Cuevas heeft twee 5-setters gespeeld en Almagro ook een marathon 5-setter in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:02 schreef Wopper1 het volgende:
Vreemd lijstje Tim.
Cuevas en Almagro had ik zeker niet verwacht. Zou het komen door een bepaalde soort techniek ofzo?
Almagro met zijn 4 aces op rij tegen Soderlingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Cuevas heeft twee 5-setters gespeeld en Almagro ook een marathon 5-setter in de eerste ronde.
Staat gewoon bij de statistieken, WImbledon en de rest van de slams zijn altijd wel goed in die dingen (IBM dus). Staat onder Player Statistics. http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/extrastats/index.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Tim,
Waar heb jij dit lijstje gevonden.
Stelde soortgelijke vraag gisteren ook in WOS. Zag op Wimbledon wel een slecht bijgewerkt lijstje staan t/m ronde 1. Deze is t/m ronde 2, dus misschien een andere ?
Nounou. Tegen Nadal is het altijd anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Norrage het volgende:
Fed, fenomenaal weer hoor
Zo speelde hij vorig jaar niet hoor, ook niet in de wedstrijden voor die tegen Rafa...Rafa zou dit jaar echt geen kans hebben.
4e ronde tegen Serena toch? Zou mooi zijn als ze daar 'ns van kan winnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef qonmann het volgende:
Daniela door![]()
6-4, 6-3 tegen Ai Sugiyama
Ging toch nog moeizaam ..
Op naar de volgende ronde
[ afbeelding ]
Aardige dames ..court 18 blijft het even volgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Vesnina: Hoe verneuk ik 5 breakpoints en kom ik met 3-0* achter...
Maandag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Mr_DG het volgende:
Federer is goed bezig hoor. Zondag een echte test tegen Soderling lijkt me.
Zou mooi zijn..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
4e ronde tegen Serena toch? Zou mooi zijn als ze daar 'ns van kan winnen
Kom, zijn we beiden voor Vesnina ok ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Aardige dames ..court 18 blijft het even volgen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom, zijn we beiden voor Vesnina ok ?
Denk het wel:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom, zijn we beiden voor Vesnina ok ?
Sowieso nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Denk het wel:![]()
http://blogsimages.skynet(...)7e26f5029b5f1bad.jpg
Zij is ook een aanwinst voor het damestennisquote:
En Federer gaat ver komen in het toernooi, nog meer open deurenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic. Hup Tsonga
! Ik voorspel een 7-6 7-6 7-6.
Ongelofelijk, die vent slaat gewoon gemiddeld 2 aces per servicebeurtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2-1 eerste set en Karlovic heeft er al weer 5 aces op zitten. Veel succes Jo-Wilfried
Hopelijk geeft hij Federer even een pak slaag, zou geniaal zijn. Eerst Nadal op RG pakken en nu Federer op W.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef Szura het volgende:
Soderling - Fedje. Soders gaat nu al helemaal geen kans hebben
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:27 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je helaas weinig aan als je op een tweede monitor kijkt omdat de stream elke keer weer klein wordt als je in het hoofdscherm klikt.
Wat dan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij dit en niet iemand anders.
Soms krijg ik echt de indruk dat je bi bentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef kleinzusje het volgende:
Soder door ! Hoera
Heerlijke vriendin heeft tie trouwens.
Seleentje![]()
[..]
Maar dan klik je toch niet
![]()
[..]
Wat dan ?Rellen ?
Da's lastig multi tasken, kun je net zo goed op de hoofdmonitor kijken.quote:
Niet klikken op je 2e scherm en op je hoofdscherm multi ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef APK het volgende:
[..]
Da's lastig multi tasken, kun je net zo goed op de hoofdmonitor kijken.
Je post wel vaak foute plaatjes bij de namen. Gisteren al een foute kirilenko nu een foute Dulko.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef qonmann het volgende:
Gisela Dulko gaat ook goed
Eerste set 6-3 tegen Petrova
[ afbeelding ]
Hup Gisela !
Das geen Dulkoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef qonmann het volgende:
Gisela Dulko gaat ook goed
Eerste set 6-3 tegen Petrova
[ afbeelding ]
Hup Gisela !
Waarschijnlijk is FOK daar op berekend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
En als ik is een keer een naakte (man) Haas post, wordt het een kruisje
Ja, tot mijn verbazingquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:13 schreef Szura het volgende:
Kut Kohli![]()
6-1 in de 4e
pf en dan ook weer die vervelende Maurice erachteraan![]()
Ik zeg: flikker op!
Ja inderdaad...Nou, Robin...Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wel humor dat Federer en Soderling weer tegen elkaar moeten terwijl Soderling een paar weken geleden zei "Hij gaat niet elf keer op rij van me winnen."
Ja, dit worden gewoon nog 2 tie-breaks lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef tennisboy het volgende:
Ivo al 25 aces,
Tsonga mag er ook wezen met 17 aces.
quote:
JINX.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
De derde set bij Karlovic wordt een tiebreak. Ik voel 't.
Azarenka staat wel heel goed te serveren zeg: 19/19 op eerste service. 5-5 de stand nu, Cirstea blijft erin hangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:26 schreef qonmann het volgende:
Damestennis op de BBC nu Cirstea - Azarenka
Met een tweede service van 190 km/h kan 'ie ook aces slaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef groenen het volgende:
Als Tsonga deze set wint gaat Ivo zijn record verbreken.
Met een tie-break in de 4e kan het zelfs al in 4 als Tsonga de helft zo laat gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef groenen het volgende:
Als Tsonga deze set wint gaat Ivo zijn record verbreken.
Spelers nog veel vaker... Misschien is het dan wel echt moeilijk te zien bij die snelheden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef Bolter het volgende:
Niet specifiek nu hoor. Maar lijnrechters! Ik snap dat met dat hawkeye wel wat mogelijkheden hebt als speler. Maar die lui zitten er zo vaak naast. Dan is je enige baantje naar een lijntje kijken en zelfs dat lukt je niet!
Karlovic doet het altijd, maar Tsonga wordt langzaam gek idd. 2,5 uur ook pas gespeeld en al richting een 4e tie-break (op 1 game na dan).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
Die aces de hele tijd, 't is zowat niet leuk om naar te kijken nee
Lijkt mij ook gruwelijk irritant om tegen te spelen
Dan zou je denken dat ie op zijn gemak wint.quote:
Dude, tuurlijk mag hij die bal challengen. Als ie in blijkt te zijn, is het punt voor Tsonga. Als ie uit blijkt te zijn, is het punt voor Karlovic. Simple as that.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mag Ivo die bal challengen? Hij liet 'm duidelijk niet gaan.
Er was geen call, dus mag je alleen challengen als je het spel stopt imo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude, tuurlijk mag hij die bal challengen. Als ie in blijkt te zijn, is het punt voor Tsonga. Als ie uit blijkt te zijn, is het punt voor Karlovic. Simple as that.
Hij kan de bal toch terugslaan en zeggen dat ie wil challengen.... Ik zie het probleem niet....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was geen call, dus mag je alleen challengen als je het spel stopt imo.
Er was geen call, erop duidend dat de bal in was. Karlovic mist echter de bal, dus het punt is afgelopen en gaat naar Tsonga. Karlovic wil zien of de bal wel echt op de lijn is en challenged. 100 % binnen de regels.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was geen call, dus mag je alleen challengen als je het spel stopt imo.
Hij wint vast weer op een of andere vage wijzequote:
Vind je het gek als je er een proefschrift over hebt geschreven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft enkel het woord 'ace' in zijn woordenboek.
Nee, alleen "Dr. Ivo". Daar moet hij het met doen. Of "De weledelzeergeleerde heer dr. I. Karlovic", zoals ik hem weleens gekscherend noem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Hij heeft nog geen bijnaam a la Karlovace ofzo ?
Dan klinkt Aceovic beter als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
Hij heeft nog geen bijnaam a la Karlovace ofzo ?
Wat voegt dit nou toe.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, alleen "Dr. Ivo". Daar moet hij het met doen. Of "De weledelzeergeleerde heer dr. I. Karlovic", zoals ik hem weleens gekscherend noem.
Ah ! Misschien moet er een Drs. A. Ivo van worden gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, alleen "Dr. Ivo". Daar moet hij het met doen. Of "De weledelzeergeleerde heer dr. I. Karlovic", zoals ik hem weleens gekscherend noem.
Ben ik met je eens. Alleen zijn er meerdere spelers van wie de naam op ovic/vic eindigt. Dat kan verwarring opleveren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan klinkt Aceovic beter als ik eerlijk ben
Niets, net als al mijn andere posts.quote:
Als je de bal speelt mag je niet meer challengen, ook al sla je de bal het stadion uit, simple as that. Dat de scheidsrechters die regel niet consequent toepassen is wat anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er was geen call, erop duidend dat de bal in was. Karlovic mist echter de bal, dus het punt is afgelopen en gaat naar Tsonga. Karlovic wil zien of de bal wel echt op de lijn is en challenged. 100 % binnen de regels.
Vergelijk het met een lob. De bal gaat over de netspeler en valt op of rond de lijn. Er komt geen call, erop duidend dat de bal in zou zijn. De netspeler twijfelt hieraan en challenged (terwijl hij de bal niet geraakt heeft, noch heeft hij het spel stilgelegd). Identiek aan de situatie hierboven vanuit challenge-oogpunt gezien
Precies dat bedoelde ik, en spelen is dus ook hetgeen Ivo deed. Ook al sloeg hij compleet mis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de bal speelt mag je niet meer challengen, ook al sla je de bal het stadion uit, simple as that. Dat de scheidsrechters die regel niet consequent toepassen is wat anders.
Nou, denk dat de meeste tennisvolgers het dan wel wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Alleen zijn er meerdere spelers van wie de naam op ovic/vic eindigt. Dat kan verwarring opleveren.
Karlovic speelde em niet, want hij schoot weg en dus raakte hij hem niet waarmee het punt dus in principe naar Tsonga ging. Volgens mij mag je hem dan altijd challengen, want je hebt hem niet geraakt en wilt kijken offie wel in was ....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de bal speelt mag je niet meer challengen, ook al sla je de bal het stadion uit, simple as that. Dat de scheidsrechters die regel niet consequent toepassen is wat anders.
Karlovic probeerde 'm te slaan, hij schudde met z'n hoofd daarna nog ("Hoe kan hij precies op de lijn komen?"), en dáárna vroeg hij een challenge aan. Imo mag dat niet, ongeacht of hij 'm raakte of niet, de intentie was er gewoon om 'm te slaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Karlovic speelde em niet, want hij schoot weg en dus raakte hij hem niet waarmee het punt dus in principe naar Tsonga ging. Volgens mij mag je hem dan altijd challengen, want je hebt hem niet geraakt en wilt kijken offie wel in was ....
Als je niet bij een bal kan mag je em toch ook challengen? Dat is toch hetzelfde als een bal niet raken en daarmee het punt beeindigen?
Cilicquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Haas serveert voor de set op *6-5, terwijl Cilic net nog een break voor stond.
*3-0 Robredo, dat is iig 1 set.
Fish maakt veel te veel UE: *1-0 Djoko.
Je mag toch elke bal challengen? Alleen, als je midden in een rally stopt en challenged, en je hebt het fout, dan ben je ook meteen het punt kwijt ... Hier was het punt afgelopen en wilde Ivo de laatste bal terugzien, imo mag dat ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Karlovic probeerde 'm te slaan, hij schudde met z'n hoofd daarna nog ("Hoe kan hij precies op de lijn komen?"), en dáárna vroeg hij een challenge aan. Imo mag dat niet, ongeacht of hij 'm raakte of niet, de intentie was er gewoon om 'm te slaan.
Het feit dat je wel of niet raakt is ook niet helemaal waterdicht, want je kunt een bal raken en vervolgens meteen je hand opsteken en challengen.
Misschien op de ATP site, of een aparte hawk-eye paginaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je mag toch elke bal challengen? Alleen, als je midden in een rally stopt en challenged, en je hebt het fout, dan ben je ook meteen het punt kwijt ... Hier was het punt afgelopen en wilde Ivo de laatste bal terugzien, imo mag dat ...
Waar vind ik de officiele regels voor challengen eigenlijk?
Tuurlijk mag dat niet zomaar. Dan ga je eerst even voor een alles of niets bal, lukt die bal heb je het punt gaat die bal mis zou je nog kunnen challengen. Dat mag natuurlijk niet. Dit is een grensgeval, strikt genomen mag het niet denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je mag toch elke bal challengen? Alleen, als je midden in een rally stopt en challenged, en je hebt het fout, dan ben je ook meteen het punt kwijt ... Hier was het punt afgelopen en wilde Ivo de laatste bal terugzien, imo mag dat ...
Waar vind ik de officiele regels voor challengen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:41 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
wtf, jij vergelijkt Williamsgezusters met een gorilla?eerder Stepanek ofzo.
Wel kaal zag ik ooit op een slip-fotoquote:
Bokito kan ook een held zijn. Maar ik dacht even om andere beweegredenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Stepanek is een held. Williams zijn kut.
En dat Bokito heeft vooral ook met het schreeuwen te maken
Wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:49 schreef jewezemichiel het volgende:
Schiavone btwbeetje Bartoli moeilijk maken!
Het gaat me er eigenlijk ook niet om dat Bartoli het aan zichzelf te danken heeft om niet, ik vind Schiavone alleen geen leuke speelster.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit
Bartoli stond gewoon een break voor, dus ze heeft het flink aan zichzelf te danken.
Maar goed dat Venus geen Engelse is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Programma voor morgen is uit: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule13.html
Venus opent, daarna Andy en nog een keer Andy.
Hihi.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar goed dat Venus geen Engelse is.
Stonden ze massaal op de Venus heuvel.
Ik ben voor Seppi gegaan in de XL-gamequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Set Djoko weer 6-4.
Andreev is ineens graskoning, al speelt hij natuurlijk maar tegen Seppi, maar goed. *0-5.
Ach er zijn gekkere comebacks geweest hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben voor Seppi gegaan in de XL-game
Hij houdt gewoon van 5-settersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef jewezemichiel het volgende:
Robredo wil of zn conditie verbeteren of hij kan gewoon de eerste sets niet tennissen.
Ik denk dat laatste.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van 5-setters![]()
Hij tankt een game op 5-3 zul je zien dat ie z'n service nu verliest
Breakpoint Sela![]()
Ik noem 'm meestal 'hond', precies om dit soort acties, niet omdat hij zo trouw is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef Szura het volgende:
Kan iemand een baksteen tegen Robredo's kop flikkeren aub
Sela speelt echt niet slecht hoor, het ligt niet puur aan Tommy. Wel voor een deel trouwensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef Szura het volgende:
Kan iemand een baksteen tegen Robredo's kop flikkeren aub
Dan neem ik die bijnaam bij deze over.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik noem 'm meestal 'hond', precies om dit soort acties, niet omdat hij zo trouw is.
Doe maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een emoties door de XL-game
Zo die pastavreter ook maar es kapotschelden dan
Ja. En en hij was vandaag gewoon niet goed genoeg tegen een betere tegenstander ...quote:
Ach, choker eersteklas.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja. En en hij was vandaag gewoon niet goed genoeg tegen een betere tegenstander ...
Mag ik als leek trouwens vragen wat hiermee bedoeld wordt ? Een paar dagen gelee las ik ook al het een en ander hieroverquote:
Okey, daar gaan we:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een emoties door de XL-game
Zo die pastavreter ook maar es kapotschelden dan
22.10 uur maximaal lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Tot hoelaat NL tijd gaan ze normaal door ?
Andreev is eigenlijk te moe om door te gaan heb ik het idee, zit compleet stuk. Maar Seppi gaat nooit meer 2 sets winnen voordat de zon onder gaat ... en dus kan Andreev morgen fris de 4e / 5e set winnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Tot hoelaat NL tijd gaan ze normaal door ?
Jelena Vesnina..ze won uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een dakhaas die spaghettivreter![]()
![]()
Jammer dat door zijn gefaal in set 3 de 4e niet afgespeeld gaat worden.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Derde set naar Seppi met 6-4. Komaan Italiaantje
Eh, nee. Sedert 1877 al niet.quote:
Net zoals 'KJH' (of Van Nistelrooy for that matter) dus. Schiet ze er uit alle standen in, maar kan verder niet voetballen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
KarlovicWat een friggin monster. Boomlange kerel. Voor de rest in alles een middelmatige tennisser. Ramt gewoon de nummer 9 van de wereld van de baan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:41 schreef qonmann het volgende:
Op CNN was Kuznetsova aan het klagen dat Caroline W. op het het Centercourt mocht spelen en dat zij zaterdag op Court 1 moet spelen.
Wat kunnen die vrouwen toch zeuren over niets
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
KarlovicWat een friggin monster. Boomlange kerel. Voor de rest in alles een middelmatige tennisser. Ramt gewoon de nummer 9 van de wereld van de baan.
tsonga won ook veel met zijn service hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
De ander wint alles door middel van een rally,
nou nee, niet als je 2.08 bent.quote:hij dus met zijn service.
Dat het misschien niet leuk is om te zien, dat ben ik met je eens. Maar het blijft gewoon heel erg knap.
Waarom zijn er dan niet meer reuzen die het doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nou nee, niet als je 2.08 bent.
Maar ik heb het hier niet specifiek over Tsonga. Neem nou bijvoorbeeld een Nadal of een Ferrer. Die jongens winnen omdat ze 1. Heel erg goed zijn en 2. Door middel van het spelen van langere rally's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
tsonga won ook veel met zijn service hoor
[..]
nou nee, niet als je 2.08 bent.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:21 schreef kleinzusje het volgende:
Mag je lets en voetfouten challengen ?
Ok !quote:
idd vaagquote:How does the player challenge system work?
Players have unlimited opportunity to challenge, but once three incorrect challenges are made in a set they cannot challenge again until the next set. If the set goes to a tie break, players are given additional opportunities to challenge.
A challenge of a line call or overrule by a player/team shall be allowed only on either a point-ending shot or when a player/team stops playing the point during a rally (returns are permitted but then the player/team must immediately stop). The Chair Umpire may only refuse the Electronic Review if he/she believes that the challenge was not made in a timely manner. Otherwise, the Chair Umpire will use the Electronic Review when there is a player/team challenge. The result of the Electronic Review is final and unappealable. The Chair Umpire may request an Electronic Review when the Line Umpire was unsighted on a point-ending shot and he/she is unable to make a decision. If the Electronic Review is unavailable for any reason, then the original line call or overrule will stand.
Zal wel ja, net als de andere zenders.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Met wie beginnen ze op Net5 ? Ivanofiets ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |