quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dankjewel
Je hebt echt niet gelezen wat ik daarstraks heb gepost he?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
Mijn "dreigement" met aangifte is serieus. Kappen met dit soort onzin. Idioot.
Iemand dreigen met aangifte omwille van laster is het toppunt van naïviteit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dankjewel
Je hebt echt niet gelezen wat ik daarstraks heb gepost he?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
Mijn "dreigement" met aangifte is serieus. Kappen met dit soort onzin. Idioot.
Heftig zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:
[..] quote:
upper respiratory tract infections
Die quote komt uit je >linkje< .
Hoe komt het dat ik de indruk krijg dat jij dat dus helemaal niet echt jammer vind?quote:Jammer he,dat dit virus zich nestelt diep in de longen en niet in de keel en het strottenhoofd (dat is namelijk het URTi-gebied).
Wilde claims? linkje/quote a.j.b.quote:En dat Burgermeister verhaal: ze doet heel veel wilde claims zonder bewijzen, net zoals jullie in dit topic. "bio-engineered"![]()
Ho ho, waar baseer je die aanname op? Een en ander heb ik wel degelijk zelf onderzocht en ondervonden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef mediaconsument het volgende:
Jij hoeft zelf dan ook niks uit te zoeken, alles is al uitgezocht voor je. Vergeet alleen niet dat ze je wijs kunnen maken wat ze willen, en dat op die manier elke invalshoek waarde heeft.
Ja, want de humor waar je van houdt is inderdaad een graadmeter voor je opleiding, achtergrond etc.quote:waarvan ook nog eens 90% terug te vinden is in klaagbaak
Wat dat betreft verschillen we allemaal niet veel van elkaar hequote:Geen enkele mening anders die van jezelf respecteer je, dat zorgt voor enorm veel weerstand
Ok, fair enough maar dan nog word je waarschijnlijk uitgelachen en zo niet moet je eerst lambiekje achterhalen. Iemand die zo voorzichtig is zal eventueel ook niet heel makkelijk te traceren zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef Dragorius het volgende:
Niet tegen mij specifiek maar doktoren in het algemeen. Laster is laster.
Die Burgermeister maakt net zo'n soort aanklacht tegen de WHO, maar dat van mij zou onzin zijn?
Oh dat zilver werkt dus zo goed, dat we alles overboord kunnen gooien en aan het zilver moeten.quote:
Ja, misschien komt het ook wat desperate over, maar dit soort discussies en "verbale gevechten" heb ik wel vaker gevoerd, ook buiten Fok! (dus in real life, eng hequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, fair enough maar dan nog word je waarschijnlijk uitgelachen en zo niet moet je eerst lambiekje achterhalen. Iemand die zo voorzichtig is zal eventueel ook niet heel makkelijk te traceren zijn.
Ik ben een stuk makkelijker te traceren en moet helaas wel zeggen dat met de tegenwoordige top down informatievoorziening het veel makkelijker is om foutieve informatie als waar te presenteren als je de informatievoorziening in handen hebt. Dat haalt niet weg dat (huis)artsen het beste met de mensen voor hebben overigens maar dat terzijde.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend
Begrijpelijk, niks bewust aan ook. Ik ben dan ook niet van mening dat de (huis)artsen allemaal lid zijn van één of andere eugenica/sterilisatie club oidquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, misschien komt het ook wat desperate over, maar dit soort discussies en "verbale gevechten" heb ik wel vaker gevoerd, ook buiten Fok! (dus in real life, eng he) en mijn bloed blijft iedere keer koken wanneer doktoren uitgemaakt worden voor moordenaars en bewuste ziekmakers. Dat steekt echt en is absolute onzin. Ik zal er dan ook verder niet meer over uitwijden, misschien komt het inderdaad "kinderachtig" over.
Maar goed, eerst maar eens afwachten of die rechtszaak ooit komt, want overal wordt wel gezegd hoe/wat maar het is nergens te verifieren.
Het doel van verzet strijders is het verzet zelf, ten tweede de invloed die dat heeft op anderen, Het doel is niet dank betuigenissen, niet heldenstatus, Eewige roem of financieel gewin of wat dies meer zij, Het zijn in ieder geval wel mensen die verreweg zijn te prefereren boven de NSB types van deze wereld toch? zeg nou eerlijk, waar of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh dat zilver werkt dus zo goed, dat we alles overboord kunnen gooien en aan het zilver moeten.
Wat kost dat eigenlijk? Ik zie een instructiedvd a 19,95 en sets die beginnen bij 300 dollar
Maar nee er moet geen geld aan verdiend worden uiteraard, want de gezondheid van de bevolking gaat voor alles![]()
Beschuldig mij niet van hypocriet als je zelf in dat zilver-verhaaltje trapt, waarbij je wel moet betalen voor je kan genezen. Oh, er zijn trouwens geen wetenschappelijke studies voor te vinden. Vreemd.
Ok, fair enough, laten we het grapje Burgermeister maar even afwachten, zien met wat voor bewijs ze bij de rechtbank komt. Ik zeg nu al, dat daar niks concreets uit komt.
Da's geen wilde claim hoor, nee natuurlijk nietquote:Of wacht, ze "verdwijnt" en dan is dat uiteraard bewijs dat ze door de grote boze mannen gepakt is (terwijl ze door verscheidene inkomsten of wat dan ook lekker met haar poten in het zand zit op een eiland ergens waar ze haar niet kennen!)
Jij ziet verzet, ik zie schaamteloos geldgewin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef slackster het volgende:
[..]
Het doel van verzet strijders is het verzet zelf, ten tweede de invloed die dat heeft op anderen, Het doel is niet dank betuigenissen, niet heldenstatus, Eewige roem of financieel gewin of wat dies meer zij, Het zijn in ieder geval wel mensen die verreweg zijn te prefereren boven de NSB types van deze wereld toch? zeg nou eerlijk, waar of niet?
[..]
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Colloidal_silverquote:Currently, there are no evidence-based medical uses for ingested colloidal silver. There are no clinical studies in humans demonstrating effectiveness, and several reports of toxicity.[3] The U.S. National Center for Complementary and Alternative Medicine has issued an advisory indicating that the marketing claims made about colloidal silver are scientifically unsupported, and that the silver content of marketed supplements varies widely and can pose risks to the consumer.
En precies dat mag je mijns inziens gerust van beide kanten bekijken. Hierdoor kom je er ineens achter dat hoe meer verschillende inzichten je accepteert, hoe meer je leert en hoe dichter je dus bij de waarheid zult komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij ziet verzet, ik zie schaamteloos geldgewin.
Met het dusdanige verschil dat de medicijnen die huisartsen voorschrijven, wel werkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En precies dat mag je mijns inziens gerust van beide kanten bekijken. Hierdoor kom je er ineens achter dat hoe meer verschillende inzichten je accepteert, hoe meer je leert en hoe dichter je dus bij de waarheid zult komen.
En daar ga je weer de mist in. Er zijn genoeg voorbeelden te bedenken dat huisartsen ook maar wat proberen mbt. symptoombestrijding omdat ze vaak de oorzaak van het probleem moeilijk kunnen achterhalen. Ze doen hun best, neem mij niet verkeerd, echter denk ik dat hun informatievoorziening veel beter kan, waardoor ook vaak het experimenteren met medicijnen niet nodig zal zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met het dusdanige verschil dat de medicijnen die huisartsen voorschrijven, wel werkenDat is geen klein detail om over het hoofd te zien
And again you fail to deliver > welke voorbeelden dan? Of die ene kans dat een dokter (ook maar een mens) het een keer fout heeft, tegenover het 100% niet werken van dat verdamp-zilver? Ik weet waar ik mijn geld op in zou zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En daar ga je weer de mist in. Er zijn genoeg voorbeelden te bedenken dat huisartsen ook maar wat proberen omdat ze vaak de oorzaak van het probleem moeilijk kunnen achterhalen. Ze doen hun best, neem mij niet verkeerd, echter denk ik dat hun informatievoorziening veel beter kan, waardoor ook vaak het experimenteren met medicijnen niet nodig zal zijn.
Daarom is het ook zo belangrijk om te kijken wie het uiteindelijk het meeste geld oplevert. Dat zilver spul zal vast veel goedkoper te produceren zijn dan het vaccin waar op dit moment miljoenencontracten over worden afgesloten wereldwijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
And again you fail to deliver > welke voorbeelden dan? Of die ene kans dat een dokter (ook maar een mens) het een keer fout heeft, tegenover het 100% niet werken van dat verdamp-zilver? Ik weet waar ik mijn geld op in zou zetten.
Jane Burgermeister loopt dus binnen hiervan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij ziet verzet, ik zie schaamteloos geldgewin.
Een Aha moment zeg je, want kennelijk kun je tegewoordig een Patent aanvragen op een hoax? vertel Dragorius, mijn oren staan op scherp!quote:[..]
bron: http]http://en.wikipedia.org/wiki/Colloidal_silver]http://en.wikipedia.org/wiki/Colloidal_silver[/url]
Alle types die van de "verkeerde" kant zijn?quote:Welke NSB types? Waar doel je op?
Lezen, ik heb het over dat zilver-nonsens verhaal. Dat quote ik ook. Jane zien wel wel in de rechtbank. Dan blijft daar ook niks meer van over. (dat verhaal, niet de persoon he, ben geen NWO-agent-fingerman ofzo, toch?quote:[..]
Jane Burgermeister loopt dus binnen hiervan?
Bron/link/info/bewijs of anders "iets" a.j.b.
[..]
Een patent is geen bewijs van werking. Enkel bedoeld zodat een ander geen geld verdient van jouw "uitvinding" zonder jouw toestemming. Geen geldelijk gewin toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:30 schreef slackster het volgende:
[..]
Jane Burgermeister loopt dus binnen hiervan?
Bron/link/info/bewijs of anders "iets" a.j.b.
[..]
Een Aha moment zeg je, want kennelijk kun je tegewoordig een Patent aanvragen op een hoax? vertel Dragorius, mijn oren staan op scherp!
[..]
De verkeerde kant? Wie en wat zijn de verkeerde kant dan?quote:Alle types die van de "verkeerde" kant zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |