou. Labieltje.
Een gevaar voor de maatschappij, dat ben je! Als je maar niet probeert anderen ervan te weerhouden naar de huisarts te gaan met hun kwalen. Dan ben je pas echt medeplichtig aan moord.
Nee nee, dat zou ik niet weten zeker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Want hoe meer je hier praat hoe dommer je over komt en ECHT geen notie hebt wat voor smerig spel er gespeeld wordt vanuit BigPharma.
Gaat wel om mensenlevens Dragorius, is net even iets belangrijker vind je niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan houdt bij deze de discussie op, want dat is wel waar mijn principes op zijn gebaseerd en waar ik tot op mijn dood voor zou zweren. Jammer dat je het meteen doodslaat zo.
Zodra je de nazi's en NSB-termen erbijhaalde en dus de bevolkingsgroep daarmee vergelijkt, ga je wat mij betreft te ver en ben je zelf een fascist. Maar goed, dat terzijde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef slackster het volgende:
[..]
Gaat wel om mensenlevens Dragorius, is net even iets belangrijker vind je niet?
Nogmaals het bewijs dat er onderzoek naar is gedaan:
http://www.advancedsilversolution.com/Scientific_Validation.html
quote:
Scientific Validation of the Advanced Colloidal Silver Solutioncolloidal silver solution: immune support 11
Intensive studies have been conducted on the advanced colloidal silver solution.
The advanced colloidal silver solution has satisfied the requirements of the US Patent Office to demonstrate a new technology and validating the patent claims, setting it apart from other colloidal silver solutions (US Patent No 7,135,195).
It has also satisfied the exacting requirements of the Environmental Protection Agency.
Oftewel, het is niet schadelijk voor het milieuquote:Environmental Protection Agency.
Uit het artikel: zilver in bepaalde contexten kan bijdragen aan sneller herstel etc. maar het is geen wondermiddel. Om met de woorden van een bepaalde labiel hier te spreken: "PUNT"quote:En het laatste punt zal ook duidelijk zijn: een uitvinding die gewoon niet werkt, is niet octrooieerbaar.
Als alle acceptabele bewijzen voor jou enkel uit de wetenschappelijke wereld komen denk ik dat je gelijk krijgt ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zie dat niet bewezen worden nee.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als alle acceptabele bewijzen voor jou enkel uit de wetenschappelijke wereld komen denk ik dat je gelijk krijgt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |